abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 februari 2009 @ 22:51:39 #1
211831 A_Soul1980
Beast thinks she's the be
pi_65676160
Ik heb een paar dagen geleden een iMac aangeschaft. (Bij Mediamarkt tijdens de beruchte 19% weg ermee actie. Gelukkig was deze wel goedkoper.)

Ik heb 'm nu voor het eerst opgestart en ik zie een kapotte pixel. Het is wel zonde, aangezien het beeld voor de rest wel heel mooi is. Een paar jaar geleden werd nog beweerd dat een tft-beeldscherm 5 kapotte pixels mag hebben. Dat beweerden winkels tenminste. Voor de wet staat geloof ik een kapotte pixel voor een defect en mag je het product omruilen.

Ik vind het aan de andere kant zeikerig om me druk te maken voor die ene defecte pixel en de iMac te ruilen. Wat zouden jullie doen?
  maandag 2 februari 2009 @ 22:52:56 #2
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_65676219
Succes, bij de mediamarkt .
  maandag 2 februari 2009 @ 22:54:38 #3
211831 A_Soul1980
pi_65676287
Ik heb 'm daar gekocht omdat ik niet gek ben!
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 2 februari 2009 @ 22:55:26 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65676332
Je koopt een imac en dan laat je 'm een paar dagen staan
pi_65676345
NIets mis met de service bij de Mediamarkt hoor, waarschijnlijk word die gewoon gerepareerd of je krijgt een nieuwe.
pi_65676364
Je kocht dus een defect product en je wist het niet?
  maandag 2 februari 2009 @ 22:58:51 #7
211831 A_Soul1980
pi_65676477
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef Swetsenegger het volgende:
Je koopt een imac en dan laat je 'm een paar dagen staan
nope, hij was uitverkocht maar ik kon er een reserveren.
  maandag 2 februari 2009 @ 22:59:15 #8
211831 A_Soul1980
pi_65676499
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:56 schreef SkyChat het volgende:
Je kocht dus een defect product en je wist het niet?
nee
pi_65676613
Bij de Mediamarkt zit je wat dat betreft wel goed. Ook met 1 dode pixel kan je hem gewoon terug brengen en een nieuwe meenemen. Probleem is dat ze hem dan gewoon weer in het schap zetten totdat iemand anders hem koopt die er niet moeilijk over doet.

Toen ik vorige jaar m'n nieuwe Samsung beeldscherm kocht moest ik iig 3 keer terug voor ik een scherm zonder dode pixels had (en ja, ik had hem natuurlijk ook direct de 1e keer in de winkel kunnen checken )
~To alcohol! The cause of, and solution to all of life's problems~
pi_65676627
je krijgt meestal dan een nieuwe
pi_65676730
Gewoon naar de apple store reseller gaan en het zeggen Niet zo moeilijk doen...
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  maandag 2 februari 2009 @ 23:04:04 #12
211831 A_Soul1980
pi_65676751
Gewoon proberen dus. Niks te verliezen.

Misschien is het een luie pixel. Er zijn toch gratis tools waarmee je die eventueel kan activeren?
pi_65677234
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef A_Soul1980 het volgende:
Gewoon proberen dus. Niks te verliezen.

Misschien is het een luie pixel. Er zijn toch gratis tools waarmee je die eventueel kan activeren?
Ja
  Moderator maandag 2 februari 2009 @ 23:16:43 #14
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65677305
gewoon teruggaan , je krijgt em wel
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_65677794
Teruggaan, zeiken, desnoods de werknemers bedreigen, vervolgens nooit meer bij de mediamarkt een computer kopen
  maandag 2 februari 2009 @ 23:45:32 #16
11697 Junkie
VideoFreak :)
pi_65678471
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef dottinator het volgende:
Teruggaan, zeiken, desnoods de werknemers bedreigen, vervolgens nooit meer bij de mediamarkt een computer kopen
Amen...
  maandag 2 februari 2009 @ 23:55:00 #17
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65678876
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:28 schreef dottinator het volgende:
Teruggaan, zeiken, desnoods de werknemers bedreigen, vervolgens nooit meer bij de mediamarkt een computer kopen een Apple kopen
pi_65679043
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Godsamme leolinedance rot op met je eeuwige gezeik... Als je zo'n hekel hebt aan apple ga er dan over klagen in het OS Wars topic in dig

Kutuser.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:10:59 #19
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65679412
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Godsamme leolinedance rot op met je eeuwige gezeik... Als je zo'n hekel hebt aan apple ga er dan over klagen in het OS Wars topic in dig

Kutuser.
Zie PI
pi_65679574
quote:
Op maandag 2 februari 2009 23:58 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Kutuser.
Maakt niet uit, geeft ons weer een reden om windows topics te spammen
pi_65679737
quote:
Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef Remzz het volgende:
NIets mis met de service bij de Mediamarkt hoor, waarschijnlijk word die gewoon gerepareerd of je krijgt een nieuwe.
Dode pixels repareren
No Guts, No Glory
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:26:33 #22
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65679885
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:21 schreef nuget het volgende:

[..]

Dode pixels repareren
Ja, dat kan. Dat kun je zelfs zelf doen (met een beetje geluk).
  dinsdag 3 februari 2009 @ 01:19:03 #23
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_65680701
Je kunt toch binnen zoveel dagen ruilen? Zet ergens een klein kruisje op de doos, pak em weer in, lever em weer in en zeg..... vergissing van koop, geld terug gaarne.

Dan kom je twee dagen later weer terug, en koop je weer een iMac. Als ze de doos met het kruisje over de toonbank schuiven, vraag je of ze niet toevallig een doos hebben die niet al eerder is open geweest.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_65680740
Met computers kunnen ze daar nog wel eens lastig over doen, omdat deze niet binnen de 14 dagen geld terug regeling vallen. Ze hoeven hem dus niet terug te nemen omdat 1 dode pixel geen defect is.
[b]Op zaterdag 3 juni 2006 18:14 schreef Dirktator het volgende:[/b]
Zelden zoeen hendig sjieke OP meegemaakt! :D
[quote][b]Op woensdag 14 juni 2006 20:41 schreef Jeff1981 het volgende:[/b]
En met 2 handen heb je al een trio :P
pi_65680936
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dode pixels zijn dood en kan je niet meer "levend" krijgen.. wat jij bedoelt zijn denk ik "luie" pixels, of hoe dat ook heet.. hebben ook een andere kleur dan dode pixels en kan je met soms met software repareren
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:31:43 #26
211831 A_Soul1980
pi_65742012
Nou, Mediamarkt verwijst me naar Apple en Apple naar Mediamarkt. Dus ik heb de consumentenbond opgebeld hoe het precies zit met die dode pixels. Volgens hen hoef ik dat niet te accepteren en moet ik dus schriftelijk bezwaar maken.

Echt vervelend als je als consument zo op je strepen moet gaan staan. Het is niet alleen Mediamarkt, maar welke winkel dan ook. Dat verhaal dat er minimaal 5 pixels kapot moeten zijn is gewoon bullshit.
pi_65742251
Waarom koop je een iMac niet gewoon bij een APR, daar heb je altijd goeie service
Omnia dicta fortiora, si dicta Latina
pi_65742572
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:31 schreef A_Soul1980 het volgende:
Nou, Mediamarkt verwijst me naar Apple en Apple naar Mediamarkt. Dus ik heb de consumentenbond opgebeld hoe het precies zit met die dode pixels. Volgens hen hoef ik dat niet te accepteren en moet ik dus schriftelijk bezwaar maken.

Echt vervelend als je als consument zo op je strepen moet gaan staan. Het is niet alleen Mediamarkt, maar welke winkel dan ook. Dat verhaal dat er minimaal 5 pixels kapot moeten zijn is gewoon bullshit.
Zoals ik al vermelde, dit is idd een krom systeem. Feitelijk kan je je gelijk wel halen dmv een rechtszaak, maar uit ervaring is het meestal slimmer om iemand van de Mediamarkt holding te benaderen met een snuggere brief. Hierdoor wordt het meestal veel sneller opgelost, eventueel een emailadres kan je me voor pm'en.
  woensdag 4 februari 2009 @ 19:53:28 #29
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_65742816
Hoe durft de MM je naar Apple te verwijzen? Je hebt hem bij de MM gekocht, die moeten je dan ook helpen.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:02:04 #30
211831 A_Soul1980
pi_65743139
Bij de consumentenbond adviseerden ze mij om een brief naar Mediamarkt te sturen. Ze wezen mij ook nog naar hun website waar voorbeelden staan hoe je zo'n brief moet opstellen. Ik denk dat het met die brief wel goedkomt, omdat ze dan weten dat ik op de hoogte ben dat ik zo'n defect niet hoef te accepteren.

Maar in weze is Apple heel krom. Zij kwamen met het verhaal van die 5 pixels en dat is gewoon bullshit. Nog een voorbeeld: ik had 2Gb extra geheugen erbij aangeschaft voor 45 euro. Dat is nog niet eens een derde van het bedrag wat Apple ervoor vraagt als ik de iMac via de Apple website had aangeschaft.
  woensdag 4 februari 2009 @ 20:03:36 #31
211831 A_Soul1980
pi_65743189
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:53 schreef Sander het volgende:
Hoe durft de MM je naar Apple te verwijzen? Je hebt hem bij de MM gekocht, die moeten je dan ook helpen.
Dat zei de consumentenbond ook.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 20:11:46 #32
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65743476
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:02 schreef A_Soul1980 het volgende:
Maar in weze is Apple heel krom. Zij kwamen met het verhaal van die 5 pixels en dat is gewoon bullshit.
Dat kan best een garantievoorwaarde die ze met hun dealers hebben afgesproken hoewel ik me niet kan voorstellen dat Mediamarkt daarmee akkoord gaat. Jij als consument hebt daar inderdaad geen fuck mee te maken. Los van het feit dat je in dit geval uberhaupt geen ruk met apple te maken hebt.
quote:
Nog een voorbeeld: ik had 2Gb extra geheugen erbij aangeschaft voor 45 euro. Dat is nog niet eens een derde van het bedrag wat Apple ervoor vraagt als ik de iMac via de Apple website had aangeschaft.
Je kan hem gewoon via de applestore kopen zonder extra geheugen en dat geheugen ergens anders aanschaffen. Dat apple gestoorde prijzen vraagt voor extra geheugen (en diverse andere accessoires) is algemeen bekend
pi_65744031
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:11 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat kan best een garantievoorwaarde die ze met hun dealers hebben afgesproken hoewel ik me niet kan voorstellen dat Mediamarkt daarmee akkoord gaat. Jij als consument hebt daar inderdaad geen fuck mee te maken. Los van het feit dat je in dit geval uberhaupt geen ruk met apple te maken hebt.
[..]
Dit is opzich correct maar, je gaat bij de verkoop akkoord met het product zoals hij volgens de specificaties zou moeten werken. Als dit product volgens de specificaties van apple 5 dode of 3 dode subpixels mag hebben. voldoet dit artikel dus aan de specificaties waarbij jij akkoord bent gegaan bij de verkoop.

Desalniettemin zal de MM bij aanhouden niet moeilijk doen, ze gooien hem toch weer de winkel en en proberen het later nog is.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 20:43:40 #34
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65744847
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:24 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Dit is opzich correct maar, je gaat bij de verkoop akkoord met het product zoals hij volgens de specificaties zou moeten werken. Als dit product volgens de specificaties van apple 5 dode of 3 dode subpixels mag hebben. voldoet dit artikel dus aan de specificaties waarbij jij akkoord bent gegaan bij de verkoop.
Nonsens. Bron? Mediamarkt dient een deugdelijk product te leveren en de fabrikant gaat niet bepalen wat een deugdelijk product is.
pi_65748232
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nonsens. Bron? Mediamarkt dient een deugdelijk product te leveren en de fabrikant gaat niet bepalen wat een deugdelijk product is.
Nee een klant gaat bepalen wat een deugdelijk product is. Mijn IMAC kan niet opstijgen. dat had ik er vantevoren van verwacht.

Een dooie pixel een kwaliteitscriterium. Die kwaliteit varieert per product en moet binnen acceptabele grenzen liggen. Maximaal 3 dode pixels kan een acceptable grens zijn, afhankelijk van de klasse van de monitor.

In tegenstelling tot wat jij denkt is de fabrikant niet wettelijk verplicht om aan jouw verwachtingen te voldoen.

Het gaat erom wat jij ervan mag verwachten, niet om wat jij wilt. Jij doet net alsof een defecte pixel hetzelfde is als een defecte monitor. Maar dat is natuurlijk niet zo, want je kunt alles wat je met die monitor moet kunnen: Gamen,internetten etc.
Of de monitor aan de verwachting voldoet staat dus minstens open voor discussie.

Wat jij voorstelt is om de definitie van 'deugdelijk' volledig aan jouw beoordeling over te laten.
Bij een apparaat dat niet functioneert is dat duidelijk. Maar als een 1280x1024 monitor twee defecte pixels heeft, dan werken dus 0.5 x één tienduizendste van een procent van alle beeldelementen niet.
Of andersom: Het apparaat is 99,99994914% correct.

Ik ben het met je eens dat je echt niet naar 10% foute pixels wilt kijken.
Maar bij een 0.00005% fout kun je toch niet met droge ogen zeggen dat het apparaat 'defect' is.
Hallo! Jouw stereo vervormt veel meer dan dat. Heb je die ook teruggebracht?
Jouw auto wijkt in alle meetbare zaken (gewicht, verbruik, topsnelheid, accelleratie) veel meer af dan 0.00005%.
Alle apparatuur die jij in huis hebt, van de inhoud van je tandpastatube tot je keukenweegschaal aan toe, wijkt waanzinnig veel meer af van zijn specs dan 0.00005%. Allemaal ondeugdelijk dus?

Het enige verschil met een TFT monitor is dat-ie digitaal is waardoor je van elke pixel kunt zeggen of hij het doet of niet. Maar daar wordt niet ineens het hele scherm defect van.
Dat je het bij een TFT monitor duidelijker kan zien is niet hetzelfde als: Defect product.
pi_65748368
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 20:43 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nouja, een fabrikant bepaalt natuurlijk wel de specificaties .
pi_65748501
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Nee een klant gaat bepalen wat een deugdelijk product is. Mijn IMAC kan niet opstijgen. dat had ik er vantevoren van verwacht.
Maar je iMac kan wel vliegen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 22:33:09 #38
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65749174
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:13 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Een dooie pixel een kwaliteitscriterium. Die kwaliteit varieert per product en moet binnen acceptabele grenzen liggen. Maximaal 3 dode pixels kan een acceptable grens zijn, afhankelijk van de klasse van de monitor.
Nee dat kriterium is allang naar de prullebak verwezen. Ik heb een scherm met pixels en mag verwachten dat die werken. Punt.
quote:
In tegenstelling tot wat jij denkt is de fabrikant niet wettelijk verplicht om aan jouw verwachtingen te voldoen.
De fabrikant is wettelijk verplicht een product te leveren dat werkt zoals je mag verwachten voor de levensduur die je mag verwachten.
quote:
Het gaat erom wat jij ervan mag verwachten, niet om wat jij wilt. Jij doet net alsof een defecte pixel hetzelfde is als een defecte monitor. Maar dat is natuurlijk niet zo, want je kunt alles wat je met die monitor moet kunnen: Gamen,internetten etc.
Nee dat kan je niet, want 1 pixel doet niet mee. Die monitor is dus simpelweg niet foutloos, hetgeen ik wel mag verwachten bij een nieuw product.
quote:
Of de monitor aan de verwachting voldoet staat dus minstens open voor discussie.
Nee dat is het niet. Dat laten veel mensen zich aanleunen door een winkel
quote:
Wat jij voorstelt is om de definitie van 'deugdelijk' volledig aan jouw beoordeling over te laten.
Welnee, aan gezond verstand. Als ik een NIEUW product koop mag ik simpelweg verwachten dat ALLES naar behoren werkt en niet voor een bepaald percentage.
quote:
Bij een apparaat dat niet functioneert is dat duidelijk. Maar als een 1280x1024 monitor twee defecte pixels heeft, dan werken dus 0.5 x één tienduizendste van een procent van alle beeldelementen niet.
Of andersom: Het apparaat is 99,99994914% correct.
En geen 100% waar ik wel voor betaald heb.
quote:
Ik ben het met je eens dat je echt niet naar 10% foute pixels wilt kijken.
Maar bij een 0.00005% fout kun je toch niet met droge ogen zeggen dat het apparaat 'defect' is.
Jawel.
quote:
Hallo! Jouw stereo vervormt veel meer dan dat. Heb je die ook teruggebracht?
Jouw auto wijkt in alle meetbare zaken (gewicht, verbruik, topsnelheid, accelleratie) veel meer af dan 0.00005%.
Alle apparatuur die jij in huis hebt, van de inhoud van je tandpastatube tot je keukenweegschaal aan toe, wijkt waanzinnig veel meer af van zijn specs dan 0.00005%. Allemaal ondeugdelijk dus?
Nee want daarbij behoort het binnen de normale toleranties. Van een tft scherm is het allang niet meer zo dat gedurende het productieproces pixel het niet doen. Daarnaast is het ook simpel te controleren.
quote:
Het enige verschil met een TFT monitor is dat-ie digitaal is waardoor je van elke pixel kunt zeggen of hij het doet of niet. Maar daar wordt niet ineens het hele scherm defect van.
Jawel.
quote:
Dat je het bij een TFT monitor duidelijker kan zien is niet hetzelfde als: Defect product.
Jawel.
pi_65749206
En weetje wat nou het kromme is, uiteindelijk kan je als consument wel je gelijk halen hoor, er zijn al tig uitspraken waaruit blijkt dat klanten dit niet mogen verwachten omdat er wel volledig werkende schermen gemaakt kunnen worden.

Tuurlijk kan dat. T probleem is alleen dat het niet altijd gebeurd, (en nee de fabrikant doet dit niet om jou te pesten). Er kunnen ook spaceshuttles naar de maan gemaakt worden. Maar helaas komen ze ook niet allemaal heel aan, of terug.

Nu is de vraag, wat kunnen we hier aan doen.

A: de fabrikanten wijzen op hun verantwoordelijkheden en de schermen 30% duurder laten worden omdat alles gecheckt moet worden.
B: de constructie die er nu is.

Het is gewoon vervelend dat van de winkelier verwacht wordt dat deze een dodepixelloos scherm aanbied, terwijl de fabrikant dit niet eens kan garanderen (zie specificaties toestellen).

De ideale oplossing zou natuurlijk zijn dat ze dodepixelvrij geleverd moeten worden, en dat ze anders teruggestuurd moeten worden naar de fabrikant (door de winkel dan).

Dan zou het voor niemand een probleem zijn
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 22:35:00 #40
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 22:35:48 #41
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65749296
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef oinkoink12 het volgende:
En weetje wat nou het kromme is, uiteindelijk kan je als consument wel je gelijk halen hoor, er zijn al tig uitspraken waaruit blijkt dat klanten dit niet mogen verwachten omdat er wel volledig werkende schermen gemaakt kunnen worden.

Tuurlijk kan dat. T probleem is alleen dat het niet altijd gebeurd, (en nee de fabrikant doet dit niet om jou te pesten). Er kunnen ook spaceshuttles naar de maan gemaakt worden. Maar helaas komen ze ook niet allemaal heel aan, of terug.
Das ook echt een argument om als consument dan maar tering kwaliteit te accepteren.
quote:
Nu is de vraag, wat kunnen we hier aan doen.

A: de fabrikanten wijzen op hun verantwoordelijkheden en de schermen 30% duurder laten worden omdat alles gecheckt moet worden.
B: de constructie die er nu is.
C. goede kwaliteit eisen en de markt van vraag en aanbod zijn werk laten doen waardoor de prijs gelijk blijft.
quote:
Het is gewoon vervelend dat van de winkelier verwacht wordt dat deze een dodepixelloos scherm aanbied, terwijl de fabrikant dit niet eens kan garanderen (zie specificaties toestellen).
Dat kunnen ze wel. Door gewoon de schermen die niet pixelperfect zijn niet de deur uit te sturen. Doen chipfabrikanten ook.
quote:
De ideale oplossing zou natuurlijk zijn dat ze dodepixelvrij geleverd moeten worden, en dat ze anders teruggestuurd moeten worden naar de fabrikant (door de winkel dan).

Dan zou het voor niemand een probleem zijn
Ja die zielige winkeliers ook
pi_65749405
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:33 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Nee dat kriterium is allang naar de prullebak verwezen. Ik heb een scherm met pixels en mag verwachten dat die werken. Punt.
[..]

De fabrikant is wettelijk verplicht een product te leveren dat werkt zoals je mag verwachten voor de levensduur die je mag verwachten.
[..]

Nee dat kan je niet, want 1 pixel doet niet mee. Die monitor is dus simpelweg niet foutloos, hetgeen ik wel mag verwachten bij een nieuw product.
[..]

Nee dat is het niet. Dat laten veel mensen zich aanleunen door een winkel
[..]

Welnee, aan gezond verstand. Als ik een NIEUW product koop mag ik simpelweg verwachten dat ALLES naar behoren werkt en niet voor een bepaald percentage.
[..]

En geen 100% waar ik wel voor betaald heb.
[..]
http://consuwijzer.nl/Ik_(...)n_deugdelijk_product

Wat mag ik verwachten van een product?

Wat u mag verwachten van een product, hangt af van de volgende dingen:

* de prijs;
* het soort product;
* het soort winkel;
* wat de verkoper gezegd heeft over het product;
* de informatie in een folder van de fabrikant, of op de verpakking.

Wie is verantwoordelijk als het product niet aan mijn verwachtingen voldoet?

Is een product niet goed, dus voldoet het niet aan de verwachtingen die u mag hebben? Dan is de verkoper daarvoor verantwoordelijk. U hebt met hem namelijk een koopovereenkomst gesloten. Dat betekent dat hij volgens de wet een goed product moet leveren. De verkoper mag u niet naar de fabrikant van het product sturen. Hij moet het probleem voor u oplossen.

Is het product goed, maar had u de verkeerde verwachtingen? Dan is de verkoper niet verantwoordelijk. Dan bent u dus zelf verantwoordelijk.

Dit wil dus zeggen, als het product aan de eisen voldoet die op de verpakking staan, het product goed is. Dus had u de verkeerde verwachtingen
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 22:40:03 #43
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65749459
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:38 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

* de prijs;
* het soort product;
* het soort winkel;

Is een product niet goed, dus voldoet het niet aan de verwachtingen die u mag hebben? Dan is de verkoper daarvoor verantwoordelijk. U hebt met hem namelijk een koopovereenkomst gesloten. Dat betekent dat hij volgens de wet een goed product moet leveren. De verkoper mag u niet naar de fabrikant van het product sturen. Hij moet het probleem voor u oplossen.

Is het product goed, maar had u de verkeerde verwachtingen? Dan is de verkoper niet verantwoordelijk. Dan bent u dus zelf verantwoordelijk.

Dit wil dus zeggen, als het product aan de eisen voldoet die op de verpakking staan, het product goed is. Dus had u de verkeerde verwachtingen
http://tweakers.net/nieuw(...)ls-om-te-ruilen.html

Ik heb dan ook nog op geen enkele tft doos zien staan dat er waarschijnlijk 5 pixels naar de klote zijn. Niet zo gek, want dan verkoop je geen rochel meer.

Maar ik heb gewoon gelijk. Je hoeft geen scherm met een dode pixel te accepteren en Mediamarkt heeft geen poot om op te staan.
pi_65749562
Op alle tft dozen (voor zover ik weet) wordt verwezen naar de pixelpolicy.
En een fossiele uitspraak van een niet meer bestaande commissie zal vast wonderen doen tegenover de bijgewerkte website van de consuwijzer

ConsuWijzer is het informatieloket voor consumenten van de Nederlandse overheid. Het is ontstaan uit een samenwerking tussen de drie toezichthouders die onder het Ministerie van Economische Zaken vallen; de Consumentenautoriteit, de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA).
  woensdag 4 februari 2009 @ 22:43:16 #45
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_65749595
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:19 schreef maartena het volgende:
Je kunt toch binnen zoveel dagen ruilen? Zet ergens een klein kruisje op de doos, pak em weer in, lever em weer in en zeg..... vergissing van koop, geld terug gaarne.
Nee, je kunt binnen 7 dagen de koop ontbinden bij koop op afstand, dat gaat in dit geval dus niet op.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 22:44:45 #46
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65749654
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:42 schreef oinkoink12 het volgende:
Op alle tft dozen (voor zover ik weet) wordt verwezen naar de pixelpolicy.
Ik zal zo meteen even de doos van mijn macbook bekijken en morgen de doos van een 24" iMac en weet eigenlijk al voor 100% zeker dat het er niet op staat.
quote:
En een fossiele uitspraak van een niet meer bestaande commissie zal vast wonderen doen tegenover de bijgewerkte website van de consuwijzer
Ze zeggen alletwee hetzelfde helder licht. Als er niets gespecificeerd is mag ik verwachten een pixelperfect scherm te hebben.
quote:
ConsuWijzer is het informatieloket voor consumenten van de Nederlandse overheid. Het is ontstaan uit een samenwerking tussen de drie toezichthouders die onder het Ministerie van Economische Zaken vallen; de Consumentenautoriteit, de Nederlandse Mededingingsautoriteit (NMa) en de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit (OPTA).
Goh, bedank voor deze copy paste. Ik had nog noooooooooooooit van consuwijzer gehoord
pi_65749742
Naja op mijn 2 samsungschermen stond het op de doos.

Verder durf ik daar geen uitspraken over te doen, ik meen dat in de winkel waar ik werk op de meeste dozen verwezen wordt naar de policy.

Mits dit niet zo is, zie ik geen reden om het te accepteren.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 22:48:24 #48
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65749806
Zelfs al staat het er wel op, gewoon niet accepteren.
pi_65749912
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Zelfs al staat het er wel op, gewoon niet accepteren.
Op welke wet beroep je je dan?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 22:55:17 #50
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65750105
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:50 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Op welke wet beroep je je dan?
Op de 'ik schop net zo lang stennis in je toko tot je me compenseert wet'. Winkeliers moeten niet janken. Voor de bijdrages aan een meter schap, participaties voor marketing, instore medewerkers en andere kosten bovenop de marges die ze van fabrikanten eisen mogen ze wel service verlenen.

Daarnaast zal de winkelier moeten bewijzen dat de klant er VOOR de aankoop van op de hoogte had kunnen zijn. Aangezien de dozen of niet aanwezig zijn of half naar de klote zijn in de schappen en het zeker niet op een kaartje staat dat het te verwachten is dat er pixels naar de klote zijn haal je als consument gewoon je gelijk.
pi_65750173
Tja, dan lijkt me hierbij de inhoudelijke discussie wel afgelopen.
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 22:58:20 #52
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65750215
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:56 schreef oinkoink12 het volgende:
Tja, dan lijkt me hierbij de inhoudelijke discussie wel afgelopen.
De inhoudelijke discussie was naar 2 posts al afgelopen. Medimarkt moet die mac gewoon omruilen. Simpel.
pi_65750321
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De inhoudelijke discussie was naar 2 posts al afgelopen. Medimarkt moet die mac gewoon omruilen. Simpel.
Nou ga zelf mee met TS, en regel dat eventjes volgens Artikel 1 van het Maak veel lawaai in de winkelwetboek
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 23:02:45 #54
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65750361
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:01 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

Nou ga zelf mee met TS, en regel dat eventjes volgens Artikel 1 van het Maak veel lawaai in de winkelwetboek
Dat hoeft helemaal niet, aangezien het niet op een iMac doos staat dus hij sowieso in zijn recht staat.
pi_65750399
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:58 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Naar 2 posts.

Inhoudelijk is het toch niet meer zeg je, dus ik durfde dit best te zeggen .
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 23:04:08 #56
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65750417
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:03 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Naar 2 posts.

Inhoudelijk is het toch niet meer zeg je, dus ik durfde dit best te zeggen .
Ik was heel snel aan het tikken.
pi_65750437
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:04 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Ik was heel snel aan het tikken.
Vooruit, ik vergeef het je!
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 23:05:29 #58
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65750452
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:04 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Vooruit, ik vergeef het je!
werk je trouwens in de webdevelopment?
pi_65750522
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:05 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

werk je trouwens in de webdevelopment?
Nee?
  FOK!-Schrikkelbaas woensdag 4 februari 2009 @ 23:07:42 #60
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65750540
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Nee?
ivm css en php topic
pi_65750553
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:07 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

ivm css en php topic
Ben wat aan het hobbyen
pi_65752561
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:38 schreef EvilMarc het volgende:
Waarom koop je een iMac niet gewoon bij een APR, daar heb je altijd goeie service
So true, heb je nog zelfs kans dat de Mac als DOA wordt ingenomen en je een nieuwe mee krijgt.
pi_65752581
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 23:02 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Dat hoeft helemaal niet, aangezien het niet op een iMac doos staat dus hij sowieso in zijn recht staat.
De iMac dozen zijn mooi.
  donderdag 5 februari 2009 @ 00:20:52 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65752829
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:11 schreef no1uknow het volgende:

[..]

De iMac dozen zijn mooi.
Oeh, nu moet ik ook een Mac hebben!
pi_65753027
Dat moet je sowieso.
  donderdag 5 februari 2009 @ 00:33:45 #66
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65753134
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:28 schreef no1uknow het volgende:
Dat moet je sowieso.
Ja, zo'n doos zou niet misstaan in mijn woonkamer.
pi_65753202
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja, zo'n dooskunstobject zou niet misstaan in mijn woonkamer.
En ga vooral door met je sarcastische opmerkingen, genieten Blijf ik er ook op in gaan.
  donderdag 5 februari 2009 @ 00:41:48 #68
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_65753291
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:37 schreef no1uknow het volgende:

[..]

En ga vooral door met je sarcastische opmerkingen, genieten Blijf ik er ook op in gaan.
Kom op man. Beginnen over hoe mooi de doos van een iMac is...Dan vraag je er ook een beetje om he?
pi_65753314
Ik loop jou ook maar een beetje te fokken hoor.
pi_65753348
Gewoon terugbrengen en dan je geld terug vragen. Mijn ervaring is dat men daar niet moeilijk over doet bij MM.
pi_65753499
De ervaring van TS is anders:
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 19:31 schreef A_Soul1980 het volgende:
Nou, Mediamarkt verwijst me naar Apple
Niks "gewoon" terugbrengen dus.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_65753520
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:51 schreef r_one het volgende:
De ervaring van TS is anders:
Maar je moet ook niet vertellen dat de pixel stuk is. Service is anders, dat ben ik helemaal met je eens.
pi_65753564
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:52 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maar je moet ook niet vertellen dat de pixel stuk is. Service is anders, dat ben ik helemaal met je eens.
Ik volsta even met een quote:
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 01:24 schreef oinkoink12 het volgende:
Met computers kunnen ze daar nog wel eens lastig over doen, omdat deze niet binnen de 14 dagen geld terug regeling vallen.
Of dit klopt, weet ik niet. Heb het nog niet geverifiëerd.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_65753644
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:54 schreef r_one het volgende:
Of dit klopt, weet ik niet. Heb het nog niet geverifiëerd.
Het staat in artikel 13 op de site van Mediamarkt:

Uitgesloten van retour en omruiling zijn:
a. Prepaid- en softwarepakketten.
b. Licentiegebonden producten.
c. Navigatieapparatuur.
d. Desktopcomputers en notebooks.
e. Satelliettunerpakketten en smartcards.
f. Hygiënische producten.

En okee, ik zal het topic voortaan eerst lezen.

Weet jij trouwens in hoeverre fabrikanten rechten kunnen ontlenen aan ISO 13406-2 waarin gespecificeerd staat hoeveel defecte pixels een scherm uit een bepaald klasse mag hebben om aan deze klasse te voldoen? Nagenoeg iedere fabrikant hanteert Klasse II waarin staat dat er maximaal 2 hot pixels of 2 dead-pixels of 5 stuck-pixelfouten per miljoen pixels mogen voor komen, bij aankoop zijn die voorwaarden bekend bij de verkoper en koper, als het goed is.

[ Bericht 9% gewijzigd door Bolkesteijn op 05-02-2009 01:05:05 ]
pi_65753750
Ik werk bij een ander onderdeel van de Metro group, dus zelfde voorwaarden
pi_65753796
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Swetsenegger het volgende:
En dat was in 2003 al bekend: http://tweakers.net/nieuw(...)ls-om-te-ruilen.html
Over geschillencommissies gesproken (merk op de gelijkenis): de SCC is heel wat anders dan de SGC.
Er wordt gesuggereerd dat de SGC uitspraken heeft gedaan terwijl die "uitspraken" van de SCC komen.

Nou, bijzonder fijn dat het Vendex concern die service toen bood inzake hun eigen toko's maar daar generiek rechten aan ontlenen ...

En om het "geweldige" niveau van dat topic op Tweakers even aan te tonen, wilde ik afsluiten met de volgende 2 quotes:
quote:
Door PowerFlower, maandag 24 maart 2003 10:15

Sinds kort is het zo dat je als je wat via internet besteld (of sowieso postorder) je 30 dagen hebt om je te bedenken. Gebruikt of niet, binnen 30 dagen mag je het terugsturen en krijg je je geld terug.
Dat komt door de Europese richtlijn handel op afstand (is dus ook in België zo). Die geldt alleen niet als je in de winkel koopt-- in feite heb je dus een voordeel als je via internet koopt!
quote:
Door Syphera, maandag 24 maart 2003 12:52

Binnen 24 uur kan je alle overeenkomsten teniet doen, dus ook een verkoopovereenkomst die je in een "winkel" aangaat.
Proest2

[ Bericht 20% gewijzigd door r_one op 05-02-2009 01:12:51 ]
.
pi_65753980
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:58 schreef Bolkesteijn het volgende:
Weet jij trouwens in hoeverre fabrikanten rechten kunnen ontlenen aan ISO 13406-2 waarin gespecificeerd staat hoeveel defecte pixels een scherm uit een bepaald klasse mag hebben om aan deze klasse te voldoen? Nagenoeg iedere fabrikant hanteert Klasse II waarin staat dat er maximaal 2 hot pixels of 2 dead-pixels of 5 stuck-pixelfouten per miljoen pixels mogen voor komen, bij aankoop zijn die voorwaarden bekend bij de verkoper en koper, als het goed is.
In hoeverre de fabrikant er rechten aan kan ontlenen, vind ik volstrekt niet relevant. Ik sluit een koopovereenkomst met de winkelier, niet met de fabrikant.
.
pi_65754067
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:15 schreef r_one het volgende:
In hoeverre de fabrikant er rechten aan kan ontlenen, vind ik volstrekt niet relevant. Ik sluit een koopovereenkomst met de winkelier, niet met de fabrikant.
En als het op de site van de verkoper staat in het geval van een internetshop of op een bordje dat het product aanprijst in de winkel?
pi_65754242
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
En als het op de site van de verkoper staat in het geval van een internetshop of op een bordje dat het product aanprijst in de winkel?
Dan wel; dat impliceert immers dat de retailer dit beleid van de fabrikant ook onverkort hanteert.
Je bent dan vķķr de koop hier op gewezen (althans hebt er kennis van kunnen nemen) en bent er dan ook mee akkoord gegaan.

Verneem je het echter pas uit de tekst op de (reeds verkochte) doos, dan hoef je je daar niets van aan te trekken.

In geval van een internetshop is die mededeling op de site overigens weer overbodig omdat je dan een wettelijk recht op ontbinding hebt gedurende de eerste 7 dagen; of het nou de pixels betreft of dat de kleur vloekt met de kleur van het bankstel Genoeg tijd om op dode pixels te testen zonder een boodschap te hebben aan een of andere ISO-norm
.
pi_65754700
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:29 schreef r_one het volgende:

[..]

Dan wel; dat impliceert immers dat de retailer dit beleid van de fabrikant ook onverkort hanteert.
Je bent dan vķķr de koop hier op gewezen (althans hebt er kennis van kunnen nemen) en bent er dan ook mee akkoord gegaan.

Verneem je het echter pas uit de tekst op de (reeds verkochte) doos, dan hoef je je daar niets van aan te trekken.
Nogmaals, waarop is dat op gebaseerd?
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 22:38 schreef oinkoink12 het volgende:

[..]

* de prijs;
* het soort product;
* het soort winkel;

pi_65754835
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:49 schreef oinkoink12 het volgende:
Nogmaals, waarop is dat op gebaseerd?
Nogmaals:
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:19 schreef Bolkesteijn het volgende:
Op basis dus van:
quote:
* de prijs;
* het soort product;
* het soort winkel;
.
pi_65754878
En als de verkoper het niet specifiek heeft vermeld ( net alsof je van elk artikel alle specificaties kan opdreunen) Voor zover ik weet heeft de klant ook een onderzoeksplicht.

(het is natuurlijk een ander verhaal als een verkoper heeft gezegd dat er GEEN dode pixels inzitten.)
pi_65754962
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 01:58 schreef oinkoink12 het volgende:
En als de verkoper het niet specifiek heeft vermeld ( net alsof je van elk artikel alle specificaties kan opdreunen)
Dan niet. Dat zei ik al.
quote:
Voor zover ik weet heeft de klant ook een onderzoeksplicht.
Klopt. Maar de verkoper een meldingsplicht.
Ik vraag me af of Jan-met-de-pet van het type "Doet u die maar" überhaupt het woord 'pixel' al kan spellen; dus in hoeverre de onderzoeksplicht van koper boven de meldingsplicht van verkoper gaat ...
quote:
(het is natuurlijk een ander verhaal als een verkoper heeft gezegd dat er GEEN dode pixels inzitten.)
Dat lijkt me wel evident ja
.
pi_65754983
Dus de verkoper moet alle specificaties waar waarschijnlijk de koper geen verstand vanaf heeft vermelden?
pi_65755098
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 02:04 schreef oinkoink12 het volgende:
Dus de verkoper moet alle specificaties waar waarschijnlijk de koper geen verstand vanaf heeft vermelden?
Nee, dat is natuurlijk onzin. Er komt ook niemand garantie claimen op basis van "alle" specificaties.

Als b.v. een monitor maar 2 DVI-ingangen heeft i.p.v. 3; niet dat het ontbreken van die derde DVI-ingang een kapotte derde DVI-ingang inhoudt. De koper voor je heeft er ook maar 2 gekregen, in de specs staan er ook maar 2 vermeld.

Als DVI 1 of DVI 2 kapot gaat, kan de verkoper niet zeggen"Ach meneertje, u hebt toch nog een DVI ingang over, wat zeurt u nou, het apparaat is als geheel dus niet kapot. U kunt nog prima gamen op die andere DVI".
.
pi_65755169
En als op de doos staat dat als 1 van de 2 DVI poorten het niet zou blijken te doen dit binnen de specificaties valt?
pi_65755230
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 02:18 schreef oinkoink12 het volgende:
En als op de doos staat dat als 1 van de 2 DVI poorten het niet zou blijken te doen dit binnen de specificaties valt?
Zullen we even realistisch blijven?

Afgezien van het feit dat je van info op de doos pas ná koop kennis hebt kunnen nemen.
Tenzij de dozen palletsgewijs in de winkel staan opgestapeld natuurlijk, lang leve de dozenschuiverts
.
pi_65755269
Tja daar geef ik je wel gelijk in, daar ging ik eigenlijk vanuit
Als je het artikel niet gezien hebt voordat je tot de koop overging is het een ander verhaal

Tevens vind ik je als klant niet echt snugger als je dat niet gedaan hebt.
pi_65755297
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 02:28 schreef oinkoink12 het volgende:
Als je het artikel niet gezien hebt voordat je tot de koop overging is het een ander verhaal
Het artikel bekijken is wat anders dan de doos bekijken

Een doos boeit me niks; als ik een fiets koop, maak ik ook een proefrit op een echte (demo)fiets en ga echt niet die geweldige kartonnen transportverpakking bewonderen of bestuderen

Hoewel sommige posts hier doen vermoeden dat alleen de doos van een Apple al een bezienswaardigheid op zich is maar dit terzijde
.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 5 februari 2009 @ 09:58:13 #90
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_65759813
lijkt me een duidelijk verhaal!
pi_65763167
Tering jantje wat een omslachtig gedoe hier.

Bij de MM kun je alles binnen 2 weken ruilen/retourneren onder het mom van 'hij bevalt niet'.
Dus jij komt daar met je iMac, je zegt dat hij niet bij je bankstel kleurt en voilā, je krijgt zo je geld terug...
  donderdag 5 februari 2009 @ 12:52:15 #93
151340 Casino.Bob
level 100 paladin
pi_65763361
een mac ging toch nooit kapot?
anders steek je gewoon even je tong erin
pi_65763454
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 00:33 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ja, zo'n doos zou niet misstaan in mijn woonkamer.
Beter dan je huidige pc denk ik
pi_65763464
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:52 schreef Casino.Bob het volgende:
een mac ging toch nooit kapot?
Voor macs van de mediamarkt gelden andere regels
  donderdag 5 februari 2009 @ 13:19:46 #96
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_65764183
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:46 schreef Saekerhett het volgende:
Je had beter wel gewoon even door kunnen lezen.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
pi_65765265
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:16 schreef dottinator het volgende:

Maakt niet uit, geeft ons weer een reden om windows topics te spammen
En wat heeft Windows met Apple te maken? Dat is hetzelfde als Dell vergelijken met OSX... een merk computerhardware en een besturingsysteem.

Wat dat betreft zijn Windows en OSX allebei even goed: ze zorgen nooit voor een dode pixel
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:15:48 #98
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65766118
wij hebben die van ons toen omgeruild bij de dixons. Ook kapotte pixel. Was no problemo.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 5 februari 2009 @ 14:17:17 #99
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_65766172
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 00:26 schreef leolinedance het volgende:

[..]

nee, dat kan niet. Luie pixels kun je fixen, dooie niet.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_65768338
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 13:19 schreef Angel_of_Dth het volgende:

[..]

Je had beter wel gewoon even door kunnen lezen.
Misschien wel, krijg nu het gevoel dat ik iets gemist heb
  donderdag 12 februari 2009 @ 02:23:52 #101
211831 A_Soul1980
pi_65973675
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 12:46 schreef Saekerhett het volgende:

Bij de MM kun je alles binnen 2 weken ruilen/retourneren onder het mom van 'hij bevalt niet'.
Dus jij komt daar met je iMac, je zegt dat hij niet bij je bankstel kleurt en voilā, je krijgt zo je geld terug...
Dat dacht ik dus ook. Ik wilde 'm gewoon omruilen voor een andere. Maar ze doen er dus moeilijk over. Heb de brief verstuurd en er een reactie op gekregen. Ik moet met de iMac naar de winkel, zodat ze het probleem nader kunnen bekijken. Ik ga er maar vanuit dat ze niet akkoord gaan, dat ik weer het verhaal te horen krijg van minimaal 5 dode pixels.

Ik vraag me af of de consumentenbond gelijk heeft.
pi_65975223
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 02:23 schreef A_Soul1980 het volgende:

Dat dacht ik dus ook. Ik wilde 'm gewoon omruilen voor een andere. Maar ze doen er dus moeilijk over.
Dat is dan ook iets anders dan wat er in de post staat die je quote Die komt erop neer dat je 'm terug had kunnen brengen, en een nieuwe had kunnen kopen. Als je zegt "ik wil hem niet want bij bevalt niet, maar doe maar een andere die precies hetzelfde is", dan heeft dat denk ik niet het beoogde effect

Niettemin veel succes; jammer als zo'n mooi apparaat niet 100% in orde is.
pi_65980242
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 08:56 schreef Roy_T het volgende:
Dat is dan ook iets anders dan wat er in de post staat die je quote Die komt erop neer dat je 'm terug had kunnen brengen, en een nieuwe had kunnen kopen. Als je zegt "ik wil hem niet want bij bevalt niet, maar doe maar een andere die precies hetzelfde is", dan heeft dat denk ik niet het beoogde effect
Dat komt door wat er in de post staat die hij quote Saekerhett noemt daar "ruilen / retourneren" in 1 adem terwijl dit 2 totaal verschillende dingen zijn

En wellicht ten overvloede nogmaals: computers zijn uitgesloten van MM's retourregeling.
.
pi_65980945
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 11:50 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat komt door wat er in de post staat die hij quote Saekerhett noemt daar "ruilen / retourneren" in 1 adem terwijl dit 2 totaal verschillende dingen zijn

En wellicht ten overvloede nogmaals: computers zijn uitgesloten van MM's retourregeling.
Ik weet niet bij welke MM jij altijd je zooi koopt, maar hier in Hengelo doen ze nergens moeilijk over, niet met monitoren, niet met televisies, niet met pc's en niet met laptops...
pi_65981200
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:09 schreef Saekerhett het volgende:
Ik weet niet bij welke MM jij altijd je zooi koopt, maar hier in Hengelo doen ze nergens moeilijk over, niet met monitoren, niet met televisies, niet met pc's en niet met laptops...
Dan word jij gematst en TS niet.
.
pi_65982248
In Eindhoven doen ze ook met alles extreem moeilijk.
pi_65983149
quote:
Op donderdag 12 februari 2009 12:44 schreef Roy_T het volgende:
In Eindhoven doen ze ook met alles extreem moeilijk.
Bij TS doen ze niet makkelijk (nuanceverschil )
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')