Jawel hoor ;dquote:
Dat lijkt ajaxquote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef Daniane het volgende:
yeyeyeye.
quote:
Volgens mij zou dat meteen een record zijn.. 2000quote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef Lauriette91 het volgende:
Maar 2000 posts is wel heeeeel erg veel
Ik weet dat ik het kanquote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef Lauriette91 het volgende:
Maar 2000 posts is wel heeeeel erg veel
Ja maar ik heb geen moeite, want ik heb vandaag 2 uur getraind ongeveer, en ik heb niet de hele tijd lopen posten, dusquote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]![]()
![]()
Roel_Jewel had een keer 1200nogwat posts en toen had hij nauwelijks geslapen en praktisch op elke post gereageerd. Als je al moeite hebt met de duizend lukt dat al helemaal niet.
Maar GOOOO NIJN!
GMTAquote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Meld je aan voor "ik wed dat ik het kan"
VASND had het record met iets van 1300quote:Op maandag 2 februari 2009 23:13 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Volgens mij zou dat meteen een record zijn.. 2000
Dat is wel te verbrekenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:15 schreef Hyman het volgende:
[..]
VASND had het record met iets van 1300
Inderdaad, het is zeker te doen, maargoed, is de zin erquote:Op maandag 2 februari 2009 23:14 schreef Lauriette91 het volgende:
8:00 - 0:00
Dan heb je dus 16 uur.
2000 : 16 = 125 per uur.
Moet lukken
Iemand heeft Sowieso 1337quote:
Het moet nog steeds te doen zijnquote:
Ik heb nu radio 538 aan, nouja die vriend van mequote:
Doen we een keer in de vakantie okquote:Op maandag 2 februari 2009 23:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
als je een Fok! LAN party gaat houden
Maar niemand heeft mij liefquote:
Je bent laat.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:17 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Elke minuut bedoel je.
Snel editen he
Slaap lekkerquote:
Doe je meequote:
mijne welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hihi heel goedquote:
Bijgeloofshizzquote:Op maandag 2 februari 2009 23:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik het pootje, want die brengt geluk
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:18 schreef Noortje. het volgende:
How can I breathe without you?Ik denk met je longenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Ja het werkt niet eensquote:
Feit tochquote:
ja maar ik ben mijn vergrootglas verlorenquote:
Stom hé!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja het werkt niet eens
Ik ben een keer op school 3 keer onder een trap doorgelopen
gebeurde niks, stelletje fakers
Hhaa ik ga het proberenquote:
Tot de 1000quote:
Zoiets gebeurt ook als je het niet verwacht, zoals nu met je fiets bijvoorbeeldquote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ja het werkt niet eens
Ik ben een keer op school 3 keer onder een trap doorgelopen
gebeurde niks, stelletje fakers
Nog 79 in 40 minutnenquote:
Ja maar nog 10 of nog 75?quote:
Je mag de mijne lenen?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
ja maar ik ben mijn vergrootglas verloren
houd ik je aanquote:
Yes, nee ik moest nog 10 naar 41000 waar ik nu wel zal zijn, en dan nog 75, want ik begon op 40075quote:Op maandag 2 februari 2009 23:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja maar nog 10 of nog 75?
[..]
Je mag de mijne lenen?
Dat lijkt nijn welquote:
Dit is de basis van mijn nijnja UI geloof ikquote:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh goedzo!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Yes, nee ik moest nog 10 naar 41000 waar ik nu wel zal zijn, en dan nog 75, want ik begon op 40075
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:22 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het een hond was!
Neeheej, help nijnquote:
Er zijn een paar mensen die me ongestraft zo mogen noemen, en jij bent er geen vanquote:
Ja maar dat duurt te lang, want postenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:22 schreef Hyman het volgende:
KOMOP NIJN,vertel ons een leuk verhaaltje !
Met veel moeite jaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is een konijn, dat zie je toch?
So truequote:Op maandag 2 februari 2009 23:22 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het is een konijn, dat zie je toch?
Post het in kleine delenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar dat duurt te lang, want posten
Daaahhg Sjoegiewoegiequote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Er zijn een paar mensen die me ongestraft zo mogen noemen, en jij bent er geen van
Heul niet!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:23 schreef Hyman het volgende:
[..]
komop, ik spam sneller dan jij doet!
en dat staat voor?quote:
Ja maar k heb het vergrootglas van noortje, dus als je die leent zie je het welquote:
Jij valt eerder in de categorie dan Heimenquote:
Maar op deze manier is het nog steeds 1 postquote:
Nietus, bovendien krijgen jullie nu ook meer postsquote:
Erm voor iets als bye-bye alleen dan andersquote:
Ja ik zat net te denken, wat een grap als ik niet op 40075 begon maar 40074 ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Lauriette91 het volgende:
Nijn!
Zou wel tof zijn als je op precies 1000 eindigt
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Jij valt eerder in de categorie dan Heimen![]()
En ik kan niet weg, dus ik blijf wel plakken denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is wel lastig, aangezien hij niet precies weet waarmee ie begon.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Lauriette91 het volgende:
Nijn!
Zou wel tof zijn als je op precies 1000 eindigt
Precies, ik ben homo, ik val op vrouwen, en dan andersquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Probinski het volgende:
[..]
Erm voor iets als bye-bye alleen dan anders
Rond de 40075 , maar weet k dus niet preciesquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is wel lastig, aangezien hij niet precies weet waarmee ie begon.
Dat is wel balen jaquote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Hyman het volgende:
[..]
Dat is wel lastig, aangezien hij niet precies weet waarmee ie begon.
Aha!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Precies, ik ben homo, ik val op vrouwen, en dan anders
HAHAHAHAHAHAHAHAHA JA!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja ik zat net te denken, wat een grap als ik niet op 40075 begon maar 40074 ofzo!!
Doe een gokjequote:Op maandag 2 februari 2009 23:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Rond de 40075 , maar weet k dus niet precies
Ik loop voor, dit is al iets minder dan 2 per minuutquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
Dus dat is geen probleemskiquote:
Ja, kom je op 999 en dan is dit Nijn:quote:Op maandag 2 februari 2009 23:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja ik zat net te denken, wat een grap als ik niet op 40075 begon maar 40074 ofzo!!
Ik stop dus als ik op 41075 sta, ik meld het wel, dan post ik op 00.01 wel weerquote:
Haha die is vetquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, kom je op 999 en dan is dit Nijn:
[ afbeelding ]
Ja ik loop voor op schemaquote:
AWWWWWWWWWWWWWWquote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hahahahaha stop met emoties oproepen bij mij, ik wil konijntjes niet schattig vinden want dat is slecht voor mijn imago.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:26 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wieso?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hahahahaha stop met emoties oproepen bij mij, ik wil konijntjes niet schattig vinden want dat is slecht voor mijn imago.
quote:
Maar mij vind je toch wel aardig tochquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hahahahaha stop met emoties oproepen bij mij, ik wil konijntjes niet schattig vinden want dat is slecht voor mijn imago.
Njn loopt zelfs voorquote:
Konijntjes zijn ook niet schattig want ze bijtenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je imago?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
en niJn ookquote:
Konijntjes lief vinden is voor geen enkel imago slechtquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik niet, ik werd gebeten door lisquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Konijntjes zijn ook niet schattig want ze bijten
quote:
Ik ben nog nooit gebeten door een nijnquote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Probinski het volgende:
[..]
Konijntjes zijn ook niet schattig want ze bijten
Dat is net iets als wat erwin kroll een keer zei:quote:Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef Noortje. het volgende:
Buiten is het erger, buiten is het erger, buiten wordt gevochten!!!
Het gaat Nijn lukken!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef nijnja het volgende:
Aantal posts: 41.025 (gemiddeld 54 per dag)
Nog 49
*gaat op de grond kwispelenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
, alleen Semmeke en leuke dames mogen dat doen... Jij niet
Ik bijt niet, mits vrouwelijk lik ikquote:Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit gebeten door een nijn
Ik denk het welquote:
--> Mits toestemmingquote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik bijt niet, mits vrouwelijk lik ik
ima·go het; o -’s imagequote:
Dat is wel zieligquote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef Hyman het volgende:
Mijn konijn had een konijnenziekte, waardoor ik elke maand zn tanden een centimeter moest kortwieken ;')
Je faalt, deze wint het zooo keihard van jequote:
Ik weet wat imago is!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ima·go het; o -’s image
image [immitsj] het; o -s indruk die de buitenwereld heeft van iem of iets; imago
Hij merkte dr zelf niets van?quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef Hyman het volgende:
Mijn konijn had een konijnenziekte, waardoor ik elke maand zn tanden een centimeter moest kortwieken ;')
AWWquote:Op maandag 2 februari 2009 23:30 schreef nijnja het volgende:
Aangezien ik niets meer heb om op te reageren
Alleen ik, want ik ben een beer van een konijnquote:Op maandag 2 februari 2009 23:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik weet wat imago is!
Maar waarom mag je konijntjes dan niet lief vinden
HEEJ! HET IS WEL LEON MET EEN STREEPJE HOOR!!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:30 schreef Hyman het volgende:
Nee doorgaan tot het bittere eind Leon!
Neequote:
Nee, daar bovenin zaten geen zenuwen enzo, en het knipte ook heel makkelijk, heel vreemd.quote:
Ik moet werken van 7 tot 9, en werken van 18 tot 21, tussendoro naar de stad en 2 werkstukken maken, en jullie?quote:
Tanden knippenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, daar bovenin zaten geen zenuwen enzo, en het knipte ook heel makkelijk, heel vreemd.
Je moest altijd wel oppassen dat ze tong niet tussen die knipper kwam
ORLY?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik weet wat imago is!
Maar waarom mag je konijntjes dan niet lief vinden
J a, mijn tong laat je met rust, want...quote:Op maandag 2 februari 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee, daar bovenin zaten geen zenuwen enzo, en het knipte ook heel makkelijk, heel vreemd.
Boeie, je spreekt het hetzelfde uitquote:Op maandag 2 februari 2009 23:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
HEEJ! HET IS WEL LEON MET EEN STREEPJE HOOR!!
Niksquote:Op maandag 2 februari 2009 23:31 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik moet werken van 7 tot 9, en werken van 18 tot 21, tussendoro naar de stad en 2 werkstukken maken, en jullie?
Uiteraardquote:Op maandag 2 februari 2009 23:31 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als eerste op FOK! kijken of ie de 1000 heeft staan bij de dagcijfers natuurlijk
dat hoeft nietquote:
...dan kan je niet meer likken?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
J a, mijn tong laat je met rust, want...
Waarom nietquote:
Orly?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ORLY?
Omdat omdat omdat ik dan niet meer stoer ben.
Maar misschien vond ik je al niet stoerquote:Op maandag 2 februari 2009 23:32 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ORLY?
Omdat omdat omdat ik dan niet meer stoer ben.
Jaquote:
* Noortje. heeft spontaan een bloedsmaak in haar mond..quote:Op maandag 2 februari 2009 23:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mij vermaken, als ik me verveel op school!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:33 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
VrijEn geen idee wat ik moet doen
Kusje opquote:Op maandag 2 februari 2009 23:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
* Noortje. heeft spontaan een bloedsmaak in haar mond..
Moet je internet het wel doen deze keerquote:Op maandag 2 februari 2009 23:33 schreef Hyman het volgende:
[..]
Mij vermaken, als ik me verveel op school!
sssstquote:
Padang TSJJJJquote:Op maandag 2 februari 2009 23:34 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Moet je internet het wel doen deze keer
KVKquote:Op maandag 2 februari 2009 23:34 schreef Noortje. het volgende:
http://www.muzikum.eu/art(...)ns_verjaardag-21321/![]()
![]()
Awww
![]()
![]()
Vroeger ging ik hier altijd om huilen en dat ging ik dan verbergen voor mijn ouders.
Probleemski, leef jij ok nogquote:
Dat maakt mij alleen maar stoerder.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kusje op? van nijn, stiekem, dan doet niets met je image
KVK is zo vet, ik heb mijn groep 6 waarom hebben kippen geen gebitjes aangeleerd (IK BEGELEID OP GITAARquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat maakt mij alleen maar stoerder.
Oeh, dan niet stiekemquote:Op maandag 2 februari 2009 23:34 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dat maakt mij alleen maar stoerder.
Nee, ben half dood, en telefoneren en internet gaat niet samenquote:
Awesomeeequote:Op maandag 2 februari 2009 23:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
KVK is zo vet, ik heb mijn groep 6 waarom hebben kippen geen gebitjes aangeleerd (IK BEGELEID OP GITAAR![]()
![]()
)
Die is ook vetquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
KVK is zo vet, ik heb mijn groep 6 waarom hebben kippen geen gebitjes aangeleerd (IK BEGELEID OP GITAAR![]()
![]()
)
Nouja zegquote:Op maandag 2 februari 2009 23:35 schreef Probinski het volgende:
[..]
Nee, ben half dood, en telefoneren en internet gaat niet samen
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:35 schreef nijnja het volgende:
[..]
![]()
)
Naa de kamer van koophandelquote:
Even langs de kamer van koophandelquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Moet je wel naar de miet komenquote:
Sorryquote:
sorryquote:
spijt mequote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:36 schreef Hyman het volgende:
[..]
Even langs de kamer van koophandelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij was zo voorspelbaar maar toch ook weer niet. Briljant.
![]()
Tik hem aanquote:
Maar ik voorzag hetquote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]Hij was zo voorspelbaar maar toch ook weer niet. Briljant.
plain brilliancequote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]Hij was zo voorspelbaar maar toch ook weer niet. Briljant.
Waarom nietquote:
quote:
Ik heb jequote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef Probinski het volgende:
Kip
Maar jij krijgt een kusje van nijnquote:
Pfff aansteller.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:37 schreef Bravebart het volgende:
[..]Ik trek dit ff niet
Catch y'all on the flipside
Omdat ik zielig benquote:
Ik ga nog niet weg!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pfff aansteller.
Doeig!
En trusten Lauriette!
Ik word ook al een dagje ouderquote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Pfff aansteller.
Doeig!
En trusten Lauriette!
quote:
Kippen horen in een boom, niet op de wegquote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik zag vandeweek een kipopdeweg
OHmygawdd!!11
Hij is opgestaan!!
blijkbaarquote:
dat dusquote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan moet je júist in beweging blijven.
Wat een eer! Natuurlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
Noortje., maak jij nu een nieuwe als ik een lapo maak?
jeweetzellef.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:39 schreef Probinski het volgende:
[..]
Kippen horen in een boom, niet op de weg
Dan moeten jullie mij wel de lapo gunnenquote:
Dat lust nijn nietquote:Op maandag 2 februari 2009 23:39 schreef Desunoto het volgende:
Ik zoet een worteltjestaart om Nijn's 1000ste post te vieren maar google afbeeldingen laad niet.
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:40 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil een kangoeroeeeeee ik wil een kangoeroeeee die zegt van spring maar achterop ik breng je overal naartoeeee
Op mijn leeftijd doe je aan ander soort beweging meisjequote:Op maandag 2 februari 2009 23:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan moet je júist in beweging blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |