Komende halfjaar geen schoolquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:32 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
he
Mon 2 February 2009 22:31u door remrofl
wat doe jij nog zo laat op FOK?
![]()
komende 60 jaar nog schoolquote:
heel goedquote:
ja, maar in die vakanties hebje niet heel veel vrijquote:
Ja rot is opquote:Op maandag 2 februari 2009 22:34 schreef nijnja het volgende:
[..]
ja, maar in die vakanties hebje niet heel veel vrij
Succes lieverdquote:
want?quote:
Dank jequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
Weltrustenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef Seam het volgende:
Mensen ik ben weg
Viel plezier nog en slaapze
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef Probinski het volgende:
[..]
Dank je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
trustenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:35 schreef Seam het volgende:
Mensen ik ben weg
Viel plezier nog en slaapze
Nee ik ga nog niet slapenquote:
En sjips?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik ga nog niet slapen
Eerst ff 24 kijken met wat hamburgers
Ooooh, nou kijkse en eetsmakelijk danquote:Op maandag 2 februari 2009 22:36 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik ga nog niet slapen
Eerst ff 24 kijken met wat hamburgers
jawel, iets met voorbereiden, je hebt bepaalde thema's binnen school, kinderen zijn om 3 uur weg, maar dan ben je ook nog lang niet klaarquote:Op maandag 2 februari 2009 22:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
Omdat je geen zak hoeft te doen in de vakanties!
Dat dusquote:Op maandag 2 februari 2009 22:36 schreef Probinski het volgende:
[..]
Ooooh, nou kijkse en eetsmakelijk dan
een kutversterker zegt niets over je kwaliteiten qua gtiaar spelen, zo heb ik ook een kutversterker... wachtquote:Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef Sjoegerd het volgende:
Ik wil de solo van Hotel California kunnen spelen, ik zuig alleen zo godsgruwelijk hard op de gitaar.. Vooral met deze kutversterker
Ach, mijn zus is lerares op de lagere school. Fulltime baan (op het moment niet ivm een operatie/revalidatie) en die is dan om 5 uur thuis en in de vakanties doet ze geen zak. Alleen laatste week van de vakantie naar school toe..quote:Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
jawel, iets met voorbereiden, je hebt bepaalde thema's binnen school, kinderen zijn om 3 uur weg, maar dan ben je ook nog lang niet klaar
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:36 schreef Daniane het volgende:
Yeaaaah I feel hardcore,
Yeaaaaaaah always hardcore
* Daniane luistert Scooter - One
hahaha.
Hoi iedereeen
klopt ook wel, maar het is niet dat je die 12 weken vakantie helemaal niets doetquote:Op maandag 2 februari 2009 22:38 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ach, mijn zus is lerares op de lagere school. Fulltime baan (op het moment niet ivm een operatie/revalidatie) en die is dan om 5 uur thuis en in de vakanties doet ze geen zak. Alleen laatste week van de vakantie naar school toe..
Hooooiquote:Op maandag 2 februari 2009 22:36 schreef Daniane het volgende:
Yeaaaah I feel hardcore,
Yeaaaaaaah always hardcore
* Daniane luistert Scooter - One
hahaha.
Hoi iedereeen
Ja maar lieverd dat is een ander topiquequote:
Niemand gaat, maar hoe gaat het mte jou?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja ik luister soms erge muziek!![]()
Wie gehts?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
Nee 11 weken kan je met gemak niks doen hoor..quote:Op maandag 2 februari 2009 22:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
klopt ook wel, maar het is niet dat je die 12 weken vakantie helemaal niets doet
Sorry schatquote:Op maandag 2 februari 2009 22:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja maar lieverd dat is een ander topique
niemand gaat met mijquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:40 schreef nijnja het volgende:
[..]
Niemand gaat, maar hoe gaat het mte jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja ook!
Striving to be more than average.
Een goede gitaarversterker maakt je geluid wel vele malen beterquote:Op maandag 2 februari 2009 22:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
een kutversterker zegt niets over je kwaliteiten qua gtiaar spelen, zo heb ik ook een kutversterker... wacht
precies, dus geen 12quote:Op maandag 2 februari 2009 22:40 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee 11 weken kan je met gemak niks doen hoor..
Goed hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 22:39 schreef Daniane het volgende:
[..]
Ja ik luister soms erge muziek!![]()
Wie gehts?
Geeft niets hoorquote:
Mooiquote:
Ja bij de meeste banen (vooral kantoor banen) mag je al blij zijn als je 3 weken 'zomervakantie' hebt..quote:
Daar ben ik goed in schijntquote:
Goed he?!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja bij de meeste banen (vooral kantoor banen) mag je al blij zijn als je 3 weken 'zomervakantie' hebt..
Mooiquote:
dat lijkt een probleemskiquote:
Bij de betere werkgevers mag je dat zelf aangeven.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:41 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja bij de meeste banen (vooral kantoor banen) mag je al blij zijn als je 3 weken 'zomervakantie' hebt..
ja, dus je moet niet zeiken dat je 1 week in de vakantie iets moet doen/voorbereidenquote:
Ja klopt, maar daar kan je dus geen 12 weken vakantie nemenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:42 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bij de betere werkgevers mag je dat zelf aangeven.
Haha maar ik ben nog geen leerkracht he?!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:42 schreef -SG- het volgende:
[..]
ja, dus je moet niet zeiken dat je 1 week in de vakantie iets moet doen/voorbereiden.
quote:
Valt so meequote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef Hyman het volgende:
tergend lastig te volgen topic.
Nee oke, maar dan nogquote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha maar ik ben nog geen leerkracht he?!
Dat klopt, Alsunootoquote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef Desunoto het volgende:
Jullie gaan wel erg snel door topics heen vandaag
quote:
Alleen t laten schrikken heb k nog niet geprobeert.quote:
Nijn is de schuldige! Echt war!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef Desunoto het volgende:
Jullie gaan wel erg snel door topics heen vandaag
trustenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef Fredo55 het volgende:
Zo, een chille avond gehad. xD
Nu naar bedje denk ik zo.
BOEHOE (laat zijn borsthaar zienquote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef Probinski het volgende:
[..]
Alleen t laten schrikken heb k nog niet geprobeert.
Kan iemand mij laten schrikken?
Ik geloof je nietquote:
Sehen!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef Hyman het volgende:
Ik heb trouwens een toffe foto van vroeger![]()
Noem de artiestenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef Daniane het volgende:
* Daniane heeft haar favorieten op Ipod verkleint van 60 liedjes naar 41 liedjes! *trots*
Doeiquote:
sjow itquote:Op maandag 2 februari 2009 22:44 schreef Hyman het volgende:
Ik heb trouwens een toffe foto van vroeger![]()
Nou zegquote:Op maandag 2 februari 2009 22:45 schreef Probinski het volgende:
[..]
Aaaah![]()
Maar t heeft niet geholpen : /
Ik snap hem!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die er nog staanquote:Op maandag 2 februari 2009 22:46 schreef Daniane het volgende:
[..]
Die ik eruit heb geflikkerd of er nog staan?
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik snap hem!Als een auto! hihihi
Ik maak soms wel slechte grappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trusten triviumquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal erachter:
Mijn zusje en ik gingen een keer fietsen in limburg, maar echte Hollanders weten niet wat "bergen " zijn.
dus dat kilometer tellertje gaf 50 km/h aan
*slingerdeslinger
* salto
*BOEM, schhhrraaappppp.
NEEE MN FIETS IS STUK!!
!
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Ach ja, ik moet het toch een keer proberenquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh stuntpiloot 1e klasse!Heeft je fiets het overleeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal erachter:
Mijn zusje en ik gingen een keer fietsen in limburg, maar echte Hollanders weten niet wat "bergen " zijn.
*slingerdeslinger
* salto
*BOEM, schhhrraaappppp.
NEEE MN FIETS IS STUK!!
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:48 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Bohhh stuntpiloot 1e klasse!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal erachter:
*slingerdeslinger
* salto
*BOEM, schhhrraaappppp.
NEEE MN FIETS IS STUK!!
!
ziet er pijnlijk uit
A tout le monde
A tout les amis
Je vous aime
Je dois partir
Dat mag hoorquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heeft je fiets het overleeftNee die was kapot, en dat vond ik het ergstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(╯°□°)╯︵ ¡ʞoɟ
Weet ik nietquote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Tremium het volgende:
[..]
is dat die ene metalcore band ofzoiets?
Anoukquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Hyman het volgende:
[..]
Nee die was kapot, en dat vond ik het ergst
Even kijkenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Noortje. het volgende:
Op hoeveel posts zit je nu nijn?
Bij ons wel volgens mij, mits je zoveel vakantieuren heb staanquote:Op maandag 2 februari 2009 22:43 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja klopt, maar daar kan je dus geen 12 weken vakantie nemen.
Achossie tochquote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef ImTheBase het volgende:
Hoe de.... tering.. ik ben ff afwassen en opeens zijn jullie een compleet topic verder
Haha ik heb wel es heel foute muziek jaquote:Op maandag 2 februari 2009 22:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
De foutedie er verder nog tussenstaan zijn je hierdoor vergeven
Ja oke, maar dan moet je in een aantal jaar dat opsparen?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:51 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Bij ons wel volgens mij, mits je zoveel vakantieuren heb staan
843 meen ikquote:
Is mee te levenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:49 schreef Daniane het volgende:
[..]
Anouk
Beyonce
Britney Spears
Christina Aguilera
Nog 'n x Christina Aguilera met Pink, Lil'Kim, Mya (Lady Marmalade)
Christina Milian
Delta Goodrem
Fergie
Frankee
Girlicious
Gymclass Heroes
Jordin Sparks
Justin Timberlake
K-otic![]()
Kelly Osbourne
Keri Hilson ft. Timbaland
Lady GaGa
Mariah Carey, Beyonce ennogmeer sjalala - Just Stand Up
Marie Digby
Mario
Mario Winans
Omarion
Paramore
Paris Hilton![]()
Phil Collins
Pink
Porcelain and the Tramps
Righeira
Riz
Scooter
Skye Sweetnam
The Veronicas
Within Temptation
(van paar meerdere liedjes)
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:51 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha ik heb wel es heel foute muziek jamaar das lief van je!
Denk het wel ehquote:Op maandag 2 februari 2009 22:51 schreef -SG- het volgende:
[..]
Ja oke, maar dan moet je in een aantal jaar dat opsparen?
Nope, nu ben je een vervelend mannetjequote:
Echt hè? Ik heb Ulysses 40 keer meer geluisterd dan het op één na meest afgespeelde liedje in mijn lijst..quote:Op maandag 2 februari 2009 22:51 schreef Liefste. het volgende:
[..]
OMG IK LUISTER TONIGHT.
wat een HEERLIJK album.
bijna is niet helemaalquote:
Bij mij is de meeste de vliegende hollander van de efteling, daarna waarom hebben kippen geen gebitjesquote:Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Echt hè? Ik heb Ulysses 40 keer meer geluisterd dan het op één na meest afgespeelde liedje in mijn lijst..
Heb jij een lastfm?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Echt hè? Ik heb Ulysses 40 keer meer geluisterd dan het op één na meest afgespeelde liedje in mijn lijst..
In vijf dagen 114 keer.
Neen.quote:
quote:
Ik luister steeds Can't Stop Feelingquote:Op maandag 2 februari 2009 22:52 schreef Noortje. het volgende:
[..]
In vijf dagen 114 keer.
Nou ik heb toetsweek, woensdag 2 toetsen, maar ik heb een halfjaar vertraging wat inhoudt dat ik die toetsen oook over mag doen dus hecht ik daar geen waarde aan op dit moment, mijn record was 610 op een adg en daar wilde ik wel eens overheenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tering, waar is je leven gebleven?
Franzquote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Ik luister steeds Can't Stop Feeling
Ik had 'm al sinds 2007, geen idee hoe het kan, maar wat een fijn nummer
neequote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het niet dus ik heb het verwijderd van mijn pc.
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja maar ik snap het niet dus ik heb het verwijderd van mijn pc.
Nee hoorquote:
Niet huilenquote:
Iedere Alex isquote:
Belgie is eindbaas, franse frietjes zijn vet lekkerquote:Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Phil is een baas.
In the air tonight![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind alfie lieverquote:Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Iedere Alex is![]()
ik heb mijn alex turner pyjama aan
beter komen ze op werchter. Allemaal!
the fear van lilyis ook lief.
Zeg jij ook altijd friet?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
Belgie is eindbaas, franse frietjes zijn vet lekker
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan.quote:
Heb je die van Naturally 7 al gezien?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Phil is een baas.
In the air tonight![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily woooooooooooooooooooooquote:Op maandag 2 februari 2009 22:55 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Iedere Alex is![]()
ik heb mijn alex turner pyjama aan
beter komen ze op werchter. Allemaal!
the fear van lilyis ook lief.
Ik ga hem nu kijken!quote:Op maandag 2 februari 2009 22:56 schreef -SG- het volgende:
[..]
Heb je die van Naturally 7 al gezien?
Soms, ligt aan wat ik nadoequote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:56 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Was het maar kut, dan had je er nog wat aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is dat jij het zegt, liefstequote:Op maandag 2 februari 2009 22:56 schreef Liefste. het volgende:
[..]
Zij zingt dingen die zo... wáár zijn!
NIETUSquote:
Jezusquote:Op maandag 2 februari 2009 22:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Soms, ligt aan wat ik nadoeNormaal patat maar met friet kan ik ook leven... Laatst in een cafetaria:
Wat mag het zijn?
2 patat met graag
Bedoelt u friet?
Nee, 3 cola, dat hoor je toch?!
Oke, 3 cola dus?
Nee 2 patat met_!
Neen, nu op 860 ofzoquote:Op maandag 2 februari 2009 22:58 schreef Desunoto het volgende:
Nijn, zit je al op 1000?
Ze hebben betere nummers dan Wonderwallquote:Op maandag 2 februari 2009 22:56 schreef Daniane het volgende:
[..]
ey man thanks, wonderwall moet bij me favo's!
Dat dusquote:
Ik ga naar Slagsmalsklubbenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:57 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily ik ga naar Lily wooooooooooooooooooooo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wheheheehhehehehehehehequote:Op maandag 2 februari 2009 22:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Soms, ligt aan wat ik nadoeNormaal patat maar met friet kan ik ook leven... Laatst in een cafetaria:
Wat mag het zijn?
2 patat met graag
Bedoelt u friet?
Oke, 3 cola dus?
Nee 2 patat met_!
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Wat mag het zijn?
2 patat met graag
Bedoelt u friet?
Oke, 3 cola dus?
Nee 2 patat met_!
Ik doe niet meer mee, dit is wel heel makkelijk 1000 halenquote:
Ik somsquote:
Ach ja als jullie hier door posten haal ik het, maar ik kan ook zo achter de PC weg moetenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Je hebt nog een uur.
Dat is iets meer dan 2 posts per minuut.
Zet hem op
Friet is ook goedquote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Hyman het volgende:
TIS PATAT!
Duuuuuude. tot nu toe goed.quote:
Ik post wel door om je te helpenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja als jullie hier door posten haal ik het, maar ik kan ook zo achter de PC weg moeten
Maar wat was nou de aanleiding van datquote:Op maandag 2 februari 2009 22:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik doe niet meer mee, dit is wel heel makkelijk 1000 halen
quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik somsmaar ik vind mensen die het zeggen wel lief
![]()
![]()
Hoezo weg?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ach ja als jullie hier door posten haal ik het, maar ik kan ook zo achter de PC weg moeten
Accapellaquote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Daniane het volgende:
[..]
Duuuuuude. tot nu toe goed.
Ik zag zo negers... ik denk zo...![]()
![]()
![]()
![]()
maar is![]()
Welkom op Fok!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:00 schreef Desunoto het volgende:
De patat, friet discussie is echt nutteloos
Waarvan!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:00 schreef Probinski het volgende:
Volgende week woensdag tattoo laten zetten
Er is wel meer nutteloosquote:Op maandag 2 februari 2009 23:00 schreef Desunoto het volgende:
Yesquote:
Ik heb echt geen ideequote:Op maandag 2 februari 2009 23:00 schreef -SG- het volgende:
[..]
Maar wat was nou de aanleiding van dat?
Dat zou mooi zijn jaquote:
Hij blijft leuk.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:00 schreef Desunoto het volgende:
Tof, wat voor waar wanneer hoe laat waarom?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:00 schreef Probinski het volgende:
Volgende week woensdag tattoo laten zetten
Ik ben lompquote:
Hoer! Ik spuit je helemaal onder!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef VlaDje het volgende:
Wie passt me even een goede: Ik ben veranderd, neem me terug. Line?
Monopolie is kutquote:Op maandag 2 februari 2009 23:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat zou mooi zijn ja
maar ze willen nu met mij monopoliën, dus eigenlijk wil ik niet wg
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Hij blijft leuk.
[..]
Tof, wat voor waar wanneer hoe laat waarom?
Ahh sorry.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef VlaDje het volgende:
[..]
Je hebt het deel "Goed" gemist denk ik
Ja maar ik moet meedoenquote:
DUUUUUUUUUUUDEquote:
Ik hou dr persoonlijk niet zo vanquote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Daniane het volgende:
[..]
DUUUUUUUUUUUDE
dat is zoooo vet.
added to faves@yt
Ik denk hè, maar het is maar een gokje, dat dat niet gaat werken. Ben er niet zeker van though..quote:
Ja omdat ik bij diegene thuis zit en ik kom voor hem zegmaar en dan ga ik posten op FOKquote:
Daar gaat het te snel voor hé ?quote:Op maandag 2 februari 2009 23:05 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Huh, ik zie die reactie van Lauriëtte helemaal niet.. alleen in jouw quote
Ja!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja omdat ik bij diegene thuis zit en ik kom voor hem zegmaar en dan ga ik posten op FOK!
Hahaa, ga je schamen manquote:Op maandag 2 februari 2009 23:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja omdat ik bij diegene thuis zit en ik kom voor hem zegmaar en dan ga ik posten op FOK!
Een beetje snel gaat het welquote:Op maandag 2 februari 2009 23:05 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Daar gaat het te snel voor hé ?
Dat kloptquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vindenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:05 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zesnappen het, ik doe dev olgende ronde mee, om 12 uurquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat kloptIk ben blij dat u dat zegt
Dan klik je op het blauwe van de quote en dan ga je er heenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Een beetje snel gaat het wel
Maar ik keek naar de tijd die in de quote staat en ik lees dus reacties terug en die van jou zie ik niet
Nice!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
Zesnappen het, ik doe dev olgende ronde mee, om 12 uur
IK sta pas op 880quote:
Nietus,quote:
Oh ja, slimquote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dan klik je op het blauwe van de quote en dan ga je er heen
Aaaaaaiquote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
IK sta pas op 880![]()
Daat haal ik nooit
Positief blijven denkenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
IK sta pas op 880![]()
Daat haal ik nooit
Blauwequote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Dan klik je op het blauwe van de quote en dan ga je er heen
Tofjes!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef Probinski het volgende:
[..]![]()
Pentagram, bovenarm net boven m'n elleboog, woensdag 11 februari, tussen half 5 en 6, omdat t een betekenis heeft
Meer posten!! Sneller sneller, meer meer!quote:Op maandag 2 februari 2009 23:07 schreef nijnja het volgende:
[..]
IK sta pas op 880![]()
Daat haal ik nooit
Ik ga gewoon zoveel mogelijk nog doenquote:
Ja maar het moetquote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tofjes!![]()
![]()
Nu ben ik trouwens heel nieuwsgierig naar de betekenis maar het lijkt erop dat je die niet hier gaat dumpen.
Ik doe mn bestquote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Meer posten!! Sneller sneller, meer meer!
Niet hier neequote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Tofjes!![]()
![]()
Nu ben ik trouwens heel nieuwsgierig naar de betekenis maar het lijkt erop dat je die niet hier gaat dumpen.
Jat je mijn kwartetquote:
Ik ben principieel tegen KLB, bovendien heb ik MEN alquote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef Lauriette91 het volgende:
Nijn!
Je kan ook bij KLB gaan spammen
Een combinatie van 3fmSC, deze SC, KLB en ONZ wil nog wel eens werken.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef Lauriette91 het volgende:
Nijn!
Deze pc is niet snel en kuttoetsenbord dus ik blijf het liefst binnen 1 topic zegmaarquote:
Als Nijn daar gaat spammen zijn ze niet zo lief voor Nijnquote:Op maandag 2 februari 2009 23:09 schreef Lauriette91 het volgende:
Nijn!
Dat doe k volgende keer voor 2000 Postsquote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Een combinatie van 3fmSC, deze SC, KLB en ONZ wil nog wel eens werken.
Kan ookquote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ben principieel tegen KLB, bovendien heb ik MEN al
Dat denk ik ook neit, ik moet me dr eerst inwerken denk k, hier ben ik ook al BIJNA een oldbiequote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Nijn daar gaat spammen zijn ze niet zo lief voor Nijn
Dan gaan wij Nijn verdedigenquote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Als Nijn daar gaat spammen zijn ze niet zo lief voor Nijn
Lauriette , wil jij nu een Topic maken als ik lapo hebquote:
Dat lukt je nevernooitniet.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat doe k volgende keer voor 2000 Posts
Niet mijn schuldquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |