Het heeft geen zin om vanavond actie te voeren, zaterdag tegen Sparta is een veel beter idee.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja fijn als die paar man op een prikbord dat lezen, sta je daar met 50 man. Publiceer t dan op de voorpagina zodat er zoveel mogelijk komen
staat in het gastenboek op Rodaworld en de R.I.P. Roda JC Hyves (http://rip-rjc.hyves.hk/)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:49 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
idd verder nergens iets over te vinden
Vankan zal niet zwichten, als vakbondsonderhandelaar is hij er wel aan gewend om zwaar onder druk gezet te worden, maar voor een aantal anderen zal dat niet gelden. En zelfs als de stichting haar rug recht houdt dan vindt men wel een andere manier.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:35 schreef iehlaak het volgende:
De stichting kan het tegenhouden, maar reken er maar niet op dat dat gebeurt. Als ze dat doen worden de carrières van Vankan en consorten ouderwets gesloopt. En als toetje krijgen ze het toekomstig faillissement van Roda en Fortuna in de schoenen geschoven.
Ik zie het mezelf echt niet doen hè....Ik ga wel naar RKHBS of Bekkerveld kijken..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef gers het volgende:
Ben trouwens benieuwd wie er naar fc limburg gaan kijken
We zullen zien. Hij zal wel opstappen als voorzitter om zijn hachje te redden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vankan zal niet zwichten, als vakbondsonderhandelaar is hij er wel aan gewend om zwaar onder druk gezet te worden, maar voor een aantal anderen zal dat niet gelden. En zelfs als de stichting haar rug recht houdt dan vindt men wel een andere manier.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:07 schreef Timmie1983 het volgende:
Als Sasha de Boer het trieste nieuws nu had voorgelezen i.p.v. Gerard Arninkhof, was het iets verdragelijker geweest.
idd! maar ik ga dalijk ff kijken rond 7en of er iets te beleven valt daarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:49 schreef planethugo het volgende:
[..]
ja fijn als die paar man op een prikbord dat lezen, sta je daar met 50 man. Publiceer t dan op de voorpagina zodat er zoveel mogelijk komen
Zal wel vol zijn met stillen en me'ersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
idd! maar ik ga dalijk ff kijken rond 7en of er iets te beleven valt daar
t moet een nieuwe club worden, enige wat bljft is t stadion, anders was er ook niet zoveel commotie, roda had voor mijn part fortuna als kleine broer kunnen pakken maarja daar heeft niemand wat aanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:07 schreef VoreG het volgende:
Maar is er al iets bekend van wat er nu gaat gebeuren met Roda? Wordt het echt een nieuw club of absorbeert Roda 'gewoon' Fortuna?
Doe ff wat laten weten hier dan later!! Ben toch wel benieuwd en kan niet zelf gaan koekeloeren....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:19 schreef Biertjuhhhh het volgende:
[..]
idd! maar ik ga dalijk ff kijken rond 7en of er iets te beleven valt daar
idd hoor net dat er noodverordening is t.o.v. roda-fans, als je als roda fan bij stadion komt kan je zomaar worden opgepaktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef gers het volgende:
[..]
Zal wel vol zijn met stillen en me'ers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |