ik geef je een hele binnenstad, en wat krijg ik terug...quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Daar gebeurt sinds Job Cohen helemaal niks meer.
In Groningen gebeurt het:
[ afbeelding ]
quote:
Mijn huisarts is er weer aan het einde van de week. En ik kon wel naar een vervanger. Maar mijn vaste huisarts weet wat er speelt.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
Buikgriep heerst, dus ga daar maar als eerst vanuit, ipv het ergste.![]()
Wanneer is je huisarts er weer?Beste bij een dip.. zegt men is afleiding zoeken, maar goed, hoe en wat.
Je zal dan toch zelf de eerste stap moeten zetten.
Daar is vanavond toch de pubquiz?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als BC een beetje een fatsoenlijke voorstelling heeft vanavond, anders moeten we misschien iets meer geduld hebben.
BCquote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als BC een beetje een fatsoenlijke voorstelling heeft vanavond, anders moeten we misschien iets meer geduld hebben.
Dat is het bekrompen beeld wat Amsterdammers hebben van andere steden.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef je een hele binnenstad, en wat krijg ik terug...
ook een plaatje van de volledige binnenstad!![]()
en rechts om de hoek heb je de palace nog en verder alleen boerderijen toch?
Rhu is ongrijpbaarquote:Op maandag 2 februari 2009 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bweeeeeeeeh.... Rhu wil niet met me dansen
Oh ja, moesten we maar niet doenquote:
ik had een vriendin in grunn. en ben er tig keer wezen stappenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is het bekrompen beeld wat Amsterdammers hebben van andere steden.
Dit is maar een klein gedeelte van het uitgaansgebied.
Daarbij kent Groningen geen vroege sluitingstijden en kun je nog gewoon mensen groeten zonder een mes tussen je ribben te krijgen.
Verder kun je nog fatsoenlijk parkeren en daar hoef je geen lening voor af te sluiten.
Groningen
Hehe, jij bent slimquote:Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij wilde me gewoon corrigeren met het woord 'topic'.
t Is pas maandagquote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, moesten we maar niet doen.
Trouwens, het is misschien ook wat levendiger rond het weekend.
niet expres!!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je blijft jezelf maar een steeds grotere uitdaging voor mij maken he!
True.... morgen kan ik nietquote:
quote:
onzinquote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarbij kent Groningen geen vroege sluitingstijden en kun je nog gewoon mensen groeten zonder een mes tussen je ribben te krijgen.
gaat een beetje lastig via internet hequote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Geef je een seintje als je uitgekeken bent op je knul?
Hoewel... heb wel zin om iets kapot te maken eigenlijk
Dan kan ik ook al nietquote:
jah! en je wil je telnr maar niet gevenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gaat een beetje lastig via internet he![]()
Sja,vanavond is er dus idd Pubquiz in BC, geen idee of dat uberhaupt leuk isquote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook al nietDeze week eigenlijk alleen vanavond en morgen avond
CC dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja,vanavond is er dus idd Pubquiz in BC, geen idee of dat uberhaupt leuk is.
nopequote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jah! en je wil je telnr maar niet geven
Als dat wat is op Maandag.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat een topic-naam zeg, valt me tegen singles !
Volgens de site welquote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat wat is op Maandag.. Geen idee.
pann on tour tilburg ben ik sowieso altijdquote:Op maandag 2 februari 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet ik alle dansbare feesten maar af gaan!
Nou, met de kans dat we met zijn 2en in de zaal zitten, zie je vanavondquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, met de kans dat we met zijn 2en in de zaal zitten, zie je vanavond.
Oh boyquote:
Plaatsvervangende schaamte is juist leuk, dat ze zo bizar slecht zijn enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh boy.
Daar ben ik wel een paar keer geweest, paar keer wel gelachen hoor, maar ook echt met plaatsvervangende schaamte in de zaal gezeten.
ja, ik heb dan ook wel gelachen hoor, maar dat vonden ze niet zo tofquote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte is juist leuk, dat ze zo bizar slecht zijn enzo
En dat maakt het voor jou dan juist weer toffer natuurlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik heb dan ook wel gelachen hoor, maar dat vonden ze niet zo tof.
Ja, en het was nog gratis entree ook, als je maar wat te drinken bestelde, top avondquote:Op maandag 2 februari 2009 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat maakt het voor jou dan juist weer toffer natuurlijk!
Oh das helemaal beter!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en het was nog gratis entree ook, als je maar wat te drinken bestelde, top avond.
31 oktober - PANN-on-Tour Tilburgquote:Op maandag 2 februari 2009 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pann on tour tilburg ben ik sowieso altijd
maar dat duurt vast nog eeuwig
Oeh roze maandag!
Ja, was gewoon een wilde gok die avond, had niets te doen samen met een vriendinnetje van me, geen spijt van gehad voor dat geldquote:
Lekker rustig, zonder al die provincialen in de stadquote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef kwaakvaak het volgende:
Amsterdammers.... volk wat denkt dat de wereld ophoudt bij de stadsgrens. Terwijl ieder weldenkend mens weet dat de wereld pas begint als je amsterdam uit bent. Maar goed, als amsterdammers zo graag apart willen zijn, stel ik voor om het gewoon af te steken en als nieuw wadden eiland weg te laten drijven!
Heb jij nou de zelfde ondertitel als JoeyT?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en het was nog gratis entree ook, als je maar wat te drinken bestelde, top avond.
Gast, ik durf te wedden dat ik meer gezien heb van nederland dan jij!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef kwaakvaak het volgende:
Amsterdammers.... volk wat denkt dat de wereld ophoudt bij de stadsgrens. Terwijl ieder weldenkend mens weet dat de wereld pas begint als je amsterdam uit bent. Maar goed, als amsterdammers zo graag apart willen zijn, stel ik voor om het gewoon af te steken en als nieuw wadden eiland weg te laten drijven!
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef kwaakvaak het volgende:
Laatste keer dat ik in CC was trad een vriend van me daar opquote:Op maandag 2 februari 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, was gewoon een wilde gok die avond, had niets te doen samen met een vriendinnetje van me, geen spijt van gehad voor dat geld.
wat aardig dat je hoopt dat ik gedumpt word hahaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
31 oktober - PANN-on-Tour Tilburg![]()
hoewel.. tegen die tijd ben je misschien weer happy single!
Gast... ik zou er mijn geld niet op in zetten als ik jou wasquote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, ik durf te wedden dat ik meer gezien heb van nederland dan jij!
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat aardig dat je hoopt dat ik gedumpt word haha
ergens werken is niet het land zien hequote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Gast... ik zou er mijn geld niet op in zetten als ik jou was
Als ie maar niet op de publiek-afzeiktour was dan, zit je daar als bekendequote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer dat ik in CC was trad een vriend van me daar opWas erg leuk!
Ik denk dat kwaak meer gezien heeft.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
ergens werken is niet het land zien he
en praat niet als een amsterdammer![]()
en mn rebound worden?quote:
Nee, hij was echt heel erg leuk!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie maar niet op de publiek-afzeiktour was dan, zit je daar als bekende.
Nee, want tegen die tijd ben jij toch al helemaal gek van mij en heb je hem gedumpt omdat ik zo leuk ben!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en mn rebound worden?
dat is ook niet tof
Hey Duimquote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
hallo allemaal ik heb er weer een dagje werken opzitten blij dat ik thuis ben!
Oh, gelijk weer even je fobo checken!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:hallo allemaal ik heb er weer een dagje werken opzitten blij dat ik thuis ben!
Kan nog vervelend zijn natuurlijkquote:
Hoe dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan nog vervelend zijn natuurlijk>
nogal vol van je zaak voor een singlequote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, want tegen die tijd ben jij toch al helemaal gek van mij en heb je hem gedumpt omdat ik zo leuk ben!
staan nog steeds dezelfde foto's inquote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, gelijk weer even je fobo checken!
Die foto van je duim in je snoet!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
staan nog steeds dezelfde foto's in
Inderdaad.. ik voel traantjes opkomen!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nogal vol van je zaak voor een single
nee die was niet lief van me haha
Die eerste foto in jouw fotoboek is ook charmantquote:Op maandag 2 februari 2009 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die foto van je duim in je snoet!die blijft tof!
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die eerste foto in jouw fotoboek is ook charmant
haha jij wil gewoon dat ik je ga troostenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik voel traantjes opkomen!
Oh, en ik vind het nog wel gemeen dat je gluurt zonder hoi te zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die eerste foto in jouw fotoboek is ook charmant
werkt het?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha jij wil gewoon dat ik je ga troosten
na een brak weekend met weinig slaap en heel veel emoties ben ik blij dat ik thuis ben pfffffffquote:
zitten jullie me hier nu belachelijk te makenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
DAAAAMN! DE ZENUWEN SCHIETEN IN MN SCHOENEN!
Zit nog steeds met mijn chronisch foute slaapritme... gister weer om 2 uur naar bed gegaan en sliep pas om 5 uur. Ben dus weer om half 4 wakker geworden vandaag. Ik word er nu wel echt knettergek vanquote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
na een brak weekend met weinig slaap en heel veel emoties ben ik blij dat ik thuis ben pfffffff
oude mensen kunnen wel goed luisteren en advies geven gheghe(moet toch ergens mijn verhaal doen wahaha)
mijn plan is: op tijd naar bed.....
plan ik wel vaker, eens zien of het me vandaag lukt!
en de jouwe?
Nee, ik ga zo naar de makelaar om ja te zeggen tegen een vet tof appartement wat ik wil kopen!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zitten jullie me hier nu belachelijk te maken
ja ik zit al op mn fiets!quote:
Succes enzo!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo naar de makelaar om ja te zeggen tegen een vet tof appartement wat ik wil kopen!en dat vind ik eng!
ohhhhhhhhh ok, spannend!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo naar de makelaar om ja te zeggen tegen een vet tof appartement wat ik wil kopen!en dat vind ik eng!
is dit een verkapte penismeetwedstrijd?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
ergens werken is niet het land zien he
en praat niet als een amsterdammer![]()
tof!!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja dat is wel zwaar klote, nu mag je langzaam aan wel weer een normaal ritme kweken!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit nog steeds met mijn chronisch foute slaapritme... gister weer om 2 uur naar bed gegaan en sliep pas om 5 uur. Ben dus weer om half 4 wakker geworden vandaag. Ik word er nu wel echt knettergek van
Als dit morgen weer zo gaat ga ik kijken of ik van m'n huisarts wat slaappillen kan krijgen of zo
Maar verder wel prima hoor
Dat doe jij nou nooit he.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, en ik vind het nog wel gemeen dat je gluurt zonder hoi te zeggen
http://images.funda.nl/valentinamedia/007/189/649.pdfquote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tof!!
fotos?
linkje?
Moet er geklust worden? dat is tof!!
Ik had gister mn house warming van mijn (voor mij nog redelijk nieuwe) appartementje
(wel kut dat er kei veel eten over is, ik loop de hele dag te snacken)
succes!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://images.funda.nl/valentinamedia/007/189/649.pdf
appartement 1.1Z
en nu ben ik weg! whaaaaaa.. poep in mn broek
Mooie appartementjes hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://images.funda.nl/valentinamedia/007/189/649.pdf
appartement 1.1Z
en nu ben ik weg! whaaaaaa.. poep in mn broek
Hoort bij een verzameling vinexwijken tegen Utrecht aan, aan de westkant van de A2.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken de buurt niet
Maar het ziet er goed uit!
Jammer dat er niet geklust moet worden
Dat kan ik nu kei goed
En het is leuk
Heb vandaag ook op een appartement gereageerd. Net als 132 anderenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken de buurt niet
Maar het ziet er goed uit!
Jammer dat er niet geklust moet worden
Dat kan ik nu kei goed
En het is leuk
een huurappartementje?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb vandaag ook op een appartement gereageerd. Net als 132 anderen
Mogen de Goden met me zijn, of... me een nog beter appartement in de hand spelen
Hoe was je housewarming Rhu?
Ja huur, leek me toch het beste voor nuquote:Op maandag 2 februari 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een huurappartementje?
Kei gezellig!
Ik vind feestjes verzorgen echt super
Ik ben vanmorgen meteen begonnen met zeuren bij vriendje om er vrijdag weer een te geven
En ik heb super leuke plantjes gehad voor op mn balkon!
En iedereen vond mn huis leuk en mn ideeen heel goed
Dat is ook altijd tof om te horen
Nu ik het er toch over heb zal ik eens wat fotos gaan maken hier nu het nog een beetje licht is
jij ook al zo moequote:Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef mrbox het volgende:
Goedemiddag vanuit de trein![]()
Pff jongens wat ben ik vermoeidzelfs een espresso hielp weinig
ja dat is fijn om te horen ook gewoon als bevestiging voor jezelf he!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook foto's![]()
Net bij schoolmaatschappelijk werk geweest
Volgens haar pak ik het allemaal heel goed aan met de meisjes en hoef ik me niet al te veel zorgen te maken dat ze echt heel veel problemen ondervinden van de situatie tussen mij en mn ex
Das wel fijn om te horen
En wij willen NIET, met nadruk NIET weten welk nummerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
AHHHHHHHHH ik heb de hele dag een echt vreselijk liedje in mn kop, wordt er gestoord van
Ja, zeker, je maakt je toch zorgen, maar ze zijn weerbaar genoeg en niet op hun mondje gevallen en de manier waarop ze reageren op de scheiding, is heel normaal en lijkt zelfs beter dan gemiddeld zei ze, omdat ik er heel goed mee omga.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat is fijn om te horen ook gewoon als bevestiging voor jezelf he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wij willen NIET, met nadruk NIET weten welk nummer
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zeker, je maakt je toch zorgen, maar ze zijn weerbaar genoeg en niet op hun mondje gevallen en de manier waarop ze reageren op de scheiding, is heel normaal en lijkt zelfs beter dan gemiddeld zei ze, omdat ik er heel goed mee omga.ze gaan geen onzin vertellen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar is zeker fijn, hier t zelfde gelukkig!
Ik heb gewoon druk weekend achter de rugquote:Op maandag 2 februari 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij ook al zo moe
ik heb er een goed excuus voor, ik ben OUD
wat is jouw excuus
LOL!!! Bij mij was het een oud liedje van Gordon, en bij jou?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
AHHHHHHHHH ik heb de hele dag een echt vreselijk liedje in mn kop, wordt er gestoord van
Je mag ze mij PM'enquote:Op maandag 2 februari 2009 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Zo
Het is eigenlijk toch al een beetje te donker maar ja
Ik kan toch geen goede fotos maken haha
Ik ga de fotos niet hier posten dat vind ik toch iets te open bloot maar de mensen die ze willen zien moeten me maar ff pmmen dan uploade ik ze ondertussen en dan pm ik terug!
wie t NIET wil lezen lees dan ook NIETquote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Bij mij was het een oud liedje van Gordon, en bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer dan dat ken ik ook niet, echt zwaar irritant
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie t NIET wil lezen lees dan ook NIETHahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer dan dat ken ik ook niet, echt zwaar irritant
![]()
You're never fully dressed until you wear a smile
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
volgens mij zag ons weekend er vrijwel t zelfde uit, alleen jij bent toch jong!!?!?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb gewoon druk weekend achter de rug
Tja en ze hadden nog wel zo rekening gehouden met oude mensen die op het singlesfeest afkwamen om het niet te laat te maken... En dan nog zo kapot zijn
Je bent toch ook zo'n leuk mensquote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Duimelot het volgende:
AHHHHHHHHHHHH mijn telefoon heeft sinds vrijdag kuren en t wordt steeds erger
gelukkig komt donderdag mn nieuwe telefoon als goed is JOEPIEEEEEEEEEEEEE
Sedannetje!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef MNR het volgende:
Nu MOET ik mijn deuntje ook ff posten (vanaf 28 secs).daar heb ik een origineel singletje van the rubettes van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is nog van mijn moeder geweest hahahaha
Duh Duimelot! Gevoel volgenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
Stelling:
Moeten Singles verstandig zijn of soms gewoon hun gevoel volgen op liefdes gebied?
Je spontaniteitquote:Op maandag 2 februari 2009 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja he
(hoe kom je daar nu weer bij?)
Probeer anders de batterij voor paar minutjes er af te laten.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Duimelot het volgende:
AHHHHHHHHHHHH mijn telefoon heeft sinds vrijdag kuren en t wordt steeds erger
gelukkig komt donderdag mn nieuwe telefoon als goed is JOEPIEEEEEEEEEEEEE
Allebei, zeker als je kinderen hebtquote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
Stelling:
Moeten Singles verstandig zijn of soms gewoon hun gevoel volgen op liefdes gebied?
Ik denk dat je verstandig je gevoel moet volgen en dus niet blindelings alleen je verstand of je gevoelquote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
Stelling:
kwam gewoon zo in me op.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Duh Duimelot! Gevoel volgen![]()
Maarre... waarom zou je je verstand gebruiken? Waar ligt de twijfel
Dankjequote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Sedannetje!
Had gisteren nog gekeken naar je filmpjes. Ziet er leuk uit hoor! Leuke hobby!
En je luistertQ-music
al geprobeerd het is iets met het schermpje, dat blijft soms zwart of gaat gestreept verder en wil dan niet meer normaal worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer anders de batterij voor paar minutjes er af te laten.
Verstandig wel, waren jullie er achteraf allebei tevreden mee?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kwam gewoon zo in me op.
Een tijd terug ben ik verliefd geweest op iemand die jonger dan ik was (een stuk jonger) en hij op mij.
Het gevoel zei dat we bij elkaar wilde zijn en elkaar beter leren kennen enzo
maar het verstand zei dat het nutteloos was, gezien onze verschillende levens, 3 rondrennende kids enzo, hadden wij wel kans op een toekomst samen?
Die kans leek ons vrij klein en om te voorkomen dat we uiteindelijk veel verder in een echte relatie er mee zouden moeten stoppen en dan enorm veel verdriet zouden hebben hadden we besloten om maar voortijdig alle contact te verbreken en elkaar te vergeten.
Was dit verstandig!?!? of hadden we ons gevoel moeten volgen!?
Als buitenstaander is het altijd makkelijk praten... maar ik denk dat je het gewoon had moeten proberen. Jezelf beschermen, ja, is veilig... maar ja, het is altijd een sprong die je moet wagen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kwam gewoon zo in me op.
Een tijd terug ben ik verliefd geweest op iemand die jonger dan ik was (een stuk jonger) en hij op mij.
Het gevoel zei dat we bij elkaar wilde zijn en elkaar beter leren kennen enzo
maar het verstand zei dat het nutteloos was, gezien onze verschillende levens, 3 rondrennende kids enzo, hadden wij wel kans op een toekomst samen?
Die kans leek ons vrij klein en om te voorkomen dat we uiteindelijk veel verder in een echte relatie er mee zouden moeten stoppen en dan enorm veel verdriet zouden hebben hadden we besloten om maar voortijdig alle contact te verbreken en elkaar te vergeten.
Was dit verstandig!?!? of hadden we ons gevoel moeten volgen!?
Ywquote:Op maandag 2 februari 2009 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dankje
Geen idee wat ik luisterde, daar ben ik meestal niet mee bezig op dat moment
we twijfelden allebei maar te bang om later gekwetst te zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verstandig wel, waren jullie er achteraf allebei tevreden mee?
En HAD het nooit kans van slagen gehad, wilde hij echt je kinderen er niet bij? Je moet dingen overwegen, als je nu tevreden bent met dta besluit, is het toch goed?
ja dat had ik ook want zovaak voel je dat niet, tenminste ik niet.....quote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Als buitenstaander is het altijd makkelijk praten... maar ik denk dat je het gewoon had moeten proberen. Jezelf beschermen, ja, is veilig... maar ja, het is altijd een sprong die je moet wagen.
Ik heb voor mezelf de vuistregel: als ik een vonk voel, ga ik ervoor. Zo niet, bij twijfel, houd ik afstand en tast af.
Laat dat lekker bij hem liggen. Hij is uiteindelijk degene die daarin beslist.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we twijfelden allebei maar te bang om later gekwetst te zijn
hij had heel bewust voor een kinderloos leven gekozen maar stond niet geheel naar tegenover die van mij.
ik was bang dat ik hem in een anders soort leven zou walsen en dat hij dat (later) toch niet fijn zou vinden.
Duimelot, je mag terugkijken, maar je komt opnieuw iemand tegenquote:Ik spreek hem niet meer dus hoe hij er tegenover staat weet ik niet, ik denk wel eens: wat als we t wel geprobeerd hadden. Verdriet heb ik er toch om gehad, had ook later gekunt maar dan hadden we wel een heel leuke tijd samen gehad....
.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we twijfelden allebei maar te bang om later gekwetst te zijn
hij had heel bewust voor een kinderloos leven gekozen maar stond niet geheel naar tegenover die van mij.
ik was bang dat ik hem in een anders soort leven zou walsen en dat hij dat (later) toch niet fijn zou vinden.
Ik spreek hem niet meer dus hoe hij er tegenover staat weet ik niet, ik denk wel eens: wat als we t wel geprobeerd hadden. Verdriet heb ik er toch om gehad, had ook later gekunt maar dan hadden we wel een heel leuke tijd samen gehad....
Ervoor gaan!!!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat had ik ook want zovaak voel je dat niet, tenminste ik niet.....
dus als het me nog es zou overkomen wat zouden jullie dan zeggen?
Geen idee, moet ik eens even terugkijken, hehe.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
Wanneer hoor je wat van het appartementje MNR?
En je hart volgen is wel leuk en zo maar ja als het niet kan kom je daarmee alleen maar in de problemen
Je verstand volgen is dus handiger
Ik ben ook altijd geneigd mijn gevoel te volgen, soms is dat positief soms had ik beter verstandiger kunnen zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
.
Ik vind het moeilijk.
Ik ben alttijd heel erg geneigd mn gevoel te volgen, maar dat werkt in mijn geval eigenlijk niet. Als ik meteen voor iemand val, is het iemand die niet bij me past.
Ik val liever langzaamaan voor iemand, dan weet ik dat het me gaat om zijn persoonlijkheid en niet om die 'klik' die ik in eerste instantie heb.
Rustig aan vind ik fijner, aftasten, langzaam wennen aan elkaar.
sorry hier is t alweer opquote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik ben arm!wie gaat er voor mij koken???
sja die klik is t probleem niet maar alles eromheenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:59 schreef MNR het volgende:
Verdomme Duimelot, bij chemistry is er passie in bed, een klik met het praten en ontzettend veel meer om te ontdekken.
Zover mijn mening
Huis gekocht?!?!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
voor 2euries bij leger des heils?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:03 schreef Snuitebolletje het volgende:
Omdat ik mama's op de een of andere manier woest aantrekkelijk vind?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
sja die klik is t probleem niet maar alles eromheen
waarom ben ik geen kindloze 25 jarige gheghe
Mee eens!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien komt het doordat ik dat chemistry gevoel en dergelijke niet ken.. en ook omdat ik veel met m'n hoofd doe. Maar zeker als er kinderen in het pel zijn is de vraag in hoeverre het een toekomst zal hebben.
Zit diegene op kinderen te wachten? zou hij kunnen accepteren dat zij een deel van zijn leven worden?
Als dat een nee wordt, dan kun je het beter vooraf afknappen.. denk ik.
OMG!quote:
Krijg het idee dat jij alles aantrekkelijk vindquote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Omdat ik mama's op de een of andere manier woest aantrekkelijk vind?
Zou dat er invloed op hebben denk je? Volgens mij bij mij in iedergeval niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Mee eens!
Gesproken als product van gescheiden ouders met relaties
'Cause then you would be me. En dan zou je weer een ander bezwaar kunnen bedenkenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Eens.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Misschien komt het doordat ik dat chemistry gevoel en dergelijke niet ken.. en ook omdat ik veel met m'n hoofd doe. Maar zeker als er kinderen in het pel zijn is de vraag in hoeverre het een toekomst zal hebben.
Zit diegene op kinderen te wachten? zou hij kunnen accepteren dat zij een deel van zijn leven worden?
Neuh, ik wil niet alles neuken hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Krijg het idee dat jij alles aantrekkelijk vind![]()
Dank! en de rest ook Dank! nu houtjes kopen om op te bijten..quote:
Bij mij welquote:Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou dat er invloed op hebben denk je? Volgens mij bij mij in iedergeval niet.
wat?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Zou dat er invloed op hebben denk je? Volgens mij bij mij in iedergeval niet.
dat wist hij gewoon echt niet, hij wilde altijd graag kids tot hij op een bepaald punt in zn leven besloten had dat dat niet voor hem weggelegd was en zich op t feesten had gestort. En toen kwam ik opeensquote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef Cuegirllie het volgende:
Hehehequote:Op maandag 2 februari 2009 18:10 schreef Q. het volgende:
Heb 4 directe collega's en allemaal hebben ze kids of zijn zwangerhelft van de gesprekken ging over kinderen.
Hoe duur was je huisje?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dank! en de rest ook Dank! nu houtjes kopen om op te bijten..
hoewel kopen... dat wordt even buiten zoeken
Met betrekking tot de partners die ze kregen?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat?
Nee ik bedoelde zo van uit de positie van het kind gezien zou ik willen dat mn ouders meer zo hadden gedacht
Algemene kennis toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:13 schreef MNR het volgende:
Haha, newsfact op de radio: "mannen zoenen vooral om seks te krijgen of om een ruzie te sussen".
Dat is wel tricky. Het heeft natuurlijk voor en nadelen dat de kinderen dan neit van je zijn (voor die jongen).quote:Op maandag 2 februari 2009 18:11 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat wist hij gewoon echt niet, hij wilde altijd graag kids tot hij op een bepaald punt in zn leven besloten had dat dat niet voor hem weggelegd was en zich op t feesten had gestort. En toen kwam ik opeens
240k.... :S maar gelukkig met subsidie regeling, dus nu 180k... EN!!!!!! IK MAG KLUSSEN!!!! want alleen de badkamer zit erin..quote:Op maandag 2 februari 2009 18:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hoe duur was je huisje?
Als je het niet wil zeggen moet je het niet doen hoor
Daar zit wat in, maar het is altijd leuk om het bevestigd te krijgenquote:
Jaquote:Op maandag 2 februari 2009 18:13 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Met betrekking tot de partners die ze kregen?
dat was voor hem dan t probleem nietquote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel tricky. Het heeft natuurlijk voor en nadelen dat de kinderen dan neit van je zijn (voor die jongen).
U riep?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Klussen is tof!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
240k.... :S maar gelukkig met subsidie regeling, dus nu 180k... EN!!!!!! IK MAG KLUSSEN!!!! want alleen de badkamer zit erin..
hahahahaquote:
Als je 'zoiets hebt van' (ik vind dat altijd zo'n vage uitdrukking, maar soit) dan zegt dat dus iets over je gevoel, dus je hart zegt je dan iets over twijfels. En meestal wordt het dan niet wat, al was het maar om het 'self-fullfilling prophecy'- element.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:02 schreef Duimelot het volgende:
Ik ben ook altijd geneigd mijn gevoel te volgen, soms is dat positief soms had ik beter verstandiger kunnen zijn.
ja maar als je iemand leert kennen waarvan je dus voraf zoiets hebt van, KAN dit wel!?!?
Je doet er iig verstandig aan niet in die 'wat nou als'-modus te blijven hangen. Teruggaan gaat niet, heb vertrouwen dat het ging zoals het moest gaan en kijk vooruit! Kennelijk ben jij iemand die zich nog vaak afvraagt hoe een bepaalde situatie anders had kunnen gaan, en dat is verloren energie.quote:heeft het dan nog nut om langzaamaan te wennen en elkaar beter te leren kennen!?
Er is altijd nog de kans dat je er dan achter komt dat het toch niets is samen. Maar als wel wat dan!?
Dat ligt er denk ik ook wel aan hoe zwaar de ja's en nee's wegen...quote:Op maandag 2 februari 2009 18:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd geneigd mijn gevoel te volgen, soms is dat positief soms had ik beter verstandiger kunnen zijn.
ja maar als je iemand leert kennen waarvan je dus voraf zoiets hebt van, KAN dit wel!?!?
heeft het dan nog nut om langzaamaan te wennen en elkaar beter te leren kennen!?
Er is altijd nog de kans dat je er dan achter komt dat het toch niets is samen. Maar als wel wat dan!?
Het is een aardig bedrag natuurlijk, maar wel voor 111 m2! dus dan heb ik nog wat ruimte.. Als ik in limburg of in groningen ging kijken had ik natuurlijk een vrijstaande villa kunnen kopenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Klussen is tof!
Ik dacht ik kan niks en ik heb best een boel zelf gedaan en nu is mn huis nog toffer omdat ik zelf dingen heb gedaan!!!
Die regeling is best tof dan!
Maar is dat veel voor utrecht?
Hier in Tilburg zou het wel veel zijn (maar ja wij hebben dan ook alleen maar pauper buurten)
Owja dat is wel kut dan.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:16 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja
En de mensen die ze mijn leven in hebben gebracht
Mn papa is bv hertrouwt en weer gescheiden
Ik had een aantal jaar een super lief stiefzusje die ik nu niet meer zie (haar moeder wil dat niet) en die ik mis
Dat soort dingen
Nou, ik had laatst ruzie met mijn broer, maar die waardeerde het helemáál niet toen ik zijn vrouw begon te zoenen. Dus het is gelul.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:13 schreef MNR het volgende:
Haha, newsfact op de radio: "mannen zoenen vooral om seks te krijgen of om een ruzie te sussen".
Gevoel! Als die kids tof zijn en niet te oud dan maakt het mij niets uit... als ze wel al wat ouder zijn vind ik het minder leuk :S wil wel een echte papa voor ze kunnen zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 18:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha
wat zou jij dan doen als 25 jarige als je hartje sneller ging slaan van een 31 jarige mama van 3?
je gevoel volgen of je verstand en hard wegrennen
eerste kwartaal 2010quote:Op maandag 2 februari 2009 18:20 schreef rhubarbje het volgende:
Wanneer krijg je de sleutel en zo?
- t waren geen twijfels in mn hart maar onzekerheidquote:Op maandag 2 februari 2009 18:19 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als je 'zoiets hebt van' (ik vind dat altijd zo'n vage uitdrukking, maar soit) dan zegt dat dus iets over je gevoel, dus je hart zegt je dan iets over twijfels. En meestal wordt het dan niet wat, al was het maar om het 'self-fullfilling prophecy'- element.
[..]
Je doet er iig verstandig aan niet in die 'wat nou als'-modus te blijven hangen. Teruggaan gaat niet, heb vertrouwen dat het ging zoals het moest gaan en kijk vooruit! Kennelijk ben jij iemand die zich nog vaak afvraagt hoe een bepaalde situatie anders had kunnen gaan, en dat is verloren energie.
Die vraag stel ik mezelf de laatste tijd steeds vakerquote:Op maandag 2 februari 2009 18:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha
wat zou jij dan doen als 25 jarige als je hartje sneller ging slaan van een 31 jarige mama van 3?
je gevoel volgen of je verstand en hard wegrennen
Verstand is bedoeld om je keuzes te begrijpen niet om je keuzes te makenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
Stelling:
Halleluja!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:19 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het is een aardig bedrag natuurlijk, maar wel voor 111 m2! dus dan heb ik nog wat ruimte..
Nee dat verwachte hij nietquote:Op maandag 2 februari 2009 18:19 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owja dat is wel kut dan.
Mijn pa heeft wel een nieuwe vriendin (kinderloos) en m'n moeder heeft een vriend gehad die ik niks vond. En ze is nu samenwonend met een ander, wel 2 kinderen, maar die zie ik toch nooit.
Maar ik gok dat als je pa getrouwd is geweest dat ie niet verwachte dat het kapot ging?
Muts!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:20 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Nou, ik had laatst ruzie met mijn broer, maar die waardeerde het helemáál niet toen ik zijn vrouw begon te zoenen. Dus het is gelul.
O nee, die eerste klopt wel.
Pokkenummer, sowieso top40 meestalquote:Op maandag 2 februari 2009 18:21 schreef MNR het volgende:
Hoe krijg je een man snel op de kast, hehehe
okquote:Op maandag 2 februari 2009 18:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gevoel! Als die kids tof zijn en niet te oud dan maakt het mij niets uit... als ze wel al wat ouder zijn vind ik het minder leuk :S wil wel een echte papa voor ze kunnen zijn
* MNR knuffelt Sedan te pletterquote:Op maandag 2 februari 2009 18:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Pokkenummer, sowieso top40 meestal
kun je heel 2009 woon bladen door spitten voor ideen en zoquote:
Dat is geen antwoord op de vraagquote:Op maandag 2 februari 2009 18:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mezelf de laatste tijd steeds vaker
maar nog geen antwoord op?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:21 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Die vraag stel ik mezelf de laatste tijd steeds vaker
Ik meende te lezen dat er alleen een badkamer inzat?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
verbouwen??? Geld is op joh!
EN TOILET! rest moet ik idd zelf nog doen...quote:Op maandag 2 februari 2009 18:26 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik meende te lezen dat er alleen een badkamer inzat?
Je kunt nog een jaar sparen weer!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
verbouwen??? Geld is op joh!
Hehe, dat is idd wel handig.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
EN TOILET! rest moet ik idd zelf nog doen...
was dat maar zo een feest! Bouwrente enzo.. moet nu al beginnen met betalenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt nog een jaar sparen weer!
hahahaha wel handig danquote:Op maandag 2 februari 2009 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
EN TOILET! rest moet ik idd zelf nog doen...
quote:
Tja... Het ligt een beetje aan hoe de vonk is, lijkt me. Als het na een paar maanden echt ergens op begint te lijken ben ik zeker wel bereid om serieus te gaan kijken naar de toekomst.quote:
quote:
ow daar heb ik echt geen verstand vanquote:Op maandag 2 februari 2009 18:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
was dat maar zo een feest! Bouwrente enzo.. moet nu al beginnen met betalen
GMTA hequote:Op maandag 2 februari 2009 18:29 schreef MNR het volgende:
Hahaha, Duimelot, ik vind ons wel grappig. Zelfde moment op zelfde vraag reageren en allebei het woord "handig" als in reactie op de toilet. Hehe.
Als het geen gevoelskwestie (twijfels in je hart) maar een verstandskwestie was geweest, dan had dat alleen gekund als je alle feiten zou weten. Maar die wist je niet (want onzekerheid) dus dan gaat je gevoel spreken.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:21 schreef Duimelot het volgende:
- t waren geen twijfels in mn hart maar onzekerheid
Je posts kwamen erg persoonlijk over, dus ik dacht: laat ik dan ook persoonlijk reageren. Da's interessanter.quote:- ik denk niet in 'wat als' termen, dit was puur als voorbeeld bij mijn stelling over verstand en gevoel.
Ja! keuken zelf uitzoeken?! Dus wanneer gaan er een stel hippe dames met me mee om keukens te kijken?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
hahahaha wel handig dan
maar een keuken mag je zelf uitzoeken!?!?
is zoooooooooo leuk om te doen he!
Dat is gemakkelijk gezegd, maar als je kinderen hebt, ligt dat toch even wat gevoeliger, je wil niet de ene na de andere man in hun leven brengen en je wil gewoon graag dat hij ervoor openstaat, zeker als je zelf een toekomst met die persoon ziet.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
![]()
@Duimpje, niet teveel over dat soort dingen gaan nadenken gewoon voor gaan en zien waar het schip strand.
quote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Kuwaro het volgende:
Hallootjes,en is het hier nog interessant?
Wat vind jij?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
Stelling:
Sorry, maar daar heb ik dan wel iets meer smaak voor... alleen ben bang dat het nog wel even tijd/geld kost om het helemaal naar mijn smaak in te richten...quote:Op maandag 2 februari 2009 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
Owja snuitebolletje beloof alsjeblieft dat je er niet zo'n bleeegh single mannen huis van maakt met een zwarte leren bank en een glazen koffietafeltje met veel chroom en zwart en glas bah
(single mannen hier what the hell is up with that anyway?)
Da's mooi gezegd.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:22 schreef Nouk84 het volgende:
Verstand is bedoeld om je keuzes te begrijpen niet om je keuzes te maken
Dat laat ik aan andere over want ik maak graag alles rozequote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja! keuken zelf uitzoeken?! Dus wanneer gaan er een stel hippe dames met me mee om keukens te kijken?
Mijn ouders hebben altijd de mogelijke partner op de achtergrond gehouden totdat het serieus was. Dat werkte primaquote:Op maandag 2 februari 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is gemakkelijk gezegd, maar als je kinderen hebt, ligt dat toch even wat gevoeliger, je wil niet de ene na de andere man in hun leven brengen en je wil gewoon graag dat hij ervoor openstaat, zeker als je zelf een toekomst met die persoon ziet.
- zou dat t zijn!? geen ideequote:Op maandag 2 februari 2009 18:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als het geen gevoelskwestie (twijfels in je hart) maar een verstandskwestie was geweest, dan had dat alleen gekund als je alle feiten zou weten. Maar die wist je niet (want onzekerheid) dus dan gaat je gevoel spreken.
[..]
Je posts kwamen erg persoonlijk over, dus ik dacht: laat ik dan ook persoonlijk reageren. Da's interessanter.
Qua indeling kan je ook al helpen!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat laat ik aan andere over want ik maak graag alles roze
Niet echt leuk voor een man
Hoewel het wel past bij je boxer
Kiezen of delen, ik neem aan dat die kinderen ook wel eens behoefte hebben aan een vaderfiguur. En het is zo moeilijk als je het zelf maakt.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is gemakkelijk gezegd, maar als je kinderen hebt, ligt dat toch even wat gevoeliger, je wil niet de ene na de andere man in hun leven brengen en je wil gewoon graag dat hij ervoor openstaat, zeker als je zelf een toekomst met die persoon ziet.
Als dat niet zo is, hij staat er negatief tegenover, kun je het maar beter afkappen zo gauw dat blijkt, je maakt het neit alleen jezelf, maar ook je kinderen moeilijk mee
Pfew ik snap niks van die vrijgezellemannenhuizenquote:Op maandag 2 februari 2009 18:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Sorry, maar daar heb ik dan wel iets meer smaak voor... alleen ben bang dat het nog wel even tijd/geld kost om het helemaal naar mijn smaak in te richten...
Ze hebben toch een vaderquote:Op maandag 2 februari 2009 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kiezen of delen, ik neem aan dat die kinderen ook wel eens behoefte hebben aan een vaderfiguur. En het is zo moeilijk als je het zelf maakt.
Wat een wijsheid opeens Sedan. Goed bezig!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kiezen of delen, ik neem aan dat die kinderen ook wel eens behoefte hebben aan een vaderfiguur. En het is zo moeilijk als je het zelf maakt.
bij deze wordt het een standaard mannenhuis! tot over een jaartje!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Pfew ik snap niks van die vrijgezellemannenhuizen
Anders was ik persoonlijk met mn kwastje gekomen om de boel te fixen!
Ik had ook een vader, maar die zag ik maar 1x in de 2 weken..quote:
Ik heb het al in mn agenda!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Qua indeling kan je ook al helpen!zie je niet dat ik jou er gewoon graag bij heb?! moet ik nog duidelijkere hints geven?
Dat is ook mijn aanpak, maar als blijkt dat 'hij' er niet voor openstaat dan is het snel over natuurlijk.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben altijd de mogelijke partner op de achtergrond gehouden totdat het serieus was. Dat werkte prima
dat bedoel ik. een ander voorbeeldquote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef Kuwaro het volgende:
Natuurlijk kan je niet altijd op je gevoel gaan, bijvoorbeeld als je verliefd bent op een persoon waarvan je weet dat ie bezet is, dan kan je beter verstandig zijn![]()
Soms kan je gevoel tegenstrijdig zijn tegen je verstand en dan word ik gek![]()
Ik kies toch voor mijn verstand
Okay bedankt, u mag weer doorschuiven naar het volgende raamquote:Op maandag 2 februari 2009 18:35 schreef Kuwaro het volgende:
Natuurlijk kan je niet altijd op je gevoel gaan, bijvoorbeeld als je verliefd bent op een persoon waarvan je weet dat ie bezet is, dan kan je beter verstandig zijn![]()
Soms kan je gevoel tegenstrijdig zijn tegen je verstand en dan word ik gek![]()
Ik kies toch voor mijn verstand
Het kan ook andersom zijn (mn tante is een voorbeeld)quote:Op maandag 2 februari 2009 18:36 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dat is ook mijn aanpak, maar als blijkt dat 'hij' er niet voor openstaat dan is het snel over natuurlijk.
dus wat JB zei klopt helemaal.
Maar er zijn nog andere voorbeelden van gevoel en verstand, niet alleen de mijne....
? ik begrijp niet wat je zegtquote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
No offence maar ik vind het een beetje hypocriet om te zeggen dat er om de zoveel weken iemand anders is. Al zijn het personen waar je kinderen goed mee kunnen opschieten lijkt me dat helemaal geen probleem.
Ik begrijp niet goed wat je wilt zeggen. Zou je het me nog meer toe willen lichten?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:37 schreef S95Sedan het volgende:
No offence maar ik vind het een beetje hypocriet om te zeggen dat er om de zoveel weken iemand anders is. Al zijn het personen waar je kinderen goed mee kunnen opschieten lijkt me dat helemaal geen probleem.
dat lijkt me ook enorm vervelend.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het kan ook andersom zijn (mn tante is een voorbeeld)
Niet (genoeg) voor iemand voelen, maar het zooo graag willen, omdat je gewoon hetzelfde denkt over dingen, van dezelfde dingen houdt, en het eigenlijk gewoon zou moeten kunnen werken.
Ze waren de beste vrienden en zijn met heel veel verdriet erachter gekomen dat er gewoon niet meer was dan vriendschap. Ze wilden nogal graag meer zien...
Ok, dan was het alleen mijn associatie. Nevermind.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:33 schreef Duimelot het volgende:
- zou dat t zijn!? geen idee
- het is wel iets dat me persoonlijk gebeurd is alleen is dat hoofdstuk wel afgesloten, dacht toen ik dit als voorbeeld aanhaalde wel even, wat als we wel.... maar dat is een split second niet iets waar ik dagelijks mee bezig ben ofzo
want met je verstand kun je beredeneren waarom je gevoel je vertelt dat iets wel of niet goed voor je is.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:22 schreef Nouk84 het volgende:
Verstand is bedoeld om je keuzes te begrijpen niet om je keuzes te maken
dat verschilt per persoon denk ikquote:Op maandag 2 februari 2009 18:41 schreef S95Sedan het volgende:
Nou dat je kinderen toch helemaal geen probleem hoeven te zijn, zoals JB zegt.
Dat dus.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
Kinderen hoeven helemaal geen probleem te zijn
Maar ik denk wel dat je met kinderen wat meer me je verstand moet denken
En ergens kan het wel problemen geven hoor.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
Kinderen hoeven helemaal geen probleem te zijn
Maar ik denk wel dat je met kinderen wat meer me je verstand moet denken
Dat is gewoon onzin Duimelot! Als iemand jou echt de moeite waard vindt, dan vindt hij het eng - en dat is normaal, dat is menselijk - maar het zal nooit de reden zijn dat hij je niet ziet staan/zitten. Jouw kinderen horen gewoon bij jou, het is jouw totaalpakketje!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat verschilt per persoon denk ik
ik kan me heel goed voorstellen (euh mn onzekerheid geeft aan dat ik me eigenlijk niet anders kan voorstellen dan) dat iemand van 25 gewoonweg geen trek heeft in een relatie met een ouder iemand met kinderen!
waar die onzekerheid vandaan komt is me een raadsel aangezien mijn ex ook gewoon voor mij (een ouder iemand met kids) is gegaan![]()
Geloof me.. die mannen zijn er!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dat verschilt per persoon denk ik
ik kan me heel goed voorstellen (euh mn onzekerheid geeft aan dat ik me eigenlijk niet anders kan voorstellen dan) dat iemand van 25 gewoonweg geen trek heeft in een relatie met een ouder iemand met kinderen!
waar die onzekerheid vandaan komt is me een raadsel aangezien mijn ex ook gewoon voor mij (een ouder iemand met kids) is gegaan
Tuurlijk kan het datquote:Op maandag 2 februari 2009 18:45 schreef Ripley het volgende:
[..]
En ergens kan het wel problemen geven hoor.
Ik ben tot nu toe bewust kinderloos en heb op dit moment het gevoel dat ik dat zo wil houden. Dat is een vrij bewuste keuze. Als ik nu een man tegen zou komen die ik echt leuk zou vinden, maar die kinderen zou hebbeb, dan zou ik opeens wel kinderen in mijn leven krijgen van heel dichtbij. Dat lijkt mij op dit moment moeilijk.
Ik wou net zeggen.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin Duimelot! Als iemand jou echt de moeite waard vindt, dan vindt hij het eng - en dat is normaal, dat is menselijk - maar het zal nooit de reden zijn dat hij je niet ziet staan/zitten. Jouw kinderen horen gewoon bij jou, het is jouw totaalpakketje!
Omdat je er misschien ooit op afgewezen bent in het verleden?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:44 schreef Duimelot het volgende:
waar die onzekerheid vandaan komt is me een raadsel aangezien mijn ex ook gewoon voor mij (een ouder iemand met kids) is gegaan![]()
Nee, maar ik zie hier ook reacties dat het niet mag uitmaken omdat je kinderen bij je horen. Dat is misschien wel zo, maar dan is dat totaalpakket misschien niet passend bij mij, hoe leuk ik de man ik kwestie ook kan vinden.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:47 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het dat
Maar het hoeft niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
Dat ben ik met je eensquote:Op maandag 2 februari 2009 18:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie hier ook reacties dat het niet mag uitmaken omdat je kinderen bij je horen. Dat is misschien wel zo, maar dan is dat totaalpakket misschien niet passend bij mij, hoe leuk ik de man ik kwestie ook kan vinden.
Dat ja... het moet een totaalpakket zijn.. een toffe chick met rotkinderen is niet leuk.. een leuke chick met toffe kinderen is dan wel weer leuk...quote:Op maandag 2 februari 2009 18:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie hier ook reacties dat het niet mag uitmaken omdat je kinderen bij je horen. Dat is misschien wel zo, maar dan is dat totaalpakket misschien niet passend bij mij, hoe leuk ik de man ik kwestie ook kan vinden.
Dus dat is dan goed om te weten van jezelf, toch?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:49 schreef Ripley het volgende:
Neuken?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens
'
(jeetje en ik was nog wel zo blij dat ik eens een keer iets op een post van jou kon typen dat niet een variatie was op ja je hebt gelijk)
en sommigen vinden een leuke chick zonder kinderen dan weer nog leukerquote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dat ja... het moet een totaalpakket zijn.. een toffe chick met rotkinderen is niet leuk.. een leuke chick met toffe kinderen is dan wel weer leuk...
Ja zeg straks krijg ik het ookquote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Neuken?
Biseksualiteit is besmettelijk hier namelijk
En bij een kutwijf blijven omdat ze zo'n leuke kinderen heeft?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
Dat ja... het moet een totaalpakket zijn.. een toffe chick met rotkinderen is niet leuk.. een leuke chick met toffe kinderen is dan wel weer leuk...
Dat staat er nietquote:Op maandag 2 februari 2009 18:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En bij een kutwijf blijven omdat ze zo'n leuke kinderen heeft?
Nee dan krijg je rare vragen, denk ik.
Maar alleen onder vrouwen, dat is het frappante tot nu toe.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Ripley het volgende:
Biseksualiteit is besmettelijk hier namelijk
Nee maar die miste nog. Ik vroeg het me alleen maar ff hardop af.quote:
Hmm ik heb nog nergens last vanquote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb jij ook een piemelfobie?! ik denk dat dat besmettelijk is hier! mensen worden bang voor piemels!
Leuker?quote:Op maandag 2 februari 2009 18:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
en sommigen vinden een leuke chick zonder kinderen dan weer nog leuker
Het is een hél voor mij, iedere ochtend onder de douche. En als ik moet plassen!quote:Op maandag 2 februari 2009 18:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
heb jij ook een piemelfobie?! ik denk dat dat besmettelijk is hier! mensen worden bang voor piemels!
Ik denk het niet.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:46 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat is gewoon onzin Duimelot! Als iemand jou echt de moeite waard vindt, dan vindt hij het eng - en dat is normaal, dat is menselijk - maar het zal nooit de reden zijn dat hij je niet ziet staan/zitten. Jouw kinderen horen gewoon bij jou, het is jouw totaalpakketje!
een klik met de kids is natuurlijk wel belangrijkquote:Op maandag 2 februari 2009 18:58 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Leuker?
Met of zonder kinderen, als ze leuk is ,dan maakt het voor mij niet uit of ze kinderen heeft of niet.
Het gaat eenmaal om het persoon en als ze kinderen heeft, tja dan wordt het lastig.
Als je echt de persoon leuk vindt, dan ga je ook ervoor, dat vind ik tenminste
Jou gun ik er wel eenquote:
Ze kan wel gewoon komen en dan kunnen we heel leuk dansen en dan ga ik niet met haar kussen, want dat doe ik dan weer niet natuurlijk! Maar de volgende meet is dus op een Pann feest?!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jou gun ik er wel een
Je zou een aanwinst zijn op de pann feesten
En nou niet gaan zeggen dat ze als hetero ook gewoon kan komen en dat jij dan wel met haar gaat kussen en zo snuitebolletje want zo bedoelde ik het dus niet
Dat zou wel kei gezellig zijn!!quote:Op maandag 2 februari 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze kan wel gewoon komen en dan kunnen we heel leuk dansen en dan ga ik niet met haar kussen, want dat doe ik dan weer niet natuurlijk! Maar de volgende meet is dus op een Pann feest?!
Tja het is natuurlijk wel belangrijk, altijd mooi meegenomen voor de mams, dat wel.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
een klik met de kids is natuurlijk wel belangrijk
Hoezo, am I not kissable?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:02 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ze kan wel gewoon komen en dan kunnen we heel leuk dansen en dan ga ik niet met haar kussen, want dat doe ik dan weer niet natuurlijk! Maar de volgende meet is dus op een Pann feest?!
Nou .. ik weet niet hoor. Als ik een man met kinderen zou tegenkomen denk ik dat m'n verstand en gevoel al heel snel afstand zal nemen van hem. Hoe leuk hij zelf ook kan zijn. Ik en kinderen gaan tot nu toe nog niet samen.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:58 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Leuker?
Met of zonder kinderen, als ze leuk is ,dan maakt het voor mij niet uit of ze kinderen heeft of niet.
Het gaat eenmaal om het persoon en als ze kinderen heeft, tja dan wordt het lastig.
Als je echt de persoon leuk vindt, dan ga je ook ervoor, dat vind ik tenminste
Ah, relaties beginnen met iemand die kinderen heeft.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik denk dat het voor sommige mensen ZO in de weg kan staan, dat het gewoon niet gaat.
Maar dat zijn dan mensen die toch al niet bij je zouden passen.
Als je een relatie krijgt met iemand die zegt dat t geen probleem is, of die er in elk geval voor open staat, is heel de situatie al anders.
Nou alleen de mannen die daar wel geschikt voor zijn hoop ikquote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vind ik ook! Maar zijn er dan nog meer mannen die mee durven!?
Bij mij werd al snel de keuze:quote:Op maandag 2 februari 2009 19:03 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Tja het is natuurlijk wel belangrijk, altijd mooi meegenomen voor de mams, dat wel.
Maar wat doe je als je kinderen als je partner niet moet?
Dumpen?
Ik denk het niet of wel soms.
Mama, ik vind hem niet leuk, ik vond die van zaterdag leukerder, want hij gaf mij een cadeautje
Wat?quote:Op maandag 2 februari 2009 19:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Vind ik ook! Maar zijn er dan nog meer mannen die mee durven!?
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Volgende Meet is op een homo feest, ga je mee? Dansen verplicht!
Dat kan je natuurlijk ook pas weten na een tijdje. Je kan niet bij voorbaat weten dat een relatie gaat werken. Maar dan moet je inderdaad wel in je achterhoofd houden dat er, mocht het zo ver komen, de kinderen ook een rol gaan spelen. En vanaf daar valt overal wel een mouw aan te passen, denk ik.quote:Op maandag 2 februari 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Ik denk dat het voor sommige mensen ZO in de weg kan staan, dat het gewoon niet gaat.
Maar dat zijn dan mensen die toch al niet bij je zouden passen.
Als je een relatie krijgt met iemand die zegt dat t geen probleem is, of die er in elk geval voor open staat, is heel de situatie al anders.
Dat bedoel ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |