Bij mij duurt het echt hooguit 5 minuten. Overigens flirt ik dan ook meestal met de vriendinnen. Ze moeten je wel allemaal leuk vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd ik ben wel van het duidelijk je intenties bloot geven
Anders duurt het ook zo'n eeuw en dan moet je allemaal bij je vriendinnen gaan zeuren na elk smsje wat ie nou bedoeld en zo
Ik las het als: ik heb die man gezoendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet de vriend van de meid met wie hij gezoend had, een vriendin van de meid met wie hij gezoend had (zo lees ik het).
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou.. eeehmm... was nogal aangeschoten.. enz
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las het als: ik heb die man gezoend
quote:
Daarvoor heb ik het niet aandachtig genoeg gelezen. So I'm cluelessquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las het als: ik heb die man gezoend
Niet met mannenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als je zin hebt om te zoenen heb je zin om te zoenen hoor!!!
ik vind het wel tof hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nopes.. Ben nog nooit geil geworden van mannen.. maar zo heel af en toe zoen ik er wel eens mee...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:45 schreef MNR het volgende:
Owwwww... Snuit, jij valt op mannen?
Heb je nu al wel met een kerel gezoend dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou.. eeehmm... was nogal aangeschoten.. en een aantal mensen in mn omgeving durfden te wedden dat ik nooit met een man zou durven zoenen.. Hij liep voorbij, ik pakte hem bij zijn schouder en vroeg "Ga jij vanavond zoenen of wat?" en toen stonden we even te kluiven....Bleek later dat het de nieuwe vriend van 1 van onze vriendinnen was...
Niet met mannen. In mijn geval wel, maar in het geval van een man..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopes.. Ben nog nooit geil geworden van mannen.. maar zo heel af en toe zoen ik er wel eens mee...
Ow okayquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopes.. Ben nog nooit geil geworden van mannen.. maar zo heel af en toe zoen ik er wel eens mee...
Ik zat dus goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je nu al wel met een kerel gezoend dan?Het antwoord is al gegeven. Hmm.. mijn beeld van je is meteen anders
![]()
![]()
Tijnbrein wilde wel eens wat met mannen proberen ( in een trio vorm)
Whehe.. nou ja, zoenen met een vrouw is ook gewoon lief en leuk zoenen.. met een man wordt het gewoon snel kluivenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet met mannen. In mijn geval wel, maar in het geval van een man..
De woordkeuze ook; kluiven...
Ehm... Waarmee zat je goed?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat dus goed
Deductief denken is wel een van mijn sterke kanten
Ben ik heel trots op
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je nu al wel met een kerel gezoend dan?Het antwoord is al gegeven. Hmm.. mijn beeld van je is meteen anders
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel tof haha
De meeste mannen zijn zulke mietjes wat dat betreft
Tja.. je beeld als vrouwen-versierder gaat er nu wel een beetje aan in mijn ogenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe.. nou ja, zoenen met een vrouw is ook gewoon lief en leuk zoenen.. met een man wordt het gewoon snel kluivenEen ander woord kan ik er gewoon niet aan geven.. En wat een onzin weer, soms heb je gewoon zin om te zoenen, en verder he-le-maal niets.. dan moet het kunnen als je het mij vraagt...
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]volgens mij denkt iedereen nu compleet anders van me..
Als ik een ding heb geleerd, is het dat je niet zo gauw op een indruk van iemand op internet moet afgaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja.. je beeld als vrouwen-versierder gaat er nu wel een beetje aan in mijn ogen![]()
* eens met Ludoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als ik een ding heb geleerd, is het dat je niet zo gauw op een indruk van iemand op internet moet afgaan
Dat ie een man had gezoendquote:
Nee, dat weet ik, maar tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als ik een ding heb geleerd, is het dat je niet zo gauw op een indruk van iemand op internet moet afgaan
Ja, lekker he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Eyeflirten.. Gewoon een minuu tegenover iedere man zitten zonder iets te zeggen elkaar alleen aan te kijken
Soms wel leuk, maar soms ook ronduit ongemakkelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Eyeflirten.. Gewoon een minuu tegenover iedere man zitten zonder iets te zeggen elkaar alleen aan te kijken
Ooooo. Ik dacht dat je op mijn tijnbrein stukje doelde, haha.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ie een man had gezoend
En ik vind ook dat dat gewoon moet kunnen en mijn beeld verandert eigenlijk niet.
Als vrouwen elkaar zoenen, is het![]()
Als mannen dat doen is het
Flauwekukl, ik vind twee zoenende mannen soms ook wel
Oh ja. Dat is een tijdje terug aan de orde gekomen. Toen kwamen er een paar onthullingen zeg maar.quote:
Lijkt me echt heel eng. Kan al niet mensen lang in de ogen aankijken. Lijkt me doodeng dus.quote:
Ik vind het gewoon een ranzig woord, haha.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe.. nou ja, zoenen met een vrouw is ook gewoon lief en leuk zoenen.. met een man wordt het gewoon snel kluivenEen ander woord kan ik er gewoon niet aan geven.. En wat een onzin weer, soms heb je gewoon zin om te zoenen, en verder he-le-maal niets.. dan moet het kunnen als je het mij vraagt...
Het behoort ook een ranzig woord te zijn in deze context!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een ranzig woord, haha.
Het is mijn gebrek aan inlevingsvermogen denk ik.. Ik kan me wel goed voorstellen dat je soms zin hebt om te zoenen! Heb ik tenslotte ook! Op jacht hahaha
Ik trek gewoon dat gezicht uit mn foboquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel eng. Kan al niet mensen lang in de ogen aankijken. Lijkt me doodeng dus.
en een minuut is lang!!!!
Wat, die leeuwenkop?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik trek gewoon dat gezicht uit mn fobo
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor
Vind het zelfs getuigen van lef dat je het gewoon zegt. Pluspunt voor jou!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik trek gewoon dat gezicht uit mn fobo
ik vind het zo'n onzin dat alle mannen altijd zo homofoob doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]volgens mij denkt iedereen nu compleet anders van me..
Wat dan wel, op jachtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het behoort ook een ranzig woord te zijn in deze context!!Komend weekend zal er geen kluiven aan te pas komen
Vind ik eigenlijk wel een goed planquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij gaat toch op date met jou?quote:
ga het eens doen zou ik zeggenquote:
Alleen een jachtgeweerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb er geen hengel van 5 meter voor nodig hoop ik!
Dan vraag ik me toch af wat daar smerig aan is? Meer dan speeksel uitwisselen is het niet.. en vrouwen mogen dat wel met elkaar.... stom!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Schut85 het volgende:
Het smerig vinden dat mannen met mannen zoenen is homofoob?
quote:
Hahaha.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb er geen hengel van 5 meter voor nodig hoop ik!
how romanticquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:37 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben ook niet zo van het zomaar op de bek pakken (heb ik het lef niet voor).
Ik zeg altijd zoiets van, "Lang genoeg er omheen gedraaid, ik ga je nu gewoon zoenen"
Dan heb je genoeg aan een stel handboeienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor als ze weg probeert te lopen!
Ja, dan weet ik zeker dat ik alleen naar huis ga.quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
how romantic
wat is er gebeurd met de tijd dat men elkaar aan keek, 2 meter afstand opeens nog maar 2cm was, je elkaar nog dieper in de ogen keek en die laatste 2 cm heeeeeeeeeel langzaam nog minder werd tot dat BOEMPAF VAVOEM TRRRRRRRRRINGELINGELING WHOOHOOTUUTUUWAIAIAIAI je elkaar begon te zoenen......
Ik heb nog geen ja, maar ook nog geen nee gezegd..quote:
Dat is gestopt toen ik tiener werdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
how romantic
wat is er gebeurd met de tijd dat men elkaar aan keek, 2 meter afstand opeens nog maar 2cm was, je elkaar nog dieper in de ogen keek en die laatste 2 cm heeeeeeeeeel langzaam nog minder werd tot dat BOEMPAF VAVOEM TRRRRRRRRRINGELINGELING WHOOHOOTUUTUUWAIAIAIAI je elkaar begon te zoenen......
je vind het wel geil als vrouwen zoenen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef Schut85 het volgende:
Het smerig vinden dat mannen met mannen zoenen is homofoob?
Is goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
ga het eens doen zou ik zeggenEn gooi hier het verslag neer
Ballen zitten in de broek... Hup, meisje vinden jij!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is goedNou nog ff de ballen en t meisje vinden
De meisjes worden geregeld.. Tis net als dat uhm andere dating. Dus om de minuut van tafel/meisje wisselen en dan je kaartje invullenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef robbolo het volgende:
[..]
Is goedNou nog ff de ballen en t meisje vinden
Dat is allemaal leuk en aardigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
how romantic
dat kloptquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je vind het wel geil als vrouwen zoenen?
Ik weet niet in wat voor kroegen jij komt, maar zo gaat het niet meer in het uitgaansleven tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef Duimelot het volgende:
[..]
how romantic
Meisje vinden die graag tegen over elkaar zit, en een minuut lang hun mond kunnen houden....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ballen zitten in de broek... Hup, meisje vinden jij!
zondequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is gestopt toen ik tiener werd
Zie mijn eerdere posts.. ze doen het dan zelfs vrijwillenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:04 schreef robbolo het volgende:
[..]
Meisje vinden die graag tegen over elkaar zit, en een minuut lang hun mond kunnen houden....
dan kom ik zeker in andere kroegen etc dan jijquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik weet niet in wat voor kroegen jij komt, maar zo gaat het niet meer in het uitgaansleven tegenwoordig
Ok, misschien wel thuis op de bank of zo... Dat dan weer wel.
Moet toch wel natuurlijk gebeuren dan. Maar ik hou me ogen open, misschien komt t nog wel is langsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
De meisjes worden geregeld.. Tis net als dat uhm andere dating. Dus om de minuut van tafel/meisje wisselen en dan je kaartje invullen
Absoluut! Dan mis je toch heeel wat in je leven. Ach liefde..quote:
Moet je eens met Duim mee gaan, naar de kroegen waar zij komt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef robbolo het volgende:
[..]
Moet toch wel natuurlijk gebeuren dan. Maar ik hou me ogen open, misschien komt t nog wel is langs
Dat meen je niet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
Weinig wat een rol Ducktpe niet kan fixenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:04 schreef robbolo het volgende:
[..]
Meisje vinden die graag tegen over elkaar zit, en een minuut lang hun mond kunnen houden....
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:06 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Moet je eens met Duim mee gaan, naar de kroegen waar zij komt.
Dus je wilt er niet over praten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Absoluut! Dan mis je toch heeel wat in je leven. Ach liefde..
en nee geen discussieonderwerp![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:06 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weinig wat een rol Ducktpe niet kan fixen![]()
^^ Dat zou kunnen. Ik ben sowieso trouwens geen fan van leuke vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan. Te veel herrie, te veel focus op een beetje geil dansens (op zich niks mis mee, maar toch...). De leukere vrouwen ben ik toch echt op straat of in een restaurant of zelfs op het werk tegengekomen. En altijd spontaan en niet op zo'n manier van "ik ben op zoek"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dan kom ik zeker in andere kroegen etc dan jij
want tot nu toe is dat bij mij toch echt zo verlopen (welke plek dan ook)
Heb er weinig over te zeggenquote:
Inderdaad, een zinnig gesprek valt toch niet te voeren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Ludootje het volgende:
Ik ben sowieso trouwens geen fan van leuke vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan. Te veel herrie,
De supermarkt is trouwens ook een geniale plaats om te flirtenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:09 schreef Techno het volgende:
[..]
Inderdaad, een zinnig gesprek valt toch niet te voeren.
Oké, duidelijk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb er weinig over te zeggen
En ik hoef niet opnieuw alle vroegere succesverhalen te horen
ik moet er eerlijk bij vertellen dat ik niet zo heel veel mensen tijdens het uitgaan heb gezoend hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dat zou kunnen. Ik ben sowieso trouwens geen fan van leuke vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan. Te veel herrie, te veel focus op een beetje geil dansens (op zich niks mis mee, maar toch...). De leukere vrouwen ben ik toch echt op straat of in een restaurant of zelfs op het werk tegengekomen. En altijd spontaan en niet op zo'n manier van "ik ben op zoek"
Het maken van oogcontact met het meisje van de flessenband, terwijl jij de flessen er in zet?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
De supermarkt is trouwens ook een geniale plaats om te flirten
Dat heb ik me wel eens laten vertellen. Toch maar eens proberen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef Ludootje het volgende:
trouwens bedankt he ik ben dus geen leuke vrouwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Dat zou kunnen. Ik ben sowieso trouwens geen fan van leuke vrouwen ontmoeten tijdens het uitgaan. Te veel herrie, te veel focus op een beetje geil dansens (op zich niks mis mee, maar toch...). De leukere vrouwen ben ik toch echt op straat of in een restaurant of zelfs op het werk tegengekomen. En altijd spontaan en niet op zo'n manier van "ik ben op zoek"
tot je in t winkelwagentje kijkt en een flesje wijn, 2 biefstukjes etc ziet liggenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, maar wel de cassiere, of dat meisje dat naast jou staat bij de magnetronmaaltijden, of bij het fruit of zoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:11 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Het maken van oogcontact met het meisje van de flessenband, terwijl jij de flessen er in zet?
Je hebt gelijk ,komt ook lief over. Ik flirt ook graag met tandartsassisente tot zakenvrouwquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik flirt overal
Maar ik weet niet ik flirt ook altijd een beetje ookal bedoel ik het niet zo
Het is gewoon onderdeel van mijn manier van aardig zijn en me op mn gemak voelen
Dat is het probleem.. ik sta nooit bij de magnetronmaaltijdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee, maar wel de cassiere, of dat meisje dat naast jou staat bij de magnetronmaaltijden, of bij het fruit of zo
Je kan beter een andere fles ergen instoppenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:11 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Het maken van oogcontact met het meisje van de flessenband, terwijl jij de flessen er in zet?
Oh, wat zijn we weer selectief aan het lezenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:12 schreef Duimelot het volgende:
[..]
trouwens bedankt he ik ben dus geen leuke vrouw
ik heb trouwens wel mn vaste flirts in de winkel waar ik kom, 2 mannen die er regelmatig zijn als ik er ook benquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is het probleem.. ik sta nooit bij de magnetronmaaltijden
En er zijn geen leuke jongens en anders vinden ze mij toch niet leuk
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Oh, wat zijn we weer selectief aan het lezen
Ik zei dat ik er geen fan van was om op die manier leuke vrouwen te ontmoeten. Als je ze dan toch ontmoet is dat wel mooi meegenomen.
Maar als je daar al moeilijk over gaat doen, misschien moet ik mijn oordeel over jou dan maar bijstellen...
Ja jij bent wel in de trek bij de mannenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel mn vaste flirts in de winkel waar ik kom, 2 mannen die er regelmatig zijn als ik er ook ben
wel heel grappig maar ook niet meer dan dat.
En ooit eens kreeg ik t altijd heel warm van 1 man die daar kwam en op t schoolplein en we keken elkaar vaak diep in de ogen etc. Maar zeiden nooit wat tegen elkaar, later zat ik samen in de oudervereniging met zn vrouw en is t een van mn beste vrienden geworden hahaha
Magnetronmaaltijden, daar zal je mij ook niet snel vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:14 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is het probleem.. ik sta nooit bij de magnetronmaaltijden
En er zijn geen leuke jongens en anders vinden ze mij toch niet leuk
Dat heeft niet tot een trio geleid?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:16 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik heb trouwens wel mn vaste flirts in de winkel waar ik kom, 2 mannen die er regelmatig zijn als ik er ook ben
wel heel grappig maar ook niet meer dan dat.
En ooit eens kreeg ik t altijd heel warm van 1 man die daar kwam en op t schoolplein en we keken elkaar vaak diep in de ogen etc. Maar zeiden nooit wat tegen elkaar, later zat ik samen in de oudervereniging met zn vrouw en is t een van mn beste vrienden geworden hahaha
meestal bij de verkeerde mannen, met uitgaan zijn t altijd van die smerige buitenlanders enzo (no offence) dat echt MIJN tiep met me flirt is niet zo heel vaakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja jij bent wel in de trek bij de mannen
Die dingen zijn toch gewoon smerig? vind ik tenminste.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Magnetronmaaltijden, daar zal je mij ook niet snel vinden.
Nou, nou, dat laatste is wel erg negatief.
daar was zn vrouw niet voor te vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:17 schreef Schut85 het volgende:
[..]
Dat heeft niet tot een trio geleid?
Aah ja die types ken ik. Heb je niks aan idd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:18 schreef Duimelot het volgende:
[..]
meestal bij de verkeerde mannen, met uitgaan zijn t altijd van die smerige buitenlanders enzo (no offence) dat echt MIJN tiep met me flirt is niet zo heel vaak
Dat vind ik ook, je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:18 schreef Cuegirllie het volgende:
Die dingen zijn toch gewoon smerig? vind ik tenminste.![]()
Is het nog niet algemeen bekend dat ik dat ben?
nee is nog niet eens egostrelend, die flirten met alles wat maar een gat lijkt te hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Aah ja die types ken ik. Heb je niks aan idd.
Gelukkig, want ik hoor steed meer mensen die dat soort spul etenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:20 schreef Techno het volgende:
Dat vind ik ook, je bent niet de enige.![]()
Ik post nog niet zo heul lang in singles, vandaar misschien?
En mocht je er toch interesse in hebben, en je wil ze niet neuken ze net zo hard weer naar hun andere 'schatje' lopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee is nog niet eens egostrelend, die flirten met alles wat maar een gat lijkt te hebben
pssssssssssssssst.................quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
nee is nog niet eens egostrelend, die flirten met alles wat maar een gat lijkt te hebben
juist! Niet echt mijn ding dus brrrr krijg er altijd de rillingen vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En mocht je er toch interesse in hebben, en je wil ze niet neuken ze net zo hard weer naar hun andere 'schatje' lopen
Daar ben je volgens mij ook wel goed inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
juist! Niet echt mijn ding dus brrrr krijg er altijd de rillingen van
en meestal laat ik ze dat dan letterlijk zien, zo van brrrrrrr nooit van mn leven met jou en kijk dan arrogant weg
1 woord, décolletéquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:17 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ja jij bent wel in de trek bij de mannen
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:25 schreef robbolo het volgende:
[..]
HEY PSSSSSSSSSSSSSSSSSST HOER! als er niet meteen word gereageerd
En jij hebt er zelfs 3quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Volgens mij kijken meer naar het geheel dan alleen het decollete hoorquote:
Als elk meisje dat nou deed waren ze er niet. Kan me echt moeilijk voorstellen dat t ook gewoon luktquote:
triest he, of misschien is t bij die mannen gewoon n kwestie van hoop doet leven!?!?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:29 schreef robbolo het volgende:
[..]
Als elk meisje dat nou deed waren ze er niet. Kan me echt moeilijk voorstellen dat t ook gewoon lukt
Maar cue daarentegenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja wie weet
de keer dat cue me gezien heeft was er weinig decollete te bekennen
Het is meer het idee kwantiteit boven kwaliteit denk ik. En t feit dat t soms ook nog lukt zal ze ook sterken in die gedachtequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:29 schreef Duimelot het volgende:
[..]
triest he, of misschien is t bij die mannen gewoon n kwestie van hoop doet leven!?!?
En met de drie waar je wel wat mee kan, mag je het vast nietquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En met de drie waar je wel wat mee kan, mag je het vast niet
hoihoiquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:31 schreef mrbox het volgende:
Hey goedemiddag![]()
Zie dat ik het zoen onderwerp heb gemist![]()
[..]
Maar cue daarentegen![]()
Je kan je pik in haar oor steken zodat ze kan horen of je klaar komt...quote:
Nee, da's koeltuur.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:29 schreef Duimelot het volgende:
triest he, of misschien is t bij die mannen gewoon n kwestie van hoop doet leven!?!?
pinkeltjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan je pik in haar oor steken zodat ze kan horen of je klaar komt...
Aah oke ja tijd geleden met iemand staan zoenen en daarna ging ze huilen, nou ja liet een traan... :Squote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hoihoi
je mag altijd op onderwerpen terug komen....
of gooi er een leuke stelling tegenaan
jaha cue was
Omdat een persoon meer is dan een stel tietenquote:
je zoent beroerd?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah oke ja tijd geleden met iemand staan zoenen en daarna ging ze huilen, nou ja liet een traan... :SWat moet je daar nu weer van denken dan !?
![]()
Dat je zoenskills misschien enige verbetering behoeven?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Aah oke ja tijd geleden met iemand staan zoenen en daarna ging ze huilen, nou ja liet een traan... :SWat moet je daar nu weer van denken dan !?
![]()
Inderdaad ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
Omdat een persoon meer is dan een stel tieten
really????quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Prikte je met je neus in haar oog?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
quote:
Die was wel erg makkelijk hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:38 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Dat je zoenskills misschien enige verbetering behoeven?
Het kunnen ook tranen van vreugde zijn geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:38 schreef Ludootje het volgende:
Dat je zoenskills misschien enige verbetering behoeven?
Nou daarom dusquote:
Ja, sorry hoor... Die kon ik niet laten gaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:38 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Die was wel erg makkelijk he
Je moet ook niet op haar tong bijten. hij is flauw, ik weetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
![]()
Mwa... mijn ex zei altijd dat tieten ervoor gemaakt zijn om mannen op te winden. Cue, gewoon laten zien wat je in huis hebt en er trots op zijn!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het kan natuurlijk ook dat de emoties gewoon even enorm opliepen en die zoen een soort ontlading was....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Waarom heb je dat haar niet gevraagd?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Een OP-waardige post!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:39 schreef MNR het volgende:
Mwa... mijn ex zei altijd dat tieten ervoor gemaakt zijn om mannen op te winden. Cue, gewoon laten zien wat je in huis hebt en er trots op zijn!
Net als seksquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het kan natuurlijk ook dat de emoties gewoon even enorm opliepen en die zoen een soort ontlading was....
Toen hij uiteindelijk zijn tong weer in zijn eigen mond had?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het kunnen ook tranen van vreugde zijn geweest.
Er zijn ook mensen die na of tijdens de seks soms een traantje laten of huilen. Kan idd gewoon een ontlading van iets zijn. Het is niet per definitie iets slechts. Wat de betekenis erachter is, dat zal je toch moeten vragen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Ludootje het volgende:
Toen hij uiteindelijk zijn tong weer in zijn eigen mond had?
LOL? Ik ben bloedserieus!quote:
Dat hoeft niet besproken te wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus, hoe zit het met de rest van CG?
Ik moest een keer huilen nadat ik voor het eerst met iemand naar bed was geweest. Dus: ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja toch? ik heb wel eens een traantje gelaten na een fiks orgasme
Dit roep ik over mezelf af jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toen hij uiteindelijk zijn tong weer in zijn eigen mond had?
Goede vraagquote:
Vrouwenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:39 schreef Duimelot het volgende:
[..]
het kan natuurlijk ook dat de emoties gewoon even enorm opliepen en die zoen een soort ontlading was....
Wat is CG?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:40 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus, hoe zit het met de rest van CG?
Jij mag hem gebruiken wanneer je ooit een topic gaat openen.quote:
Misschien moest je maar es wat beter naar mrbox luisteren. Blijkbaar is hij wel in staat om vrouwen te ontroeren.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:43 schreef Ludootje het volgende:
Ja ho es... Nu wil ik ook heftige, emotionele, betekenisvolle seks hebben
Hehehe, dat komt heusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:43 schreef Ludootje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Misschien moest je maar es wat beter naar mrbox luisteren. Blijkbaar is hij wel in staat om vrouwen te ontroeren.
Dan open ik er gewoon een willekeurig topic voor. Het grote 'toon hier het decolleté waarmee je iedere vent gek kunt maken' topic.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:44 schreef MNR het volgende:
Jij mag hem gebruiken wanneer je ooit een topic gaat openen.
Neem je vriendin keihard anaal zonder glijmiddel of was dat niet helemaal wat je bedoelde?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:43 schreef Ludootje het volgende:
Dan kan je net zo goed gewoon het internet afstruinenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan open ik er gewoon een willekeurig topic voor. Het grote 'toon hier het decolleté waarmee je iedere vent gek kunt maken' topic.
Wat een taal!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Neem je vriendin keihard anaal zonder glijmiddel of was dat niet helemaal wat je bedoelde?
Niet helemaal...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Techno het volgende:
[..]
Neem je vriendin keihard anaal zonder glijmiddel of was dat niet helemaal wat je bedoelde?
Oei... Dat heb ik nog nooit gehad of gehoordquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
![]()
Bedankt voor de feedback. Wat dacht je van het grote 'toon hier jouw decolleté waarmee je iedere vent gek kunt maken' topic.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Cuegirllie het volgende:
Dan kan je net zo goed gewoon het internet afstruinen
Niks wat met behulp van een welgemikte klodder spuug niet mogelijk te maken is hoor...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:46 schreef Techno het volgende:
Nah onwaarschijnlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:44 schreef Duimelot het volgende:
sja of ze had gewoon gehoopt dat de zoen zou tegenvallen zen ze daarop zou afknappen
en toen viel t niet tegen en d8 ze KUT het wordt alleen maar fijner en beter
Dat is al een verbetering ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bedankt voor de feedback. Wat dacht je van het grote 'toon hier jouw decolleté waarmee je iedere vent gek kunt maken' topic.
Ben wel wat gewendquote:
Het is pas goed als vrouwen er massaal op reageren met fotomateriaal.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:48 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat is al een verbetering ja.
Alleen is dan de vraag of het dan niet net zo goed kan worden samengevoegd met S&G
Je weet hoe ik je vergeef hè?quote:
hoe groot acht je die kans?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is pas goed als vrouwen er massaal op reageren met fotomateriaal.
Ik welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oei... Dat heb ik nog nooit gehad of gehoord
Klein natuurlijk. De praktijk heeft wel bewezen dat de gemiddelde vrouw nog niet klaar is voor mijn levenslessen...quote:
Ik wel Airquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein natuurlijk. De praktijk heeft wel bewezen dat de gemiddelde vrouw nog niet klaar is voor mijn levenslessen...
Is je tieten showen een levensles?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klein natuurlijk. De praktijk heeft wel bewezen dat de gemiddelde vrouw nog niet klaar is voor mijn levenslessen...
Jij bent dan ook allesbehalve gemiddeld...quote:
Wat lief!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel
Bij 3 van de 4 mannen waar ik echt verliefd op ben (geweest)
quote:
Nee, dat is een middel om een groter doel te bereiken. Zie je, jij snapt het ook nog niet...quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent dan ook allesbehalve gemiddeld...
Ik ben dan ook nog jong.. heb nog veel te lerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, dat is een middel om een groter doel te bereiken. Zie je, jij snapt het ook nog niet...
Ik geloof dat je nu een foto van je decolleté moet posten, maar ik kan het mis hebbenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel Air
O, btw, waar ging het over, niet dat ik nu dit zeg op iets waar ik heul niet klaar voor WIL zijn!
Die heb ik toevallig wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik geloof dat je nu een foto van je decolleté moet posten, maar ik kan het mis hebben
Ja ik merk het! ;-)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zo ben ik, lief en onschuldig
Je moet gewoon trots zijn op je eigen lichaam Cue!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik ben dan ook nog jong.. heb nog veel te leren
Ben misschien nieuw hier, maar kan t alleen beamenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik geloof dat je nu een foto van je decolleté moet posten, maar ik kan het mis hebben
Wil je bijles?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
*meldt*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Je moet gewoon trots zijn op je eigen lichaam Cue!
Niet iedereen heeft volle borsten.
[x]liefquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig wel.
Ik heb aleen geen geweldig decollete...
Dat hoor ik wel meer...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
Toch jammer dat je getrouwd bent
Zoals ik al eerder zei.. een lichaam bestaat uit meer dan borstenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef MNR het volgende:
[..]
Je moet gewoon trots zijn op je eigen lichaam Cue!
Niet iedereen heeft volle borsten.
Gewoon een traantje dan denk ik toch he ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wel
Bij 3 van de 4 mannen waar ik echt verliefd op ben (geweest)
Zullen we de beoordeling anders maar aan de experts over laten?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik toevallig wel.
Jij hebt weer wat anders om trots op te zijn. Je supermooie lijntje en figuur!quote:
Voor een foto van je decolleté wil ik je wel één en ander leren hoor. Zie je direct dat het effect heeft...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Als je alle pluspunten laat vervagen omdat je meer aandacht besteed aan je negatieve punten, maak je het jezelf harder als dat nodig is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei.. een lichaam bestaat uit meer dan borsten
Dat dus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef Ludootje het volgende:
Zullen we de beoordeling anders maar aan de experts over laten?
Bescheiden, past prima bij je persoonlijkheid...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ík heb er niet zo'n vertrouwen inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voor een foto van je decolleté wil ik je wel één en ander leren hoor. Zie je direct dat het effect heeft...
Meestal wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:55 schreef mrbox het volgende:
[..]
Gewoon een traantje dan denk ik toch he ?
quote:
SON! HUG!quote:
Het is niet alleen de grootte waar het om gaat bij een decolleté. Ik denk (het bewijsmateriaal gezien hebbende) dat hier nog best iets leuks mee te doen is, hoorquote:
quote:
FANS!quote:
Serieus, even los van een foto dus... Denk je serieus niet dat iemand je iets verder kan helpen met de dingen waar je mee worstelt? En dan heb ik het niet meteen over psychologen ofzo, maar gewoon iemand die wat verder van je afstaat?quote:
Oke, dát heb ik even gemistquote:
Denk het niet nee.. het is een kwestie van zelf dingen veranderen. En ook een beetje geluk hebben enzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Serieus, even los van een foto dus... Denk je serieus niet dat iemand je iets verder kan helpen met de dingen waar je mee worstelt? En dan heb ik het niet meteen over psychologen ofzo, maar gewoon iemand die wat verder van je afstaat?
Ik had het niet persé over de grootte.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:59 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Het is niet alleen de grootte waar het om gaat bij een decolleté. Ik denk (het bewijsmateriaal gezien hebbende) dat hier nog best iets leuks mee te doen is, hoor
Werkelijk ja ? waarom zijn er geen date verhalen danquote:
Anderen kunnen je wel op een bepaald spoor "zetten", zodat jij zelf dingen kunt veranderen. Probleem is alleen (denk ik) dat het lijkt dat je er totaal niet voor open staat & ja, dan wordt het lastig en kan niemand je "helpen"quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Denk het niet nee.. het is een kwestie van zelf dingen veranderen. En ook een beetje geluk hebben enzo.
Enige vorm van reflectie of een bemoedigend woord en af en toe een schop onder je achterste kunnen daar bij helpen denk ik dan. Je hoeft niet alles in je eentje te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
Denk het niet nee.. het is een kwestie van zelf dingen veranderen. En ook een beetje geluk hebben enzo.
Hey! Ik hapte niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef MNR het volgende:
LOL!!!!
Het was de bedoeling dat Q. alleen zou happen
Ik dacht dat jullie wel begrepen -gezien ik de hele middag meegepost had- dat er niets aan de hand is.
Sorry
Truc half geluktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef MNR het volgende:
LOL!!!!
Ik dacht dat jullie wel begrepen -gezien ik de hele middag meegepost had- dat er niets aan de hand is.
Sorry
Tsssquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef MNR het volgende:
LOL!!!!
Sorry
3 kids, 3x borstvoeding, de laatste zelfs 1,5 jaarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het niet persé over de grootte.
Mijn borsten zijn gewoon minder mooi dan ze waren, minder vol en stevig.
Begrijp me niet verkeerd, ben hardstikke tevreden met mn lijf, maar tis wel realistisch om in te zien dat dat stukje van mn lichaam toch wel geleden heeft van mn zwangerschappen en borstvoeding
Maar is t voor jou dan al helemaal duidelijk wat er veranderd zou moeten worden? En iemand die verder van je af staat, kan over het algemeen wel objectiever ernaar kijken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wat doe je dan hiero?quote:
quote:
zeker waarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enige vorm van reflectie of een bemoedigend woord en af en toe een schop onder je achterste kunnen daar bij helpen denk ik dan. Je hoeft niet alles in je eentje te doen.
Nostalgiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:59 schreef Q. het volgende:
Ja, hallo. Is er iemand al single-af?
^^ Begrijpelijk. Zolang je er zelf nog maar tevreden over bent, da's het belangrijkstequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik had het niet persé over de grootte.
Mijn borsten zijn gewoon minder mooi dan ze waren, minder vol en stevig.
Begrijp me niet verkeerd, ben hardstikke tevreden met mn lijf, maar tis wel realistisch om in te zien dat dat stukje van mn lichaam toch wel geleden heeft van mn zwangerschappen en borstvoeding
ik sta er opzich wel open voor. alleen de ene periode wat meer dan de andere. Heb er tijd terug wel veel over gehad met mensen.. maar je schiet er vaak weinig mee op. Omdat je het zelf moet doen en dat lukt me ook niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:02 schreef automatic_ het volgende:
Anderen kunnen je wel op een bepaald spoor "zetten", zodat jij zelf dingen kunt veranderen. Probleem is alleen (denk ik) dat het lijkt dat je er totaal niet voor open staat & ja, dan wordt het lastig en kan niemand je "helpen"
Heb al snel de neiging om het gevoel te hebben anderen ermee te belasten (wat ik natuurlijk ook doe als ik zeur enzo, i know).. maar je snapt wel wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Enige vorm van reflectie of een bemoedigend woord en af en toe een schop onder je achterste kunnen daar bij helpen denk ik dan. Je hoeft niet alles in je eentje te doen.
Ik heb in totaal 3 jaar borstvoeding gegeven, een tijdje allebei tegelijk zelfsquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
3 kids, 3x borstvoeding, de laatste zelfs 1,5 jaar![]()
ik herken je verhaal
Daarom is het een goed idee om mensen op te zoeken met dezelfde beleving. Dan is het herkenbaar en dat is fijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb al snel de neiging om het gevoel te hebben anderen ermee te belasten (wat ik natuurlijk ook doe als ik zeur enzo, i know).. maar je snapt wel wat ik bedoel.
de doelen zijn wel bekend ja.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:04 schreef robbolo het volgende:
[..]
Maar is t voor jou dan al helemaal duidelijk wat er veranderd zou moeten worden? En iemand die verder van je af staat, kan over het algemeen wel objectiever ernaar kijken.
Of je lult elkaar nog verder de put inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:07 schreef MNR het volgende:
[..]
Daarom is het een goed idee om mensen op te zoeken met dezelfde beleving. Dan is het herkenbaar en dat is fijn
Hmm oke.. Zo komt/kwam het niet echt over vond ik. Kom je ook niet tot (iets) andere inzichten als je het er met die mensen over hebt?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
ik sta er opzich wel open voor. alleen de ene periode wat meer dan de andere. Heb er tijd terug wel veel over gehad met mensen.. maar je schiet er vaak weinig mee op. Omdat je het zelf moet doen en dat lukt me ook niet.
Ja, dat heb ik ook heel vaak, maar dat doe je nietquote:Heb al snel de neiging om het gevoel te hebben anderen ermee te belasten (wat ik natuurlijk ook doe als ik zeur enzo, i know).. maar je snapt wel wat ik bedoel.
Ik heb er sowieso nog nooit klachten over gehadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Ludootje het volgende:
[..]
^^ Begrijpelijk. Zolang je er zelf nog maar tevreden over bent, da's het belangrijkste
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb er sowieso nog nooit klachten over gehad
Ik zal hem aan iemand anders over laten...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
ik denk dat ik maar beter altvast kan gaan sparen voor mijn borst-lift...
Ze zakken al uit
Hmmm...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of je lult elkaar nog verder de put in![]()
[insert dé standaard fok opmerking]quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ze zakken al uit
Daar kan zo'n schop onder je achterste dan weer een probaat middel tegen zijn. Daar moet je natuurlijk wel tegen kunnen...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:06 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb al snel de neiging om het gevoel te hebben anderen ermee te belasten (wat ik natuurlijk ook doe als ik zeur enzo, i know).. maar je snapt wel wat ik bedoel.
Hehe. Elke week 2euro in een potjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
Ze zakken al uit
Dat kan, maar je kunt elkaar ook op andere inzichten brengenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Of je lult elkaar nog verder de put in
Nee, ik heb besloten dat ik het er niet mee eens ben. Misschien houd je een verkeerd beeld in stand, maar ik denk dat je blij bent dat iemand anders ook hetzelfde heeft als wat jij hebt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Nee weinig in iedergeval. Hoogstens dat ik niet zo negatief over mezelf moet zijn. Maar qua andere zaken is het niet echt dat je er achter inzichten door krigjt ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef automatic_ het volgende:
Hmm oke.. Zo komt/kwam het niet echt over vond ik. Kom je ook niet tot (iets) andere inzichten als je het er met die mensen over hebt?
Natuurlijk heb je daar gelijk in. Maar toch is het soms wel lastig.quote:Ja, dat heb ik ook heel vaak, maar dat doe je nietBedoel, mensen die vragen wat er is, die hebben dan echt wel interesse
Als je allebei met een goede instelling eraan zou beginnen, en niet hulp van buitenaf zou schuwen, kan t alleen maar beter gaan denk ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:08 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Jeetje...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Serieus, heb wel meer dan eens gehad. En niet in het minst hier op Fok!
Mijn vrouw heeft er dan ook geen last van. Hoi trouwens, kwam even kijken hoe het met de spinoff ging.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe. Elke week 2euro in een potje
En straks geen borstvoeding geven[niet dat dat een garantie is, maar toch]
Ik zeg ook niet dat het per definitie gebeurt, want soms is het inderdaad wel prettig om met iemand te praten die precies begrijpt waar je mee zit. Maar je moet er wel voor opletten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten dat ik het er niet mee eens ben. Misschien houd je een verkeerd beeld in stand, maar ik denk dat je blij bent dat iemand anders ook hetzelfde heeft als wat jij hebt.
Wil niet zo ver gaan naar het feit dat je elkaar echt vervelende dingen aanpraat.. Dat zou ook niet gezond zijn en meestal merkt de omgeving dat (gelukkig) ook wel.
Je praat eklaar wss geeen vervelende dingen aan, maar je komt ook niet echt verder. Nou oke, dit was dan wel msncontact dus geen real life waarin je samen dingen doet ofzo.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, ik heb besloten dat ik het er niet mee eens ben. Misschien houd je een verkeerd beeld in stand, maar ik denk dat je blij bent dat iemand anders ook hetzelfde heeft als wat jij hebt.
Wil niet zo ver gaan naar het feit dat je elkaar echt vervelende dingen aanpraat.. Dat zou ook niet gezond zijn en meestal merkt de omgeving dat (gelukkig) ook wel.
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het per definitie gebeurt, want soms is het inderdaad wel prettig om met iemand te praten die precies begrijpt waar je mee zit. Maar je moet er wel voor opletten.
Sommige dingen moet je gewoon heeeél vaak horenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef Cuegirllie het volgende:
Nee weinig in iedergeval. Hoogstens dat ik niet zo negatief over mezelf moet zijn. Maar qua andere zaken is het niet echt dat je er achter inzichten door krigjt ofzo.
En MNR met betrekking tot mensen die in hetzelfde schuitje zitten. Op bepaalde gebieden wel eens erover gehad met iemand. en dan begrijpen ze je idd, maar je komt er niet echt verder mee behalve begrip.
"Kwestie van even de knop omzetten", maar dat is makkelijk pratenquote:Natuurlijk heb je daar gelijk in. Maar toch is het soms wel lastig.
Twee aannames waarvan ik mij afvraag of mensen die niet lekker in hun vel zitten er zo constructief tegenaan kijken. Ik betwijfel het.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef robbolo het volgende:
Als je allebei met een goede instelling eraan zou beginnen, en niet hulp van buitenaf zou schuwen, kan t alleen maar beter gaan denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |