3 wedstrijden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Suarez heeft nu al 2 duels een te grote kans gemist bij 0-0, scoortie die dan speel je een hele andere wedstrijd.
Achja het was dramatisch.
Dat heet leren van je fouten en 'een gewaarschuuwd mens telt voor 2'quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:25 schreef dndiek het volgende:
Ik vond het trouwens wel geinig om te zien dat Vertonghen nu de speler was die de rest van de spelers wegstuurde bij de grensrechter
1-2 en 2-2 niet gejuicht maar bij de 3-2 ging ik wel los. Echt verschrikkelijk opgelucht dat we toch hadden gewonnen. Tot ik Suarez naar de grens zag rennenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:29 schreef Jasza het volgende:
Ik heb btw niet 1x gejuicht vanavond, ook bij de 2-2 niet. Optyfen als je zo dramatisch speelt en dan ineens wel kan voetballen.
Ik ben bang dat Stekelenburg te snel is teruggebracht, hij mist duidelijk reactievermogen en dat zou best door die schouder kunnen komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef Grulez het volgende:
Gaat het nou gewoon minder sinds de rentree van Stekel?
Ach als je hem ziet voetballen, had hij ook als ezel door kunnen gaan...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat heet leren van je fouten en 'een gewaarschuuwd mens telt voor 2'
Een echte Christenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:32 schreef koningdavid het volgende:
Donders, wat naar zeg.
Ik was echt ziedend nadat de goal was afgekeurd.
Wat een onzin. Je kan de fouten van de arbitrage toch niet wegstrepen tegen elkaar.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Tja, wij hadden precies hetzelfde tegen ADO. Dus soms heb je het mee, en soms tegen
Valt me ook wel op ja, misschien volgende keer toch maar Vermeer op goalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef Grulez het volgende:
Gaat het nou gewoon minder sinds de rentree van Stekel?
Lukte me niet om op het veld te komen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:29 schreef DurQ het volgende:
hier had een "de Graafschap momentje" op zn plaats geweest voor de grensrechter!!
Vermeer had wel uitstraling vond ik. Zou dat ook zn impact hebben op de verdediging?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stekelenburg ging idd niet vrijuit vandaag.
Tegen NEC ook al een fout. Bij groningen kun je twijfelen of het zijn fout is maar dan geef ik hem het voordeel van de twijfel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Stekelenburg ging idd niet vrijuit vandaag.
Maakt geen reet uit, toen Stekel er nog wel wat hielden we ook wedstrijden lang thuis de 0.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vermeer had wel uitstraling vond ik. Zou dat ook zn impact hebben op de verdediging?
Dat vind ik ook. Ik vind Stekelenburg vrij allround, maar hij steekt nergens met kop en schouders bovenuit.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:34 schreef Grulez het volgende:
[..]
Vermeer had wel uitstraling vond ik. Zou dat ook zn impact hebben op de verdediging?
Stekelenburg heeft iets van 2 duels de 0 gehouden, Vermeer 7 dacht ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:35 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Maakt geen reet uit, toen Stekel er nog wel wat hielden we ook wedstrijden lang thuis de 0.
quote:Falende arbiter Van Boekel: "Verschrikkelijk"
In de Amsterdam Arena was arbiter Pol van Boekel na afloop van het duel tussen Ajax en Heracles Almelo (2-2) de gebeten hond. Hij keurde, op aangeven van zijn assistent, in blessuretijd een zuivere treffer van Ajacied Luis Suárez af.
Volgens de assistent van de leidsman schoot Suárez een rebound van een schot van Leonardo vanuit buitenspelpositie binnen. Op de tv-beelden bleek echter dat Suárez verre van buitenspel stond. Tot woede van Ajax vond de treffer geen doorgang. Na afloop van het duel kroop Van Boekel door het stof.
"Na het zien van de beelden moet ik toegeven dat het een geldig doelpunt was. Het had 3-2 voor Ajax moeten zijn", zegt de arbiter voor de camera's van Eredivisie Live. "Ik vind het verschrikkelijk voor Ajax en voor mijn assistent. Maar meer dan balen kun je niet."
Hoewel Van Boekel in eerste instantie naar de middenstip wees, besloot hij na het zien van het vlagsignaal de treffer alsnog af te keuren. Een kwestie van afspraken, zo zegt de leidsman. "Vooraf hebben we duidelijke afspraken gemaakt. Het constateren van buitenspel is een taak voor mijn assistenten. Ik volgde hem blind, want ik stond niet in de positie om dat te constateren."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |