Ik denk het welquote:
--> Mits toestemmingquote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik bijt niet, mits vrouwelijk lik ik
ima·go het; o -’s imagequote:
Dat is wel zieligquote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef Hyman het volgende:
Mijn konijn had een konijnenziekte, waardoor ik elke maand zn tanden een centimeter moest kortwieken ;')
Je faalt, deze wint het zooo keihard van jequote:
Ik weet wat imago is!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
ima·go het; o -’s image
image [immitsj] het; o -s indruk die de buitenwereld heeft van iem of iets; imago
Hij merkte dr zelf niets van?quote:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:29 schreef Hyman het volgende:
Mijn konijn had een konijnenziekte, waardoor ik elke maand zn tanden een centimeter moest kortwieken ;')
AWWquote:Op maandag 2 februari 2009 23:30 schreef nijnja het volgende:
Aangezien ik niets meer heb om op te reageren
Alleen ik, want ik ben een beer van een konijnquote:Op maandag 2 februari 2009 23:30 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ik weet wat imago is!
Maar waarom mag je konijntjes dan niet lief vinden
HEEJ! HET IS WEL LEON MET EEN STREEPJE HOOR!!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:30 schreef Hyman het volgende:
Nee doorgaan tot het bittere eind Leon!
Neequote:
Nee, daar bovenin zaten geen zenuwen enzo, en het knipte ook heel makkelijk, heel vreemd.quote:
Ik moet werken van 7 tot 9, en werken van 18 tot 21, tussendoro naar de stad en 2 werkstukken maken, en jullie?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |