Ik maak iedere keer een rooster, dat gaat twee weken goed en daarna houden de mannen die hier wonen zich er niet meer aan.. en op den duur wij dus ook niet meer.. Maar goed we gaan het nog maar een keer proberen..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die keer dat je de keuken wél gebruikt, moeten anderen dus jouw zooi poetsen? Maak gewoon een roostewr waarin je eens in de zoveel tijd allemaal aan de beurt bent, is toch fair?
Waarom schop je die mannen dan niet een keer onder hun ballen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik maak iedere keer een rooster, dat gaat twee weken goed en daarna houden de mannen die hier wonen zich er niet meer aan.. en op den duur wij dus ook niet meer.. Maar goed we gaan het nog maar een keer proberen..
gewoon een keer een vuilnis zak in hun bed gooien met een briefje hou je aan het rooster 14.gifquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik maak iedere keer een rooster, dat gaat twee weken goed en daarna houden de mannen die hier wonen zich er niet meer aan.. en op den duur wij dus ook niet meer.. Maar goed we gaan het nog maar een keer proberen..
Dat ik gister niet naar de samson ben gekomenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
Waar is Moblo nu weer over aan het janken?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat ik gister niet naar de samson ben gekomen
Het is niet alsof ik het beloofd had snollebol.
Omdat ik ze nooit ziequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom schop je die mannen dan niet een keer onder hun ballen?
Het is af en toe net een klein kind dat om snoep zeurt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
vuilniszak voor de deuren zettenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat ik ze nooit zieEentje is hier alleen int weekend en dan ben ik er nooit.. En die andere hoor of zie ik nooit.. Werken allebei ook fulltime.. Best zonde kamers van 30m² in het centrum en ze zitten er nooit..
Lol... moet ineens aan die film Hard Candy denkenquote:
Dat doe je zo:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
terugvindcrybaby
wel., want je smste dat je je om ging kledenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dan weer weinig aanquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dan weer weinig aan
Idd, wat moet je nou met die mongool?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dan weer weinig aan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijf anders gewoon in SES ja
weet ik tochquote:
soort zoekt soortquote:
op youtubequote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, bril op en frenchen met moblo, met foto's en filmpjes enzo
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Oh my god wat een domme mensen hier in de computerwerkplaats op de uni. Hebben ze een stuk (alinea ofzo) letterlijk overgetikt uit een bron maar zetten ze de bronvermelding er niet bij, 'want dat is toch wel duidelijk'. En dan daarna ook nog zeggen dat zoiets vast geen plagiaat is._!
Tijd voor een partyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef Sander het volgende:
Twee weken uitstel van de examencommissie gekregen. Helden!
Proficiat man! Nu alles in het werk stellen om die deadline wel te halenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef Sander het volgende:
Twee weken uitstel van de examencommissie gekregen. Helden!
Een haarband? Dat is toch voor meisjes van 6?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Aargh ik heb echt een superleuke haarband voor mn verjaardag gehad maar als ik hem al 5 min op heb begint mijn hoofd pijn te doen
ik heb er ook altijd 1 gehadquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:02 schreef HostiMeister het volgende:
Ziet erg jailbait óf kak uit, nooit er tussen in
weet ik tochquote:
Jij bent veuls te oud om jailbait te zijnquote:
Het zou inderdaad eerder een MILF zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent veuls te oud om jailbait te zijn
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zou inderdaad eerder een MILF zijn.
ook hoiquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:10 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het zou inderdaad eerder een MILF zijn.
Die fase ben ik idd al zo'n 6 a 8 jaar ontgroeid ben ik bangquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:09 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jij bent veuls te oud om jailbait te zijn
Zondequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die fase ben ik idd al zo'n 6 a 8 jaar ontgroeid ben ik bang
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehe ik wilde twee bloesjes over elkaar aan doen.. Maar dat is echt te![]()
Dan kan ik zo van de golfcourse zijn weggelopen
Lijkt me best lastig. Een oude fiets is prima, maar met in allebei de wielen een flink slag, een paar missende spaken, een scheef stuur en zonder zadel... ik heb medelijdenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar hee, iemand moest IB zijn oude fiets zijn he..
It's a though job but someone has got to do it
Lijkt me niet lekker rijden neequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook geen golfbaan hè, maar meteen de 'golfcourse'...
[..]
Lijkt me best lastig. Een oude fiets is prima, maar met in allebei de wielen een flink slag, een paar missende spaken, een scheef stuur en zonder zadel... ik heb medelijden.
Moest het even aandikken hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook geen golfbaan hè, maar meteen de 'golfcourse'...
[..]
You know you wanna tryquote:Lijkt me best lastig. Een oude fiets is prima, maar met in allebei de wielen een flink slag, een paar missende spaken, een scheef stuur en zonder zadel... ik heb medelijden.
Ach ja, d'r zit in elk geval wel een bagagedrager opquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Lijkt me niet lekker rijden nee
verkapte ik ben 1,12% van de nederlanders die dit gebruiktquote:
puberpop ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hooooi
Zijn er nog puberpop liefhebbers vanaaf?
ik zou eerst graag eens wat willen etenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hooooi
Ik ga karten met Thaliaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Hooooi
gefeliciteerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en ik ben superblij, want ik heb vandaag uit de mond van degene die alle buitenlandshizzle regelt gehoort dat ik sowieso mag gaan
Het is zo dat ik waarschijnlijk een negatief advies krijg om te gaan, maar zoals het woord advies al zegt is het niet bindend en mag ik dat advies dus negerenEn ik was ook nog eens de enige tot nu toe die naar Florence wilde.
Ik vroeg dus van nou het is dus 90% zeker dat ik kan gaan en toen zei ze van ja daar kan je wel op rekenen ja. Want er zijn 3 plaatsen maar ze doen niet zo moeilijk dus ze kunnen makkelijk meer plaatsen creërenItalia here I come!
Een buitenlandstage is nogal intensief en je moet er wel enigszins voor gekwalificeerd zijn, én de ruimte hebben in je curriculum. Als je nog niet voldoende studiepunten hebt, kan zo'n stage tricky zijn dus dan krijg je een negatief advies. Je kunt dan alsnog gaan, maar als het mislukt kun je niet met je vingertje naar de organisatie wijzen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:01 schreef swarmahoer het volgende:
waarom zou je een negatief advies krijgen ?
Moet ik nog wel ff een slaapplek hosselenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:57 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja kunnen jullie daarna toch mooi de stad in
Als IB meegaat kan jij in zijn bed slapenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef Sander het volgende:
[..]
Moet ik nog wel ff een slaapplek hosselen
Waar?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
DMniet gehaald
nu ja... herkansing dan maar
Ik zal hem even instructies gevenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:16 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Als IB meegaat kan jij in zijn bed slapenOffer ik mezelf wel weer op dat hij hier slaapt.. *zucht*
dat zat toch in de lijn der verwachtingenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:15 schreef motorbloempje het volgende:
DMniet gehaald
nu ja... herkansing dan maar
ik was bij theo en ger zat daar tegenover in een kamer en heb gevraagd of hij al iets wistquote:
hier heb ik 3 dagen voor geleerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
dat zat toch in de lijn der verwachtingen? of was dit degene waar je juist wél voor geleerd had
Een studiejaar + wat ik er misschien aan vast plak daar in de zomervakantiequote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:56 schreef morgane het volgende:
Geldt ook voor mij, ik heb het vwo op mn sloffen gehaald en heb voor de uni nog niet zo heel veel gedaan vergeleken met anderen. En tot nu toe maar 1 tentamen niet gehaald![]()
Supergaaf trouwens dat je naar Italië kan!!!hoe lang ga je ons dan verlaten? Florence is errug gaaf
quote:
te mooi om waar te zijnquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Denk je echt dat Yasha ons (online) verlaat?
Ik zou graaaag met je meegaan naar Puberpop, maar heb om 22:30 nog een vergadering en daarna meteen slapen, stage jeweetzquote:
aai.gif, medestander.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:03 schreef LastRequest het volgende:
Maarja pas 2 dagen gehad dus nog niet echt representatief.. en het blijft natuurlijk kut om tot de zomervakantie 5 dagen in de week te werken
Ik weet niet of ik pasen vrij heb hoor? Of wacht dat zijn officiele vrije dagen of niet? Jeuj!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:05 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja inderdaad.. Helemaal geen vakantie dus? Ook geen vakantiedagen? Naja het is snel pasen
Jah bah.. frustrerend dat m'n vriendinnen allemaal niet zo'n stage hebben of gelopen hebben, die kunnen zich er echt niets bij voorstellen.quote:
1 keer in de 5 jaar is 5 mei een officiele vrije dag.. Maar dat is dus volgens mij in 2005/2010 enzoquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik pasen vrij heb hoor? Of wacht dat zijn officiele vrije dagen of niet? Jeuj!
Heb volgens mij geen vrije dagen nee.. hoop iig wel 5 mei vrij te kunnen nemen, anders baal ik écht heul hard. En vakanties sowieso niet nee, helaas pindakaas.
[..]
Jah bah.. frustrerend dat m'n vriendinnen allemaal niet zo'n stage hebben of gelopen hebben, die kunnen zich er echt niets bij voorstellen.
Ho ho ho even! De homo roddels gaan toch rond over Chace niet over Ed Westwick..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:23 schreef LastRequest het volgende:
Ohw ik had er niet eens aan gedacht dat het uit de serie kon zijn haha.. maar ik vind het er idd érg nep uit zien![]()
Ws. idd tegen de homo-roddels
Als je stage loopt val je gewoon onder de normale CAO dus heb je ook recht op vrije dagenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:14 schreef LastRequest het volgende:
Ja dat wist ik al, hoop dus iig 1 vrije dag op te mogen nemen, dan wordt het 5 mei
Ach jaaaaaa.. het gaat voorbij!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:15 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Bevrijdingsfestival Wageningen
Wake up girl: ze gaan zelfs over Ed + Chacequote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ho ho ho even! De homo roddels gaan toch rond over Chace niet over Ed Westwick..
Mja echt veel te eisen hebben we niet.. bij m'n vorige stage kreeg ik ook geen vrije dagen hoor. Ik mocht er wel een aanvragen, door 3 mensen om goedkeuring te vragenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Als je stage loopt val je gewoon onder de normale CAO dus heb je ook recht op vrije dagen.
Er is een verschil tussen wat je daadwerkelijk mág en wat het bedrijf van je verwacht of je probeert te vertellen. Als je de CAO erop na slaat zul je zien dat je met vijf dagen in de week arbeid verrichten gewoon recht hebt op vrije dagen, want die bouw je op. Zo simpel is het. In de GGz is het bijvoorbeeld zo dat je bij een 36-uur contract gedurende het hele jaar recht hebt op 166 vakantie-uren. De rest is naar rato. Dus als jij een half jaar lang 36 u/wk werkt, heb je recht op 83 vakantie-uren. Dat zijn dus tien vakantiedagen. Kunnen ze in het bedrijf moeilijk over gaan doen, maar je hebt er gewoon recht op. Punt is dat je daar toch al voor een appel en een ei werkt terwijl ze dik aan je verdienen, dus het is ronduit onbeschoft om je geen verlof te laten nemen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:28 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mja echt veel te eisen hebben we niet.. bij m'n vorige stage kreeg ik ook geen vrije dagen hoor. Ik mocht er wel een aanvragen, door 3 mensen om goedkeuring te vragen
''thuiswerken ja'' zo lust ik er nog wel een paarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meestal moet je 't gewoon ff vragen en dan is 't geen probleem, ik werk donderdag ook gewoon thuis omdat ik een afspraak heb op de uni over m'n thesis.
en daar val jij iig niet onderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sommige mensen hebben wél discipline.
Thuiswerken is wel wat anders dan een dag vrij natuurlijk.. Maar ik wil iig één dag in de week thuis gaan werken, daar moet ik het van de week nog even over hebben.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
Meestal moet je 't gewoon ff vragen en dan is 't geen probleem, ik werk donderdag ook gewoon thuis omdat ik een afspraak heb op de uni over m'n thesis.
Pardon? Piet doet het sowieso prima! En ikzelf ook redelijk al zeg ik het zelfquote:
krijg je er voor betaald?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Thuiswerken is wel wat anders dan een dag vrij natuurlijk.. Maar ik wil iig één dag in de week thuis gaan werken, daar moet ik het van de week nog even over hebben.
En Mikkie ik weet wel dat het zo is, maar ik moet wel in 20 weken 800 uur maken, dus ik kan ook niet echt dagen vrij nemen.. Moet wel dat aantal halen om te mogen afstuderen.
Anyway moeilijk gedoe allemaal, het zal allemaal wel meevallen uiteindelijk.. Het is alleen erg vervelend om nu al te weten dat ik in principe tot de zomer gewoon 5 dagen in de week werk
6 uur lopen ze achterquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef morgane het volgende:
Meeeh, er zijn maar 15 van de 10781 seeders van 24 online, schiet lekker op zot zal in Amerika nu wel midden in de nacht zijn ofzo.
Kan je nagaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:44 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Anyway moeilijk gedoe allemaal, het zal allemaal wel meevallen uiteindelijk.. Het is alleen erg vervelend om nu al te weten dat ik in principe tot de zomer gewoon 5 dagen in de week werk
Ja jullie zijn dan wel de enige twee die ik kan bedenkenquote:
Dikke lul, ik ga geen 40 uur per week op een kantoor werken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kan je nagaanStraks moet je tot je 70e ofzo
Dan is het daar dus midden op de dag...Gek dat er zo weinig online zijn.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
6 uur lopen ze achterof naja ongeveer 6, want amerika ligt in verschillende tijdzones
Je gaat deeltijd mamma'en?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:48 schreef LastRequest het volgende:
Dikke lul, ik ga geen 40 uur per week op een kantoor werken.
Ik denk dat ik uberhaupt geen 40 uur ga werken, ik vind het echt zonde van m'n leven, nu al.
Ikzelf vind het het niet waard om zoveel te missen, ik wil niet leven om te werken.
24? Of waar heb je 't over?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:49 schreef morgane het volgende:
Dan is het daar dus midden op de dag...Gek dat er zo weinig online zijn.
Kan iemand de ep. ergens voor me uploaden en het linkje pm'en?Het duurt anders nog 2 dagen ofzo
Oja ik probeerde trouwens m'n laptop online te krijgen op stage.. met de LANverbinding uit m'n pc want dat is een beetje een kloteding.. alleen hij zei dat ie verbinding had, maar kon geen sites openen. Dus toch niet echt verbinding zeg maarquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zelfs m'n inetverbinding moest ervan slikken.
Of zelf iets beginnen en vanuit thuis werken ofzo, ik wil meer flexibiliteit.. Maar deeltijdmamma'en vind ik ook niks mis mee. Toevallig vandaag de Opzij nog gelezenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Je gaat deeltijd mamma'en?
[..]
24? Of waar heb je 't over?
Damn jij slaat echt een stap over in je leven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:51 schreef LastRequest het volgende:
Of zelf iets beginnen en vanuit thuis werken ofzo, ik wil meer flexibiliteit.. Maar deeltijdmamma'en vind ik ook niks mis mee. Toevallig vandaag de Opzij nog gelezen
Hahah nee die lag toevallig op kantoor.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Damn jij slaat echt een stap over in je leven.
Mijne is al goed bezig dus dat scheelt ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zoek wel een rijke vent
En Ib zegt rijk te worden dus voorlopig zit ik wel goed
Jahwel, maar wat moet je danquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef LastRequest het volgende:
Maar hebben jullie dat dan niet? Willen jullie 40 uur in de week werken? Of iig 5 dagen? Ik vind dat ik zo buiten het normale leven sta dan..
Zegt ie nu, middenin 't lambalstudentenleven, prachtigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben ook niet echt van plan om fulltime te gaan werkenminstens 1 dag vrij
later zie ik wel hoe t gaat natuurlijk maar voorlopig moet ik daar niet aan denken
Voor mij niet.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:53 schreef morgane het volgende:
Het 'normale' leven bestaat uit werkenhet lijkt me zelf geen probleem, mits het leuk werk is.
Swarma heeft ook net fulltime stage gelopen toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zegt ie nu, middenin 't lambalstudentenleven, prachtig.
Geniaal hèquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zegt ie nu, middenin 't lambalstudentenleven, prachtig.
Dat mag geen fulltime heten. Die gast kon zo creatief met tijd omgaan en zo veel Fokken, dat fulltime echt een te grote term is bij hem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Swarma heeft ook net fulltime stage gelopen toch?
Stiekem kom je gewoon uit Bloemendaal he.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:56 schreef LastRequest het volgende:
Ik wil ook gewoon een dagje lekker thuis iets doen, naar de markt kunnen, naar de gemeente/dokter/whatever kunnen zonder daar meteen een halve dag voor vrij te moeten nemen.. Beetje tijd voor jezelf enzo.
Mja toch is het heel wat anders dan zomaar lamballerig studeren m.i.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat mag geen fulltime heten. Die gast kon zo creatief met tijd omgaan en zo veel Fokken, dat fulltime echt een te grote term is bij hem.
M'n vriend voetbalt bij Bloemendaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stiekem kom je gewoon uit Bloemendaal he.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:57 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Swarma heeft ook net fulltime stage gelopen toch?
Stiekem is dit ook gewoon een actuele frustratie haha, ik moet nog 2x naar de gemeente, 1x naar de politie en 1x naar de allergoloog.. Dat betekent dan 4x een halve dag niet kunnen werkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:56 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Voor mij niet.
Ik wil ook gewoon een dagje lekker thuis iets doen, naar de markt kunnen, naar de gemeente/dokter/whatever kunnen zonder daar meteen een halve dag voor vrij te moeten nemen.. Beetje tijd voor jezelf enzo.
Het ligt eraan wat voor werk het is. Het is voor mij een voorwaarde dat ik plezier heb in mijn werk. Als ik plezier heb in mijn werk, zie ik dat niet als 'ten koste gaan van mijn vrije tijd', maar als substituut voor vrije tijd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:59 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Mja toch is het heel wat anders dan zomaar lamballerig studeren m.i.
Maar Mik, heb je dan niet het idee dat je alleen maar leeft om te werken? Dat trekt mij dus totaal niet.. voor mij is werk een manier om geld te verdienen om een beetje chill te kunnen leven, meer hoeft echt niet.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Stiekem kom je gewoon uit Bloemendaal he.
dat denk ik dus ook, en zeker als je n eigen bedrijf hebt kan je dat erg flexibel inplannenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat voor werk het is. Het is voor mij een voorwaarde dat ik plezier heb in mijn werk. Als ik plezier heb in mijn werk, zie ik dat niet als 'ten koste gaan van mijn vrije tijd', maar als substituut voor vrije tijd.. Bovendien kun je 50 uur makkelijk in een week proppen, zodat je alsnog het weekend vrij bent.
Dude serieus, ik wil niet lullig doen maar denken jullie nou echt dat 40 uur stage lopen 40 uur keihard werken is? Ik zit ook rustig tussendoor m'n mail te checken en andere dingetjes te doen, als je al je werk maar naar behoren doet. Ik denk zelf dat swarma best goed gewerkt heeft op stage, hij klonk iig vrij serieus over z'n stageverslag enzo. Hij had ook wel de hele dag hier kunnen melden wat ie net wel allemaal niet voor z'n stage gedaan had.. Niet bijster interessant, daarom krijg je het alleen mee wanneer ie iets anders aan het doen is.quote:
Nee maar Swarmi was wel echt het andere uiterste. Als die 40 uur van zijn hele stage echt gewerkt heeft krijgt ie een biertje van me.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dude serieus, ik wil niet lullig doen maar denken jullie nou echt dat 40 uur stage lopen 40 uur keihard werken is? Ik zit ook rustig tussendoor m'n mail te checken en andere dingetjes te doen, als je al je werk maar naar behoren doet. Ik denk zelf dat swarma best goed gewerkt heeft op stage, hij klonk iig vrij serieus over z'n stageverslag enzo. Hij had ook wel de hele dag hier kunnen melden wat ie net wel allemaal niet voor z'n stage gedaan had.. Niet bijster interessant, daarom krijg je het alleen mee wanneer ie iets anders aan het doen is.
oei nu gooide ik net mn ruiten inquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Dude serieus, ik wil niet lullig doen maar denken jullie nou echt dat 40 uur stage lopen 40 uur keihard werken is? Ik zit ook rustig tussendoor m'n mail te checken en andere dingetjes te doen, als je al je werk maar naar behoren doet. Ik denk zelf dat swarma best goed gewerkt heeft op stage, hij klonk iig vrij serieus over z'n stageverslag enzo. Hij had ook wel de hele dag hier kunnen melden wat ie net wel allemaal niet voor z'n stage gedaan had.. Niet bijster interessant, daarom krijg je het alleen mee wanneer ie iets anders aan het doen is.
Daar zit natuurlijk voor mij op dit moment ook wel een probleem, ik heb de weekenden niet echt vrij.. Dat is namelijk het enige moment dat ik m'n vriend kan zien, dus ik kan dan niet uitgebreid dingetjes voor mezelf doen enzo. Is toch anders als er iemand het hele weekend bij je isquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:01 schreef Mikkie het volgende:
Bovendien kun je 50 uur makkelijk in een week proppen, zodat je alsnog het weekend vrij bent.
dan kan je die bij deze alvast reserveren, want ik heb er zeker wel meer dan 40 uur in zittenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee maar Swarmi was wel echt het andere uiterste. Als die 40 uur van zijn hele stage echt gewerkt heeft krijgt ie een biertje van me.
Maakt me niet uit, ik heb ook zat uren niks nuttigs gedaan op stage.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:03 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
oei nu gooide ik net mn ruiten in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The rock candy's melted, only diamonds now remain
50 posts per dag, valt dat onder de noemer nuttigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:05 schreef LastRequest het volgende:
Heb ik iig nog bij niemand meegemaakt, misschien dat Piet nu vertelt dat het bij hem wel zo was
Sorry morgane, tis dat ik 24 niet volg anders had ik op je posts gereageerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef morgane het volgende:
Nee hoor
Pietje/Mikkie, kan 1 van jullie misschien ff die nieuwe ep in yousendit gooien?
Dat dus. Hoort erbij vind ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
50 posts per dag, valt dat onder de noemer nuttig?
Dude, where's my job?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:08 schreef LastRequest het volgende:
Ja was ook een beetje tegen Mikkie bedoeld
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:06 schreef LastRequest het volgende:Beetje wel jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We zullen je stage niet als licht zien maar we zullen ook niet denken dat je 8 uur per dag serieus bezig moet zijn oke
![]()
Haha ja ik raak een beetje oververmoeid van m'n vriendinnen die allemaal (nog) geen stage hoeven te lopen.. Die denken "Oh ze is om 5 uur vrij, dan kan ze nog wel vanalles doen." enzo.. terwijl ik toch echt best wel moe ben en m'n vrije tijd graag voor mezelf wil gebruikenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Beetje wel jaWe zullen je stage niet als licht zien maar we zullen ook niet denken dat je 8 uur per dag serieus bezig moet zijn oke
Ja die ken ik dan weer wel, heb alleen de ep nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef morgane het volgende:
Gewoon zo'n site waar je iets uploadt en het dan een linkje tevoorschijn tovert
Ja ik zag 't, zat m'n verkeerde post te edittenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:10 schreef morgane het volgende:
Gewoon zo'n site waar je iets uploadt en het dan een linkje tevoorschijn tovert
Ohja, daar kan ik me wel wat bij voorstellenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ik zag 't, zat m'n verkeerde post te editten. Maar ik geloof niet dat ik m'n huisgenoten er zo blij mee maak als ik ff 350MB ga uploaden
.
Haha ass.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik met 't met je dinnetjes eens, gewoon omdat 't kan.
Dat slaat nergens op. Heb je je torrentprog al even opnieuw gestart? Anders moet je even een andere torrent pakken, want dit is bullshit natuurlijk.quote:
Juh snap ik, is ook frustrerendquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:11 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Haha ja ik raak een beetje oververmoeid van m'n vriendinnen die allemaal (nog) geen stage hoeven te lopen.. Die denken "Oh ze is om 5 uur vrij, dan kan ze nog wel vanalles doen." enzo.. terwijl ik toch echt best wel moe ben en m'n vrije tijd graag voor mezelf wil gebruiken
Failure van Yasha.quote:
Daar vrees ik ook voor. Het wordt onbetaalbaar, mensen steken zich steeds verder in de schulden. Die markt zou toch een keer moeten gaan klappen, zou je denken/hopen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ja ik snap je wel. Vrees wel dat 't voor "ons" jongeren lastig wordt om een fatsoenlijk huis bij elkaar te werken zonder 2x fulltime
.
Da's anders inderdaad. Van de andere kant ben ik ook maar de helft van m'n weekenden vrij, en plan ik ook vaak de vrije weekenden aardig vol. Op zich erg gezellig, maar inderdaad funest voor je vrije tijd-gevoel. Maar als je twee banen kan combineren en 10 u/dag kan werken, kun je elk weekend vrij hebben. Lijkt me prima te doen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:04 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Daar zit natuurlijk voor mij op dit moment ook wel een probleem, ik heb de weekenden niet echt vrij.. Dat is namelijk het enige moment dat ik m'n vriend kan zien, dus ik kan dan niet uitgebreid dingetjes voor mezelf doen enzo. Is toch anders als er iemand het hele weekend bij je is
Zo gauw je iets binnen hebt delete je het zeker meteen uit je programma? Daar is het zo dat je de torrent die je download, ook weer minimaal een keer moet seeden. Dus downloaden = uploaden. Kost je wat bandbreedte dus kun je beter 's nachts doen, maar downloaden gaat wel retesnel. En bovendien altijd cleane files en amper overheidscontrole door het invitesysteem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:14 schreef morgane het volgende:
Het slaat ook nergens op, want bij films en cd's is 'ie vaak heel snel
ik weet alleen geen bal van torrents, heb nog nooit van ratio gehoordn00b.
Eens kijken of een reset helpt.
Het is letterlijk gezegd int topic.. Ik zou gister afhankelijk van hoe moe ik was nog naar Samson gaan om IB + Mobli te meeten.. Maar ik smste IB om 23.00 dat ik wss toch maar naar bed ging.. Toen smste die dat ze net klaar waren dus toen ging ik twijfelen en opstaan om om te kleden enzo.. Maar toen merkte ik dat ik echt te moe was dus heb ik gezegd dat ik toch mijn bed in zou gaan.. En dat vond mobli blijkbaar niet leuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh, nee nu weet ik meer.
Hoe snel is je reguliere internet? Als dat normaal is betwijfel ik of het aan de afstand tot de router ligt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef morgane het volgende:
Denk dat ik eens wat dichter bij de router ga zitten met mn laptop, downloadsnelheid komt niet boven de 5 kb/s uit
Ik ben idd zo'n asociale torrent-gebruiker die alles maar een kwartiertje seedt en er dan uitgooit omdat 't downloaden langzamer gaatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Zo gauw je iets binnen hebt delete je het zeker meteen uit je programma? Daar is het zo dat je de torrent die je download, ook weer minimaal een keer moet seeden. Dus downloaden = uploaden. Kost je wat bandbreedte dus kun je beter 's nachts doen, maar downloaden gaat wel retesnel. En bovendien altijd cleane files en amper overheidscontrole door het invitesysteem.
ik heb sinds gisteravond al niks meer gegetenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga zo naar de Mac rijden. Ik heb al een week lang zin in een grote aardbeien milkshake en nu moet ik eraan geloven.
Oeh ja hoe gaat het daarmee?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb sinds gisteravond al niks meer gegetenmn maag knort als de tering
Daar is een oplossing voor. Als je echt zo'n impopulaire download hebt, dan moet je volgens de siterules minimaal 60 uur seeden (hoeft niet onafgebroken, maar wel na afsluiten binnen 24u weer een keertje connecten). Als je dan nog niet op 1 zit, is het ook goed.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef swarmahoer het volgende:
mikkie is t ook altijd mogelijk om die ratio te halen? want soms download ik wel eens iets dat gewoon niet gevraagd wordt....
Bij mn pc staat er 100 mbp/s.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hoe snel is je reguliere internet? Als dat normaal is betwijfel ik of het aan de afstand tot de router ligt.
ok das handigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Daar is een oplossing voor. Als je echt zo'n impopulaire download hebt, dan moet je volgens de siterules minimaal 60 uur seeden (hoeft niet onafgebroken, maar wel na afsluiten binnen 24u weer een keertje connecten). Als je dan nog niet op 1 zit, is het ook goed.
Dan krijg je geen invite van mij, want dan krijg ik ook een waarschuwingquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:21 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik ben idd zo'n asociale torrent-gebruiker die alles maar een kwartiertje seedt en er dan uitgooit omdat 't downloaden langzamer gaat
ik heb net vla geprobeerd maar dat krijg ik niet fatsoenlijk naar binnen dus wordt die wond weer nat en gaat t bloedenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:22 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Oeh ja hoe gaat het daarmee?
Is er echt niks wat je weg krijgt?
Bouillon ofzo ook niet? (Niet dat dat vult)
NL shit is beperkt, daar gebruik ik nog steeds mininova voor. Maar qua series en films hebben ze veel. En muziek ook, alleen niet wat in NL veel gespeeld wordt volgens mij. Maar ik kom er eigenlijk amper voor muziek, moet ik zeggen. Voornamelijk films en series.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ok das handigkan je daar ''alles'' krijgen? series,films,albums (nl shit ook)
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dan krijg je geen invite van mij, want dan krijg ik ook een waarschuwing.
Ik kan iig zeker zo'n 2 a 3 dagen seeden is dat genoeg?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef Mikkie het volgende:
[..]
NL shit is beperkt, daar gebruik ik nog steeds mininova voor. Maar qua series en films hebben ze veel. En muziek ook, alleen niet wat in NL veel gespeeld wordt volgens mij. Maar ik kom er eigenlijk amper voor muziek, moet ik zeggen. Voornamelijk films en series.
Dat ligt eraan hoe je het bedoeltquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:24 schreef morgane het volgende:
[..]
ik wil ook geen invite voor een private tracker, te veel gedoe/te ingewikkeld voor mij
ben allang blij dat ik snap hoe torrents werken
maar is 100 mbp/s 'normaal'?
Ligt ook een beetje aan je uploadsnelheid. Als die 10 kb/s is, ga je het niet halen. Ik heb 70 kb/s upload en heb 's nachts vaak m'n pc aan. Dat gaat over het algemeen prima. Maar goed, ik ben er in de weekenden dus ook, dus ik haal als het echt nodig is die 60u ook nog wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:28 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik kan iig zeker zo'n 2 a 3 dagen seeden is dat genoeg?
quote:
hoe kom je daar achter? ik vind de mijne nogal traag, meestal 70 kb ofzoquote:
Onderaan Utorrent staat D: (cijfertje) en U: (cijfertje)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe kom je daar achter? ik vind de mijne nogal traag, meestal 70 kb ofzo
Ah okquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het is letterlijk gezegd int topic.. Ik zou gister afhankelijk van hoe moe ik was nog naar Samson gaan om IB + Mobli te meeten.. Maar ik smste IB om 23.00 dat ik wss toch maar naar bed ging.. Toen smste die dat ze net klaar waren dus toen ging ik twijfelen en opstaan om om te kleden enzo.. Maar toen merkte ik dat ik echt te moe was dus heb ik gezegd dat ik toch mijn bed in zou gaan.. En dat vond mobli blijkbaar niet leuk.
Ik zit nu weer hier zo van![]()
Mijn ogen zijn echt zo zwaar
Klopt. Maar dan heb je wel meer kans op genukete en corrupte files en lagere snelheden. Voor wat hoort watquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
@dat verplicht seeden verhaaltje, als je openbare torrents gebruikt (piraatjes enzulks) heb je daar totaal niet mee te maken.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef swarmahoer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oak_Park_Heights
eeuhm?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:04 schreef swarmahoer het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Oak_Park_Heights
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |