ja ja heb hemquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:54 schreef RadioSlut het volgende:
En en en? Ontvangen?
Ben niet zo handig met PM.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja ja heb hemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If everything isn't black and white, I say, 'Why the hell not?'
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
ja ja heb hemGoed ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan mn Ville Valo poster ook eens weg, hou ik toch niet van
Van Het_hupt weeeelen daarom verdient hij het ook
Dat is trouwens ook een reden waarom hij een nieuwe foto moet maken,voor deze wedstrijd (daar ging het in dit topic over) zodat we een HQ foto hebben en dan kunnen we een levensgrote poster maken
[ Bericht 0% gewijzigd door RadioSlut op 04-02-2009 18:58:40 (GROTE, geen echte, oetlul) ]Kaleidoscopiklimax
zo 1 van karton waar we dan naast kunnen gaan staan liggen om zo trickfoto's te makenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:58 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Goed idee
Kan mn Ville Valo poster ook eens weg, hou ik toch niet van
Van Het_hupt weeeelen daarom verdient hij het ook
Dat is trouwens ook een reden waarom hij een nieuwe foto moet maken,voor deze wedstrijd (daar ging het in dit topic over) zodat we een HQ foto hebben en dan kunnen we een levensgrote poster maken
quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
zo 1 van karton waar we dan naast kunnen gaan staan liggen om zo trickfoto's te maken
was toch niet de intentie van dit topicquote:Op donderdag 5 februari 2009 12:08 schreef Ezechielk het volgende:
Verkapt Het_Hupt-adoratie-topic dit?
is dat om mij duidelijk te maken dat ik daar de aanmeldingen kan vinden?quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |