abonnement Unibet Coolblue
pi_65703201
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:14 schreef Ynske het volgende:
Eerlijk gezegd vind ik dit Portretfotografie #12 niet meer onder een normale reactie vallen. Dit kan toch ook op een andere manier gecommuniceerd worden?
Ik kan niet zeggen dat ik dit heel erg vervelend vind. Je zou mij eens moeten horen als iemand zonder toestemming een foto edit en post. Okay, freud had het eventueel via pm kunnen doen, maar dat is te vergeven.

Laten we wel even de gevallen losstaand bekijken en niet te veel baggage meeslepen bij het beoordelen van posts...
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 3 februari 2009 @ 19:22:04 #27
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_65703311
t zal wel aan mij liggen, ik zou iig bij iemand die je niet zo vaak ergens ziet aangeven dat je er niet blij mee bent en idd verzoeken weg te halen, maar Not Done.... t staat nergens geschreven dat t niet mag
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:41:56 #28
190555 ..bennie
ik ben een lul
pi_65703946
Sterker nog, uit de Fok policy:
quote:
Ook kunnen je berichten en alles daarin (foto\'s, usericons, signatures e.d. bijvoorbeeld) gequote of gebruikt worden in andere berichten. Zo werkt het internet nu eenmaal. Wij zijn daar niet aansprakelijk voor en zullen ons daar doorgaans ook verder niet mee bemoeien en met het posten op FOK! verklaar je ook dat je er geen bezwaar tegen hebt als je foto\'s, tekeningen, plaatjes en teksten in andere topics opduiken. [...] Wil je alleenrecht op je berichten, foto\'s, plaatjes of andere werken, plaats ze dan niet op FOK!
Toegegeven, normaliter vraagt men eerst even of het oke is. Not done is iets scherp gezegd, maar denk dat ik me er zelf ook aan zou storen.
pi_65704084
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 19:22 schreef Ynske het volgende:
t zal wel aan mij liggen, ik zou iig bij iemand die je niet zo vaak ergens ziet aangeven dat je er niet blij mee bent en idd verzoeken weg te halen, maar Not Done.... t staat nergens geschreven dat t niet mag

Staat in de wet.
quote:
U behoudt altijd uw persoonlijkheidsrecht op uw werken. Dit houdt onder andere in dat u bezwaar kunt maken als anderen uw werk verminken of aantasten
http://auteursrecht.nl/auteursrecht/pagina.asp?pagkey=22091
  dinsdag 3 februari 2009 @ 19:49:57 #30
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_65704245
Hoi modjes. Er is weer iemand die in het beoordeeldemooistefotovanvandaag topic de OP niet heeft gelezen.
Beoordeel de mooiste foto van vandaag, deel 26
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  FOK!fotograaf dinsdag 3 februari 2009 @ 20:06:53 #31
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65704824
@Ynske: de reactie van Freud is idd niet enthousiasmerend. Maar hij staat wel "in z'n recht".

@tonja: e.e.a. lijkt nu opgelost
Xilantof Flickrt
foto-nerd
pi_65706148
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:06 schreef Xilantof het volgende:
@Ynske: de reactie van Freud is idd niet enthousiasmerend. Maar hij staat wel "in z'n recht".

@tonja: e.e.a. lijkt nu opgelost
Het werd/wordt zo vaak gedaan in FOT/DPZ/EOSdigitaal. En volgens mij heeft Freud het zelf ook wel eens gedaan. Alleen nu Freud kritiek heeft gekregen op zijn foto, doet ie in eens opstandig.
Het is zijn goed recht om er niet mee eens te zijn. Alleen is het wel jammer, dat het zo moet..
Op zondag 1 maart 2009 16:07 schreef RonaldV het volgende: Jij bent nog niet verzuurd genoeg :{w
Canon 500n | 300D | 30D | 1DmkIII | 24-105mm F/4 L | 70-200mm F/2.8 L | 50mm F/1.8 | 8mm Peleng Fish | 580EX-II | Metz44 | + de rest van de kitlensjes
  dinsdag 3 februari 2009 @ 20:39:26 #33
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_65706215
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef Het-Gele-Teken het volgende:
<knipppie>

Verder wil ik het nog ff hebben over de inbreng van een mod.
Misschien heeft RonaldV het gemerkt en misschien merkt Xil het ook. FOT moet toch door de users gemaakt worden en hoeveel dingen je ook bedenkt om het anders te doen ... je kan het niet zonder de user.
Toen ik mod was, werd er ook beslist iets te doen om meer users te lokken (dit is iets wat al erg lang speelt). Via diverse topics achter de schermen wordt er iets uitgewerkt. Helaas krijg je bij het voorstellen zoveel reactie van de mensen die het eigenlijk leuik moeten maken, dat dit niet opschiet.
Heel herkenbaar, al ligt het niet alleen maar 'achter'. Ook voor de schermen wordt niet altijd zo gereageerd als je als mod zou hopen. Deze discussie lijkt wel zinnig, maar ik denk dat elke (ex-)mod weet dat hij er uiteindelijk niks mee zal kunnen, omdat er altijd wel een groepje users zwaar tegenin zal gaan, en zo de sfeer nog zwaarder zal 'belasten' (laat ik het zo maar noemen ). Los daarvan is het extreem moeilijk om iets nieuws op te zetten waar meerdere gebruikers zich in kunnen herkennen. Misschien zul je harde keuzes moeten maken, en mensen weg moeten jagen met onpopulaire beslissingen. En misschien moet je op een zeker moment wel tot de conclusie komen dat jij -ondanks al je goede bedoelingen- niet het crewlid bent die de verandering zult brengen, en de kans aan een ander laten. Allemaal lastige keuzes.

Verandering en verandermanagement is één van de moeilijkste dingen die er zijn. Mensen hechten nou eenmaal enorm aan wat ze hebben, en kunnen slecht tegen veranderingen, zelfs al zijn het overduidelijk verbeteringen. Daar ging mijn 'vers bloed' opmerking in het vorige topic over. Je kunt FOT alleen maar veranderen als je een redelijk aantal nieuwe gebruikers hebt, die niet vast zitten in het oude stramien. Als je gaat veranderen met alleen de ouwe hap, dan ben je gedoemd te mislukken. De ouwe hap ziet FOT als het stel sportschoenen dat eigenlijk vorig jaar al vervangen had moeten worden, "maar ze zitten nog zo lekker", dus daarmee verandert er niets.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  FOK!fotograaf dinsdag 3 februari 2009 @ 20:52:33 #34
48846 Xilantof
I keep you in the holes
pi_65706947
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:37 schreef HMaster-II het volgende:

[..]

Het werd/wordt zo vaak gedaan in FOT/DPZ/EOSdigitaal. En volgens mij heeft Freud het zelf ook wel eens gedaan. Alleen nu Freud kritiek heeft gekregen op zijn foto, doet ie in eens opstandig.
Het is zijn goed recht om er niet mee eens te zijn. Alleen is het wel jammer, dat het zo moet..
Dat ben ik met je eens. Persoonlijk ben ik ook meer van een enthousiasmerende aanpak bij zoiets.
Xilantof Flickrt
foto-nerd
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:34:00 #35
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_65709340
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:06 schreef Xilantof het volgende:
enthousiasmerend.

quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 20:52 schreef Xilantof het volgende:
enthousiasmerende
Whehehe Xil heeft een nieuw lievelingswoord

Verder hele discussie en alles in het vorige topic gelezen. Maar besloten dat ik deze keer maar mijn mond dicht houd. Bij Xil is mijn standpunt vast nog wel bekend succes ermee
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:36:42 #36
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65709510
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:34 schreef Chanty het volgende:

[..]


[..]

Whehehe Xil heeft een nieuw lievelingswoord

Verder hele discussie en alles in het vorige topic gelezen. Maar besloten dat ik deze keer maar mijn mond dicht houd. Bij Xil is mijn standpunt vast nog wel bekend succes ermee
Maar bij mij niet.

Waarom je mond dicht houden?
Huilen dan.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:39:24 #37
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65709657
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar bij mij niet.

Waarom je mond dicht houden?
Omdat je dat zelf zegt...
quote:
Nee, NU moet je je mond houden
sorry, kon het niet laten

Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:44:52 #38
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65710083
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:39 schreef ElizabethR het volgende:

[..]

Omdat je dat zelf zegt...
[..]

sorry, kon het niet laten

Ik moest grinniken

En jezus man RonaldV, houd je muil eens over Xilantof en stoppen als mod. Werkelijk waar, hoezo verzuurd.
Net zeg je dat elke mod het probeert maar t niemand lukt, en daarna is t weer allemaal Xilantof
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:54:46 #39
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_65710689
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:36 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Maar bij mij niet.

Waarom je mond dicht houden?
Omdat ik de hele discussie inmiddel gewoon zat ben en geen zin meer heb nog energie erin te steken. Ik denk namelijk niet dat er iets gaat veranderen hier. Ik vraag me regelmatig af waarom ik hier eigenlijk nog rondhang. Volgens mij alleen vanwege de fot-wedstrijd. Ik heb niet echt de behoefte hier nog showcases te openen omdat er maar weinig (nuttig) commentaar komt. Met een reactie als 1 is mooi, 3 niet kan ik niet zoveel. Dan heb ik het nog niet over de toon. Alleen al door het lezen van reacties in andere showcases, haak ik af. Inmiddels heb ik genoeg fotters in mijn msn dat ik daar beter naar gericht commentaar kan vragen op foto's. Verder gewoon de algehele sfeer hier, en ja dat is moeilijk te veranderen voor jullie. Maar het valt ook mij op dat FOT stervende lijkt

Verder heb ik ooit in een eerdere discussie in een pm eea naar Xil gestuurd over de kwestie, volgens mij ook wat ideeen wat de toegankelijkheid misschien zou bevorderen. Daar kan ik voor nu nog aan toevoegen (en miss heb ik het eerder gezegd) dat ik denk dat het qua manier van reageren al zou helpen als er strenger gemod wordt. Er mag gewoon wel wat meer respect zijn naar elkaar toe. Ik kom nog op een ander (geen fotografie) forum en de manier waarom de mensen daar met elkaar communiceren is zoveel vriendelijker en prettiger... dus het kan zou je denken. Of zijn we bot omdat dit fok is?

Daarnaast denk ik dat het misschien goed zou zijn om wat vaste punten ergens neer te zetten waarnaar je kunt kijken bij het beoordelen van een showcase. Motiveer mensen om wat uitgebreider te reageren, natuurlijk kun je dat niet verplichten. Maar een lijstje met punten kan stimuleren. Ik weet soms ook niet meer wat ik moet zeggen met name als een showcase gewoon al best goed is. Dan zeg ik dus vaak niks omdat ik een 'foto 1-10 is mooi' reactie vrij nutteloos vind op den duur.

Denk dat het ook kan helpen als de modjes zelf wat meer reageren op showcases en ook zelf misschien eens iets openen? Het goede voorbeeld geven en zo

En nu heb ik het toch weer gedaan
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  dinsdag 3 februari 2009 @ 21:59:12 #40
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_65710953
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:44 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik moest grinniken

En jezus man RonaldV, houd je muil eens over Xilantof en stoppen als mod. Werkelijk waar, hoezo verzuurd.
Net zeg je dat elke mod het probeert maar t niemand lukt, en daarna is t weer allemaal Xilantof
Waar precies in mijn post zie jij de naam Xilantof staan? Ik had het niet specifiek over hem, de tekst geldt voor elke (ex-)mod van de afgelopen 4 jaar, inclusief mezelf. Als ik wil zeggen dat ik Xila een lul vind, dan zeg ik dat wel, daar heb ik geen vage omschrijvingen voor nodig. Net zoals ik dat niet nodig heb om jou te omschrijven, leesblinde omhooggevallen slappe lul!

Verzuurd? Ik ben over slechts één ding verzuurd, en dat heeft NIETS met mijn mod-schap te maken.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:03:32 #41
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65711183
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Waar precies in mijn post zie jij de naam Xilantof staan? Ik had het niet specifiek over hem, de tekst geldt voor elke (ex-)mod van de afgelopen 4 jaar, inclusief mezelf. Als ik wil zeggen dat ik Xila een lul vind, dan zeg ik dat wel, daar heb ik geen vage omschrijvingen voor nodig. Net zoals ik dat niet nodig heb om jou te omschrijven, leesblinde omhooggevallen slappe lul!

Verzuurd? Ik ben over slechts één ding verzuurd, en dat heeft NIETS met mijn mod-schap te maken.
Ik heb in 't vorige topic al drie posts gelezen waar je het zegt. Komt erg treurig over.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:13:02 #42
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_65711835
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik heb in 't vorige topic al drie posts gelezen waar je het zegt. Komt erg treurig over.
Mijn posts in het vorge topic, dat scheelt je weer zoeken.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 21:09 schreef RonaldV het volgende:
De agenda is inmiddels wel erg "last years' news" aan het worden, he? Gaat ie dicht, wordt hij nog geüpdate?
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:41 schreef RonaldV het volgende:
Xil, ik wil niet per sé zeiken of zo, maar ik doe het nu toch even.

Een paar jaar geleden, toen ik mod was, wist je het allemaal zo goed. Jij zou het veel beter gedaan hebben. Neem me niet kwalijk, maar ik communiceerde per avond VELE malen meer dan jij laat zien. Het zou je sieren als je alsnog, met terugwerkende kracht, gewoon zou erkennen dat het modschap een lastige klus is, die niemand -ook jij niet- zo kan invullen als je voor ogen had toen je er aan begon.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nee hoor, het gros fotografeert vrolijk verder, maar komt gewoon niet meer hier.

In ieder geval niet zo vaak als ze vroeger -toen alles veeeeel leukerder was- deden
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ow, sorry, ik wist niet dat jij ook al aan humor lijdt.
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef RonaldV het volgende:
Maar ondertussen heb ik dus mooi geen antwoord op een heel simpele vraag
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:58 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ow, ik wist niet dat de FB tegenwoordig van buiten de crew kwam. Te lang weggeweest. My bad!
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:41 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Ik denk dat dit het wel aardig samenvat. Al toen ik mod was (steentijd..) werd er geprobeerd om het opener en toegankelijker te krijgen. Ik zette in op "iedereen is welkom, maar hou wel rekening met het feit dat FOT een instapplek is voor beginners". Dat leek even te werken. Na mijn vertrek heeft dat nog heel even doorgeleefd, maar daarna is de klad er in gekomen, ook al omdat een vast groepje mensen het subforum wel heel erg naar zich toe trok. Persoonlijk kreeg ik andere interesses naast FOK (bans zijn zeer verhelderend wat dat aan gaat) en dus postte ik nauwelijks meer hier, al is me door verschillende users wel gevraagd om weer regelmatig terug te komen.

Vanavond is qua posten een uitzondering, maar ik ben nog steeds niet zo gecharmeerd van FOT. Om maar een heel simpel dingetje aan te halen: vanavond post ik een kritiek op een foto, en de vriendin van de fotograaf -niet de fotograaf zelf- komt even op een vreselijk arrogante manier haar vriendje verdedigen. Van het mod-driemanschap ben ik ook al niet zo onder de indruk: één mod komt uit het al eerder genoemde groepje, communiceert beroerd (zie de reacties boven), en lijkt vooral zijn blauwe jasje te willen houden. Eén mod is totaal afwezig (maar behoudt toch zijn blauwe jasje), en de derde ken ik niet eens als user, laat staan als mod (voordeel twijfel).
Het zijn dat soort dingen die de sfeer maken, en breken. Het is dat er daarnaast nog even een klein opstootje hier plaatsvond, anders was ik aan het begin van de avond al weer weggeweest.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:11 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Daar heb je wel een punt, maar het geeft wel aan dat bepaalde posts bijna op voorhand aan bepaalde users gekoppeld kunnen worden. Users die zich eigenlijk te goed voelen om hier te posten, maar dat toch regelmatig even doen, tot chagrijn van andere users. Deze zomer nog een leuk staaltje van gezien na de meet in Apeldoorn. Gebruikster is niet meegeweest, wil niks weten van hoe het was, heeft ook nul commentaar op wat er gepost wordt, maar moet wel even opzichtig melden dat ze volgende week "echt een heel leuke meet" met bepaalde modellen gaat hebben. Echt heel sfeerverhogend!

Begrijp me niet verkeerd: ik wens iedereen een leuke (mini-)meet toe, met heel veel fotos. Maar er heerst afgunst bij bepaalde mensen, en dat vindt hier al een paar jaar zijn weerklank. En dat heeft weer gevolgen voor de mensen die FOT maken: een heel groot gedeelte blijft weg, post alleen maar incidenteel of in bepaalde topics, of zelfs helemaal niet meer.

En hoe los je dat op? Geen idee. Nou ja: veel vers bloed. Maar aangezien FOK! een open community is zie ik dat niet gauw gebeuren. Al moet ik wel toegeven (en dat had ik nooit gedacht) dat de aanwezigheid van Danny (als user, niet als admin/eigenaar) de afgelopen maanden wel een redelijk goede invloed op FOT had.
Doe me een lol, en wijs me even in welke drie posts ik Xil 'aanbeveel' te stoppen als mod?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:22:24 #43
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_65712442
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:51 schreef Isdatzo het volgende:
Wat me opvalt is dat de toon van de discussie veranderd is ten opzichte van vorig topic.
Ja, dat noemen we het Pea effect. Klein maar veel invloed
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:44 schreef Harajuku. het volgende:
Werkelijk waar, hoezo verzuurd.
Ongeacht of je wel of niet gelijk hebt, het meteen op "verzuurd" gooien is goedkoop, dooddoenerig. Maar daar kom je (helaas) nog wel eens achter als je zelf in het verzuurde schuitje gestopt wordt-het schijnt er aardig vol te zitten
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:30:15 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65712885
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:13 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Mijn posts in het vorge topic, dat scheelt je weer zoeken.


Doe me een lol, en wijs me even in welke drie posts ik Xil 'aanbeveel' te stoppen als mod?
Nah, daar doe je t allemaal sneaky.

Dit is wel een mooi voorbeeld:
quote:
En misschien moet je op een zeker moment wel tot de conclusie komen dat jij -ondanks al je goede bedoelingen- niet het crewlid bent die de verandering zult brengen, en de kans aan een ander laten.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:32:18 #45
6644 ElizabethR
Bangers & Mash
pi_65713016
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:22 schreef Shark.Bait het volgende:

[..]

Ja, dat noemen we het Pea effect. Klein maar veel invloed
[..]

Ongeacht of je wel of niet gelijk hebt, het meteen op "verzuurd" gooien is goedkoop, dooddoenerig. Maar daar kom je (helaas) nog wel eens achter als je zelf in het verzuurde schuitje gestopt wordt-het schijnt er aardig vol te zitten
*Zucht*

Ik hoor het ook nog regelmatigL "O ja, verzuurde ex-mod blablabla.."

En ik ben alleen maar oud!
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:32:30 #46
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_65713036
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nah, daar doe je t allemaal sneaky.

Dit is wel een mooi voorbeeld:
[..]


Die was gericht aan jou.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:33:44 #47
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_65713104
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:32 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Die was gericht aan jou.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 22:57:04 #48
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_65714276
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:30 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Dit is wel een mooi voorbeeld:
[..]



vatte het meer op als zelf kennis.


je kan alles zo goed bedoelen, maar kan zijn dat het niet wil gaan werken.
ik wil ook dat het beter gaat met fot, maar aangezien ik weet dat het toch niet gaat werken als ik mod zou zijn (niemand gaat me denk ik echt heel erg serieus nemen. ) dus dan kun je het beter aan iemand overlaten die ook het beste met fot voor heeft, en iemand die gerespecteerd word binnen fot, en waarnaar meer mensen zullen luisteren.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:02:02 #49
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_65714512
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 22:57 schreef PKfotografie het volgende:

[..]

vatte het meer op als zelf kennis.

(..)
Dat was het ook. Er staat wat er staat, niks meer, niks minder. Ik post geen dubbele bodems, tenzij meer dan overduidelijk. Maar dat kan ik hara niet kwalijk nemen, ze heeft me nog nooit gezien of gesproken, dus ze weet dat niet.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 3 februari 2009 @ 23:03:51 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_65714592
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 21:54 schreef Chanty het volgende:

-verhaal-

En nu heb ik het toch weer gedaan
Bedankt, met zo'n post kunnen we wat. Iedereen heeft een mening over wat er beter/anders moet/kan, en als we die niet horen kunnen we er ook geen rekening mee houden.
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Dat was het ook. Er staat wat er staat, niks meer, niks minder. Ik post geen dubbele bodems, tenzij meer dan overduidelijk. Maar dat kan ik hara niet kwalijk nemen, ze heeft me nog nooit gezien of gesproken, dus ze weet dat niet.
Zo interpreteerde ik het ook, maar blijkbaar bedoelde je het niet zo en daar is nu genoeg over gesproken.
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')