abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78299333
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:38 schreef Gia het volgende:

[..]

Heb je het gros van die vrouwen al eens bekeken?
Was de beoogde breedte voor die stoeltjes niet 40 cm? Ik zie hier op de markt altijd heel veel Islamitische vrouwen lopen die daar ruim boven zitten.
Maak dan gelijk van die bodyscans de maximale breedte 40 cm, de personen die er niet doorheen komen die moeten dus naar een poortje met een breedte tot 100 cm
pi_78303755
wat me een leuk onderzoek lijkt is hoeveel een gemiddeld obees persoon extra kost aan bijvoorbeeld brandstof.
dat zal per persoon heel weinig zijn maar op jaarbasis zal dat voor een vliegmaatschappij toch heel veel kunnen uitmaken
pi_78314979
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef LXIV het volgende:

[..]

Het is volstrekt onmogelijk om door "ziekte" dik te worden. Waar zijn alle Ethiopiers met die ziekte dan? Iedere kilo vet moet eerst geconsumeerd zijn. Wet van behoud van energie.
Nooit van hongeroedeem gehoord?
  maandag 22 februari 2010 @ 21:05:04 #104
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_78319687
quote:
Op maandag 22 februari 2010 19:31 schreef thabit het volgende:

[..]

Nooit van hongeroedeem gehoord?
Dat is ook echt hetzelfde, he?
pi_78326642
quote:
Op maandag 22 februari 2010 14:31 schreef NTTTG het volgende:
wat me een leuk onderzoek lijkt is hoeveel een gemiddeld obees persoon extra kost aan bijvoorbeeld brandstof.
dat zal per persoon heel weinig zijn maar op jaarbasis zal dat voor een vliegmaatschappij toch heel veel kunnen uitmaken
Is gewoon uit te rekenen, pak de breguet range equation van wiki en vul de gegevens in van een bepaald vliegtuig en doe het daarna nog eens met bijv een startgewicht van 80 kg meer.
pi_78353525
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Obesitas is IMHO een medische aandoening. Tja.. mensen blijven mensen vrees ik.
haha retard is dit serieus? Nee fatties horen anderen niet lastig te vallen met hun gebrek aan discipline. Ik stel een vettax voor.
Live out of your imagination, not your history.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')