Daar heb ik dus nog NOOIT gegeten. En er zit er hier een om de hoek.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:11 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dan zou ik zeggen...KFC...maar dan niet in Nederland.
Dat kan het ook nooit tegenvallen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik dus nog NOOIT gegeten. En er zit er hier een om de hoek.
Om de hoek als in 50 meter van je vandaan? Of tig kilometer rijden?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:12 schreef wonderer het volgende:
[..]
Daar heb ik dus nog NOOIT gegeten. En er zit er hier een om de hoek.
Grootste nadeel is dat ze daar (volgens mij) geen groenten verkopen. Alleen maar zetmeel. Piepers, mais, broodkruimels aan de buitenkant... Bij de mac krijg je tenminste nog een beetje sla en tomaat op je hamburger.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat kan het ook nooit tegenvallen.
Kwartiertje lopenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:16 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Om de hoek als in 50 meter van je vandaan? Of tig kilometer rijden?
Afstand is zo relatief in de USA
In de oven roasted twister zit volgens mij wel sla, dat is trouwens ook het enige wat ik bij de KFC eet.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Grootste nadeel is dat ze daar (volgens mij) geen groenten verkopen. Alleen maar zetmeel. Piepers, mais, broodkruimels aan de buitenkant... Bij de mac krijg je tenminste nog een beetje sla en tomaat op je hamburger.
Daarom staat het ook achter een wachtwoord.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef hierissieweer het volgende:
[ afbeelding ]
Een typische CHE docent
Hm, ze verkopen boontjes als "side".quote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
In de oven roasted twister zit volgens mij wel sla, dat is trouwens ook het enige wat ik bij de KFC eet.
De bovenste is ook een revo, de onderste is een baptist, maar zat daarvoor bij de nederlands hervormden. En die lekkere leraar? Ik vermoed iets van evangelisch.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef wonderer het volgende:
Thanks.
Wel een enorme refokop, die vrouw
huh, je slaapkamer in de bios?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Morgen ga ik mijn slaapkamer in de bios zien
Maar nu ga ik hem in real life bekijken
Jouw slaapkamer in een bios, mmmm moet eens over nadenken. Denk dat je hier wel iets heel gemakkelijks over kan zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:40 schreef Ang3l het volgende:
Morgen ga ik mijn slaapkamer in de bios zien
Maar nu ga ik hem in real life bekijken
kruimige aardappels, winterpenen en uien. Te eten met klapstuk (van origine)quote:Op maandag 2 februari 2009 23:43 schreef Nuno_G het volgende:
zeker geen macdonalds dus dan wordt het hutspot, al weet ik niet meer welke vande doorelkaar gehaalde gerechten dit is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |