Jouw onderhoudsniveau ligt nog boven die van mij (ik heb 1840)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:46 schreef Sugar het volgende:
Mijn onderhoudsniveau ligt op 1948. Waarom jullie veel meer?![]()
BMR is 1417
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:05 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen. Stand na 2 dagen gezonder (maar nog steeds niet perfect) eten: 1 kg eraf.
[..]
Ze zeiden dat ze het 'binnenkort' zouden sturen. Maar ik ga dr wel weer achteraan mailen voor je, of ik blaas het af en koop een leuk, nieuw kadootje voor je. Jouw SESA komt écht nog wel he.
Ja ik vind het écht vreselijk rot dat het mis gaat met jouw pakje, voel me dr schuldig over
[..]
En bedanktquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:57 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Mensen die zeggen dat ze 10 kilo aankomen van het stoppen met roken moeten hun kaken op elkaar laten naaien. Ze komen niet aan van het stoppen, maar van het wegvreten van het gemis van de nicotine.
Daar doe ik altijd minstens 2 dagen over......quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:06 schreef AKnynke het volgende:
zo, vanmorgen een productieve morgen gehad! Om 8 uur opgestaan, was in de machine, ontbeten, was uit de machine, in de droger, huis schoongemaakt, was opgehaald en opgevouwen, en mezelf schoongemaakt. Nu fris en fruitig in een schoon huis. Nu hoef ik vandaag alleen nog maar te studeren en m'n moeder te bellen...
Jaaaaaaa heel goed!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef Dipkip het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Zoek nog naar een plaatje
Huuw, sporten? Nee joh. Ik ben actiever geworden in de zin van wat meer bewegen (wandelen, huishouddingen). En ik heb pas 1x gesport, en toen heb ik een whopping 9 minuten gejogt. Ik zei het meer vanwege de oneerlijkheid, dat je dus begint met sporten en overnight 2,5 kg. aankomtquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef Koert het volgende:
Dipkip, ik las net wat over niet afvallen terwijl je zoveel sport enzo. Misschien ben je langzaamaan wat spier aan het ontwikkelen?
En; 750kcal 's avonds eten is niet zo handig voor afvallen die verbrand je niet meer die avond... dus wordt 't opgeslagen als vet. Of heb je daarvoor gesport?
Ik ben jong, dik en sportief - tadaaaah, lekker hoog onderhoudsniveauquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Jouw onderhoudsniveau ligt nog boven die van mij (ik heb 1840)![]()
De rest is waarschijnlijk langer, zwaarder of jonger dan jij en/of beweegt zich nog meer.
Hoe lichter je wordt, en hoe ouder, hoe minder je mag eten
Ah, daar had ik ook overheen gelezen LOLquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa heel goed!
Maar de rest is even vergeten dat we dit topic aan SHE zouden opdragen denk ik en wild naar haar zouden gaan zwaaien en aardige dingen roepen enzo!
Ja kipje, je bent net gestopt! Je mot ook 6-12 mnd uitbalansen. Ik woog na 2 weken 4 kilo zwaarder. Gewoon stug je gezonde eetpatroon volhouden, veel water drinken en veel vezels eten voor je buik. Tanden op elkaar, weegschaal even in de kast en doorbijten. Je lichaam komt echt weer tot zn positieven. Je moet er even doorheen, en dat is kut. Ik heb jankend in pashokjes gestaan omdat ik alleen nog maar lillend vet zag. Maar dat werd na 3 maanden steeds minder. Ik werd minder hysterisch, mn lijf ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:
[..]
En bedankt. Ook al zuip ik alleen nog maar water, dan nog heb ik verstopping en vliegt het vet eraan
. Ik heb het ook echt totaaaal niet moeilijk met niet roken, zelfs mijn "eigen rustmoment" miste ik na een week al niet meer.
En ik denk ook dat je het wat meer tijd moet geven Dipkip! Je bent goed bezig!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ja kipje, je bent net gestopt! Je mot ook 6-12 mnd uitbalansen. Ik woog na 2 weken 4 kilo zwaarder. meerGewoon stug je gezonde eetpatroon volhouden, veel water drinken en veel vezels eten voor je buik. Tanden op elkaar, weegschaal even in de kast en doorbijten. Je lichaam komt echt weer tot zn positieven. Je moet er even doorheen, en dat is kut. Ik heb jankend in pashokjes gestaan omdat ik alleen nog maar lillend vet zag. Maar dat werd na 3 maanden steeds minder. Ik werd minder hysterisch, mn lijf ook.
.
En verder vind ik het geweldig dat je het volhoudt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |