abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:06:01 #126
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65795228
Nu, jongens. Les een in rustig blijven. Adem in, adem uit. Tel tot tien en als dat niet genoeg is: Step away from the keyboard and take a walk.

Continue.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 6 februari 2009 @ 12:27:50 #127
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_65795950
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 09:22 schreef Lightning_NL het volgende:
Je kunt niet 1 voorbeeld noemen waardoor de kans dat het een jet is afneemt... Je lult een partij uit je nek, niet normaal.

Het enige wat jij kunt is tegen andere mensen zeggen dat ze iets niet zeker kunnen weten. Lekker nutteloos ben je dan zeg... Je kunt dan niet eens zeker weten of je wel echt leeft, of dat je een simulatie bent. Ga daar maar lekker met jezelf over in discussie, dan zijn wij hier van jouw onzin posts af.
wie zijn wij?

hij heeft gelijk als hij zegt , je kan het niet voor 100% zeker weten, uit deze data.

nog wetenschappelijk ook .
pi_65798547
Nee Spellmeista, dat was absoluut geen smack in the face. Waarom zou ik me daardoor aangevallen moeten voelen? Ik vind het gewoon raar omdat het een van de zovele opmerkingen van jou is die TOTAAL nergens op slaat.
Zoals eerder gezegd, alles wat je zegt slaat nergens op en mist alle logica en duiden op een zeer dom persoon, of een persoon met een geestesziekte.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:02:25 #129
176875 Spellmeista
||planetary Spells||
pi_65799054
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 13:48 schreef Lightning_NL het volgende:
Zoals eerder gezegd, alles wat je zegt slaat nergens op en mist alle logica en duiden op een zeer dom persoon, of een persoon met een geestesziekte.

Edit= Wel een beetje normaal houden svp.

[ Bericht 48% gewijzigd door Bastard op 06-02-2009 15:06:15 ]
pi_65800565
damn ik krijg een epileptische aanval. Mods?
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:42:12 #131
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_65800656
Toch wel mooi.
Als ik zo zou replyen als Spellmeista zou ik binnen 4 posts een ban hebben,
maar er is blijkbaar een "laat de retard zijn gang maar gaan" policy.
zzz
pi_65800787
Maar _LED_

je weet toch:

Iedereen discussieerd op zijn of haar eigen manier
  vrijdag 6 februari 2009 @ 14:46:37 #133
31101 _Led_
pi_65800833
Het moet uiteraard "discussieert" zijn, Flammie
zzz
pi_65800920
Ik schrijif natuurlijk ook op mijn eigen manier _led_ !
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:07:52 #135
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65801597
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 14:42 schreef _Led_ het volgende:
Toch wel mooi.
Als ik zo zou replyen als Spellmeista zou ik binnen 4 posts een ban hebben,
maar er is blijkbaar een "laat de retard zijn gang maar gaan" policy.
Zolang de mods nog geen bullshit radar hebben zal je begrip moeten tonen voor de af en toe trage reactie. Tis ook niet dat iemand de moeite nam om een TR aan te maken.
The truth was in here.
pi_65801851
wat is een TR?

[TRU-FB] Lieve vrede en feedback.

weet wel dat _Led_ er een klacht over gemaakt heeft die te vinden is in deze bovenstaande link
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:16:40 #137
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_65801915
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:15 schreef Flammie het volgende:
wat is een TR?

weet wel dat _Led_ er een klacht over gemaakt heeft die te vinden is in deze bovenstaande link
En dat is al opgelost. een reut posts verwijderd en dergelijke.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:18:26 #138
8372 Bastard
Persona non grata
pi_65801968
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:15 schreef Flammie het volgende:
wat is een TR?

Dat icoontje bovenaan waar je op kan klikken om een (anonieme) boodschap door te geven
The truth was in here.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 15:53:40 #139
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_65803135
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 07:56 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Lees mijn eerste alinea. daarin staat ongeveer: Als je niet weet waar je over praat, hou dan gewoon je mond. Je hebt duidelijk geen flauw idee wat voor verlichting een vliegtuig kan voeren. Ik weet dat wel en ik geef je 2x een hele beschrijving ervan. Doe nou niet zo stronteigenwijs en denk nou niet dat je het zelf beter weet als je er gewoon geen drol van weet.

http://www.astronicslsi.com/products/formation.asp Kijk eens op deze site, dan zie je onder andere waar dat soort lampen voor kunnen dienen.

Dus ik zeg het nog 1x: hou je stomme mond als je echt geen IDEE hebt waar je over praat

[ afbeelding ]
En dit plaatje is slechts een voorbeeld natuurlijk.
Allemaal heel stoer dat je denkt alles te weten van vliegtuigen,

Maar voor hetzelfde geldt ben je gewoon een of andere vatzige nerd die modelvliegtuigjes bouwt en denkt alles van vliegtuigen te weten. Ik kan ook makkelijk zeggen dat ik raketgeleerde ben. Je hebt overal mooi je woordje klaar door mij af te kafferen, en met informatie waar niemand wat mee kan. Maar je weet gewoon ook niet wat dit is.

En ik kijk naar mijn eigen ervaringen met vliegtuigen en ik heb nog NOOIT zoiets gezien. En nogmaals zoveel lampen heeft totaal geen functie op zo'n jet. Mensen bouwen dingen wat een functie moet hebben, dus je vliegtuig versieren als een kerstboom is niet echt effectief voor een jet.

Aangezien ikzelf wel eens met blote ogen op klaarllichte dag een UFO heb gezien, ben ik er niet meer zo zeker van alles af te schuiven op ohhh das gewoon een vliegtuig. Vroeger wel..
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
pi_65804619
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 15:53 schreef Killaht het volgende:

[..]

Allemaal heel stoer dat je denkt alles te weten van vliegtuigen,

Maar voor hetzelfde geldt ben je gewoon een of andere vatzige nerd die modelvliegtuigjes bouwt en denkt alles van vliegtuigen te weten. Ik kan ook makkelijk zeggen dat ik raketgeleerde ben. Je hebt overal mooi je woordje klaar door mij af te kafferen, en met informatie waar niemand wat mee kan. Maar je weet gewoon ook niet wat dit is.

En ik kijk naar mijn eigen ervaringen met vliegtuigen en ik heb nog NOOIT zoiets gezien. En nogmaals zoveel lampen heeft totaal geen functie op zo'n jet. Mensen bouwen dingen wat een functie moet hebben, dus je vliegtuig versieren als een kerstboom is niet echt effectief voor een jet.

Aangezien ikzelf wel eens met blote ogen op klaarllichte dag een UFO heb gezien, ben ik er niet meer zo zeker van alles af te schuiven op ohhh das gewoon een vliegtuig. Vroeger wel..
Tja.. Ik heb zelf zo'n 100+ uur ervaring met 's nachts vliegen met night vision goggles. Ik denk dat daarmee het meeste al is gezegd.

IK weet waar ik het over heb, jij denkt dat een vliegtuig een knipperlampie en 2 constante lampies heeft. Als ik vervolgens precies tot in detail uitleg hoe het in realiteit is ga je bijdehand lopen doen. Tja, dan doe ik bijdehand terug.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:35:20 #141
31101 _Led_
pi_65804692
Man man man, hoe kan iemand zichzelf zo blijven pwnen
zzz
pi_65804899
quote:

Misschien is je kennis over vliegtuigen gewoon niet goed genoeg, ik bedoel, dat heb je iig wel laten zien aan fok.nl ondertussen Ik denk dat Lightning_NL , no offense, misschien wel een naam kan geven aan de door jou geziene UFO's. Voor jou een UFO voor andere -de meeste mensen- bijv een F16 ofzo

Kijk bijv Lightning zijn fobo eens:) ziet er best serious uit hahaa
die naam Lightning.. dat was volgens mij een F22 maar dat zal voor jou wel een UFO zijn
  vrijdag 6 februari 2009 @ 16:42:38 #143
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65804989
wacht even.. lightning heeft geen verstand van vliegtuigen... ik keek heel even zijn FOBO maar dat zal vast fotoshop zijn
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:00:38 #144
31101 _Led_
pi_65805642
Meh, een fotoboek zegt niet zo veel.

Maar als je mij vraagt wie ik eerder geloof - iemand die beweert een ufo gezien te hebben, en iemand die zegt verstand van vliegtuigen te hebben en beweert dat het gewoon een vliegtuig was....

Tja, ik zie gewoon geen reden om naar een bizarre conclusie te springen als er ook een compleet normale conclusie is.
zzz
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:13:15 #145
134009 Killaht
Words of Wisdom
pi_65806039
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om het verschil te zien tussen een vliegtuig en een UFO. Ik ken de meeste vliegtuigen op de wereld wel, ook de speciale bijv de blackbird en B2 stealths. Ik zeg ook niet dat het eventueel een vliegtuig kan zijn. Ik zeg alleen dat ik dit in mijn optiek een UFO vindt, hoeft niet gelijk buitenaards te zijn. Lightning begon alleen gelijk zijn mening op een aggressieve manier te verkondigen alsof zijn mening de waarheid is.

Maar wat ik heb gezien samen met een vriend was een zwarte driehoek op de kop. Ik kan het deze dag nog niet verklaren. Maar dat doet er nu niet toe.
"Strange times are these in which we live
when old and young are taught in falsehoods school.
And the one man that dares to tell the truth is called at once a lunatic and fool"
  vrijdag 6 februari 2009 @ 17:39:20 #146
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_65806832
een vliegende triangle dus! gewoon een IFO
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_65809301
quote:
Op vrijdag 6 februari 2009 17:13 schreef Killaht het volgende:
Je hoeft geen raketgeleerde te zijn om het verschil te zien tussen een vliegtuig en een UFO. Ik ken de meeste vliegtuigen op de wereld wel, ook de speciale bijv de blackbird en B2 stealths. Ik zeg ook niet dat het eventueel een vliegtuig kan zijn. Ik zeg alleen dat ik dit in mijn optiek een UFO vindt, hoeft niet gelijk buitenaards te zijn. Lightning begon alleen gelijk zijn mening op een aggressieve manier te verkondigen alsof zijn mening de waarheid is.

Maar wat ik heb gezien samen met een vriend was een zwarte driehoek op de kop. Ik kan het deze dag nog niet verklaren. Maar dat doet er nu niet toe.
Nou ja, iets is natuurlijk al een UFO als je het niet kan identificeren.
Maar vreemd ziet het er zeker uit.
Wel vind ik het vreemd dat je het blijkbar alleen met een nachtkijker kan zien.
Dus blijkbaar geef het heel weinig licht af. Of zie ik dat verkeerd?
Zaterdag 17 juli 15:05
KoosVogels: "Ik trek me erop af, nou goed? Domme spleetoog."
Af gaan op uiterlijk en een user-icon....
Faal van de eeuw.
pi_65812806
Ik heb wel heel wat meer verstand van vliegtuigen dan de gemiddelde mens ja. En dat je met het blote oog lichten niet kunt zien en wel met NVG kan ook betekenen dat het licht een frequentie heeft dat het menselijk oog niet kan waarnemen, zoals infrarood. Militaire vliegtuigen hebben infrarode verlichting. Dit kunnen bijvoorbeeld searchlights zijn (voornamelijk op helicopters) of formation lights.
pi_65812911
-

[ Bericht 100% gewijzigd door Lightning_NL op 06-02-2009 20:55:21 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')