´Beetje googelen' had ik natuurlijk al gedaan, anders had ik niet gezegd dat ie zo moeilijk is. Paul Oscar is het niet. Thanks anyway!quote:
Zou kunnen maar er was in ieder geval wel zang te horen in het nummer, een mannelijke stem.quote:Op donderdag 12 februari 2009 00:02 schreef wyccie het volgende:
[..]
Volgens mij zoek ik hetzelfde nummer als jij.
Maar dat was op Net 5 en je ziet de beelden van de serie Without a Trace (en verder The Closer en Cold Case).
Volgens mij bedoel jij Lady Gaga - Just Dance, kan dat?quote:Op woensdag 11 februari 2009 19:49 schreef RaeHouseLover het volgende:
Hey, ik zoek al heel lang een soort house nummer, het word vaak in clubs gedraait maar ik versta maar 1 stukje tekst!
En dat gaat zo:
Ahah ahah.........
En dan nogwat, maar ik versta dat niet!
En de beat gaat zo :
Tu tu tu tutu, tudu tudu tu tu tu tu
Ik hoop dat iemand het weet!
Alvast bedankt!
Ja, het klonk als Johnny Cash, beetje weemoedig, met een soort ritmisch geklap erbij, toch?quote:Op donderdag 12 februari 2009 11:37 schreef ArcticBlizzard het volgende:
Zou kunnen maar er was in ieder geval wel zang te horen in het nummer, een mannelijke stem.
Yep dat is 'm, nu alleen nog even uitvinden wat het precies was.quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, het klonk als Johnny Cash, beetje weemoedig, met een soort ritmisch geklap erbij, toch?
Als het hier niet lukt ga ik Net 5 mailen.
maar nog geen antwoord, terwijl het wel een zeer bekend nummer is.....quote:Op donderdag 12 februari 2009 08:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Die had je gister ook al gepost...
quote:Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ja, het klonk als Johnny Cash, beetje weemoedig, met een soort ritmisch geklap erbij, toch?
quote:Op woensdag 11 februari 2009 21:56 schreef PAA-053 het volgende:
3. Het nummer uit de trailer van The International met Clive Owen. Geen tekst, maar een hele vette up-tempo, stampende beat. IMDB geeft geen info. Kan natuurlijk voor de film gemaakt zijn.
quote:Op donderdag 12 februari 2009 19:55 schreef Treezz het volgende:
Bij eric corton word ze geregeld gedraaid... Wallace bird (?) ofzoiets, maar volgens mij verkeerd geschreven..
hoe heet ze !??
3voor12 programma!
Blommens in the street ofzoiets!!
Voilaquote:Op donderdag 12 februari 2009 15:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
quote:
Beetje laat hè...quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:47 schreef ArcticBlizzard het volgende:
[..]
Voila
Het was ook echt johnny cash
Wooooooooooow jij bent mijn held!quote:
Waaaatt goooooeed waat gooeedd !!quote:Op donderdag 12 februari 2009 20:55 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Wooooooooooow jij bent mijn held!
Wat goed! Het is idd een bewerking van dit nummer, thanks!!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:51 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Waaaatt goooooeed waat gooeedd !!
quote:Op donderdag 12 februari 2009 22:52 schreef MrManiak het volgende:
Ik zoek:
Volgens mij ook een voetbalnummer. Overblije spanjaarden en mexicanen die dit zingen:
*spaans woord,iets met Comme Si*
la la la la la la la laaaaa
la la la la la la la la laaaa
la la la la la la la.....la la
quote:
Die ja, dankjewel!quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik wist alleen niet dat ie van de Vengaboys is... misschien is er officieel een andere artiest?
Woops, shit happensquote:
Ik vond in een oud topic van Help, Ik zoek:quote:Op donderdag 12 februari 2009 23:05 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik wist alleen niet dat ie van de Vengaboys is... misschien is er officieel een andere artiest?
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:49 schreef leonpard het volgende:
Ik ben op zoek naar een Techno / Trance nummer (klinkt beetje als Robert miles & Darude) waarbij je op de achtergrond van het nummer, communicatie hoort tussen Russische kosmonauten en de aarde.
Wie weet welk nummer ik bedoel??!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |