quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:04 schreef RadioSlut het volgende:
TS mag wat mij betreft wel Mister FOK! worden
Maar wel een knappe Het_huptquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:05 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ik ben heul niet een knappe Adonis
nah, gelukkig zeggen niet alle FOK!sters datquote:
Ach, het is maar internet hequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:11 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, gelukkig zeggen niet alle FOK!sters dat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar maak nou gewoon een leuke foto van jezelf, voor die verkiezingenIk wil desnoods helpen
[ Bericht 0% gewijzigd door RadioSlut op 04-02-2009 17:19:06 (haat aan typfouten) ]Kaleidoscopiklimax
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ach, het is maar internet henah, deze dans laat ik mooi aan mij voorbij gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar maak nou gewoon een leuke foto van jezelf, voor die verkiezingenIk wil desnoods helpen
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:22 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, deze dans laat ik mooi aan mij voorbij gaan
don't worry, je bent de enige die dit in de groep gooit (gelukkigquote:
Nou ik hoop dat er meerdere volgenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:29 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
don't worry, je bent de enige die dit in de groep gooit (gelukkig)
nah, dat krijgen jullie toch niet voor elkaarquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:41 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Nou ik hoop dat er meerdere volgenAl is het alleen maar om jou te plagen
Leesch: Al is het alleen maar om te plagenquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:45 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
nah, dat krijgen jullie toch niet voor elkaar
dit crew lid is uitgesloten van elke deelnamequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:48 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Leesch: Al is het alleen maar om te plagen![]()
Zou eigenlijk ontzettend gaaf zijn als jij dewinnaar zou zijnAls je uberhaupt meedoet
Wat niet zo zal zijn
![]()
Volgend jaar wel?
Blondjequote:Op woensdag 4 februari 2009 17:49 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dit crew lid is uitgesloten van elke deelname
oh wacht......... jij weet hoe ik dr uit zie
vriendquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:52 schreef Re het volgende:
lelijke vent die het hupt... dat wil je echt niet zien
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:52 schreef Re het volgende:
lelijke vent die het hupt... dat wil je echt niet zien
psssssssssssssssssssssssst vertel dat nu niet verderquote:Op woensdag 4 februari 2009 17:52 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Blondje![]()
Maar het wordt weer eens tijd voor een nieuwe foto, dus dit is een goeie kans
*schreeuwt in het rond dat huppel een nieuwe foto nodig heeft*quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:54 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
psssssssssssssssssssssssst vertel dat nu niet verder
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:56 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
*schreeuwt in het rond dat huppel een nieuwe foto nodig heeft*
Zeker een typische FOK!ker?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
Bierbuik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bierbuik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel n sixpack
yup, totaal niet aantrekkelijkquote:
oef, gelukkig, dan val ik buiten de bootquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Een krat is veel aantrekkelijker
Als je nou gewoon effe naar supermarkt.nl en dan een krat bier bestelt blijf je gewoon in die boot zittenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oef, gelukkig, dan val ik buiten de boot
maar ik ben heul niet knap genoeg voor 'n mister titelquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als je nou gewoon effe naar supermarkt.nl en dan een krat bier bestelt blijf je gewoon in die boot zitten
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ach, het is maar internet heEENSCH!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar maak nou gewoon een leuke foto van jezelf, voor die verkiezingenIk wil desnoods helpen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Platgewalst door een auto ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar ik ben heul niet knap genoeg voor 'n mister titel
zelfs Remlof is aantrekkelijker
Complot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ik probeer al 2 dagen een foto van jou te krijgenquote:
altijd beter dan een kindquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik probeer al 2 dagen een foto van jou te krijgen
Ik heb een foto van hemquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik probeer al 2 dagen een foto van jou te krijgen
alleen als jullie hem niet gaan publicerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem
Maar dan moet H_h wel toestemming geven
Dus hierbij: Mag het huppeeellll?
P.s. Ik ga een fanclub oprichten binnenkort
Via PMquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
alleen als jullie hem niet gaan publiceren
staat alweer aanquote:
oefenen is wel leukquote:
mag ik meehuppelenquote:
\quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
staat alweer aan
voor een foto van H_H zet ik mn PM wel aan
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:53 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
\
Okee ik stur ' em zodadelijk op
ja ja heb hemquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:54 schreef RadioSlut het volgende:
En en en? Ontvangen?
Ben niet zo handig met PM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja ja heb hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja ja heb hemGoed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan mn Ville Valo poster ook eens weg, hou ik toch niet van
Van Het_hupt weeeelen daarom verdient hij het ook
Dat is trouwens ook een reden waarom hij een nieuwe foto moet maken,voor deze wedstrijd (daar ging het in dit topic over) zodat we een HQ foto hebben en dan kunnen we een levensgrote poster maken
[ Bericht 0% gewijzigd door RadioSlut op 04-02-2009 18:58:40 (GROTE, geen echte, oetlul) ]Kaleidoscopiklimax
zo 1 van karton waar we dan naast kunnen gaan staan liggen om zo trickfoto's te makenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Goed idee
Kan mn Ville Valo poster ook eens weg, hou ik toch niet van
Van Het_hupt weeeelen daarom verdient hij het ook
Dat is trouwens ook een reden waarom hij een nieuwe foto moet maken,voor deze wedstrijd (daar ging het in dit topic over) zodat we een HQ foto hebben en dan kunnen we een levensgrote poster maken
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo 1 van karton waar we dan naast kunnen gaan staan liggen om zo trickfoto's te maken
was toch niet de intentie van dit topicquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
Verkapt Het_Hupt-adoratie-topic dit?
is dat om mij duidelijk te maken dat ik daar de aanmeldingen kan vinden?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |