quote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben weer terug van weggeweest, sorry voor eventueel gecreeerd ongemak.
Wat RonaldV zegtquote:
Ik ookquote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:09 schreef dekkered het volgende:
staat een typo in de OP van [stemtopic]februari 2009, kunstzinnig en abstract
Staat Zondag Woensdag 4 maart
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
quote:
Wat zij zeggen! Welkom terug!quote:
WHZ!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat zij zeggen! Welkom terug!
hij is pas net terug, en de problemen lijken zich zelf op te lossen, dat was 1. ze zijn goed bezigquote:Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Chanty het volgende:
Welkom terug![]()
In elk geval 1 onderwerp van gezeik minder op fot
Successen moet je vieren! Is er nog bier over?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:15 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hij is pas net terug, en de problemen lijken zich zelf op te lossen, dat was 1. ze zijn goed bezig
yup, nog iets.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Successen moet je vieren! Is er nog bier over?
"Tha_Erik is back! The keeper of the light! All hail Tha_Erik! All hail Tha_Erik! Oh Tha_Erik can you see by the dawn's early light... "quote:Op zondag 1 maart 2009 16:15 schreef PKfotografie het volgende:
hij is pas net terug, en de problemen lijken zich zelf op te lossen, dat was 1. ze zijn goed bezig
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:18 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
"Tha_Erik is back! The keeper of the light! All hail Tha_Erik! All hail Tha_Erik! Oh Tha_Erik can you see by the dawn's early light... "
Die gezelligheidsmeets zijn geopperd om modellen ook in contact te laten komen met fotografen. tenminste dat is zoals t mij eerder is voorgelegd. Waarom mag t nu alleen maar met de mods te organiseren? Waar komt ineens deze actie vandaan? Ergens bang voor?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:33 schreef Xilantof het volgende:
Nieuwe policy m.b.t. meets
Vanaf heden is het alleen toegestaan om "gezelligheidsmeets" i.o.v. met de moderators te organiseren. Fotomeets mogen wél ten alle tijden worden georganiseerd.
Gezelligheidsmeets mogen via andere kanalen of via bijv. GC worden georganiseerd omdat deze off-forum zijn.
Last van geldingsdrang, Xil?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:31 schreef Xilantof het volgende:
De meet is geweest. En er mag voor de foto's een nieuw topic worden geopend.
Napraten mag via andere kanalen gebeuren. Want dat heeft niets met FOT te maken.
m.b.t. de miss/mister wedstrijd moet ik je het antwoord verschuldigd blijven. Hiervan ben ik niet bij de organisatie betrokken geweest.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:29 schreef Ynske het volgende:
Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of jullie zicht hebben of de gezochte samenwerking bij de gewone wedstrijd maar ook bij die miss/mister wedstrijd daadwerkelijk tot stand gekomen is.
Is er een uiting geweest of er vanuit de "andere" subfora wel behoefte is aan een soort samenwerking?
Of gaan jullie ervanuit dit idee voor n heel jaar te laten lopen en dan pas te evalueren of er sprake is van gelukte opzet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |