quote:-Gnomes verwijderen uit de game
Kan zelfs met iDeal tegenwoordig. Gewoon even inloggen op de wow site, daar kun je alles heel makkelijk zien.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef deedeetee het volgende:
Ik wil graag naar een andere server verhuizen en dat schijnt 20 euro te kosten. Kan ik dat ook op een andere manier betalen behalve met een CC ?
Hoe gaat dat in zijn werk ?
Als je er over nadenkt is dit wel een hele domme wens (nofiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:09 schreef Migwi het volgende:
[..]
Zou imo al een stuk dichter bij perfectie zitten:
-niet meer dwars door elkaar heen kunnen lopen
*wishful thinking on my part*
Zit dat niet ook bij de ABN/AMRO internet bankieren ? Dat zou handig zijn.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan zelfs met iDeal tegenwoordig. Gewoon even inloggen op de wow site, daar kun je alles heel makkelijk zien.
Ik zei ook grotere wereld, dus ook grotere stedenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Als je er over nadenkt is dit wel een hele domme wens (nofi). Bedenk je eens goed hoe je anders door Dalaran heen loopt als je overal tegenaan stuitert (buiten het feit om dat het al baggertraag is). Het is gewoon echt een explicite feature van WoW (en andere MMORPG's trouwens).
Voor de rest wel eens met je Gnome opmerking. Toch vind ik het wel leuk dat Blizzard er ook luchtig mee omgaat. Sommige riviertjes kom jij met je Gnome wandelend niet doorheen, itt andere rassenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:10 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik zei ook grotere wereld, dus ook grotere steden
Maar okay, in steden zou 't wel vervelend zijn natuurlijk. Maar ja, daar kom ik amper dus had ik niet aan gedacht.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:22 schreef Sapstengel het volgende:
Haha gnome warriors zijn ook te belachelijk voor woorden. Een gassie van 30 centimeter hoog die dan een raidboss tanked.
Ik zie helemaal niks over iDeal ik moet mijn gegevens en die van mijn bank eerst invoerenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kan zelfs met iDeal tegenwoordig. Gewoon even inloggen op de wow site, daar kun je alles heel makkelijk zien.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:22 schreef Merkowitz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zie Tauren, Zie Hamer. Nee stuk geloofwaardiger dit
iDeal kan met alle bekende Nederlandse banken zover ik weetquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:02 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Zit dat niet ook bij de ABN/AMRO internet bankieren ? Dat zou handig zijn.![]()
THNX ! Ben nu aan 't werk, ik ga straks ff kijken.
Helemaal mee eens, jammer genoeg heb ik geen iDeal te zien gekregen, ik moest mijn rekeningnr opgeven en mijn naam en adres enzo en dat was het dan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:56 schreef drumstickNL het volgende:
iDeal is enorm veilig..
Omdat creditcards zo mogelijk nog onveiliger zijn dan het geld met de post te sturen. Puur en alleen het feit al dat de CC maatschappij het verzekerd geeft het eigenlijk al aan.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:21 schreef Migwi het volgende:
Niet om uit de hoogte te doen ofzo, maar waarom heb je dan niet gewoon een creditcard?
Probeer de feedbackquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik word gek van die Ditzo autoreclame hieronderVerneukt mn hele firefox, en zie nergens de optie om hem te blocken... /glare
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |