Bij mij duurt het echt hooguit 5 minuten. Overigens flirt ik dan ook meestal met de vriendinnen. Ze moeten je wel allemaal leuk vindenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd ik ben wel van het duidelijk je intenties bloot geven
Anders duurt het ook zo'n eeuw en dan moet je allemaal bij je vriendinnen gaan zeuren na elk smsje wat ie nou bedoeld en zo
Ik las het als: ik heb die man gezoendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Niet de vriend van de meid met wie hij gezoend had, een vriendin van de meid met wie hij gezoend had (zo lees ik het).
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou.. eeehmm... was nogal aangeschoten.. enz
Dat dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las het als: ik heb die man gezoend
quote:
Daarvoor heb ik het niet aandachtig genoeg gelezen. So I'm cluelessquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik las het als: ik heb die man gezoend
Niet met mannenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Als je zin hebt om te zoenen heb je zin om te zoenen hoor!!!
ik vind het wel tof hahaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Nopes.. Ben nog nooit geil geworden van mannen.. maar zo heel af en toe zoen ik er wel eens mee...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:45 schreef MNR het volgende:
Owwwww... Snuit, jij valt op mannen?
Heb je nu al wel met een kerel gezoend dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nou.. eeehmm... was nogal aangeschoten.. en een aantal mensen in mn omgeving durfden te wedden dat ik nooit met een man zou durven zoenen.. Hij liep voorbij, ik pakte hem bij zijn schouder en vroeg "Ga jij vanavond zoenen of wat?" en toen stonden we even te kluiven....Bleek later dat het de nieuwe vriend van 1 van onze vriendinnen was...
Niet met mannen. In mijn geval wel, maar in het geval van een man..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopes.. Ben nog nooit geil geworden van mannen.. maar zo heel af en toe zoen ik er wel eens mee...
Ow okayquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nopes.. Ben nog nooit geil geworden van mannen.. maar zo heel af en toe zoen ik er wel eens mee...
Ik zat dus goedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je nu al wel met een kerel gezoend dan?Het antwoord is al gegeven. Hmm.. mijn beeld van je is meteen anders
![]()
![]()
Tijnbrein wilde wel eens wat met mannen proberen ( in een trio vorm)
Whehe.. nou ja, zoenen met een vrouw is ook gewoon lief en leuk zoenen.. met een man wordt het gewoon snel kluivenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet met mannen. In mijn geval wel, maar in het geval van een man..
De woordkeuze ook; kluiven...
Ehm... Waarmee zat je goed?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:48 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zat dus goed
Deductief denken is wel een van mijn sterke kanten
Ben ik heel trots op
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:46 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Heb je nu al wel met een kerel gezoend dan?Het antwoord is al gegeven. Hmm.. mijn beeld van je is meteen anders
![]()
![]()
Tijnbrein wilde wel eens wat met mannen proberen ( in een trio vorm)
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind het wel tof haha
De meeste mannen zijn zulke mietjes wat dat betreft
Tja.. je beeld als vrouwen-versierder gaat er nu wel een beetje aan in mijn ogenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe.. nou ja, zoenen met een vrouw is ook gewoon lief en leuk zoenen.. met een man wordt het gewoon snel kluivenEen ander woord kan ik er gewoon niet aan geven.. En wat een onzin weer, soms heb je gewoon zin om te zoenen, en verder he-le-maal niets.. dan moet het kunnen als je het mij vraagt...
Nee hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]volgens mij denkt iedereen nu compleet anders van me..
Als ik een ding heb geleerd, is het dat je niet zo gauw op een indruk van iemand op internet moet afgaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tja.. je beeld als vrouwen-versierder gaat er nu wel een beetje aan in mijn ogen![]()
* eens met Ludoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als ik een ding heb geleerd, is het dat je niet zo gauw op een indruk van iemand op internet moet afgaan
Dat ie een man had gezoendquote:
Nee, dat weet ik, maar tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Als ik een ding heb geleerd, is het dat je niet zo gauw op een indruk van iemand op internet moet afgaan
Ja, lekker he?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Eyeflirten.. Gewoon een minuu tegenover iedere man zitten zonder iets te zeggen elkaar alleen aan te kijken
Soms wel leuk, maar soms ook ronduit ongemakkelijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Eyeflirten.. Gewoon een minuu tegenover iedere man zitten zonder iets te zeggen elkaar alleen aan te kijken
Ooooo. Ik dacht dat je op mijn tijnbrein stukje doelde, haha.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ie een man had gezoend
En ik vind ook dat dat gewoon moet kunnen en mijn beeld verandert eigenlijk niet.
Als vrouwen elkaar zoenen, is het![]()
Als mannen dat doen is het
Flauwekukl, ik vind twee zoenende mannen soms ook wel
Oh ja. Dat is een tijdje terug aan de orde gekomen. Toen kwamen er een paar onthullingen zeg maar.quote:
Lijkt me echt heel eng. Kan al niet mensen lang in de ogen aankijken. Lijkt me doodeng dus.quote:
Ik vind het gewoon een ranzig woord, haha.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Whehe.. nou ja, zoenen met een vrouw is ook gewoon lief en leuk zoenen.. met een man wordt het gewoon snel kluivenEen ander woord kan ik er gewoon niet aan geven.. En wat een onzin weer, soms heb je gewoon zin om te zoenen, en verder he-le-maal niets.. dan moet het kunnen als je het mij vraagt...
Het behoort ook een ranzig woord te zijn in deze context!!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon een ranzig woord, haha.
Het is mijn gebrek aan inlevingsvermogen denk ik.. Ik kan me wel goed voorstellen dat je soms zin hebt om te zoenen! Heb ik tenslotte ook! Op jacht hahaha
Ik trek gewoon dat gezicht uit mn foboquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Lijkt me echt heel eng. Kan al niet mensen lang in de ogen aankijken. Lijkt me doodeng dus.
en een minuut is lang!!!!
Wat, die leeuwenkop?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik trek gewoon dat gezicht uit mn fobo
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee hoor
Vind het zelfs getuigen van lef dat je het gewoon zegt. Pluspunt voor jou!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik trek gewoon dat gezicht uit mn fobo
ik vind het zo'n onzin dat alle mannen altijd zo homofoob doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]volgens mij denkt iedereen nu compleet anders van me..
Wat dan wel, op jachtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:55 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het behoort ook een ranzig woord te zijn in deze context!!Komend weekend zal er geen kluiven aan te pas komen
Vind ik eigenlijk wel een goed planquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:51 schreef Cuegirllie het volgende:
Hij gaat toch op date met jou?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |