Ik maak iedere keer een rooster, dat gaat twee weken goed en daarna houden de mannen die hier wonen zich er niet meer aan.. en op den duur wij dus ook niet meer.. Maar goed we gaan het nog maar een keer proberen..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar die keer dat je de keuken wél gebruikt, moeten anderen dus jouw zooi poetsen? Maak gewoon een roostewr waarin je eens in de zoveel tijd allemaal aan de beurt bent, is toch fair?
Waarom schop je die mannen dan niet een keer onder hun ballen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik maak iedere keer een rooster, dat gaat twee weken goed en daarna houden de mannen die hier wonen zich er niet meer aan.. en op den duur wij dus ook niet meer.. Maar goed we gaan het nog maar een keer proberen..
gewoon een keer een vuilnis zak in hun bed gooien met een briefje hou je aan het rooster 14.gifquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik maak iedere keer een rooster, dat gaat twee weken goed en daarna houden de mannen die hier wonen zich er niet meer aan.. en op den duur wij dus ook niet meer.. Maar goed we gaan het nog maar een keer proberen..
Dat ik gister niet naar de samson ben gekomenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef HostiMeister het volgende:
Waar is Moblo nu weer over aan het janken?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat ik gister niet naar de samson ben gekomen
Het is niet alsof ik het beloofd had snollebol.
Omdat ik ze nooit ziequote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waarom schop je die mannen dan niet een keer onder hun ballen?
Het is af en toe net een klein kind dat om snoep zeurt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
vuilniszak voor de deuren zettenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat ik ze nooit zieEentje is hier alleen int weekend en dan ben ik er nooit.. En die andere hoor of zie ik nooit.. Werken allebei ook fulltime.. Best zonde kamers van 30m² in het centrum en ze zitten er nooit..
Lol... moet ineens aan die film Hard Candy denkenquote:
Dat doe je zo:quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
terugvindcrybaby
wel., want je smste dat je je om ging kledenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dan weer weinig aanquote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dan weer weinig aan
Idd, wat moet je nou met die mongool?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:18 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik dan weer weinig aan
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:19 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Blijf anders gewoon in SES ja
weet ik tochquote:
soort zoekt soortquote:
op youtubequote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, bril op en frenchen met moblo, met foto's en filmpjes enzo
quote:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:26 schreef Mikkie het volgende:
Oh my god wat een domme mensen hier in de computerwerkplaats op de uni. Hebben ze een stuk (alinea ofzo) letterlijk overgetikt uit een bron maar zetten ze de bronvermelding er niet bij, 'want dat is toch wel duidelijk'. En dan daarna ook nog zeggen dat zoiets vast geen plagiaat is._!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |