Kerkje: klikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef E.T. het volgende:
ik heb het kerkje gemist!![]()
Lijkt me geweldig! een verbouwd kerkje om te wonen![]()
De wereld wordt hier langzaam witZal dus wel weer een eeuwigheid duren voor Swets thuis is
![]()
Net met Saskia kadootjes voor d'r vriendinnetje ingepakt en een stoffen bloem er op gefabriekt.. Saskia een half bloemblaadje en ik 5,5![]()
En toen ze de steel ging tekenen prikte ze door het inpakpapier heen![]()
Maar ze vind wel dat ze het mooiste kado van de wereld heeft
Ah, ok, dank je wel. Ik was al helemaal verbaasd!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet!
Die verdenkingen zijn geuit. Daarna hebben wij als mods een korte snelle check gedaan en daar bleek niks verkeerds uit.
Carmella heeft er daarna alleen zelf voor gekozen niet meer te posten omdat ze zich wel gekwetst voelde door de twijfels.
JAAAAAA!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Als je even geduld hebt... Nog een maandje dan is Sasha uit de zijne gegroeid, stuur ik hem naar je op ok?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Reinhilde het volgende:
Owlet, you're welcome! Mijn broertje vond het altijd geweldig daar.
Moussy, ik moet ook vaak aan haar denken. Ik had dat helemaal niet meegekregen, maar was wel aan PM-en met haar, waarin ze er iets over zei. Toen ben ik gaan teruglezen, ik snap nog steeds niet waar dat nou ineens vandaan kwam, dat ze nep zou zijn. Zoiets verzin je toch niet?
Naar mijn idee kwam er ineens een vreemde in het zwangerschaps topic binnenwandelen die Carmella niet geloofde. Hij had haar postgeschiedenis nagekeken en vertrouwde haar niet. Omdat 'ze altijd maar zo'n last had en toch hele verhalen kon schrijven'quote:Moussy, ik moet ook vaak aan haar denken. Ik had dat helemaal niet meegekregen, maar was wel aan PM-en met haar, waarin ze er iets over zei. Toen ben ik gaan teruglezen, ik snap nog steeds niet waar dat nou ineens vandaan kwam, dat ze nep zou zijn. Zoiets verzin je toch niet?
Mja jammer wel, ik lurkte vol op.. vond het allemaal wel triestig wat haar overkwam.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Naar mijn idee kwam er ineens een vreemde in het zwangerschaps topic binnenwandelen die Carmella niet geloofde. Hij had haar postgeschiedenis nagekeken en vertrouwde haar niet. Omdat 'ze altijd maar zo'n last had en toch hele verhalen kon schrijven'
En sindsdien is Carmella spoorloos.
Echt superleuk! Dank je wel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
freecell, ik hoef er niks voor te hebben hoor. Vind het alleen al leuk dat ik je er een plezier mee kan doen.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:23 schreef Poppejans het volgende:
Reinhilde, er zijn echt mensen die op forums hun hele leven bij elkaar fantaseren, veelal met een hoop verzonnen ellende v de aandacht en compleet met gejatte kinderfoto's
Okee.. Dus als het allemaal is uitgeplozen en ze dus 'onschuldig' blijkt, waarom is ze dan toch weggegaan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Brighteyes het volgende:
Vlindur... het ligt wel even ietsje anders...
De mensen die hier de verdenkingen kwamen uiten dachten in Carmella's verhaal iets te herkennen van iemand die wel ontmaskerd is als oplichtster in een ander subforum van FOK!
En ik ga geen namen prijsgeven, maar het waren echt niet mensen die zomaar uit het niets kwamen. Al met al reden genoeg voor ons als modjes om het even na te willen gaan. Ten slotte hebben wij ook een verantwoording naar alle mensen die wel te goeder trouw meeleven met alle users en hun verhalen. Bij navraag achter de schermen bleek dat het dus 2 verschillende personen waren en dat de verdenkingen dus ongegrond waren.
Dit hebben we in het topic gemeld en daarna hebben we die personen dan ook aangesproken en gevraagd of ze verder opmerkingen voor zich wilden houden en zo is het ook gebeurd.
De link staat in de openingspostquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:27 schreef Syrena het volgende:
Ik heb het kerkje gemist en als ik het zo lees ga ik ook maar niet zoekenIk ken mezelf
Ik zoek nog maar niet, we moeten volgens mij eerst uitvechten waar we gaan wonen. Ik hoor namelijk niks meer van "in het zuiden" bij de wederheft. En ik ga dus echt niet in de buurt van Roermond wonenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef Reinhilde het volgende:
Maar goed, even ontopic in de SC. Ik ga eens even op funda loeren of ik iets vind dat lijkt op mijn droomhuis.
1 in de categorie 'dikke erfenis/loterij winnen' en 1 de categorie 'realistisch'.
quote:Ik ben het KLB spook!
Als je een topic maakt in KLB binnen de 5 minuten zul je je hele leven lang geluk krijgen!
Doe je dit niet, dan zal er veel onheil en ongeluk in de lucht hangen de komende 5 jaar!
YOU HAVE BEEN WARNED!
Kom gezellig naar het Noorden dan. Hier hebben we tenminste nog normale prijzen!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:33 schreef Syrena het volgende:
[..]
Ik zoek nog maar niet, we moeten volgens mij eerst uitvechten waar we gaan wonen. Ik hoor namelijk niks meer van "in het zuiden" bij de wederheft. En ik ga dus echt niet in de buurt van Roermond wonen![]()
De huizen daar zijn duurder dan hier, plus dan zou ik veel meer reistijd en dus reiskosten gaan krijgen. Niet handig. Zeker niet als er nog beebsen naar KDV's gebracht moeten worden enzo. Hij heeft een leaseauto, ik heb een wrakje op wielen.
Allebeiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:29 schreef freecell het volgende:
Hahaha Syrena, ik zie het voor me
Is hij helemaal geen kinderen gewend dan? Of knuffelt hij gewoon nooit baby's?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |