Bierbuik?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kaleidoscopiklimax
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:04 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bierbuik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel n sixpack
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
yup, totaal niet aantrekkelijkquote:
oef, gelukkig, dan val ik buiten de bootquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Een krat is veel aantrekkelijker
Als je nou gewoon effe naar supermarkt.nl en dan een krat bier bestelt blijf je gewoon in die boot zittenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:19 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
oef, gelukkig, dan val ik buiten de boot
maar ik ben heul niet knap genoeg voor 'n mister titelquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:22 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Als je nou gewoon effe naar supermarkt.nl en dan een krat bier bestelt blijf je gewoon in die boot zitten
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:18 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ach, het is maar internet heEENSCH!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar maak nou gewoon een leuke foto van jezelf, voor die verkiezingenIk wil desnoods helpen
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Platgewalst door een auto ofzo?quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:24 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
maar ik ben heul niet knap genoeg voor 'n mister titel
zelfs Remlof is aantrekkelijker
Complot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
ik probeer al 2 dagen een foto van jou te krijgenquote:
altijd beter dan een kindquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik probeer al 2 dagen een foto van jou te krijgen
Ik heb een foto van hemquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ik probeer al 2 dagen een foto van jou te krijgen
alleen als jullie hem niet gaan publicerenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:40 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Ik heb een foto van hem
Maar dan moet H_h wel toestemming geven
Dus hierbij: Mag het huppeeellll?
P.s. Ik ga een fanclub oprichten binnenkort
Via PMquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:42 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
alleen als jullie hem niet gaan publiceren
staat alweer aanquote:
oefenen is wel leukquote:
mag ik meehuppelenquote:
\quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:47 schreef Huppelmuts het volgende: