Lijkt me wel leuk werk, zo zie je nog eens wat DennisM!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:10 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ongeveer een jaar nu.
Morgen hopelijk door de nieuwe Landtunnel bij Utrecht rijden, ding is nog niet klaar maar al wel 1,6 km lang ofzo.
[ afbeelding ]
Nou, lijkt me als baan niks, maar wel leuk om 's een dagje mee te rijdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Xiance het volgende:
Lijkt me wel leuk werk, zo zie je nog eens wat DennisM!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:20 schreef Xiance het volgende:
daarom ben je ook zo traag mike.. al dat gewacht
Maar wat doe je daar dan? Ik dacht dat je IT'er was of zo...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:21 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Nou, lijkt me als baan niks, maar wel leuk om 's een dagje mee te rijden.
'k Heb een kantoorbaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef wonderer het volgende:
Maar wat doe je daar dan? Ik dacht dat je IT'er was of zo...
M S N.. bijna tzelfde liefje, goedzo! je nederlands gaat erop vooruit!quote:
nee, muts ik wilde dat sm plaatje doen u know?!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef Xiance het volgende:
[..]
M S N.. bijna tzelfde liefje, goedzo! je nederlands gaat erop vooruit!
wat ga je studeren?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:28 schreef Weemz het volgende:
Nou, ik heb voor het komende half jaar een tweede baan (3 dagen in de week erbij)...
Tenminste iets te doen totdat ik weer ga studeren.
ikke? jaquote:
ik heb ook een lerarenopleiding gedaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:33 schreef Weemz het volgende:
Lerarenopleiding Scheikunde tweedegraads (=onderbouw middelbare school)
Was begonnen aan eerstegraads (=bovenbouw), maar ging niet helemaal goed...
klopt ja. Je kan nog altijd je eerstegraads doen na je tweegraads. zo heb ik dat gedaan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:38 schreef Weemz het volgende:
Er zit een verplicht jaar vooraf waarin je je bachelor kennis (Scheikunde dus) moet verdiepen. Maar had daarvoor ook al 2 jaar niet meer gestudeerd, dus was echt te ver weggezakt...
dag jongenquote:
Dat is ook precies mijn bedoeling nu... Hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:42 schreef mike_hunt het volgende:
klopt ja. Je kan nog altijd je eerstegraads doen na je tweegraads. zo heb ik dat gedaan.
welke laag wil je lesgeven? onderbouw of bovenbouw?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef Weemz het volgende:
[..]
Dat is ook precies mijn bedoeling nu... Haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |