Idd 1 oortjequote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:57 schreef Californium het volgende:
[..]
ben ik het mee eens... maar ook afhankelijk van de sterkte van het geluid... ik zorg er wel altijd voor dat ik kan horen wat om me heen gebeurd of ik draag maar 1 oortje
Klopt, daarom snap ik die mensen ook niet die dat wel doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:59 schreef PieterBas het volgende:
Hoezo is het een auto anders? Als jij je stereo op volle sterkte kan je ook niks meer horen.. Voorrangsvoertuigen hoor je dan ook niet eens meer..
ben je in het goede topicquote:
jah maar jij bent dan ook uniekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:01 schreef HostiMeister het volgende:
ik gebruik nooit mijn gehoor n dergelijke situaties, ik heb altijd mijn iPod aan op maximaal volume met in ear dingen waardoor ik geen ruk hoor van shit die om me heen gebeurt
Verstandig is weer wat andersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:03 schreef Californium het volgende:
[..]
jah maar jij bent dan ook uniek
eensquote:
Ach ik vind het altijd zo overdreven. Moeten we in janken uitbarsten dan? Natuurlijk is het zielig voor de omgeving en wss ook voor de jongen zelf. Maar hij is blijkbaar neit al te slim geweest.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:04 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 maakt flauwe grap en direct breekt er een rel uit
dit is geen rel....dit noemen ze discussiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:04 schreef Bootje84 het volgende:
* Bootje84 maakt flauwe grap en direct breekt er een rel uit
whatever, ik zie goed genoeg, ik kijk om me heen, daar heb je ogen voor, het is neit alsof er ineens dingen verschijnen die er eerst niet warenquote:
Ja, dan nog, om er flauwe grappen over te maken en dan het afdoen als dom is kortzichtigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach ik vind het altijd zo overdreven. Moeten we in janken uitbarsten dan? Natuurlijk is het zielig voor de omgeving en wss ook voor de jongen zelf. Maar hij is blijkbaar neit al te slim geweest.
Miss ben ik heel hard. Maar er gaan nu eenmaal mensen dood. Simple as that.
is het ook....helemaal mee eens... maar ik vind gewoon dat Bootje het iets anders had kunnen brengen want zo vond ik het wel een beetje hardquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:05 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach ik vind het altijd zo overdreven. Moeten we in janken uitbarsten dan? Natuurlijk is het zielig voor de omgeving en wss ook voor de jongen zelf. Maar hij is blijkbaar neit al te slim geweest.
Miss ben ik heel hard. Maar er gaan nu eenmaal mensen dood. Simple as that.
GMTAquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja, dan nog, om er flauwe grappen over te maken en dan het afdoen als dom is kortzichtig
wie?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
jeweetzquote:
Gezien de reactie... niet heel blij meequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
Whehe, ik heb een USB-stick gewonnen
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
Nah, wtf moet ik met zo'n dingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Gezien de reactie... niet heel blij mee
Dankjequote:
Volgens mij was ik de enige die meedeed aan de desbetreffende enquêtequote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Volgens mij was ik de enige die meedeed aan de desbetreffende enquête
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Die is apart jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef PieterBas het volgende:
Ik heb vaak dingen mee moeten nemen naar sollicitaties, zoals diploma's of identiteitsbewijzen... maar een zorgpas
Als ik hem heb opgehaald meld ik het welquote:
Het wordt nog gekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Als ik hem heb opgehaald meld ik het wel![]()
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het wordt nog gekkerZegt me weinig, maar klinkt alsof je er niets van verwacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Het wordt nog gekkerOh ja.. die moesten wij op school ook eens makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was een plant![]()
Die had je nodig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:14 schreef Bravebart het volgende:
Did I?quote:
Het is nu ook voor sinterklaas.. iets verder weg, maar tochquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:07 schreef PieterBas het volgende:
Maar dat is al weer 2 maanden geleden
Liggen de kruidnoten al in de winkelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:09 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
Het is nu ook voor sinterklaas.. iets verder weg, maar toch
Jaquote:
bijna paaseieren dat welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Liggen de kruidnoten al in de winkel![]()
cheesecakequote:
Neehoor, toen was ik al potty-trainedquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JaJij had ook een luier nodig. 22 jaar geleden.
Wij hebben ze nogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:14 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Liggen de kruidnoten al in de winkel![]()
Bwhehe, jij welquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:28 schreef Yesse het volgende:
[..]
Neehoor, toen was ik al potty-trained![]()
dat lust ik ook welquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
al die jongelui aan de drugs hierzo
Heb je wel eens echte gehad? en niet die afgezeikte meuk van Thijs trouwens?quote:
Weet jij btw Lilian-gate nog..? Ik zie net dat je in Capelle woont. Lilian ook (Ff onwijs offtopicquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
Dat is knap.quote:
die van thijs was wel okquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:43 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heb je wel eens echte gehad? en niet die afgezeikte meuk van Thijs trouwens?
Nee, alleen ik mis mijn shots aan endorfine en dopamine..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:40 schreef Psychonikeo het volgende:
ja ik weet van dat verhaal. Ik woon er nu een maand ofzo.. Volgens mij ben ik er nog niet tegen gekomenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Weet jij btw Lilian-gate nog..? Ik zie net dat je in Capelle woont. Lilian ook (Ff onwijs offtopic)
Kom je straks een Lilian tegen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ik weet van dat verhaal. Ik woon er nu een maand ofzo.. Volgens mij ben ik er nog niet tegen gekomen
heb jij m gehad dan? Neequote:
Ze woont daar achter die suzuki-dealer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:48 schreef Psychonikeo het volgende:
[..]
ja ik weet van dat verhaal. Ik woon er nu een maand ofzo.. Volgens mij ben ik er nog niet tegen gekomen
ik vond m wel okquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]Wel, die was echt niet op hoor
Halloquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:53 schreef Trigalti het volgende:
Nieuw website-je aan het designen
Jammer dat ik deze stage bijna geen tijd heb voor fok!
Eigenlijk maar goed ook...
Dat weet ik ook wel te vinden..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze woont daar achter die suzuki-dealer.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
Piet, Lotte Bergsma heeft met een neger
Lottequote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:00 schreef Bootje84 het volgende:
Piet, Lotte Bergsma heeft met een neger
whehequote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:49 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Kom je straks een Lilian tegen.![]()
Ben jij die Lilian.. van Lilian gate.
uhm...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:54 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ze woont daar achter die suzuki-dealer.
Hey PB, ja goede stage dit jaarquote:
literatuurverslag schrijvenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hey PB, ja goede stage dit jaar![]()
Vorig jaar 50-80 posts per dag zegt genoeg
Jullie niet druk bezig allemaal?
Dat waren nog eens tijden, nu gaat het ook flink hard hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:06 schreef Trigalti het volgende:
[..]
Hey PB, ja goede stage dit jaar![]()
Vorig jaar 50-80 posts per dag zegt genoeg
Jullie niet druk bezig allemaal?
Ah netjes man(van je stage dan)..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:08 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Nah, dat wel.. Stage is klaar.. nu mijn scriptie herschrijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |