Ik ga vanavond een hele zwik uploaden en plaatsenquote:Op zondag 22 februari 2009 20:05 schreef Ymke het volgende:
Xilantof , komen de foto;s in het wedstrijdtopic allemaal in 1 keer in het topic te staan?
plaats mijn foto maar, isdatzo weet wat de truc is,quote:Op maandag 23 februari 2009 06:04 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Ik ga vanavond een hele zwik uploaden en plaatsen
ik kan er wat over zeggen, maar ga dat toch niet doen...quote:Op donderdag 26 februari 2009 23:29 schreef PKfotografie het volgende:
waar blijven de laatste foto's en het stemtopic trouwens? het is al ruim na 22:00
dit is Feedbackquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:44 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik kan er wat over zeggen, maar ga dat toch niet doen...
maar dan loop ik weer schenen te schoppenquote:Op donderdag 26 februari 2009 23:45 schreef prupke het volgende:
[..]
dit is Feedback![]()
zeg het maar hoor!
Ja und?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:20 schreef dekkered het volgende:
[..]
maar dan loop ik weer schenen te schoppen
Nee maar het gene wat ik wil zeggen dat weten ze zelf ook al (is al vaak genoeg terug gekomen in de laatste paar rellen).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:21 schreef prupke het volgende:
[..]
Ja und?
1 keer schoppen doet ff pijn , je wrijft er met je hand over en je bent het al weer vergeten
als je niets zegt , dan krijg je ook geen response natuurlijk
gewoon zout in de wonden wrijven worden ze hard van, is niks mis mee.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:24 schreef dekkered het volgende:
[..]
Nee maar het gene wat ik wil zeggen dat weten ze zelf ook al (is al vaak genoeg terug gekomen in de laatste paar rellen).
er word hier zo veel dubbel gezegdquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:28 schreef dekkered het volgende:
maar jullie weten nu denk ik toch wel al waar ik het over heb of nog steeds niet?
quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:30 schreef prupke het volgende:
[..]
er word hier zo veel dubbel gezegd
Wij doen dat ook wel hoor
Maar waar doel je op want ik ben nu nieuwsgierig
Oh jij doelt op het feit dat er gezegd word : vanavond , of snel of binnenkort.....komt er /gaat er komen/quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:34 schreef dekkered het volgende:
[..]
![]()
![]()
het standaard te laat idee... (nu zijn ze een soort van kwijt zelfs)
Weet ik ook wel, maar daar hebben we dus eigenlijk 3 mods voor.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:38 schreef prupke het volgende:
[..]
Oh jij doelt op het feit dat er gezegd word : vanavond , of snel of binnenkort.....komt er /gaat er komen/
een iets
Kijk er kan altijd iets tussen komen natuurlijk zodat er 1 afspraak niet nagekomen kan worden......
Maar idd als er meerdere dingen die beloofd worden niet nagekomen worden (zonder verdere uitleg) ja dat is heel jammer
ja maar we hebben een mod op vakantie, een mod op onbepaald verlof en we hebben ehhh tja xil.....quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:41 schreef dekkered het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar daar hebben we dus eigenlijk 3 mods voor.
Maar nu zijn ze gewoon alle 3 er niet.
mod op vakantie : okquote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ja maar we hebben een mod op vakantie, een mod op onbepaald verlof en we hebben ehhh tja xil.....
Daarom ben ik eigenlijk voor :quote:Op vrijdag 27 februari 2009 00:42 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
ja maar we hebben een mod op vakantie, een mod op onbepaald verlof en we hebben ehhh tja xil.....
is wel het idee he,quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef ..bennie het volgende:
Er zijn een aantal gebruikers die fot 'maken' (ik reken mezelf daar overigens niet bij), zijn veel aanwezig, posten veel reacties, posten veel foto's, komen met goede ideeen etc. Persoonlijk zou ik het een zegen vinden als uit die mensen een moderatorteam zou worden samengesteld. No offense, maar wel zo logisch toch?
Eén van de andere mods smsen was niet mogelijk door hun afwezigheid. En er was geen tijd om een mod van een ander forum bij te praten e.d.. Anders had ik dat wel als optie gepakt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 10:57 schreef Ynske het volgende:
heel vervelend vooral voor jezelf xil
maar je had in mijn ogen best een ander desnoods een sms kunnen sturen dat je t niet ging redden oid
en misschien, heel misschien zou het handig zijn als jullie onderling eens zouden communiceren over wie wanneer online is.
Kritiek op het team mag gewoon als kritiek geuit worden. Dus de "no offense" mag dan eventueel weggelaten worden en vertel gewoon de kritiek (i.p.v. het nu verkapt te brengen).quote:Op vrijdag 27 februari 2009 13:43 schreef ..bennie het volgende:
Er zijn een aantal gebruikers die fot 'maken' (ik reken mezelf daar overigens niet bij), zijn veel aanwezig, posten veel reacties, posten veel foto's, komen met goede ideeen etc. Persoonlijk zou ik het een zegen vinden als uit die mensen een moderatorteam zou worden samengesteld. No offense, maar wel zo logisch toch?
True, dat had een prima middenweg geweest. Heb ik alleen helemaal niet aan gedacht.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 18:15 schreef dekkered het volgende:
je had toch wel kunnen zorgen dat een andere mod van een ander forum had kunnen melden van go Xil is afwezig door persoonlijke redenen.
Dan weten de mensen hier ook van ok er komt geen stem topic vanavond meer.
dat is voor de volgende keer danquote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:15 schreef Xilantof het volgende:
[..]
True, dat had een prima middenweg geweest. Heb ik alleen helemaal niet aan gedacht.
Laten we er vanuit gaan dat die niet komt.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:17 schreef dekkered het volgende:
[..]
dat is voor de volgende keer dan
Heb je de uitleg gezien?quote:Op vrijdag 27 februari 2009 19:28 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Laten we er vanuit gaan dat die niet komt.
Waarvan akte.quote:Op vrijdag 27 februari 2009 22:11 schreef prupke het volgende:
[..]
Heb je de uitleg gezien?
Geloof je nu dat het 1 foto is??
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben weer terug van weggeweest, sorry voor eventueel gecreeerd ongemak.
Wat RonaldV zegtquote:
Ik ookquote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 1 maart 2009 14:09 schreef dekkered het volgende:
staat een typo in de OP van [stemtopic]februari 2009, kunstzinnig en abstract
Staat Zondag Woensdag 4 maart
quote:Op zondag 1 maart 2009 12:55 schreef Tha_Erik het volgende:
quote:
quote:
Wat zij zeggen! Welkom terug!quote:
WHZ!quote:Op zondag 1 maart 2009 14:38 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat zij zeggen! Welkom terug!
hij is pas net terug, en de problemen lijken zich zelf op te lossen, dat was 1. ze zijn goed bezigquote:Op zondag 1 maart 2009 16:05 schreef Chanty het volgende:
Welkom terug![]()
In elk geval 1 onderwerp van gezeik minder op fot
Successen moet je vieren! Is er nog bier over?quote:Op zondag 1 maart 2009 16:15 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
hij is pas net terug, en de problemen lijken zich zelf op te lossen, dat was 1. ze zijn goed bezig
yup, nog iets.quote:Op zondag 1 maart 2009 16:17 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Successen moet je vieren! Is er nog bier over?
"Tha_Erik is back! The keeper of the light! All hail Tha_Erik! All hail Tha_Erik! Oh Tha_Erik can you see by the dawn's early light... "quote:Op zondag 1 maart 2009 16:15 schreef PKfotografie het volgende:
hij is pas net terug, en de problemen lijken zich zelf op te lossen, dat was 1. ze zijn goed bezig
quote:Op zondag 1 maart 2009 16:18 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
"Tha_Erik is back! The keeper of the light! All hail Tha_Erik! All hail Tha_Erik! Oh Tha_Erik can you see by the dawn's early light... "
Die gezelligheidsmeets zijn geopperd om modellen ook in contact te laten komen met fotografen. tenminste dat is zoals t mij eerder is voorgelegd. Waarom mag t nu alleen maar met de mods te organiseren? Waar komt ineens deze actie vandaan? Ergens bang voor?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:33 schreef Xilantof het volgende:
Nieuwe policy m.b.t. meets
Vanaf heden is het alleen toegestaan om "gezelligheidsmeets" i.o.v. met de moderators te organiseren. Fotomeets mogen wél ten alle tijden worden georganiseerd.
Gezelligheidsmeets mogen via andere kanalen of via bijv. GC worden georganiseerd omdat deze off-forum zijn.
Last van geldingsdrang, Xil?quote:Op zondag 1 maart 2009 17:31 schreef Xilantof het volgende:
De meet is geweest. En er mag voor de foto's een nieuw topic worden geopend.
Napraten mag via andere kanalen gebeuren. Want dat heeft niets met FOT te maken.
m.b.t. de miss/mister wedstrijd moet ik je het antwoord verschuldigd blijven. Hiervan ben ik niet bij de organisatie betrokken geweest.quote:Op zondag 1 maart 2009 17:29 schreef Ynske het volgende:
Waar ik eigenlijk benieuwd naar ben is of jullie zicht hebben of de gezochte samenwerking bij de gewone wedstrijd maar ook bij die miss/mister wedstrijd daadwerkelijk tot stand gekomen is.
Is er een uiting geweest of er vanuit de "andere" subfora wel behoefte is aan een soort samenwerking?
Of gaan jullie ervanuit dit idee voor n heel jaar te laten lopen en dan pas te evalueren of er sprake is van gelukte opzet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |