OK, je hebt met je voet op de la geleund waardoor de rails zijn afgebroken.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:54 schreef freecell het volgende:
Ik wil gewoon die in Ezinge
En TARA is boos omdat hij denkt dat ik aan de la heb gehangenEn heul niet, want de la zit op 30CM van de grond!
hmmmmmm.... misschien....quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
OK, je hebt met je voet op de la geleund waardoor de rails zijn afgebroken.
Je moet niet zo op de details letten. Het klopt wel ongeveer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 10:56 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat het wat anders was, maar als jij het zegt.
En daarom communiceren jullie nu alleen nog maar via internet? <rent naar Henk om huwelijkspastoraat te attenderen>quote:Op maandag 2 februari 2009 23:04 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
OK, je hebt met je voet op de la geleund waardoor de rails zijn afgebroken.
Neuh, dat valt wel mee. Eigenlijk gaf ik het eerste commentaar op freecell terwijl ik onder de tafel lag, half klem, de schade te inventariseren. Ze was het niet eens met mijn bevindingen, wat ze hier in dit forum plaatste (maar ook hikkend van het lachen naar mij communiceerde). Toen ik uit die hachelijke positie terug was gekeerd en haar opmerking alhier zag, moest dat natuurlijk ook hier verduidelijkt wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:16 schreef LoudGirl het volgende:
[..]
En daarom communiceren jullie nu alleen nog maar via internet? <rent naar Henk om huwelijkspastoraat te attenderen>
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |