Waarom dat dan weerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben al lang bezig met de opleiding, maar heb nog geen boeken
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Strenght
weakness
oppertunities
threats
toch![]()
ik weet alleen niet hoe je die 3de schrijft
Anders lees je de OP even faalbaasquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Strenght
weakness
oppertunities
threats
toch![]()
ik weet alleen niet hoe je die 3de schrijft
*meldtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, waar blijven die lekkere sletjes!
Oh, kankerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Anders lees je de OP even faalbaas!
ken je AIDA ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, waar blijven die lekkere sletjes!
Valt me weer tegen rvquote:
ken wel AIDS.quote:
En wat literblikken pilsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef reetveter het volgende:
Morgen naar Duitsland fucking veel whiskey en alles inslaan
Zeg, in het vorige topic vertelde je dat Krentenbol ons niet aardig vindtquote:
Die kerel in die clipquote:
Donequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Doe je shirtje maar vast uit.
Wat doe jij dan voor opleiding?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij hebben het nu over de BCG-matrix. Dat is interessant
Hoezo vind ze ons niet aardig? Ik doe altijd liev tegen haarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg, in het vorige topic vertelde je dat Krentenbol ons niet aardig vindt
wtfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij hebben het nu over de BCG-matrix. Dat is interessant
Haha nee dat was deels een grapje, maar ik denk niet dat ze jouw opmerkingen kon waarderen en ze vond de jailbait enzo niet leuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg, in het vorige topic vertelde je dat Krentenbol ons niet aardig vindt
Had ze ook ondersteunende voorbeelden voor die uiterst treurige mededeling?
Ook marketing, wel MBOquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Wat doe jij dan voor opleiding?
Vertel ons van IQM dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nee dat was deels een grapje, maar ik denk niet dat ze jouw opmerkingen kon waarderen en ze vond de jailbait enzo niet leuk.
Hé Zotheid waarom post je opeens met die vage kloon?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Wat doe jij dan voor opleiding?
Beoordelen van producten op winstgevendheid dmv marktaandeel, marktgroei en positie in levenscyclus.quote:
Ja die BCG-matrix is ook wel héél moeilijke materie!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JIJ SNAPT IETS NIET WAT IK WEL SNAP, OMGWOENOAASESS
Heb je al in het fobo van Pluisignijntje gepost?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:59 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Beoordelen van producten op winstgevendheid dmv marktaandeel, marktgroei en positie in levenscyclus.
Omdat ik nog steeds zo ingelogd sta.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
Hé Zotheid waarom post je opeens met die vage kloon?
Wil je hierna ook marketing op HBO niveau doen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je al in het fobo van Pluisignijntje gepost?
Voelt hij zich te goed voor ons?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM vindt het hier gewoon saai ofzo, vraag het hemzelf.
Als je maar glijmiddel meeneem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Dostojewski het volgende:
BP ik weet waar je woont en ik kom je komend weekend aanranden [ afbeelding ]
Van wie ben jij een kloonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
Voelt hij zich te goed voor ons?
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hehehe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe is het met mirre?quote:
[..]
Geen idee, maar kan er ook niet van wakker liggen eerlijk gezegd. Over 2 maanden ben ik hier sowieso minderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:04 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
Hoe kunnen we het beter maken dan BobbyB
hahaquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
dood
Ben nu gruizige jongetjes aan het hosselen in het bi-curious topic in SEX
IK WIST HET!!1!1!@D:!:!!:D1D:quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan er ook niet van wakker liggen eerlijk gezegd. Over 2 maanden ben ik hier sowieso minder
Ik mis je nu alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan er ook niet van wakker liggen eerlijk gezegd. Over 2 maanden ben ik hier sowieso minder
WHHYYYYYquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal d'r leren de bitch! Beetje je kindje doodmaken en zelf in coma liggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
dood
Ben nu gruizige jongetjes aan het hosselen in het bi-curious topic in SEX
Same.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben al lang bezig met de opleiding, maar heb nog geen boeken
Omdat m'n vriendinnetje dan weer terug isquote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat m'n vriendinnetje dan weer terug isNatuurlijk ben ik er wel onder kantooruren mits het niet druk is op het werk.
Nou, 24/7 ook niet heur.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
Over 2 maanden is BobbyB druk met het 24/7 doorsmeren van z'n meiske, de vuigneus
Ik vind het juist altijd wel leuk om boeken aan te schaffen. Zo'n mooie rij met vakliteratuurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same.
Ik wacht eerst wel even welke boeken we nodig hebben en welke niet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:06 schreef Remolf het volgende:
Florian_, een week ban want kloon.
Ik houd R&P in de gaten over 2 maanden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
Over 2 maanden is BobbyB druk met het 24/7 doorsmeren van z'n meiske, de vuigneus
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik houd R&P in de gaten over 2 maanden.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd wel leuk om boeken aan te schaffen. Zo'n mooie rij met vakliteratuur
Of ben ik daarin de enige?
Hoelang was ze weg dan? Ik begreep wel dat ze naar Amerika wasquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat m'n vriendinnetje dan weer terug isNatuurlijk ben ik er wel onder kantooruren mits het niet druk is op het werk.
Ik vond het ook wel leuk, alleen had ik de vorige keer 500 euro aan boeken gekocht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd wel leuk om boeken aan te schaffen. Zo'n mooie rij met vakliteratuur
Die kwoot faalt op meerdere vlakken.quote:
Oh, ja ik bewaar ze ook altijdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel leuk, alleen had ik de vorige keer 500 euro aan boeken gekocht.
Dat vond ik toch iets te veel.
(Heb ze daarna weer doorverkocht, behalve 6 boeken die onverkoopbaar zijn)
Puhhlieeeessss...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Pluisigtijntje het volgende:
MENSEN DIE HBO DOEN±!!1112BEHWHEEHHE FALLORZZZ
Me too.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dan is ze anderhalf jaar weg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hoelang was ze weg dan? Ik begreep wel dat ze naar Amerika was
Ik wou niet dat jullie echt zouden denken dat hij een ban zou hebben.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die kwoot faalt op meerdere vlakken.
Waaromquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, als je een studie doet waarbij die boeken onmisbaar zijn, is daar echt niets mis mee.quote:
Stinkerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:11 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Ik wou niet dat jullie echt zouden denken dat hij een ban zou hebben.
Juist niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:11 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Ik wou niet dat jullie echt zouden denken dat hij een ban zou hebben.
Ze zou eigenlijk daar blijven werken, maar gezien de situatie in de VS met al die ontslagen etc maar besloten om dat niet te doen.quote:
Nee, maar ik voelde me even heel goed ivm rvquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:59 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
Ja die BCG-matrix is ook wel héél moeilijke materie!
En zou jij haar dan achteraangaan of? Want jullie kunnen lijkt me ook niet gescheiden leven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zou eigenlijk daar blijven werken, maar gezien de situatie in de VS met al die ontslagen etc maar besloten om dat niet te doen.
Ligt er ook aan in welke sector je werkzaam bent toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze zou eigenlijk daar blijven werken, maar gezien de situatie in de VS met al die ontslagen etc maar besloten om dat niet te doen.
Maar de hamvraag, heb je nog geneukt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja. Aangezien ik dit al erg interessant vind, ik verdiep me er buiten schooltijd soms ook in. Vind het tof.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Omdat ik nog steeds zo ingelogd sta.
[..]
Wil je hierna ook marketing op HBO niveau doen?
Maar niet tof genoeg om de boeken aan te schaffen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:16 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja. Aangezien ik dit al erg interessant vind, ik verdiep me er buiten schooltijd soms ook in. Vind het tof.
Wehehe, ik moet ze deze week even bestellen inderdaadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:17 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Maar niet tof genoeg om de boeken aan te schaffen?
Je zei dat je onvoldoendes haalde nerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wehehe, ik moet ze deze week even bestellen inderdaadMaar ik let goed op in de les (ja, echt) en haal goede cijfers.
Maar een 5 is neem ik aan dan best goed zonder boekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je zei dat je onvoldoendes haalde nerd.
nee, kankerkneus, bewijs, laat zien.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je zei dat je onvoldoendes haalde nerd.
Als je weet welke marketingboeken je nodig hebt zeg het ff okay? Misschien hebben we dezelfdequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:18 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Wehehe, ik moet ze deze week even bestellen inderdaadMaar ik let goed op in de les (ja, echt) en haal goede cijfers.
Oke, zal ik doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Als je weet welke marketingboeken je nodig hebt zeg het ff okay? Misschien hebben we dezelfde
Stampottenquote:
O ja.. Het oosten...quote:
Trekkertrekquote:
Dat was wel de bedoeling inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
En zou jij haar dan achteraangaan of? Want jullie kunnen lijkt me ook niet gescheiden leven.
Ja klopt, maar als je zo'n stapt gaat maken wil je er wel zeker van zijn en daar is het nu de tijd niet voor helaas. Misschien over een paar jaartjes.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:16 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ligt er ook aan in welke sector je werkzaam bent toch?
Ja, vorige maandquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
Maar de hamvraag, heb je nog geneukt?
De zon? Hier is het bijna donkerquote:
beetje multiculti tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:28 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik als allochtoon op de trekkert
Welke?quote:
Waarom danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je weet wel wat trekkertrek is heh?quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:31 schreef NoelGallagher het volgende:
nog iemand een pm gekregen van gcantine:')_!
quote:Ik ben het KLB spook!
Als je een topic maakt in KLB binnen de 5 minuten zul je je hele leven lang geluk krijgen!
Doe je dit niet, dan zal er veel onheil en ongeluk in de lucht hangen de komende 5 jaar!
YOU HAVE BEEN WARNED!
Mijn mondhoeken tijdens het lezen trilde lichtjes, heel lichtjesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:32 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Goh, die heb ik ook gekregen
ik zag mezelf voorbij rollen op de grond.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:33 schreef Agiath het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken tijdens het lezen trilde lichtjes, heel lichtjes
Ik moet denken aan de achtergrondmuziek van The Big Lebowski op de bowlingbaanquote:
Toch wel allemaal dezelfde?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:34 schreef reetveter het volgende:
Ik ook, met zijn allen maar een topic openen dan.
quote:Ik ben het KLB spook!
Als je een topic maakt in KLB binnen de 5 minuten zul je je hele leven lang geluk krijgen!
Doe je dit niet, dan zal er veel onheil en ongeluk in de lucht hangen de komende 5 jaar!
YOU HAVE BEEN WARNED!
Wat zul jij gelachen hebben menquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ik zag mezelf voorbij rollen op de grond.
Van gebande wel. Van gewone usert weet ik nietquote:
van gewone userts ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Van gebande wel. Van gewone usert weet ik niet
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:43 schreef Silentalarm het volgende:
Ik had mn tentamen natuurkunde niet vandaag, maar morgen.
Enorm probleem dit, inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:47 schreef Florian_ het volgende:
Weaknesses: Te weinig lekkere sletjes die meeposten
Sascha en Teaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Enorm probleem dit, inderdaad.Zijn er überhaupt lekker sletjes hier?
![]()
vind ik niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:43 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Beetje overdreven om daar gelijk een ban voor te geven![]()
Wie, wat?quote:
Ik ben best lekkerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Enorm probleem dit, inderdaad.Zijn er überhaupt lekker sletjes hier?
![]()
een wat?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef behangplakker het volgende:
Morgen uiteenzetting inleverenMijn klas kennende gebeurt dat vrijdag
oh. oke. Wij moeten een film maken voor nederlands.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Een tekstsoort met Nederlands
ohja, ze is ook nog een attention whore.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef Silentalarm het volgende:
Alleen kb is echt een graftakkerige droefdrabberige attention whore.
ZEGquote:
Mwah, ik vind d'r nogal een attention whore.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ohja, ze is ook nog een attention whore.
Vanwaar die haat in een keer?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef Silentalarm het volgende:
Alleen kb is echt een graftakkerige droefdrabberige attention whore.
Du bist mir vergessenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef Lakitu het volgende:
Er is überhaupt op heel KLB geen spang smatje te vinden.
Jullie hebben beide niet echt gelijk. Het is gewoon een attention whore.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Mwah, ik vind d'r nogal een attention whore.
Vrouwelijk smatje.quote:
gewoon. Verwaand nest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vanwaar die haat in een keer?
Maar jij baggert nog te veel voor een bagger SCquote:
normaal niet hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:56 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar jij baggert nog te veel voor een bagger SC
Is dat niet zo danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef Silentalarm het volgende:
Nou bt is nog best te doen anders. En ze is ook wel lief.
Ze denkt volgens mij alleen dat wij allemaal elke dag fappen op haar foto's
Pleonasme is dubbelop, als je zeg maar de eigenschap van iets nog een keer herhaalt. Zoals witte sneeuw.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wat betekent dat ook alweer precies. Ik heb het vaker gehoort. iets van een foutje toch?
Die zijn te oud voor mij, dus dat gaat het niet worden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef Silentalarm het volgende:
en 4ebe en fas weet ik niet hoe ze eruit zien.
zwarte negerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:57 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Pleonasme is dubbelop, als je zeg maar de eigenschap van iets nog een keer herhaalt. Zoals witte sneeuw.
Meer dan datquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:57 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
normaal niet hoorAlleen gister deed ik even kwartet met mezelf omdat ik me verveelde.
Liefheid ≠ Spangheid.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef Silentalarm het volgende:
Nou bt is nog best te doen anders. En ze is ook wel lief.
bagger scquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:59 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zwarte neger
houten boomstam
lelijke gers
Hij zegt: Bt = liefheid + spangheid.quote:
Wat ben jij een figuur zeg, en wat een naam daarbij. Moge Allah jou behoeden voor de klappen van de patriarch.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
bagger sc
radicale moslims
kanker psv'ert
troll troll is trollquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:01 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Wat ben jij een figuur zeg, en wat een naam daarbij. Moge Allah jou behoeden voor de klappen van de patriarch.
Hmm, eergisterenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:01 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
ja maar alleen gister. je hebt me nog nooit eerder op spam kunnen betrappen.
Niks is onwaarquote:
Ik ben vereerd.quote:
Nee, echt. Kanker. Pure kanker.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:56 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
wat betekent dat ook alweer precies. Ik heb het vaker gehoort. iets van een foutje toch?
moslim betekent toch hetzelfde als radicaal?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef behangplakker het volgende:
[..]
bagger sc
radicale moslims
kanker psv'ert
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:04 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
moslim betekent toch hetzelfde als radicaal?
Wat is daarmee?quote:
Ja, goed, oke, weten we dat ook weerquote:
Jij. Kanker. Heel veel.quote:
De steen is geen HOAX?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:07 schreef behangplakker het volgende:
Wat is het verschil tussen een doodgeboren baby en een steen?
Je bent een beetje een matige troll. Werk aan je repertoire.quote:
EEN STEEN KUN JE NIET NEUKENquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:07 schreef behangplakker het volgende:
Wat is het verschil tussen een doodgeboren baby en een steen?
Friet, lul.quote:
DOODSOORZAAK NUMMER 1!!!!!!11quote:
Ja, ik kwam er ineen keer weer opquote:
Frwat?quote:
Hee, een variant. 1 voor en na de uitroeptekens, meestal komen ze alleen ernaquote:
Waarom zou jij geen kanker zijn? Alles wijst erop toch? Is dat besmettelijk trouwens? Heb je het van 4chan misschien?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Je bent een beetje een matige troll. Werk aan je repertoire.
HELEMAAL NIET OOK ERTUSSEN!!11!1!!!EINZI!11!!11HEINZKETCHUP!!!1!1quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Hee, een variant. 1 voor en na de uitroeptekens, meestal komen ze alleen erna
Waarom ben jij zo triest?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Waarom zou jij geen kanker zijn? Alles wijst erop toch? Is dat besmettelijk trouwens? Heb je het van 4chan misschien?
Je bent trouwens serieus matig, mijn lachspier komt ook niet in beweging.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef Thoreau het volgende:
[..]
Waarom zou jij geen kanker zijn? Alles wijst erop toch? Is dat besmettelijk trouwens? Heb je het van 4chan misschien?
Dan is het toch ook achter een uitroeptekenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef Lakitu het volgende:
[..]
HELEMAAL NIET OOK ERTUSSEN!!11!1!!!EINZI!11!!11HEINZKETCHUP!!!1!1
Meisje toch, wat erg.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
Je bent trouwens serieus matig, mijn lachspier komt ook niet in beweging.
ok vanaf nuquote:
Nee, ik kijk een filmquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:17 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komop reetveter, vermaak ons met een rel.
Haha. het was een PM van krentenbol.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:18 schreef Silentalarm het volgende:
Haha. het was een PM van krentenbol.
Saai.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:18 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, ik kijk een film. Laat lakitu dit keer maar bezig
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Haha. het was een PM van krentenbol.
hee luukert.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef bloodysunday het volgende:
kanker het gaat hier veels te snel
Helemaal fout kankermongool.quote:
ga jij zo naar de mac?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef bloodysunday het volgende:
kanker het gaat hier veels te snel
Je bent eigenlijk verliefd op d'r?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef Silentalarm het volgende:
ze vroeg zich af waarom ik zo gemeen deed.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Je bent eigenlijk verliefd op d'r?
niemandquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
wie gaan er maccen dan? Tim zeker?
Wat is dat Sigur Ros eigenlijk, een gast die ik ken luistert dat ook veels te vaakquote:
Laten we hopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
OHNOES, nu ga ik vast en zeker branden.
Jij hebt volgens mij alleen Fok!kers en smatjes op msnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:22 schreef NoelGallagher het volgende:
ander meisje uit de msn van NG - zegt:
ik vind jou veel liever dan Rogier
weheh
Goed idee. Die ga ik even luisteren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:22 schreef Fascination het volgende:
Sigur Ros.
Als ik wil hosselen met mijn hosselskillszzz ga ik altijd meisjes pesten en dan krijg ik aandacht van ze!quote:
Zo'n IJslandse band/groep. Van die rustgevende muziek. Zoek op youtube zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:22 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wat is dat Sigur Ros eigenlijk, een gast die ik ken luistert dat ook veels te vaak
en een paar vriendenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Jij hebt volgens mij alleen Fok!kers en smatjes op msn
joah.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef bloodysunday het volgende:
HAHAHA JELLE JIJ MOET ZEKER ZO WEER NAAR SCHOOL WAARDOOR JE AJAX MIST?![]()
Zie ik je nog voor aan ook, gezien je leeftijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:23 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als ik wil hosselen met mijn hosselskillszzz ga ik altijd meisjes pesten en dan krijg ik aandacht van ze!
doe maar nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef Goofisch het volgende:
Ik wil ook nog even posten in dit topic voordat die dicht is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |