Lijkt me wel leuk werk, zo zie je nog eens wat DennisM!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar nu.
Morgen hopelijk door de nieuwe Landtunnel bij Utrecht rijden, ding is nog niet klaar maar al wel 1,6 km lang ofzo.
[ afbeelding ]
Nou, lijkt me als baan niks, maar wel leuk om 's een dagje mee te rijdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Xiance het volgende:
Lijkt me wel leuk werk, zo zie je nog eens wat DennisM!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Xiance het volgende:
daarom ben je ook zo traag mike.. al dat gewacht
Maar wat doe je daar dan? Ik dacht dat je IT'er was of zo...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, lijkt me als baan niks, maar wel leuk om 's een dagje mee te rijden.
'k Heb een kantoorbaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef wonderer het volgende:
Maar wat doe je daar dan? Ik dacht dat je IT'er was of zo...
M S N.. bijna tzelfde liefje, goedzo! je nederlands gaat erop vooruit!quote:
nee, muts ik wilde dat sm plaatje doen u know?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
M S N.. bijna tzelfde liefje, goedzo! je nederlands gaat erop vooruit!
wat ga je studeren?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef Weemz het volgende:
Nou, ik heb voor het komende half jaar een tweede baan (3 dagen in de week erbij)...
Tenminste iets te doen totdat ik weer ga studeren.
ikke? jaquote:
ik heb ook een lerarenopleiding gedaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef Weemz het volgende:
Lerarenopleiding Scheikunde tweedegraads (=onderbouw middelbare school)
Was begonnen aan eerstegraads (=bovenbouw), maar ging niet helemaal goed...
klopt ja. Je kan nog altijd je eerstegraads doen na je tweegraads. zo heb ik dat gedaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Weemz het volgende:
Er zit een verplicht jaar vooraf waarin je je bachelor kennis (Scheikunde dus) moet verdiepen. Maar had daarvoor ook al 2 jaar niet meer gestudeerd, dus was echt te ver weggezakt...
dag jongenquote:
Dat is ook precies mijn bedoeling nu... Hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:42 schreef mike_hunt het volgende:
klopt ja. Je kan nog altijd je eerstegraads doen na je tweegraads. zo heb ik dat gedaan.
welke laag wil je lesgeven? onderbouw of bovenbouw?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat is ook precies mijn bedoeling nu... Haha
Er schijnt een grote lerarentekort te zijn, dus je bent sowieso van een baan verzekerd. Ik ben na een paar jaar lesgeven gestopt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Weemz het volgende:
Bovenbouw, scheikunde in de onderbouw is niks. Vaak een combi met natuurkunde, en dan nog keisimpel
Gino & Crew hadden gewonnenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:52 schreef Weemz het volgende:
Bovenbouw, scheikunde in de onderbouw is niks. Vaak een combi met natuurkunde, en dan nog keisimpel
heb je personeel onder je? toe maarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:40 schreef hierissieweer het volgende:
hellow babes, vandaag mijn nieuwe eigen stagiaire gezien! wel een leuk menske volgens mij. Maar ik moet wel het stagiere beleid eens gaan aanpassen denk ik...
Haha, somsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb je personeel onder je? toe maar
dag bitchquote:
je gaat wel je school afmaken, he? niet van die bullshit dat je een jaar vrijneemtquote:
hoorde dat over 2 jaar het onderwijs systeem compleet is veranders, dus ik kan maximaal een jaar een sabbatical doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:54 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je gaat wel je school afmaken, he? niet van die bullshit dat je een jaar vrijneemt
je moet nog maar 1 jaar, dan heb je je papiertje. Want van uitstel komt afstel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:01 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
hoorde dat over 2 jaar het onderwijs systeem compleet is veranders, dus ik kan maximaal een jaar een sabbatical doen
Je gaf ook les in de candy-business?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:06 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
je moet nog maar 1 jaar, dan heb je je papiertje. Want van uitstel komt afstel.
Ik raadde dat mijn leerlingen ook af.
ik ben leraar Engels van oorsprong. Ik heb paar jaar voor de klas gestaan.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:08 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Je gaf ook les in de candy-business?
wiens beurt is het om te koken?quote:
Mijne, maar Brad is nog niet thuis dus ik weet niet wat we gaan eten.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
wiens beurt is het om te koken?
door de weeks laat ik me nooit volloen, maar ga ik gewoon wat drinkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:53 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dag bitch
moet je je niet laten vollopen in een bar?
o dus het is niet zo dat als ie thuiskomt dat ie meteen aan kan schuiven?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mijne, maar Brad is nog niet thuis dus ik weet niet wat we gaan eten.
Grappig! waarom ben je over gestapt naar de candy-businessquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:12 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik ben leraar Engels van oorsprong. Ik heb paar jaar voor de klas gestaan.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:16 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
door de weeks laat ik me nooit volloen, maar ga ik gewoon wat drinken
Nou wanneer kom je hem bij mij maken dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Alhoewel ik wel tortilla kan maken. Spaanse versie dan.
Aangezien hij nogal op wisselende tijden thuiskomt, nee, meestal nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:17 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
o dus het is niet zo dat als ie thuiskomt dat ie meteen aan kan schuiven?
Gelukkig is Anthony thuis, dus die gaat koken anders had ik weer naar een restaurant gemoeten.
Alhoewel ik wel tortilla kan maken. Spaanse versie dan.
ik was het niet eens met het onderwijsbeleid. Te weinig uren, teveel administratieve shit. Grote klassen... en uiteindelijk haat ik kinderenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:18 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Grappig! waarom ben je over gestapt naar de candy-business
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |