quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Maanvis het volgende:
WOW! Wat is dat voor rood met geel spul om je heen? Zijn dat speciale kleren?
Leuk dat je WAAAH zegt, dat betekent vast dat je er heel blij mee bent!
kijk er vallen zelfs sokken van hem af! en handschoenen ! moet je snel teruggeven aan hem want hij let niet op en vind zijn kleren veels te tofquote:Op donderdag 12 februari 2009 20:38 schreef Maanvis het volgende:
WOW! Wat is dat voor rood met geel spul om je heen? Zijn dat speciale kleren?
Leuk dat je WAAAH zegt, dat betekent vast dat je er heel blij mee bent!
Je voelde wel dat de grond koud is, maar niet dat het magische gedoe heet was?quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:33 schreef moonmovies het volgende:
Nou, vandaag ging ik dus weer op stap![]()
Zodra ik mijn donkere hol uit kwam, zag ik dat alles onder een dun laagje fapsel zat![]()
[ afbeelding ]
Het had alleen een andere substansie en het voelde heel koud aan![]()
[ afbeelding ]
Toen ik mijn weg vervolgde, zag ik iets liggen, een soort magiestokje [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En toen ik op het knopje drukte...
[ afbeelding ]
Maar ineens kreeg ik enorme pijn aan mijn duim, en liet ik het magiestokje (daar leek het op) vallen![]()
[ afbeelding ]
En voor dat ik het wist gebeurde er dit:
[ afbeelding ]
Ik ga nooit meer naar buiten!!!De lucht is vers, het licht is fel, er lopen allemaal vreemde dingen rond, er vliegen gare gevlekte beesten rond, en er zijn allemaal dingen waar je je pijn aan kan doen
![]()
![]()
BINDEND ADVIES: Blijf binnen in je stoffige kamer, daar is het veilig, kan niemand je pijn doen, ben je vertrouwd
neeee de paints zijn TE goed gewoon (die van TS dan he)quote:
Tja maar als hij niet meer naar buiten komt....?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
neeee de paints zijn TE goed gewoon (die van TS dan he)
GM topic is al bijna 10 uur dicht hoorquote:
Of cheyle neuqseqs hebben?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
zou die het ooit aandurven om naar een pretpark te gaan?
GM ?quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
GM topic is al bijna 10 uur dicht hoor
Je bedoelt: 'vab zeckxsz'quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |