ja ik ga zo ook eens lekker slapen. Morgen weer een nieuwe dagquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga trouwens lekker naar mijn bedje toe..![]()
Ik vond het gezellig en leuk met jullie vanavond![]()
Nee hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach Isa met jou is óók van alles mis hoorJij mag ook naar de meet komen hoor
That's the spiritquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoorIk ben perfect zoals ik ben, anders was ik ik niet.
You bet!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Dude, you're back! *smak* *smak* *smak*
Pjongjuk, volgens mijn broertje (en het was z'n vriendin).quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef k_man het volgende:
Noir Desir... die zanger had z'n vrouw vermoord toch?
I know, rightquote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef k_man het volgende:
De vlucht naar huis is beroerdste moment van een vakantie. Urenlang zinloos zitten. Niks om naar uit te kijken. Het is over, voorbij, geweest. Het enige dat je nog rest, is zitten en wachten.
Nee, dat niet. Ik weet wel dat hi begonnen is als dichter en op een gegeven moment bedacht dat het wel aardig zou zijn om eens wat teksten van muziek te voorzien. Z'n songteksten blinken vaak ook niet uit in begrijpelijkheid.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pjongjuk, volgens mijn broertje (en het was z'n vriendin).
Heb je weleens wat gelezen van Leonard Cohen? Hij schrijft vanalles, poezie en proza.
Vrij vaag, als je het mij vraagt
Ja, dat is altijd zo'n fijne beloning voor het zweten inderdaad! Fijn joh, dat je het weer gevonden hebt met sporten!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Het sportregime werkt nog steeds! Morgen ben ik weer de sigaar gelukkigeIk merk potverdorie al na 2 weken een duidelijke conditieverbetering. Wat is dat toch een magisch iets, conditie
Zo heb je het en zo ben je het kwijt. En vice versa ofcourse.
Dat is een groot deel van de charme van reizen vind ik: gewoon weer thuiskomen bij de poezen en in dit geval ook de man (alles is toch een beetje minder leuk zonder hem hoorquote:Maar wereldreiziger, is het niet zalig om op je eigen bank te genieten van een glas wijn? Met je eigen vent
Hemeltje, reizen is leuk, maar dat thuiskomen moet het einde zijn!
Want jij was liever gezellig blijven doorkleppen over wat er allemaal mis is met iedereen?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
En zo sneeuwt een topic onder.....
Stiekem wel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:. Eigenlijk gaat het heel stiekem daar toch allemaal om, in het leven.
Hier nog geen vlokje sneeuw te zien.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
En zo sneeuwt een topic onder.....
Voorbeeld:quote:Op maandag 2 februari 2009 23:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik weet wel dat hi begonnen is als dichter en op een gegeven moment bedacht dat het wel aardig zou zijn om eens wat teksten van muziek te voorzien. Z'n songteksten blinken vaak ook niet uit in begrijpelijkheid.
O dat is kut inderdaad!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know, right
Nachtvlucht en niet kunnen slapen![]()
Dat zou best kunnen, dat ze het wat opstoken rond slaaptijd.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Ze maken vliegtuigen ook vies warm als ze vinden dat iedereen moet slapen. Expres voor zuurstofebrek zorgen is het volgens mijBen wel eens bij de stewardessen gaan zitten (heerlijk koel!) omdat ik helemaal onpasselijk werd van de vieze warme lucht in mijn gezicht.
Want ik was liever doorpraten met mensen die een meet zouden willen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want jij was liever gezellig blijven doorkleppen over wat er allemaal mis is met iedereen?
Kom lekker op 18/4 rijsttafelen. Dan zie je dezelfde mensen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Want ik was liever doorpraten met mensen die een meet zouden willen.
Hey.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:10 schreef k_man het volgende:
[..]
Hey.@P.F Donderdag ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@K_man: Woensdag ff ophalen?
Deze week dagdienst... Werk dan tot drie uur..
Oh my god... you fell out of the ugly tree and hit every branch on the way down
Ohh Dude wat lomp van mij...... SORRY......quote:
Welnee, geen zorgen, ik vind er niets lomps aan!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:47 schreef kres het volgende:
[..]
Ohh Dude wat lomp van mij...... SORRY......![]()
Ik heb nog hoop terug te lezen.... Ik neem aan dat he het erg naar je zin hebt gehad ?
Hangt er beetje vanaf hoe laat, ik ben eerst in Bussum, daarna in Almere H, daarna kan ik naar Osdorp gaan, moet kres maar even laten weten hoe laatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:44 schreef kres het volgende:
[..]
@P.F Donderdag ?
@K_man: Woensdag ff ophalen?
Deze week dagdienst... Werk dan tot drie uur..
Jaa Foto'squote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welnee, geen zorgen, ik vind er niets lomps aan!![]()
Ja ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad (en zal zo wat kieken plaatsen).
En ik heb het evenzo vreselijk naar mijn zin nu ik weer thuis ben.
Met jou ook alles wel?
Hmm jij hebt een volle agenda zeg ik....quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Hangt er beetje vanaf hoe laat, ik ben eerst in Bussum, daarna in Almere H, daarna kan ik naar Osdorp gaan, moet kres maar even laten weten hoe laat
Ojee, sterkte!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:56 schreef kres het volgende:
Ohh fuck mijn wekker gaat over 4 uurtjes....![]()
[..]
Ja hèquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
PF ik keek even in je kamer-topic, en wat wordt het mooi zeg, met die vloer!
Is goed.... Ik werk wel ff paar uurtjes door.. Kan het geld ook goed gebruiken.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:57 schreef P.F het volgende:
Ik ben om 15:00 klaar met afrijden, om 16:00 in Almere? En dan om 17:30 op z'n vroegst in Amsterdam..
foto's, foto's...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Ja ik heb het vreselijk naar mijn zin gehad (en zal zo wat kieken plaatsen).
Nou, wat een goede berichten allemaal!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:59 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja hè!!
En ik mag misschien de senseo (die niet in gebruik is) van de ouders van vriendje (voor mij dan voor chocomel) maar als ik visite heb kan ik ze senseo aanbieden (wat ik eigenlijk liever niet doe, maar sommige mensen houden nu eenmaal van senseo)
Sure?? Dat is wel tof maar hoef je echt niet te doenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:01 schreef kres het volgende:
[..]
Is goed.... Ik werk wel ff paar uurtjes door.. Kan het geld ook goed gebruiken.
En ik sta heel tof op de foto (egopostquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:02 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, wat een goede berichten allemaal!![]()
Ze uploaden nu.quote:
Dank u.quote:
Dat zag ik ergens. Leuk!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:03 schreef P.F het volgende:
[..]
En ik sta heel tof op de foto (egopost)
Ja sorry ik kom wel weer binnenvallen zeg
Nee, ik heb geen log.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:04 schreef P.F het volgende:
Heb je ook een log of heb ik daar overheen gelezen?
Planning op mijn werk verandert steeds.. Dus als er een moment is dat we het kunnen doen dan moeten we het ook doen. Kan me goed voorstellen dat jij die spullen ook een keertje wil hebben. (ohh wat zal het een flater zijn als het niet in mijn auto pastquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:02 schreef P.F het volgende:
[..]
Sure?? Dat is wel tof maar hoef je echt niet te doenAls het anders beter uitkomt of zo??
Ja ik bescheur me daar nog al om de dames SHE-adepten.quote:
Jaquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:06 schreef kres het volgende:
[..]
Planning op mijn werk verandert steeds.. Dus als er een moment is dat we het kunnen doen dan moeten we het ook doen. Kan me goed voorstellen dat jij die spullen ook een keertje wil hebben. (ohh wat zal het een flater zijn als het niet in mijn auto past)
Stopt er geen trem bij jou voor de deur.? Werk bij het GVB. Anders gooi ik die spullen in een van de trams en dan moet je ze ff opwachten op de halte...
Hehe, ze geeft wel goede adviezen tough, en ik vind haar tof dus reken ik mij daar onderquote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja ik bescheur me daar nog al om de dames SHE-adepten.![]()
Het ultieme lurk-topic
Stel je voor dat je op straat loopt en dan komt er een tram voorbij met een bank en een lampquote:
Ahh joh een beetje laag uitgesneden truitje doet wonderen hoor...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 01:11 schreef P.F het volgende:
Maar, ik woon best eventjes lopen vanaf die tramhalteEn ik denk niet dat ik in m'n eentje een bank kan tillen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |