quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:23 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
U gaat door voor de koelkast!
hmmm ik zie ze ook niet echt zo 1, 2, 3quote:
quote:
Vaio is de PC lijn van Sony (desktops + laptops etc)quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:48 schreef somegirl het volgende:
[..]
![]()
je zit ook niet echt lekker in mijn genre
toch meer de kleertjes en de etensmerken geloof ik.quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:51 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Vaio is de PC lijn van Sony (desktops + laptops etc)
Maareh wat is jou genre SG?
maar maar je had moeite met hollister en cartier!quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:53 schreef somegirl het volgende:
[..]
toch meer de kleertjes en de etensmerken geloof ik.
In ieder geval geen gitaarmerken, onbekende computermerken en dat soort dingen!
ja, ik ben niet altijd even scherp....quote:Op donderdag 5 februari 2009 11:55 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
maar maar je had moeite met hollister en cartier!En Sony is toch vrij bekend
![]()
Geeft niet hoorquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:00 schreef somegirl het volgende:
oh wacht......... ik heb het logo even gegoogelt, en nu zie ik het! Ik dacht dat dat gewoon altijd een geinig kronkeltje was, maar er staat dus ook echt wat haha
Je zit in de buurtquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:59 schreef Drummer-Itchy het volgende:
iets met ACKE London ??
zullen we een letter ruilen ?quote:
Close...maar neequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:27 schreef Drummer-Itchy het volgende:
Jacket
london
ik herken hem echt niet ik gok maar
Neejquote:
En SG is de trotse nieuwe eigenaar van de koelkastquote:Op donderdag 5 februari 2009 13:39 schreef somegirl het volgende:
Hackett!!!!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:40 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
En SG is de trotse nieuwe eigenaar van de koelkast
in welke categorie ??quote:
Music!quote:
De onderkant van een legoblokje is toch geen logo, dommiequote:Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef somegirl het volgende:
de onderkant van een legoblokje?
quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:53 schreef somegirl het volgende:
de onderkant van een legoblokje?
oooooooh!!!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 13:56 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
De onderkant van een legoblokje is toch geen logo, dommie
Ik heb werkelijk geen ideequote:
het is een modemerkquote:
Voornamelijk dames of heren kleding?quote:
Dames, alleen maar volgensmijquote:Op donderdag 5 februari 2009 14:31 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Voornamelijk dames of heren kleding?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |