ja ik ga zo ook eens lekker slapen. Morgen weer een nieuwe dagquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga trouwens lekker naar mijn bedje toe..![]()
Ik vond het gezellig en leuk met jullie vanavond![]()
Nee hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach Isa met jou is óók van alles mis hoorJij mag ook naar de meet komen hoor
That's the spiritquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoorIk ben perfect zoals ik ben, anders was ik ik niet.
You bet!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Dude, you're back! *smak* *smak* *smak*
Pjongjuk, volgens mijn broertje (en het was z'n vriendin).quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef k_man het volgende:
Noir Desir... die zanger had z'n vrouw vermoord toch?
I know, rightquote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef k_man het volgende:
De vlucht naar huis is beroerdste moment van een vakantie. Urenlang zinloos zitten. Niks om naar uit te kijken. Het is over, voorbij, geweest. Het enige dat je nog rest, is zitten en wachten.
Nee, dat niet. Ik weet wel dat hi begonnen is als dichter en op een gegeven moment bedacht dat het wel aardig zou zijn om eens wat teksten van muziek te voorzien. Z'n songteksten blinken vaak ook niet uit in begrijpelijkheid.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pjongjuk, volgens mijn broertje (en het was z'n vriendin).
Heb je weleens wat gelezen van Leonard Cohen? Hij schrijft vanalles, poezie en proza.
Vrij vaag, als je het mij vraagt
Ja, dat is altijd zo'n fijne beloning voor het zweten inderdaad! Fijn joh, dat je het weer gevonden hebt met sporten!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Het sportregime werkt nog steeds! Morgen ben ik weer de sigaar gelukkigeIk merk potverdorie al na 2 weken een duidelijke conditieverbetering. Wat is dat toch een magisch iets, conditie
Zo heb je het en zo ben je het kwijt. En vice versa ofcourse.
Dat is een groot deel van de charme van reizen vind ik: gewoon weer thuiskomen bij de poezen en in dit geval ook de man (alles is toch een beetje minder leuk zonder hem hoorquote:Maar wereldreiziger, is het niet zalig om op je eigen bank te genieten van een glas wijn? Met je eigen vent
Hemeltje, reizen is leuk, maar dat thuiskomen moet het einde zijn!
Want jij was liever gezellig blijven doorkleppen over wat er allemaal mis is met iedereen?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
En zo sneeuwt een topic onder.....
Stiekem wel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:. Eigenlijk gaat het heel stiekem daar toch allemaal om, in het leven.
Hier nog geen vlokje sneeuw te zien.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
En zo sneeuwt een topic onder.....
Voorbeeld:quote:Op maandag 2 februari 2009 23:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik weet wel dat hi begonnen is als dichter en op een gegeven moment bedacht dat het wel aardig zou zijn om eens wat teksten van muziek te voorzien. Z'n songteksten blinken vaak ook niet uit in begrijpelijkheid.
O dat is kut inderdaad!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know, right
Nachtvlucht en niet kunnen slapen![]()
Dat zou best kunnen, dat ze het wat opstoken rond slaaptijd.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Ze maken vliegtuigen ook vies warm als ze vinden dat iedereen moet slapen. Expres voor zuurstofebrek zorgen is het volgens mijBen wel eens bij de stewardessen gaan zitten (heerlijk koel!) omdat ik helemaal onpasselijk werd van de vieze warme lucht in mijn gezicht.
Want ik was liever doorpraten met mensen die een meet zouden willen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want jij was liever gezellig blijven doorkleppen over wat er allemaal mis is met iedereen?
Kom lekker op 18/4 rijsttafelen. Dan zie je dezelfde mensen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Want ik was liever doorpraten met mensen die een meet zouden willen.
Hey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Hey.@P.F Donderdag ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@K_man: Woensdag ff ophalen?
Deze week dagdienst... Werk dan tot drie uur..
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ohh Dude wat lomp van mij...... SORRY......quote:
Welnee, geen zorgen, ik vind er niets lomps aan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:47 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh Dude wat lomp van mij...... SORRY......![]()
Ik heb nog hoop terug te lezen.... Ik neem aan dat he het erg naar je zin hebt gehad ?
Hangt er beetje vanaf hoe laat, ik ben eerst in Bussum, daarna in Almere H, daarna kan ik naar Osdorp gaan, moet kres maar even laten weten hoe laatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:44 schreef kres het volgende:
[..]
@P.F Donderdag ?
@K_man: Woensdag ff ophalen?
Deze week dagdienst... Werk dan tot drie uur..
Jaa Foto'squote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welnee, geen zorgen, ik vind er niets lomps aan!![]()
Ja ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad (en zal zo wat kieken plaatsen).
En ik heb het evenzo vreselijk naar mijn zin nu ik weer thuis ben.
Met jou ook alles wel?
Hmm jij hebt een volle agenda zeg ik....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Hangt er beetje vanaf hoe laat, ik ben eerst in Bussum, daarna in Almere H, daarna kan ik naar Osdorp gaan, moet kres maar even laten weten hoe laat
Ojee, sterkte!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:56 schreef kres het volgende:
Ohh fuck mijn wekker gaat over 4 uurtjes....![]()
[..]
Ja hèquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
PF ik keek even in je kamer-topic, en wat wordt het mooi zeg, met die vloer!
Is goed.... Ik werk wel ff paar uurtjes door.. Kan het geld ook goed gebruiken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:57 schreef P.F het volgende:
Ik ben om 15:00 klaar met afrijden, om 16:00 in Almere? En dan om 17:30 op z'n vroegst in Amsterdam..
foto's, foto's...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad (en zal zo wat kieken plaatsen).
Nou, wat een goede berichten allemaal!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hè!!
En ik mag misschien de senseo (die niet in gebruik is) van de ouders van vriendje (voor mij dan voor chocomel) maar als ik visite heb kan ik ze senseo aanbieden (wat ik eigenlijk liever niet doe, maar sommige mensen houden nu eenmaal van senseo)
Sure?? Dat is wel tof maar hoef je echt niet te doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:01 schreef kres het volgende:
[..]
Is goed.... Ik werk wel ff paar uurtjes door.. Kan het geld ook goed gebruiken.
En ik sta heel tof op de foto (egopostquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, wat een goede berichten allemaal!![]()
Ze uploaden nu.quote:
Dank u.quote:
Dat zag ik ergens. Leuk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:03 schreef P.F het volgende:
[..]
En ik sta heel tof op de foto (egopost)
Ja sorry ik kom wel weer binnenvallen zeg
Nee, ik heb geen log.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:04 schreef P.F het volgende:
Heb je ook een log of heb ik daar overheen gelezen?
Planning op mijn werk verandert steeds.. Dus als er een moment is dat we het kunnen doen dan moeten we het ook doen. Kan me goed voorstellen dat jij die spullen ook een keertje wil hebben. (ohh wat zal het een flater zijn als het niet in mijn auto pastquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Sure?? Dat is wel tof maar hoef je echt niet te doenAls het anders beter uitkomt of zo??
Ja ik bescheur me daar nog al om de dames SHE-adepten.quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:06 schreef kres het volgende:
[..]
Planning op mijn werk verandert steeds.. Dus als er een moment is dat we het kunnen doen dan moeten we het ook doen. Kan me goed voorstellen dat jij die spullen ook een keertje wil hebben. (ohh wat zal het een flater zijn als het niet in mijn auto past)
Stopt er geen trem bij jou voor de deur.? Werk bij het GVB. Anders gooi ik die spullen in een van de trams en dan moet je ze ff opwachten op de halte...
Hehe, ze geeft wel goede adviezen tough, en ik vind haar tof dus reken ik mij daar onderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik bescheur me daar nog al om de dames SHE-adepten.![]()
Het ultieme lurk-topic
Stel je voor dat je op straat loopt en dan komt er een tram voorbij met een bank en een lampquote:
Ahh joh een beetje laag uitgesneden truitje doet wonderen hoor...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:11 schreef P.F het volgende:
Maar, ik woon best eventjes lopen vanaf die tramhalteEn ik denk niet dat ik in m'n eentje een bank kan tillen
Ik ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik bescheur me daar nog al om de dames SHE-adepten.![]()
Welke?quote:
Ja, kssst! I'll join you. Met mij is ook niet echt veel mis, behalve een verrotte knie.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:05 schreef Vork het volgende:
Hey, met mij is er niets mis. Betekent dit dat ik nu een SC ronde over moet slaan?
Nog steeds die knie?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:10 schreef ColdFeet het volgende:
Ja, kssst! I'll join you. Met mij is ook niet echt veel mis, behalve een verrotte knie.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:20 schreef Vork het volgende:
Al die moeite voor niets. Gelukkig had de snackbar nog groentekroketten
En ja omeletreepjes (tamago-yaki) komkommer, sesam, wortel (verwarmd in een mengsel van wat konbu bouillon, met sojasaus en suiker), beni shoga (wat is dat spul sterk zeg, maar heel licht ergens aan toevoegen kan prima) en takuan (daikon op zuur en kleurstof). Dat spul was trouwens echt niet te vreten. De geur werd al omschreven als 'chemisch toilet' en hoewel ik niet zou weten hoe dat smaakt, denk ik dat het er niet heel erg ver vanaf zat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:23 schreef ColdFeet het volgende:
Maar: ik kan me er iets bij voorstellen. Die dooie vis is nou juist wat sushi zo lekker maakt, voor de rijst alleen hoef je het niet te doen... Wat had je nog meer? Ei en avocado?
Alleen jammer van je sushi-bord.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:26 schreef Den_Haag het volgende:
Isa kan hele lekker vegetarische sushi maken. Alleen hadden we er toen ook vis-sushie bij
Welcome to my world...quote:
Zoiets jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:38 schreef kres het volgende:
[..]
Welcome to my world...
Daag MK.. vandaag weer terug naar de realiteit?!
ja, moet nog eens een nieuwe kopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:37 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Alleen jammer van je sushi-bord.
Een k-dag? Wat een eer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:49 schreef Leintjeuh het volgende:
Hier is het droog, maar grijs. En ik heb een k-dag. Elfje, ben je op msn?
vanmorgen scheen de zon hier zo heerlijk, ik heb echt genoten van het zonnetje op m'n bolletje toen ik naar de wasmachine liep. Maar, toen ik terugliep had ik de telefoon aan m'n oor, en geen handschoenen aan, en toen zijn m'n vingers er afgevroren. Het is nog steeds -5 hier, maar toen ik wakker werd was het -9!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:46 schreef DarkElf het volgende:
zo, gedoucht, kleertjes aan en ik ruik ook weer fantastisch
is het bij jullie ook van dat sombere weer? regen en sneeuwig iets door elkaar?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:07 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik weet niet of je er vlees doorheen doet maar wat ik vaak doe is dit:
in olie fijne knoflook, gember en chilipeper even fruiten
kipfilet er bij en goed bakken
groente er bij (prei, paprika, taugé.. dat soort)
kruiden met laos en gemalen komijn, evt wat kerriepoeder
gekookte rijst er door
beetje zout naar smaak en wat ketjap er goed door roeren
evt nog wat gembersiroop
serveren kan met sambal maar dat vind ik niet nodig..
Jepquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:25 schreef Sunnythesun het volgende:
Is dit de eerste keer dat je naar deze heen gaat?
succes zo meisquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
BAH ik moet me aan gaan kleden want ik moet naar de SPV'er straks. En ik heb heul geen zin
*diepe theatrale zucht*quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef Sunnythesun het volgende:
Spannend.. ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet..
Succes!!!
hup, aankleden en er heenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:20 schreef Leintjeuh het volgende:
BAH ik moet me aan gaan kleden want ik moet naar de SPV'er straks. En ik heb heul geen zin
ah nee joh, ben je gek! Zo vaak maak ik dat helemaal niet! Ik ga nog sunny volgen straks denk ik. Wat sate erbij maken, ommeletje erdoorheen, of gebakken eitje erboven op..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:04 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik wil je ook wel een doosje met nasi- en bamikruiden opsturen hoor! Geef maar een gil! Of ik pluk je adres uit je blog en stuur t sowiesoals je dat leuker vindt
Mocht je echt kipsate/varkenssate maken heb ik nog wel een tip voor een errug lekkere marinade:quote:
goed idee. Jammer dat m'n grilpan nog in m'n oude huisje staat, wat jammer eigenlijk om de sate in de koekenpan te bakken. Maar goed!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mocht je echt kipsate/varkenssate maken heb ik nog wel een tip voor een errug lekkere marinade:
fijne knoflook, ketjap manis, beetje azijn, gembersiroop en het geheime ingredient: 5 spice.. veel!! Erg lekker
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Nou everybody hop on the crazy train express want ik ga naar de psychiater binnenkort
Gefelicteerdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb er weer een achternichtje bij
Congratz babe! Is het een 'compleet' kindje? Niks mis mee ofzo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:16 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb er weer een achternichtje bij
Don't be so hard on yourself, manquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik was van de psycholoog afgestapt. Je had t verkeerd begrepen. Nou. De kogel is door de kerk. Ik ben gek. Psychiaters zijn namelijk niet voor normale mensen
Huisarts en psycholoog was niet genoeg. +SPV=psychiatertquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:03 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Je hebt alleen wat meer hulp nodig
Hoezo zou dat niet voor normale mensen zijn?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik was van de psycholoog afgestapt. Je had t verkeerd begrepen. Nou. De kogel is door de kerk. Ik ben gek. Psychiaters zijn namelijk niet voor normale mensen
Na, und? Als jij je daar beter van gaat voelen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Huisarts en psycholoog was niet genoeg. +SPV=psychiatert
hup, ik denk dat jij vanavond aan de kaas moet!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:15 schreef Leintjeuh het volgende:
Mja. Ik weet t ff allemaal niet meer nu
Aan de Kaas? Ik zat aan en ander voorzetsel te denkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:23 schreef AKnynke het volgende:
[..]
hup, ik denk dat jij vanavond aan de kaas moet!even aan wat anders denken..
Ik weet niet of ik wel zin heb in kaas vandaag. Die is altijd zo relaxed en opgewekt. Zo voel ik me helemaal nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:23 schreef AKnynke het volgende:
hup, ik denk dat jij vanavond aan de kaas moet!even aan wat anders denken..
He joh, ik heb een psychiater en een psycholoog, moet je nagaan en ik mag nog steeds over straat.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 14:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Toch wel in een dwangbuis, mag ik hopen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:26 schreef YPPY het volgende:
He joh, ik heb een psychiater en een psycholoog, moet je nagaan en ik mag nog steeds over straat.
Ik kan je altijd nog het nummer van een psychiater geven voor het geval je er over wilt praten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:30 schreef Isabeau het volgende:
Och hemel, ik ben al net zo flauw als golfer. Er is geen hoop meer.
5 spice is hier niet te krijgen. Dan maar zonder. En laos ook niet, trouwens! De zweden zijn vrij conservatief met koken...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Mocht je echt kipsate/varkenssate maken heb ik nog wel een tip voor een errug lekkere marinade:
fijne knoflook, ketjap manis, beetje azijn, gembersiroop en het geheime ingredient: 5 spice.. veel!! Erg lekker
Hé, ben je gestopt met AD?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:57 schreef YPPY het volgende:
Alleen onder toezicht mag ik buiten natuurlijk, met minimaal 4 begeleiders en een stok in m'n broek.En ik heb zelfs al 2 psychiaters versleten en zit nu zwaar onder de medicijnen.
paracetamol, maar toch, het zijn medicijnen
Nee hoor, die heb ik ook nog. Ben zo ver weg, dat ik die al was vergeten. Bijt ze elke avond doormidden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Hé, ben je gestopt met AD?
Lein, krijg je al hoop door het ervaringsverhaal van Yppy?
ehm nee Argentijns maar das goed genoeg vond ikquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
Mooi dat het leuk was, Elf! Spaans wijntje, I presume?
Leuk dat je spaans aan het leren bent! Ik zou graag nog eens italiaans lerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:38 schreef DarkElf het volgende:
Buenos tardes
Spaans was leuk, t regent, en ik ga zo wijn inschenken.
Italiaans is ook erg mooi ja. Maar t werd Spaansquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Leuk dat je spaans aan het leren bent! Ik zou graag nog eens italiaans leren
Oh de bar is al open? Ik doe mee
Sterkte!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:13 schreef MuadDib het volgende:
Zodirect gezellig eten met m'n collega's. Bij een wok-restaurantmet de illustere naam Wok-Culinair.
Wish me luck...
Nu een maand op deze lagere dosis en dan over 3 weken stoppen. De vorige keren had ik steeds een week last van afbouwbijwerkingen, dus daar reken ik deze keer ook op. We gaan kijken of het zonder goed gaat, of dat ik alsnog of iets anders (met minder bijwerkingen) over ga stappen. Daar denk ik liever nog niet aan.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:54 schreef ColdFeet het volgende:
Yppy, hoe lang duurt dat afbouwen? Balen dat dat ook weer bij-effecten heeft, zeg
Natuurlijkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef DarkElf het volgende:
dan versta ik antonio banderas tenminste als ik hem tegenkom
yep, bar gaat open, over 2 min is de vijf in de klok
enrique sucks.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:44 schreef Bluezz het volgende:
[..]
NatuurlijkEn Enrique iglesias
![]()
Proost, ik ben alweer halverwege
Yppy, gelukkig ben jij aan het afbouwen. Volgende week donderdag mag ik naar de shrinkquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:04 schreef ColdFeet het volgende:
Lein, krijg je al hoop door het ervaringsverhaal van Yppy?
Dat weerhoudt mij er niet van om het beste te hopenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:51 schreef YPPY het volgende:
Ws niet 100% goed CF. Het is meer of ik het goed genoeg vind om het zonder medicijnen te doen.
Ik zou wachten tot NA je functioneringsgesprek.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef YPPY het volgende:
O ja, nu het er toch over gaat: ik moet mijn nieuwe leidinggevende nog vertellen dat ik officieel gestoord ben, wanneer zal ik dat doen?![]()
Als je je jaar- of vaste contract hebt ondertekent!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:00 schreef YPPY het volgende:
O ja, nu het er toch over gaat: ik moet mijn nieuwe leidinggevende nog vertellen dat ik officieel gestoord ben, wanneer zal ik dat doen?![]()
We hebben nu weer een nieuwe leidinggevende (fusie) en omdat ik twee verschillende functies 'mag' vervullen komt er weer eentje bij, heb ik nog niet gezien. En dan is er een indirecte leidinggevende en een hele boel nieuwe collega's die van niks weten. Ik ga het wel een keer op een ontactisch moment brengen. Ben ik namelijk goed in.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je je jaar- of vaste contract hebt ondertekent!
Oh maar je hebt ook gelijk. Je zult mij ook absolut niet horen zeggen dat het niks en en dat je gewoon moet doen als of er niks aan de hand is.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef YPPY het volgende:
Hopen kan altijd CF, maar nu met medicijnen is het al niet 100%, dus ik denk dat ik in mijn geval de hoop realistisch moet houden.
Heb al een vast contract kres, dus dat maakt niet meer uit.
Ik snap Lein wel hoor, ik heb het er zelf ook heel lang moeilijk mee gehad. En was heel boos op mezelf, zeker toen ik voor de 3e keer te horen kreeg van een arts dat het echt niet goed was en om dan 'officieel' te horen te krijgen dat je niet goed in je hoofd bent, dat was een klap in m'n gezicht. (en dan met alle wachtlijsten overal binnen 3 dagen bij een psychiater terecht kunnen, dan krijg je wel de bevestiging dat je echt geschift bent) Nu praat ik er makkelijker over, maar dat heeft wel even geduurd. Het is heel anders dan 'gewoon' je been breken of je pols kneuzen of een griepje. Een paar maanden terug nog, toen het besef kwam dat er meer fout zit dan 'alleen' een PND was ook heftig, weer een soort van rouwproces. En ik vind dat Lein best kwaad en boos en gefrustreerd en woedend mag zijn. Het is niet niks, ook al is het een ander geval.
Kippendingen uit de oven ala MoBlo met te veel mix voor de hoeveelheid kip. Wel de pittige kip mix nemen. En dan gebakken aardappeltjes erbij en een salade.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:42 schreef kres het volgende:
Ik heb hulp nodig.
Heb helemaal geen inspiratie vandaag.
Het moet snel te maken zijn
Het moet lekker zijn
Het moet pittig zijn
Wie weet wat ?
Ik heb Super de boer aan de overkant dus daar moet ik het kunnen halen...
Please Help...
Kijk en dat vind ik heel goed van je. Dat je van je zelf weet waneer je ff moet nokken. Dat je altijd de realiteits besef hebt en aan de toekomst denk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:42 schreef YPPY het volgende:
Dat snap ik hoor. En iedereen gaat er natuurlijk ook weer anders mee om. Ik heb juist dat ik een tijdje niet/minder post als het slecht gaat en pas weer actiever ben als het beter gaat. Omdat ik anders ook hele heftige dingen kan zeggen. Die ik later (of mijn dochter) niet terug wil lezen. Als je mijn reacties tijdens een slechte periode zou lezen, waren die weer heel anders dan nu. Morgen kunnen ze ook weer zo anders zijn. Mensen zijn raar.
Dat vooral. Je hebt moed om toe te geven dat er iets mis is met je en dat je hulp gaat zoeken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:49 schreef DarkElf het volgende:
denk ig dat het fijn is om te weten dat de meeste mensen vooral het goed vinden van mensen die hulp zoeken, daar is gewoon echt moed voor nodig.
Zit daar iets in de grond of zo?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Sjonge jonge.. dit is echt niet meer normaal Er is vanochtend alweer een ouder overleden van school..Dit keer verongelukt. Kinderen in groep 8 (lekker nu met de Cito die vandaag begint), 5 en 1/2.. Gatverdamme waarom nu alweer.. Het jaar is krap een maand oud er dit is al de 2e
Ik ga het haast denken jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:06 schreef kres het volgende:
[..]
Zit daar iets in de grond of zo?
Het is idd wel raak dit jaar.... en zoals je zelf al zegt jaar is amper begonnen en de teller staat al op twee...
Het had niet op een slechter moment kunnen gebeuren..
Kippendingen ???quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:44 schreef YPPY het volgende:
[..]
Kippendingen uit de oven ala MoBlo met te veel mix voor de hoeveelheid kip. Wel de pittige kip mix nemen. En dan gebakken aardappeltjes erbij en een salade.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:10 schreef golfer het volgende:
*burb*
Het avondeten was lekker.![]()
Nu even weer kort een dutje doen.
jeetje wat afschuwelijk allemaalquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik ga het haast denken jaVorig schooljaar ook 2, nog iets langer terug een kind verongelukt, er is zelfs een paar jaar geleden een leerkracht voor de klas gestorven
Je bent er maar druk mee he ?! Sportschool en zo... Hoevaak ga je per week?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt allemaal behoorlijk heftig, SunnyEn een leraar die voor de klas overlijdt...
wat erg
YPPYIk hou van je!
(nou ja, op een vriendschappelijke zéér platonische manier dan
)
Ik heb mezelf 2 uur afgebeuld in de sportschool en 800 kcal verbrand
Ja, heeft nogal een indruk gemaakt op het team. (ik werkte er toen nog niet maar ik merk het wel)quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Dat klinkt allemaal behoorlijk heftig, SunnyEn een leraar die voor de klas overlijdt...
wat erg
Wat goed zeg!!! Zou ik eigenlijk ook moeten doen maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan sportenquote:Ik heb mezelf 2 uur afgebeuld in de sportschool en 800 kcal verbrand
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kres, ik probeer minimaal 3x per week te gaan, afgelopen weken was dat meer 4x. Valt wel mee dus, 3 dagen vrijIk heb 2 programma's, cardio en krachttraining en dat wissel ik af. Vandaag cardio gedaan en heb mezelf goed afgebeuld. Heb m'n verontschuldiging nog aangeboden voor de hartslagband, die was behoorlijk doorweekt
Sunny, ik kan me niet herinneren dat er een ouder is overleden op mijn lagere...wacht, de vader van iemand een klas hoger had kanker, volgens mij is die kort nadat hij van school af was overleden. Maar verder dus niet. En een ongeval klinkt heel naar en heel plots en wat nog een kleine kinderen."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Nee, ik kan me dat dus ook niet herinneren van vroeger, afgezien van 1 meisje wat leukemie had.. Verder gebeurde er nooit zo iets..quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Sunny, ik kan me niet herinneren dat er een ouder is overleden op mijn lagere...wacht, de vader van iemand een klas hoger had kanker, volgens mij is die kort nadat hij van school af was overleden. Maar verder dus niet. En een ongeval klinkt heel naar en heel plots en wat nog een kleine kinderen.
Ypje, I know, maar ik zou het je zo gunnen dat het nou eens echt goed met je gaatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:29 schreef YPPY het volgende:
Hopen kan altijd CF, maar nu met medicijnen is het al niet 100%, dus ik denk dat ik in mijn geval de hoop realistisch moet houden.
*Plinggggg nu weet ik waarom ik al anderhalf, twee dagen zo'n pijn hebquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:15 schreef DarkElf het volgende:
zo, eten de oven ingeschoven en nu eindelijk een wijntje inschenken...
en op de bank ploffen. door die vochtigheid buiten zijn er weer een paar gewrichten aan t zeuren...
geef mij maar die kou(ok of lekker warm weer
maar vocht is echt niet fijn)
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:28 schreef Isabeau het volgende:
Als je het maar niet opeet, Memo!I'm very proud of you!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kres, ik probeer minimaal 3x per week te gaan, afgelopen weken was dat meer 4x. Valt wel mee dus, 3 dagen vrijIk heb 2 programma's, cardio en krachttraining en dat wissel ik af. Vandaag cardio gedaan en heb mezelf goed afgebeuld. Heb m'n verontschuldiging nog aangeboden voor de hartslagband, die was behoorlijk doorweekt
![]()
bij mij valt het kwartje soms ook laat hoorquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:09 schreef Bluezz het volgende:
[..]
*Plinggggg nu weet ik waarom ik al anderhalf, twee dagen zo'n pijn heb
Stom dat ik daar gewoon nooit eerder aan denk???
Het was vrijdagmiddag erg rustig, begon opgewekt een collega te helpen met statussen (dunne mapjes, weegt niks, maar moet in onmogelijke houding in de kasten zijn) opbergen in het archief, er stonden er nog 40 om opgeruimd te worden, na die 4 heb ik het er maar bij gelatenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:35 schreef DarkElf het volgende:
bij mij valt het kwartje soms ook laat hoor
Net als met zware dingen tillen en me dan echt serieus afvragen waarom ik zulke auw heb later
Dan gaan we het nu weer over leuke dingen hebben!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef Bluezz het volgende:
Van alle ellende in dit topic is ie doodgeslagen
En ik heb m'n collega's en de wok overleefd!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja, kijk, ik vind dat net zoiets als moederdag: het is élke dag moederdag! Zo voel ik het ook met sinterklaas.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Dude! Je hebt nog steeds een sinterklaas tussen je tieten
Seks?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:55 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dan gaan we het nu weer over leuke dingen hebben!![]()
Iemand een idee??
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:29 schreef Isabeau het volgende:
Nu trouwens niet het beeld krijgen van een ranke atletische cul mod, kres, ik ben een klein dikkertje van 1m67
ik zat masterchef te kijkenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:51 schreef Bluezz het volgende:
Begin maar....quote:
Als je het ergste verwacht valt het best mee. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. En een grote gezellige groep is een vereiste om er nog iets van te kunnen makenquote:
Hadden ze ook "sushi"?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef MuadDib het volgende:
[..]
Als je het ergste verwacht valt het best mee. Maar daar is dan ook alles mee gezegd. En een grote gezellige groep is een vereiste om er nog iets van te kunnen maken
Die hadden ze idd ook en was niet te vreten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
Hadden ze ook "sushi"?Dat hebben die wokrestaurants. "Sushi". En dat is dan risottorijst met een plak gerookte zalm erop.
![]()
Op alle drie zeg ja...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Oké, oké, ik begin dan wel weer.
Neukenbeffenpijpen
of bedoelt kres nu dat 'ie wil neuken, beffen én pijpen?quote:
Wat saai zegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Vraag je me nu ja te zeggen?![]()
Niet veur het huwelijk heur!
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef MuadDib het volgende:
[..]
of bedoelt kres nu dat 'ie wil neuken, beffen én pijpen?
Wat een multitasker!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:31 schreef MuadDib het volgende:
[..]
of bedoelt kres nu dat 'ie wil neuken, beffen én pijpen?
Goed zegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mezelf 2 uur afgebeuld in de sportschool en 800 kcal verbrand
Een man met smaakquote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:59 schreef MuadDib het volgende:
[..]
En ik heb m'n collega's en de wok overleefd!
En nu een glaasje Lagavulin om tot rust te komen
Vies hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Hadden ze ook "sushi"?Dat hebben die wokrestaurants. "Sushi". En dat is dan risottorijst met een plak gerookte zalm erop.
![]()
Maar fijn dat het gezellig was.
Dat is een gezellige plekquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:39 schreef Den_Haag het volgende:
net terug van een dagje werken. afspraak in Utrecht liep wat uit. daarna culinair bij de mac in Nieuwegein
Ik zou zeggen jammer dat jij al bezet bent, babe. Hoewel, ik zet Lianne buiten spel, jij neemt Muad en dan krijg ik Los. Ook een goeie deal toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:45 schreef ColdFeet het volgende:
Een man met smaaken een verzorgend beroep. Jeetje, ik zou bijna zeggen: jammer dat je al bezet bent
En uiteindelijk smaakt ALLES dan gewoon naar sojasaus.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Vies he
En ik word altijd zo onpasselijk van dat verkleurde vlees, in de koelbak maar onder de lamp. Ik noem mijzelf geen koningin der voedselhygiene, maar dat vind ik toch wel echt smerig
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:49 schreef Duderinnetje het volgende:
En uiteindelijk smaakt ALLES dan gewoon naar sojasaus.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zou zeggen jammer dat jij al bezet bent, babe. Hoewel, ik zet Lianne buiten spel, jij neemt Muad en dan krijg ik Los. Ook een goeie deal toch?
Oh prut, dan hebben we Lianne en Kaasplankje nog over... Zouden die twee een beetje matchen? Ze houden allebei van fietsenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik zou zeggen jammer dat jij al bezet bent, babe. Hoewel, ik zet Lianne buiten spel, jij neemt Muad en dan krijg ik Los. Ook een goeie deal toch?
Voorlopig zit ik nog zeer ontspannen op de bankquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:51 schreef Leintjeuh het volgende:
toen we thuis waren was het vechten om wie t eerst (met een gasmasker op) naar de wc mocht
quote:
Dan is jouw wokrestaurant beter dan waar Isa en ik geweest warenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef MuadDib het volgende:
Voorlopig zit ik nog zeer ontspannen op de bank
Gaat Muad met Lianne? Wat leuk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Misschien ontplof ik vannacht wel!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef Leintjeuh het volgende:
Dan is jouw wokrestaurant beter dan waar Isa en ik geweest waren
Nee dat wist ik echt niet!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Dude, wist je dat niet? Heb je onder een Russische steen geleefd ofzo?
Het is tussen neus en lippen door besprokenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:57 schreef Duderinnetje het volgende:
Is dat hier dan uitgebreid besproken? Dan heb ik het gemist.![]()
Hoe lang is het al?
Gaan ze samenwonen?
Met wie heeft Muad het nog meer gedaan?
En zoent hij lekker?
Nou, dan ben ik een beetje op de hoogte weer.
Naar Japan gaan is kennelijk goed voor je liefdesleven.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:59 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het is tussen neus en lippen door besproken
Het is ongeveer sinds vóór Lianne naar Japan ging![]()
Ik weet niet met wie Muad t nog meer gedaan heeft...
En hij zoent inderdaad goed. Op wangen dan natuurlijk heh!
Babe. Sterkte met je gemisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil best naar Amsterdam verhuizenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Sorry dat je geen voorkeur mag aangeven in dit geval. Maar CF en ik moeten eerst de buit nog verdelen, en als je gebrainwashed bent, dan mag je je mening geven
Ik hoop dat t zo'n mooi huis is als jij hebt! Maar Los dan? Sta je die zomaar zonder mokken af? Hij wil wel kinderen toch?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil best naar Amsterdam verhuizenDenk je dat MuadDib net zo'n mooi huisje heeft als wij?
Ik heb een mini -huisje op 2 hoogquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil best naar Amsterdam verhuizenDenk je dat MuadDib net zo'n mooi huisje heeft als wij?
Los drinkt geen whiskyquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik hoop dat t zo'n mooi huis is als jij hebt! Maar Los dan? Sta je die zomaar zonder mokken af? Hij wil wel kinderen toch?![]()
pas je hier goed in de clubquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef emmerhoofd het volgende:
...ik ben manisch depressief (gelijk ook eerste post, wel leuke binnenkomer dacht ik zeau)
Kanker is een kwalijke ziekte om mee te schelden emmerhoofd. Maar als je manisch depressief bent (bipolair I of bipolair II?) pas je er best tussen hierquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef emmerhoofd het volgende:
...ik ben kanker manisch depressief (gelijk ook eerste post, wel leuke binnenkomer dacht ik zeau)
Wat gaat er mis dan PF?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Iemand tips voor anti aanbak pannen? Ik kan er niet mee omgaan
Kleine vervelende blonde jongetjes zijn vast erg leukquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:07 schreef ColdFeet het volgende:
Hemel, ja. Ik moet er wel bijvertellen dat ie de genen heeft om kleine vervelende blonde jongetjes te produceren
niet te warm laten worden en niet zonder iets erin op het vuur laten staanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:09 schreef P.F het volgende:
Iemand tips voor anti aanbak pannen? Ik kan er niet mee omgaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |