Stappenplan voor somegirlquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef somegirl het volgende:
[..]
ja, ik zit vol ideeen, maar geen idee hoe ik het moet doen.
Ten tweede ga ik zo naar huis. Dus dan kan ik jullie antwoorden niet meer goedkeuren.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Stappenplan voor somegirl
1. Bedenk een merk
2. Ga naar http://images.google.nl/
3. Vul de naam van het logo in, gevolgd door het word "logo"
Example: Coca Cola logo
4. Druk op afbeelding zoeken
5. Bekijk de resultaten en kies een goeie door erop te klikken
6. Klik nogmaals om de grote versie te zien
7. Doe rechter muisknop op het plaatje, afbeelding opslaan als... en bewaar zo de afbeelding op je computer
9. open het plaatje in paint (rechter muisknop op het plaatje, openen met -> paint)
8. Na 7 komt 8
10. Er ging dus iets mis met de volgorde
11. Ik weet niet maar waar ik was
Sneijder5 heeft um geradenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:21 schreef somegirl het volgende:
Moozzie had er nog 1 geplaatst volgensmij
oke, dat doe ik dan morgen oke! want ik ga nu lekker naar huis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Stappenplan voor somegirl
1. Bedenk een merk
2. Ga naar http://images.google.nl/
3. Vul de naam van het logo in, gevolgd door het word "logo"
Example: Coca Cola logo
4. Druk op afbeelding zoeken
5. Bekijk de resultaten en kies een goeie door erop te klikken
6. Klik nogmaals om de grote versie te zien
7. Doe rechter muisknop op het plaatje, afbeelding opslaan als... en bewaar zo de afbeelding op je computer
9. open het plaatje in paint (rechter muisknop op het plaatje, openen met -> paint)
8. Na 7 komt 8
10. Er ging dus iets mis met de volgorde
11. Ik weet niet maar waar ik was
Jij smokkelt 5 minuutjes! Maareh tot morgenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef somegirl het volgende:
[..]
oke, dat doe ik dan morgen oke! want ik ga nu lekker naar huis.
tot stap 6 kwam ik trouwens nog wel! dus als je de volgende stappen even goed neerzet, doe ik morgen wat lijstjes!
Dat je je best doet om je zoveel mogelijk te vervelenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef Huppelmuts het volgende:
en de bedoeling is?
helemaal niet, ik mag om 5 uur al naar huis!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:25 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Jij smokkelt 5 minuutjes! Maareh tot morgen
Stank voor dankquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef somegirl het volgende:
[..]
oke, dat doe ik dan morgen oke! want ik ga nu lekker naar huis.
tot stap 6 kwam ik trouwens nog wel! dus als je de volgende stappen even goed neerzet, doe ik morgen wat lijstjes!
Jij kan dat toch ook als modje, luie hondquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:25 schreef Het_hupt het volgende:
tip: TS post ff de vorige deeltjes in de OP
TS weet natuurlijk niet hoe dat moet. Sorry!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:25 schreef Het_hupt het volgende:
tip: TS post ff de vorige deeltjes in de OP
Ging jij al niet naar huis?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef somegirl het volgende:
[..]
TS weet natuurlijk niet hoe dat moet. Sorry!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef somegirl het volgende:
[..]
TS weet natuurlijk niet hoe dat moet. Sorry!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |