Moet je je adres maar even PM'en, dan krijg je plaatje 174 van mij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:03 schreef JH87 het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoor. Jullie zijn allang prettig gestoord dat 't zomaar steeds in m'n bus gedumpt wordt.
Jepquote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:08 schreef RealZeus het volgende:
Freecell, je weet dat kerken doorgaans dusdanig beroerd geisoleerd zijn dat je je helemaal het leplazarus stookt?
Wanneer mag je? Ik kan en mag nl wel. Toch mn poot gekneusd, dus geen trainingen en andere onzin.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:28 schreef JH87 het volgende:
Bierloze dag no. 4.
Balenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:31 schreef JH87 het volgende:
Ik zit even avonden te tellen, maar weet niet wanneer ik kan. Misschien maandag, anders pas de week daarna.
Zet er voor mij maar een 0 achter.quote:
Ja, hij was leuk he!quote:Op woensdag 4 februari 2009 08:24 schreef teigan het volgende:
Woei, leuke film gezien in de sneak gisteren!
Welke gek beweert dat jouw plaatje stom is ?quote:
quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:08 schreef JH87 het volgende:
Is m'n nieuwe plaatje echt zo stom?
Maar die man was sexier !quote:Op woensdag 4 februari 2009 16:45 schreef JH87 het volgende:
Jesse_ en Bob.. Ze moeten er nog maar eens een nachtje over slapen, Animal is een held.
Het is gewoon zo weinig orgineelquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:45 schreef JH87 het volgende:
Jesse_ en Bob.. Ze moeten er nog maar eens een nachtje over slapen, Animal is een held.
En dat zeg je nu pasquote:Op woensdag 4 februari 2009 08:58 schreef maok het volgende:
Goedemorgen kinders
Hé Inkomen je had gister eigenlijk nog even naar style moeten komen. We hadden daar een lastrumborrel (=gratis drank) van de bewonersvereniging, het bestuur van Hoendiep was er ook nog.
En ik heb de gouden garanium gekregen omdat ik er al zo lang woon![]()
Hij knippert niet oidquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier nog niet voorbij zien komen.
Deze user heeft ook animal: Zwommesquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:33 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik heb 'm hier nog niet voorbij zien komen.
Hier ook niet!quote:
quote:
Dat gezeur heb ik gelukkig allemaal gehadquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef JH87 het volgende:
Net een docent aan de lijn, er komt een belangrijke tentamenuitslag aan. Spanneeeeend.
Ik nu ook. 5.5.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:52 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dat gezeur heb ik gelukkig allemaal gehad
Ik ben een vrouw, wat wil je.quote:Op donderdag 5 februari 2009 21:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Jij hebt ook elke dag een ander humeur he
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:57 schreef Bob. het volgende:
Rot studie.
Ja, weer een stemmingswisseling.
Ik hoop dat dat tegen de vrouwen was.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:47 schreef MaxMark het volgende:
Voel mijn liefde.
Was voor Bob.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik hoop dat dat tegen de vrouwen was.
Ja, dat heb je somsquote:
Ik denk dat ik daar wel mee kan leven.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 17:47 schreef JH87 het volgende:
Seks?![]()
Niet met jou trouwens Grulez, no offence.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |