Het heeft zeker z'n charmes, maar het past niet meer in het moderne ($$$) voetbalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dit heeft zo zijn charmes, alhoewel dit zwaar klote is natuurlijk.
beter voor ajax een jaar geen europees voetbal. Ik zie het al helemaal voor me deze februari hel maand met fiorentina er tussenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef buddyb het volgende:
zelfs de vcl halen wordt moeilijk zo...
Maar wij zijn toch tegen het moderne voetbal, lees ik op het spandoek?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Het heeft zeker z'n charmes, maar het past niet meer in het moderne ($$$) voetbal
Daar ben ik het niet mee eens. Tot de 70e minuut was het complete bagger. Je mag van geluk spreken dat het 2-2 wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Urquhart het volgende:
Tuurlijk is het vervelend. Maar als Suarez die twee ballen er gewoon in het begin in schiet, dan heb je ook niks te zeiken.
Je moet niet altijd terug gaan praten naar 'als als'quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Urquhart het volgende:
Tuurlijk is het vervelend. Maar als Suarez die twee ballen er gewoon in het begin in schiet, dan heb je ook niks te zeiken.
Dat bedoel ik ook min of meer te zeggen. Hoewel als je nog 20 minuten te gaan hebt, valt het dan toch wel weer tegen dat die 3-2 niet valt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Tot de 70e minuut was het complete bagger. Je mag van geluk spreken dat het 2-2 wordt.
Dergelijke regels hebben niks met commercie te makenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch tegen het moderne voetbal, lees ik op het spandoek?
Hey ik ben Willem II'er...en ik baal van Volendam's eerste(?) uitoverwinning!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Maar wij zijn toch tegen het moderne voetbal, lees ik op het spandoek?
Wat een bullshit, je wordt gewoon keihard genaaid. Niet meer, niet minder.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef Urquhart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |