Waarom dat dan weerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben al lang bezig met de opleiding, maar heb nog geen boeken
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Strenght
weakness
oppertunities
threats
toch![]()
ik weet alleen niet hoe je die 3de schrijft
Anders lees je de OP even faalbaasquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef NoelGallagher het volgende:
Strenght
weakness
oppertunities
threats
toch![]()
ik weet alleen niet hoe je die 3de schrijft
*meldtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, waar blijven die lekkere sletjes!
Oh, kankerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Anders lees je de OP even faalbaas!
ken je AIDA ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef NoelGallagher het volgende:
Specifiek
Meetbaar
Acceptabel
Realistisch
Tijdsgebonden
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Breathtaking het volgende:
Ja, waar blijven die lekkere sletjes!
Valt me weer tegen rvquote:
ken wel AIDS.quote:
En wat literblikken pilsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef reetveter het volgende:
Morgen naar Duitsland fucking veel whiskey en alles inslaan
Zeg, in het vorige topic vertelde je dat Krentenbol ons niet aardig vindtquote:
Die kerel in die clipquote:
Donequote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
![]()
Doe je shirtje maar vast uit.
Wat doe jij dan voor opleiding?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij hebben het nu over de BCG-matrix. Dat is interessant
Hoezo vind ze ons niet aardig? Ik doe altijd liev tegen haarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg, in het vorige topic vertelde je dat Krentenbol ons niet aardig vindt
wtfquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef NoelGallagher het volgende:
Wij hebben het nu over de BCG-matrix. Dat is interessant
Haha nee dat was deels een grapje, maar ik denk niet dat ze jouw opmerkingen kon waarderen en ze vond de jailbait enzo niet leuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Zeg, in het vorige topic vertelde je dat Krentenbol ons niet aardig vindt
Had ze ook ondersteunende voorbeelden voor die uiterst treurige mededeling?
Ook marketing, wel MBOquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Wat doe jij dan voor opleiding?
Vertel ons van IQM dan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha nee dat was deels een grapje, maar ik denk niet dat ze jouw opmerkingen kon waarderen en ze vond de jailbait enzo niet leuk.
Hé Zotheid waarom post je opeens met die vage kloon?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Wat doe jij dan voor opleiding?
Beoordelen van producten op winstgevendheid dmv marktaandeel, marktgroei en positie in levenscyclus.quote:
Ja die BCG-matrix is ook wel héél moeilijke materie!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
JIJ SNAPT IETS NIET WAT IK WEL SNAP, OMGWOENOAASESS
Heb je al in het fobo van Pluisignijntje gepost?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:59 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Beoordelen van producten op winstgevendheid dmv marktaandeel, marktgroei en positie in levenscyclus.
Omdat ik nog steeds zo ingelogd sta.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
Hé Zotheid waarom post je opeens met die vage kloon?
Wil je hierna ook marketing op HBO niveau doen?quote:
Ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Heb je al in het fobo van Pluisignijntje gepost?
Voelt hij zich te goed voor ons?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
IQM vindt het hier gewoon saai ofzo, vraag het hemzelf.
Als je maar glijmiddel meeneem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Dostojewski het volgende:
BP ik weet waar je woont en ik kom je komend weekend aanranden [ afbeelding ]
Van wie ben jij een kloonquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
Voelt hij zich te goed voor ons?
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hehehe.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hoe is het met mirre?quote:
[..]
Geen idee, maar kan er ook niet van wakker liggen eerlijk gezegd. Over 2 maanden ben ik hier sowieso minderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:04 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
Hoe kunnen we het beter maken dan BobbyB
hahaquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
dood
Ben nu gruizige jongetjes aan het hosselen in het bi-curious topic in SEX
IK WIST HET!!1!1!@D:!:!!:D1D:quote:
Waarom?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan er ook niet van wakker liggen eerlijk gezegd. Over 2 maanden ben ik hier sowieso minder
Ik mis je nu alquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Geen idee, maar kan er ook niet van wakker liggen eerlijk gezegd. Over 2 maanden ben ik hier sowieso minder
WHHYYYYYquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal d'r leren de bitch! Beetje je kindje doodmaken en zelf in coma liggen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef Dostojewski het volgende:
[..]
dood
Ben nu gruizige jongetjes aan het hosselen in het bi-curious topic in SEX
Same.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:49 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ben al lang bezig met de opleiding, maar heb nog geen boeken
Omdat m'n vriendinnetje dan weer terug isquote:
Fair enough.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat m'n vriendinnetje dan weer terug isNatuurlijk ben ik er wel onder kantooruren mits het niet druk is op het werk.
Nou, 24/7 ook niet heur.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
Over 2 maanden is BobbyB druk met het 24/7 doorsmeren van z'n meiske, de vuigneus
Ik vind het juist altijd wel leuk om boeken aan te schaffen. Zo'n mooie rij met vakliteratuurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Same.
Ik wacht eerst wel even welke boeken we nodig hebben en welke niet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:06 schreef Remolf het volgende:
Florian_, een week ban want kloon.
Ik houd R&P in de gaten over 2 maanden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef Florian_ het volgende:
Over 2 maanden is BobbyB druk met het 24/7 doorsmeren van z'n meiske, de vuigneus
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik houd R&P in de gaten over 2 maanden.
Denk het wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd wel leuk om boeken aan te schaffen. Zo'n mooie rij met vakliteratuur
Of ben ik daarin de enige?
Hoelang was ze weg dan? Ik begreep wel dat ze naar Amerika wasquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Omdat m'n vriendinnetje dan weer terug isNatuurlijk ben ik er wel onder kantooruren mits het niet druk is op het werk.
Ik vond het ook wel leuk, alleen had ik de vorige keer 500 euro aan boeken gekocht.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik vind het juist altijd wel leuk om boeken aan te schaffen. Zo'n mooie rij met vakliteratuur
Of ben ik daarin de enige?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |