OK, je hebt met je voet op de la geleund waardoor de rails zijn afgebroken.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef freecell het volgende:
Ik wil gewoon die in Ezinge
En TARA is boos omdat hij denkt dat ik aan de la heb gehangenEn heul niet, want de la zit op 30CM van de grond!
hmmmmmm.... misschien....quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
OK, je hebt met je voet op de la geleund waardoor de rails zijn afgebroken.
Je moet niet zo op de details letten. Het klopt wel ongeveer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat het wat anders was, maar als jij het zegt.
En daarom communiceren jullie nu alleen nog maar via internet? <rent naar Henk om huwelijkspastoraat te attenderen>quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
OK, je hebt met je voet op de la geleund waardoor de rails zijn afgebroken.
Neuh, dat valt wel mee. Eigenlijk gaf ik het eerste commentaar op freecell terwijl ik onder de tafel lag, half klem, de schade te inventariseren. Ze was het niet eens met mijn bevindingen, wat ze hier in dit forum plaatste (maar ook hikkend van het lachen naar mij communiceerde). Toen ik uit die hachelijke positie terug was gekeerd en haar opmerking alhier zag, moest dat natuurlijk ook hier verduidelijkt wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
En daarom communiceren jullie nu alleen nog maar via internet? <rent naar Henk om huwelijkspastoraat te attenderen>
In de Lidl!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:28 schreef freecell het volgende:
* freecell zwaait naar Loudgirl!
minimeet!
't Ielgat, te Annen en Amenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:47 schreef maok het volgende:
Weet iemand trouwens waar je lekkere honing kunt kopen? Ik kon op de markt iig geen kraampje vinden dat het verkocht.
In Jop's oude lijst staat dat hij 017, 064 en 098 nog zoektquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:45 schreef LoudGirl het volgende:
Ik ben nu in het bezit van nrs 115, 098, 144, 064 en 017. Hebben iemand?
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jop, vrouwlief komt net thuis van boodschappen. Heb je nog belang bij 005, 077 en 223? (of doe een update van je lijst)
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:34 schreef Peterselieman het volgende:
Jop moet even een update van zijn lijst geven, want ik heb ook een aantal plaatjes die op die lijst staan namelijk
De lijst!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:45 schreef LoudGirl het volgende:
Ik ben nu in het bezit van nrs 115, 098, 144, 064 en 017. Hebben iemand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En LoudGirl, de nummers die jij noemt heb ik al in m'n bezit.
Don't think twice, it's all right.
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Nouja, dat scheelt weer omfietsen
Mooie tijd voor Lego.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:58 schreef 2cv het volgende:
Goejedinges. Gister volgeplakt met plakkers en draadjes, maar die zijn er nu weer af. Tevens tot (kijkt in dagboek) 04:44uur ('s nachts ja!) bezig geweest om die enorm grote, enorm gave bulldozer te bouwen. Hij is op zich af, maar er zit een foutje in. De instructies vond ik soms ook al vreemd. Zo maar eens uitvogelen op wat Legogerelateerde forums wat het foutje is en hoe het te herstellen is.
Enneh, die kerk, zit daar ook een garage bij ? Zo nee: dan claim ik de ruimte direct achter de hoofdingang zodat ik makkelijk mijn wagenpark naar binnen kan rijden. Zelf ga ik dan wel in een hoekje slapen ofzo.
Tofquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:58 schreef 2cv het volgende:
Lego-model klopt ! Moest ergens een schakelaartje om zettenHet ding heeft trouwens infrarood afstandsbediening en rijdt vrij snel. Leuk voor de kat
Maakt niet uit hoor. Jullie zijn allang prettig gestoord dat 't zomaar steeds in m'n bus gedumpt wordt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:52 schreef LadyDanae het volgende:
Jop, het is vandaag niet gelukt, sowwie!
Ik zie dat je er eindelijk over uit bent wat je nieuwe ava word,quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Jullie zijn allang prettig gestoord dat 't zomaar steeds in m'n bus gedumpt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |