abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65685381
Het vorige deel: Slank die onbereikbare lente in. #524 Met toyboys.......

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
En vergeet niet : SHE is always RIGHT!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:05:10 #2
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65685389
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:46 schreef Sugar het volgende:
Mijn onderhoudsniveau ligt op 1948. Waarom jullie veel meer?
BMR is 1417
Jouw onderhoudsniveau ligt nog boven die van mij (ik heb 1840)
De rest is waarschijnlijk langer, zwaarder of jonger dan jij en/of beweegt zich nog meer.

Hoe lichter je wordt, en hoe ouder, hoe minder je mag eten
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:05:16 #3
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65685392
fipo!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:05:39 #4
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65685407
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef AKnynke het volgende:
fipo!
nietus
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:06:38 #5
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_65685433
zo, vanmorgen een productieve morgen gehad! Om 8 uur opgestaan, was in de machine, ontbeten, was uit de machine, in de droger, huis schoongemaakt, was opgehaald en opgevouwen, en mezelf schoongemaakt. Nu fris en fruitig in een schoon huis. Nu hoef ik vandaag alleen nog maar te studeren en m'n moeder te bellen...
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_65685437
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:05 schreef Chicolate het volgende:
Goeiemorgen . Stand na 2 dagen gezonder (maar nog steeds niet perfect) eten: 1 kg eraf.
[..]

Ze zeiden dat ze het 'binnenkort' zouden sturen. Maar ik ga dr wel weer achteraan mailen voor je, of ik blaas het af en koop een leuk, nieuw kadootje voor je . Jouw SESA komt écht nog wel he.

Ja ik vind het écht vreselijk rot dat het mis gaat met jouw pakje, voel me dr schuldig over

[..]

Chico toch! Je weet toch wel dat jij je niet schuldig moet voelen!!!! Ik had er eigenlijk geen grapje over moeten maken merk ik nu!! Niet doen hoor meisje! Het zou triest zijn als mijn levensgeluk afhing van een kerstcadeautje!

Ik zit me nu toch in een verrot ritme. Dus dan ga ik slapen om half 3 of zo, word ik om 7 uur wakker, lees 2 uur en dan tot nu slapen. Gewéldig. Maar goed dat ik geen directeur van de paperclipfabriek ben.....
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:07:06 #7
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_65685445
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 10:57 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Mensen die zeggen dat ze 10 kilo aankomen van het stoppen met roken moeten hun kaken op elkaar laten naaien. Ze komen niet aan van het stoppen, maar van het wegvreten van het gemis van de nicotine.
En bedankt . Ook al zuip ik alleen nog maar water, dan nog heb ik verstopping en vliegt het vet eraan . Ik heb het ook echt totaaaal niet moeilijk met niet roken, zelfs mijn "eigen rustmoment" miste ik na een week al niet meer.
In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_65685446
Heb ik het goed gedaan? Zoek nog naar een plaatje
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:08:28 #9
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_65685485
Ah, zit dat zo, Tink! Danku.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_65685486
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:06 schreef AKnynke het volgende:
zo, vanmorgen een productieve morgen gehad! Om 8 uur opgestaan, was in de machine, ontbeten, was uit de machine, in de droger, huis schoongemaakt, was opgehaald en opgevouwen, en mezelf schoongemaakt. Nu fris en fruitig in een schoon huis. Nu hoef ik vandaag alleen nog maar te studeren en m'n moeder te bellen...
Daar doe ik altijd minstens 2 dagen over......

Ik heb het concentratievermogen van een mier op crack. Ik wil om de 10 minuten weer wat anders doen en dan schiet het niet op.

Greyssie: gezonde dingetjes kopen!! Geen kleurstoffen!!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:08:47 #11
236335 neen
schone schijn
pi_65685496
Hij is mooi hoor
het lijkt niet wat het is
pi_65685504
Dipkip, ik las net wat over niet afvallen terwijl je zoveel sport enzo. Misschien ben je langzaamaan wat spier aan het ontwikkelen?

En; 750kcal 's avonds eten is niet zo handig voor afvallen die verbrand je niet meer die avond... dus wordt 't opgeslagen als vet. Of heb je daarvoor gesport?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:11:22 #13
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65685575
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef Sugar het volgende:
Ah, zit dat zo, Tink! Danku.
Ja, lullig hè?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:12:03 #14
163650 Greys
pi_65685591
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef Dipkip het volgende:
Heb ik het goed gedaan? Zoek nog naar een plaatje
Jaaaaaaa heel goed!
Maar de rest is even vergeten dat we dit topic aan SHE zouden opdragen denk ik en wild naar haar zouden gaan zwaaien en aardige dingen roepen enzo!

SHE!
Vermaak je je een beetje? Verdoe je je tijd nu met nuttige dingen?
Hoeveel taarten heb je al gebakken?

Ik zal de Skype binnenkort weer even aanslingeren en anders vind ik je wel op Hievvvvus vanavond.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65685594
Morgen!

Waar kun je dat onderhoudsniveau ook alweer berekenen?
En Greys, ik voel met je mee. Echt, het lijkt wel alsof ik ook ben gestopt met roken, want ik heb continu van die aanvallen dat ik onwijze zin heb ik zoetigheid, (zelfs vanochtend al gehad! Gelukkig weer weg, en heb keurig een bak brinta op. Heb dan ook niks in huis) en ben in anderhalve week wel 3 kilo aangekomen
Ik snap echt niet waar het vandaan komt, en hoop dat het snel over is, want ik begin in paniek te raken en dan ga ik rare dingen doen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65685595
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:08 schreef Koert het volgende:
Dipkip, ik las net wat over niet afvallen terwijl je zoveel sport enzo. Misschien ben je langzaamaan wat spier aan het ontwikkelen?

En; 750kcal 's avonds eten is niet zo handig voor afvallen die verbrand je niet meer die avond... dus wordt 't opgeslagen als vet. Of heb je daarvoor gesport?
Huuw, sporten? Nee joh. Ik ben actiever geworden in de zin van wat meer bewegen (wandelen, huishouddingen). En ik heb pas 1x gesport, en toen heb ik een whopping 9 minuten gejogt. Ik zei het meer vanwege de oneerlijkheid, dat je dus begint met sporten en overnight 2,5 kg. aankomt

Voor mij is het al heel wat dat er niet na het eten nóg eens 750 aan chips en snacks in gaat, mn avondeten blijft voorlopig zoals het is ik weet dat het allemaal nog verre van perfect is, maar ik wil eerst wennen aan niet snoepen en snacken en 3x per week sporten + de rest van de week meer normaal bewegen. Dat zijn genoeg veranderingen in 1 keer vind ik.
pi_65685620
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:05 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Jouw onderhoudsniveau ligt nog boven die van mij (ik heb 1840)
De rest is waarschijnlijk langer, zwaarder of jonger dan jij en/of beweegt zich nog meer.

Hoe lichter je wordt, en hoe ouder, hoe minder je mag eten
Ik ben jong, dik en sportief - tadaaaah, lekker hoog onderhoudsniveau

Zo, even het plan voor vandaag:
O: bakje volle yoghurt
T: geroosterde pompoenpitten
Zwemmen (60 baantjes)
L: tortilla met kruidenmayo
T: kleine ciabatta met pindakaas, ofzo
T: bakje courgettesoep en wat fliebertjes ibericoham
D: Stoofvlees met brood
Pilatesles (eerste keer, spannend )
T: glas rode wijn, denk ik

Geez, wat veel eten zo toch 's die caloriechecker invullen. Ach, boeien ook
pi_65685633
mogge

alweer gedouched en aangekleed

frisch ende fruitig

67,6 weer vanochtend, dus gaat weer omlaag
Gisteren uit eten geweest en lekker saté met pindasaus op en frietjes maar die laatste heb ik lang niet allemaal op: heb me op de sla gestort

mooie foto's PF!

zo durf ik ook wel een fotograaf te vragen (die van jou!) ooit, als ik tevreden ben

zo maar richting uni, college straks en wat overleggen met docenten, dus hopelijk een productief dagje. Vanavond karten en we eten daarvóór kipfajita's

nu zo maar op de bus, maar ik kan daar vast nog wel posten
Ja doei.
pi_65685645
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:12 schreef Greys het volgende:
Jaaaaaaa heel goed!
Maar de rest is even vergeten dat we dit topic aan SHE zouden opdragen denk ik en wild naar haar zouden gaan zwaaien en aardige dingen roepen enzo!
Ah, daar had ik ook overheen gelezen LOL

SHE!! Ik ben nooit een van je beepjes geweest maar je bent een tof wijf en ik hoop dat je toch nog eens langskomt en dat je er niet mee zit met dat hele gezeur hier en gewoon lekker je ding doet
pi_65685788
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef k_i_m het volgende:

[..]

En bedankt . Ook al zuip ik alleen nog maar water, dan nog heb ik verstopping en vliegt het vet eraan . Ik heb het ook echt totaaaal niet moeilijk met niet roken, zelfs mijn "eigen rustmoment" miste ik na een week al niet meer.
Ja kipje, je bent net gestopt! Je mot ook 6-12 mnd uitbalansen. Ik woog na 2 weken 4 kilo zwaarder. Gewoon stug je gezonde eetpatroon volhouden, veel water drinken en veel vezels eten voor je buik. Tanden op elkaar, weegschaal even in de kast en doorbijten. Je lichaam komt echt weer tot zn positieven. Je moet er even doorheen, en dat is kut. Ik heb jankend in pashokjes gestaan omdat ik alleen nog maar lillend vet zag. Maar dat werd na 3 maanden steeds minder. Ik werd minder hysterisch, mn lijf ook. .

En verder vind ik het geweldig dat je het volhoudt.
Fok!bejaarde
pi_65685799
Oh, reeds gevonden!
BMR is 1419 en onderhoudsniveau is 2199.
Kan dat zo ver uit elkaar liggen?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:20:02 #22
163650 Greys
pi_65685807
Co, ik kan werkelijk niet echt gezonde dingen bedenken die ik kan nemen op snaaimomenten behalve een gekookt eitje (maar goed, dat kan ook maar één keer op een dag ofzo, anders wordt het ook weer ongezond) of een augurk met een plakje ham. Wat moet ik dan als ik heel dringend iets zoets 'moet' hebben? Een cracker appelstroop dan ofzo? Oh wacht, dan kan ik misschien een beker zoethoutthee nemen...
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:20:48 #23
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65685829
Prrrrr
pi_65685831
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:19 schreef Anosmie het volgende:

[..]

Ja kipje, je bent net gestopt! Je mot ook 6-12 mnd uitbalansen. Ik woog na 2 weken 4 kilo zwaarder. meer Gewoon stug je gezonde eetpatroon volhouden, veel water drinken en veel vezels eten voor je buik. Tanden op elkaar, weegschaal even in de kast en doorbijten. Je lichaam komt echt weer tot zn positieven. Je moet er even doorheen, en dat is kut. Ik heb jankend in pashokjes gestaan omdat ik alleen nog maar lillend vet zag. Maar dat werd na 3 maanden steeds minder. Ik werd minder hysterisch, mn lijf ook. .

En verder vind ik het geweldig dat je het volhoudt.
En ik denk ook dat je het wat meer tijd moet geven Dipkip! Je bent goed bezig!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 3 februari 2009 @ 11:21:01 #25
163650 Greys
pi_65685837
Anos, het kan wel tot een jaar duren he, las ik? Snap je dat ik hysterisch word als ik merk dat ik na twee weken al zó duidelijk verschil zie, dat ik dan denk dat ik over een jaar echt 30 kilo meer weeg?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')