ja ik ga zo ook eens lekker slapen. Morgen weer een nieuwe dagquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik ga trouwens lekker naar mijn bedje toe..![]()
Ik vond het gezellig en leuk met jullie vanavond![]()
Nee hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Leintjeuh het volgende:
Ach Isa met jou is óók van alles mis hoorJij mag ook naar de meet komen hoor
That's the spiritquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Isabeau het volgende:
Nee hoorIk ben perfect zoals ik ben, anders was ik ik niet.
You bet!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef Isabeau het volgende:
Dude, you're back! *smak* *smak* *smak*
Pjongjuk, volgens mijn broertje (en het was z'n vriendin).quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef k_man het volgende:
Noir Desir... die zanger had z'n vrouw vermoord toch?
I know, rightquote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef k_man het volgende:
De vlucht naar huis is beroerdste moment van een vakantie. Urenlang zinloos zitten. Niks om naar uit te kijken. Het is over, voorbij, geweest. Het enige dat je nog rest, is zitten en wachten.
Nee, dat niet. Ik weet wel dat hi begonnen is als dichter en op een gegeven moment bedacht dat het wel aardig zou zijn om eens wat teksten van muziek te voorzien. Z'n songteksten blinken vaak ook niet uit in begrijpelijkheid.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Pjongjuk, volgens mijn broertje (en het was z'n vriendin).
Heb je weleens wat gelezen van Leonard Cohen? Hij schrijft vanalles, poezie en proza.
Vrij vaag, als je het mij vraagt
Ja, dat is altijd zo'n fijne beloning voor het zweten inderdaad! Fijn joh, dat je het weer gevonden hebt met sporten!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:35 schreef Isabeau het volgende:
Het sportregime werkt nog steeds! Morgen ben ik weer de sigaar gelukkigeIk merk potverdorie al na 2 weken een duidelijke conditieverbetering. Wat is dat toch een magisch iets, conditie
Zo heb je het en zo ben je het kwijt. En vice versa ofcourse.
Dat is een groot deel van de charme van reizen vind ik: gewoon weer thuiskomen bij de poezen en in dit geval ook de man (alles is toch een beetje minder leuk zonder hem hoorquote:Maar wereldreiziger, is het niet zalig om op je eigen bank te genieten van een glas wijn? Met je eigen vent
Hemeltje, reizen is leuk, maar dat thuiskomen moet het einde zijn!
Want jij was liever gezellig blijven doorkleppen over wat er allemaal mis is met iedereen?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
En zo sneeuwt een topic onder.....
Stiekem wel jaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef Duderinnetje het volgende:. Eigenlijk gaat het heel stiekem daar toch allemaal om, in het leven.
Hier nog geen vlokje sneeuw te zien.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:42 schreef krakkemieke het volgende:
En zo sneeuwt een topic onder.....
Voorbeeld:quote:Op maandag 2 februari 2009 23:41 schreef k_man het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Ik weet wel dat hi begonnen is als dichter en op een gegeven moment bedacht dat het wel aardig zou zijn om eens wat teksten van muziek te voorzien. Z'n songteksten blinken vaak ook niet uit in begrijpelijkheid.
O dat is kut inderdaad!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:39 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
I know, right
Nachtvlucht en niet kunnen slapen![]()
Dat zou best kunnen, dat ze het wat opstoken rond slaaptijd.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:50 schreef Isabeau het volgende:
Ze maken vliegtuigen ook vies warm als ze vinden dat iedereen moet slapen. Expres voor zuurstofebrek zorgen is het volgens mijBen wel eens bij de stewardessen gaan zitten (heerlijk koel!) omdat ik helemaal onpasselijk werd van de vieze warme lucht in mijn gezicht.
Want ik was liever doorpraten met mensen die een meet zouden willen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Want jij was liever gezellig blijven doorkleppen over wat er allemaal mis is met iedereen?
Kom lekker op 18/4 rijsttafelen. Dan zie je dezelfde mensen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:58 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Want ik was liever doorpraten met mensen die een meet zouden willen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |