Stappenplan voor somegirlquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, ik zit vol ideeen, maar geen idee hoe ik het moet doen.
Ten tweede ga ik zo naar huis. Dus dan kan ik jullie antwoorden niet meer goedkeuren.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Stappenplan voor somegirl
1. Bedenk een merk
2. Ga naar http://images.google.nl/
3. Vul de naam van het logo in, gevolgd door het word "logo"
Example: Coca Cola logo
4. Druk op afbeelding zoeken
5. Bekijk de resultaten en kies een goeie door erop te klikken
6. Klik nogmaals om de grote versie te zien
7. Doe rechter muisknop op het plaatje, afbeelding opslaan als... en bewaar zo de afbeelding op je computer
9. open het plaatje in paint (rechter muisknop op het plaatje, openen met -> paint)
8. Na 7 komt 8
10. Er ging dus iets mis met de volgorde
11. Ik weet niet maar waar ik was
Sneijder5 heeft um geradenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:21 schreef somegirl het volgende:
Moozzie had er nog 1 geplaatst volgensmij
oke, dat doe ik dan morgen oke! want ik ga nu lekker naar huis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Stappenplan voor somegirl
1. Bedenk een merk
2. Ga naar http://images.google.nl/
3. Vul de naam van het logo in, gevolgd door het word "logo"
Example: Coca Cola logo
4. Druk op afbeelding zoeken
5. Bekijk de resultaten en kies een goeie door erop te klikken
6. Klik nogmaals om de grote versie te zien
7. Doe rechter muisknop op het plaatje, afbeelding opslaan als... en bewaar zo de afbeelding op je computer
9. open het plaatje in paint (rechter muisknop op het plaatje, openen met -> paint)
8. Na 7 komt 8
10. Er ging dus iets mis met de volgorde
11. Ik weet niet maar waar ik was
Jij smokkelt 5 minuutjes! Maareh tot morgenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef somegirl het volgende:
[..]
oke, dat doe ik dan morgen oke! want ik ga nu lekker naar huis.
tot stap 6 kwam ik trouwens nog wel! dus als je de volgende stappen even goed neerzet, doe ik morgen wat lijstjes!
Dat je je best doet om je zoveel mogelijk te vervelenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
en de bedoeling is?
helemaal niet, ik mag om 5 uur al naar huis!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij smokkelt 5 minuutjes! Maareh tot morgen
Stank voor dankquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef somegirl het volgende:
[..]
oke, dat doe ik dan morgen oke! want ik ga nu lekker naar huis.
tot stap 6 kwam ik trouwens nog wel! dus als je de volgende stappen even goed neerzet, doe ik morgen wat lijstjes!
Jij kan dat toch ook als modje, luie hondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:25 schreef Het_hupt het volgende:
tip: TS post ff de vorige deeltjes in de OP
TS weet natuurlijk niet hoe dat moet. Sorry!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:25 schreef Het_hupt het volgende:
tip: TS post ff de vorige deeltjes in de OP
Ging jij al niet naar huis?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef somegirl het volgende:
[..]
TS weet natuurlijk niet hoe dat moet. Sorry!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef somegirl het volgende:
[..]
TS weet natuurlijk niet hoe dat moet. Sorry!
en dan kom ik erachter wat de bedoeling is?quote:
lievquote:
Bekijk deze OP en de eerste paar reacties:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
en dan kom ik erachter wat de bedoeling is?
Paas die andere helft dan ook maarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:35 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Ik denk dat deze wel redelijk pittig is, alhoewel dit al 't halve logo is
1. [ afbeelding ]
Waag nou maar eens een gokjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:36 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Paas die andere helft dan ook maar
nopequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:45 schreef Drummer-Itchy het volgende:
het Wereld Natuur Fonds ?
helaaschquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:46 schreef Agiath het volgende:
puma
dan wordt ie te makkelijkquote:
ook niet helemaalquote:
Nope.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:57 schreef Moozzie het volgende:
Slazenger?
neequote:Op woensdag 4 februari 2009 08:04 schreef Da_p00pb0x het volgende:
1e is koek, laatste is ingeblikte vruchten
goedquote:
goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:30 schreef Da_p00pb0x het volgende:
pir2 = ik ben tegen zinloos geweld
Mogguhquote:Op woensdag 4 februari 2009 09:57 schreef somegirl het volgende:
En goedemorgen natuurlijk allemaal weer
Nope en niemand kent mijn logo op de vorige paginaquote:
Google op amerikaanse kleding merken en vergelijk de logo'squote:Op woensdag 4 februari 2009 11:19 schreef somegirl het volgende:
volgens mij ken ik het merk gewoon niet....
Lieverd, daar ben ik mee bezigquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:20 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Google op amerikaanse kleding merken en vergelijk de logo's
Doe eens gekquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:03 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Wil je t hele logo dan maar?
pir1= dominoquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:53 schreef PiRANiA het volgende:
pir1 - [ afbeelding ]
pir2 - [ afbeelding ] Da_p00pb0x
pir3 - [ afbeelding ]
pir4 - [ afbeelding ]
pir5 - [ afbeelding ]
pir6 - [ afbeelding ]
pir7 - [ afbeelding ] Da_p00pb0x
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef somegirl het volgende:
zie, ik ken het gewoon niet.
Of is het hollister?
Kudo's voor Somegirlquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:25 schreef somegirl het volgende:
aaah ja het is Hollsiter, jezus daar heb ik gewoon nog naar gekeken, ben een beetje blind geloof ik
Ja Mooz, het is een vogelquote:
Ja excuse mequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:34 schreef somegirl het volgende:
1, 3 en 6 had ik ook al agiath! Maar die zijn alleen nog niet goed gekeurd door PiRANiA want die is een beetje afwezig......
valt wel mee hoorquote:
Zet je berichten box eens aan, dan pm ik je welquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:52 schreef somegirl het volgende:
Hoe voeg ik een plaatje in?
geloof dat ik dat nu heb gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Zet je berichten box eens aan, dan pm ik je wel
check je pmquote:
Punten doen wij niet aanquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef robbolo het volgende:
[..]
Begrijp t spel niet helemaal, maar heb ik nu punten?
Dit werkt zonder puntenquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:11 schreef robbolo het volgende:
[..]
Begrijp t spel niet helemaal, maar heb ik nu punten?
Waar staat mijn naam dan? Gevonden!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Punten doen wij niet aan
Je hebt het goed geradenIk heb je naam er bij gezet
pir11 - [ afbeelding ] uitzendbureau
pir13 - [ afbeelding ] bellen
pir14 - [ afbeelding ] radio
Yes!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:12 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Dit werkt zonder puntenJust the fame
Dan heb je het nog steeds foutquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:23 schreef somegirl het volgende:
ik denk nog steeds upc!
quote:
graag!quote:Op woensdag 4 februari 2009 14:44 schreef somegirl het volgende:
1.[ afbeelding ]
2.[ afbeelding ]
Hintjes?
Graag gedaanquote:Op woensdag 4 februari 2009 14:46 schreef somegirl het volgende:
oh ja met dank aan p00p natuurlijk!!! Wat een werk die plaatjes allemaal uploaden zeg!
quote:
quote:
quote:
whohooo!!!!quote:
Gefeliciteerd, nu moet jij nieuwe makenquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:31 schreef Flappekz het volgende:
Ed hardy!
Dat gaat ff niet, zit nu op mn werk....Kan er vanavond wel eentje maken!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:32 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, nu moet jij nieuwe maken
ik heb het ook gewoon op m'n werk gedaan hoor!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:33 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dat gaat ff niet, zit nu op mn werk....Kan er vanavond wel eentje maken!
Dus als iemand anders zich nu geroepen voelt...graag
ik heb hier de mogelijkheden jammer genoeg niet....zit vreselijk afgeschermd te internetten, wat betekent dat ik nix kan uploaden...quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:34 schreef somegirl het volgende:
[..]
ik heb het ook gewoon op m'n werk gedaan hoor!
in de media wereld doen ze daar gelukkig minder moeilijk over haha, kan hier echt alles!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
ik heb hier de mogelijkheden jammer genoeg niet....zit vreselijk afgeschermd te internetten, wat betekent dat ik nix kan uploaden...
paranoia bij defensie
Wat voor werk doe jij precies als ik vragen mag? Dat jij de hele dag mag fokken en googlen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef somegirl het volgende:
[..]
in de media wereld doen ze daar gelukkig minder moeilijk over haha, kan hier echt alles!
Lucky youquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:37 schreef somegirl het volgende:
[..]
in de media wereld doen ze daar gelukkig minder moeilijk over haha, kan hier echt alles!
werk nu bij een magazine, waar niemand zicht heeft op wat ik doe, dus zit meestal alleen maar dingen voor mezelf te regelen, en een beetje te fokken enzo inderdaad, en ze vinden ook nog dat ik hardstikke hard werk!quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:39 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij precies als ik vragen mag? Dat jij de hele dag mag fokken en googlen?
Je zult wel gek worden van verveling dan?quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:41 schreef somegirl het volgende:
[..]
werk nu bij een magazine, waar niemand zicht heeft op wat ik doe, dus zit meestal alleen maar dingen voor mezelf te regelen, en een beetje te fokken enzo inderdaad, en ze vinden ook nog dat ik hardstikke hard werk!
Gelukkig is dit m'n laatste week, want ben er wel een beetje klaar mee....
quote:Op woensdag 4 februari 2009 15:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Je zult wel gek worden van verveling dan?
I bet you doquote:
Ik heb niet echt veel tijd om er gelijk 10 te maken ofzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 15:58 schreef somegirl het volgende:
p00p, wil jij niet een nieuwe ronden maken????
Nopequote:Op woensdag 4 februari 2009 16:17 schreef robbolo het volgende:
heeft 1 iets te maken met snowboarden?
Dies èèècht wel makkelijkquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:25 schreef somegirl het volgende:
nou, zo makkelijk vind ik die 2e ook niet!
oke... dan ben ik dus gewoon heel domquote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef somegirl het volgende:
[..]
oke... dan ben ik dus gewoon heel dom
of niet echt actiefquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:28 schreef somegirl het volgende:
[..]
oke... dan ben ik dus gewoon heel dom
ja, je wordt lui hoor, van de hele dag niks doenquote:
Het was een hint schatquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:38 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, je wordt lui hoor, van de hele dag niks doen
quote:
Ja met betrekking tot het 2e logo uiteraard hèquote:
ja zo'n vermoeden had ik al.....quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:44 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ja met betrekking tot het 2e logo uiteraard hè
Wie het weet mag het zeggen!quote:
ik zie d'r echt niks inquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Weet je hem ook niet met het grotere plaatje?
Het is spannender als jij hem raadtquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:47 schreef somegirl het volgende:
[..]
Wie het weet mag het zeggen!
Zo werkt het spel volgensmij......
heel warmquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:50 schreef Moozzie het volgende:
Is de eerste een gitaar merk?
Het wordt gebruikt voor interactieve doeleinden.quote:
Shit je was me voorquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:55 schreef robbolo het volgende:
de 1e is Ibanez!
Allemachtig, daar heb ik in m'n leven ook echt nog NOOIT van gehoord!!!!quote:
Bingo Ibanez!quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:55 schreef robbolo het volgende:
de 1e is Ibanez!
Durex!quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bingo [url=www.ibanez.com[/url]!
De 2e:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:00 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Bingo [url=www.ibanez.com[/url]!
De 2e:
[ afbeelding ]
Ik ook niet maar ik zat hier op te zoeken en daar stond hij wel tussenquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:57 schreef somegirl het volgende:
[..]
Allemachtig, daar heb ik in m'n leven ook echt nog NOOIT van gehoord!!!!
Correctomundo!quote:
Maar ik kende m ook echtquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:02 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Ik ook niet maar ik zat hier op te zoeken en daar stond hij wel tussen
http://www.gitaar-nederland.nl/merklijst.php
Alleen was robbolo sneller
What did I do this timequote:
met je actie en interactieve doeleindenquote:
Even een quote ophalen:quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:33 schreef somegirl het volgende:
hij komt me opzich wel bekend voor, maar ik ben leeg voor vandaag denk ik qua logo's .....
Oke tofquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:02 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar ik kende m ook echt
Had t trouwens niet geweten als jij niet had gevraagd of t een gitaar merk was
Ik let nooit zo op dat logo als ik zo'n ding in m'n handen hebquote:
actief, oh ja ik herinner 't me weerquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:04 schreef somegirl het volgende:
[..]
met je actie en interactieve doeleinden
het is goedquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:10 schreef somegirl het volgende:
McDonalds!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Je had het foutquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:52 schreef somegirl het volgende:
volgensmij kun je voor mij net zo goed het McDonalds logo posten en dan herken ik m nog niet
Ben ik toch nog helderder dan ik dacht!quote:
Nee, ik mag net als altijd om 5 uur al naar huis. Maar meestal kom ik pas om half 10 aankakken, dus blijf ik uit aardigheid ietsje langer dan tot 5 uur..... Dan maak ik bijna 8 uurtjesquote:
Mensen die laat beginnenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:15 schreef somegirl het volgende:
[..]
Nee, ik mag net als altijd om 5 uur al naar huis. Maar meestal kom ik pas om half 10 aankakken, dus blijf ik uit aardigheid ietsje langer dan tot 5 uur..... Dan maak ik bijna 8 uurtjes
Misschien tot morgen dan maarquote:
Nicequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:17 schreef PiRANiA het volgende:
Als ik thuis was geweest had ik er nog wel wat gepost, daar heb ik een handig scriptje geschreven om te uploaden, binnen 2 seconden is een selectie van het scherm geupload en krijg ik de link
Sterfquote:
aaah ik heb weer nieuwe energie merk ikquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:47 schreef Da_p00pb0x het volgende:
En een nieuwe voor vandaag!:
[ afbeelding ]
Nice! Ennuh moggûh SGquote:Op donderdag 5 februari 2009 09:51 schreef somegirl het volgende:
[..]
aaah ik heb weer nieuwe energie merk ik
Starbucks!!!!
Goeimorgen!!!quote:
Oreo's!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 10:18 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Een nieuwe en volgens mij ook weer veel te makkelijk
[ afbeelding ]
Shit je hebt me doorquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:27 schreef somegirl het volgende:
[..]
Oreo's!!!!
Je gaat een beetje op de amerikaans tour p00p!
Mooiquote:Op donderdag 5 februari 2009 10:49 schreef somegirl het volgende:
hmmm die is lastiger!
Nope. En veel vrouwen zijn hier gek opquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:10 schreef somegirl het volgende:
is het weer een amerikaans merk?
Is het chocolade?quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:15 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Nope. En veel vrouwen zijn hier gek op
Dat is ook 1 onderdeel van hun businessquote:Op donderdag 5 februari 2009 11:19 schreef Agiath het volgende:
parfum merk?
Neej en 't zit ook niet in mijn broek Moozquote:
U gaat door voor de koelkast!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:22 schreef somegirl het volgende:
Cartier!!!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:21 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Neej en 't zit ook niet in mijn broek Mooz
quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast!
hmmm ik zie ze ook niet echt zo 1, 2, 3quote:
quote:
Vaio is de PC lijn van Sony (desktops + laptops etc)quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
je zit ook niet echt lekker in mijn genre
toch meer de kleertjes en de etensmerken geloof ik.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Vaio is de PC lijn van Sony (desktops + laptops etc)
Maareh wat is jou genre SG?
maar maar je had moeite met hollister en cartier!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef somegirl het volgende:
[..]
toch meer de kleertjes en de etensmerken geloof ik.
In ieder geval geen gitaarmerken, onbekende computermerken en dat soort dingen!
ja, ik ben niet altijd even scherp....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
maar maar je had moeite met hollister en cartier!En Sony is toch vrij bekend
![]()
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef somegirl het volgende:
oh wacht......... ik heb het logo even gegoogelt, en nu zie ik het! Ik dacht dat dat gewoon altijd een geinig kronkeltje was, maar er staat dus ook echt wat haha
Je zit in de buurtquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:59 schreef Drummer-Itchy het volgende:
iets met ACKE London ??
zullen we een letter ruilen ?quote:
Close...maar neequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Jacket
london
ik herken hem echt niet ik gok maar
Neejquote:
En SG is de trotse nieuwe eigenaar van de koelkastquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:39 schreef somegirl het volgende:
Hackett!!!!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En SG is de trotse nieuwe eigenaar van de koelkast
in welke categorie ??quote:
Music!quote:
De onderkant van een legoblokje is toch geen logo, dommiequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef somegirl het volgende:
de onderkant van een legoblokje?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef somegirl het volgende:
de onderkant van een legoblokje?
oooooooh!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
De onderkant van een legoblokje is toch geen logo, dommie
Ik heb werkelijk geen ideequote:
het is een modemerkquote:
Voornamelijk dames of heren kleding?quote:
Dames, alleen maar volgensmijquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Voornamelijk dames of heren kleding?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |