ik geef je een hele binnenstad, en wat krijg ik terug...quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Daar gebeurt sinds Job Cohen helemaal niks meer.
In Groningen gebeurt het:
[ afbeelding ]
quote:
Mijn huisarts is er weer aan het einde van de week. En ik kon wel naar een vervanger. Maar mijn vaste huisarts weet wat er speelt.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
Buikgriep heerst, dus ga daar maar als eerst vanuit, ipv het ergste.![]()
Wanneer is je huisarts er weer?Beste bij een dip.. zegt men is afleiding zoeken, maar goed, hoe en wat.
Je zal dan toch zelf de eerste stap moeten zetten.
Daar is vanavond toch de pubquiz?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als BC een beetje een fatsoenlijke voorstelling heeft vanavond, anders moeten we misschien iets meer geduld hebben.
BCquote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als BC een beetje een fatsoenlijke voorstelling heeft vanavond, anders moeten we misschien iets meer geduld hebben.
Dat is het bekrompen beeld wat Amsterdammers hebben van andere steden.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef je een hele binnenstad, en wat krijg ik terug...
ook een plaatje van de volledige binnenstad!![]()
en rechts om de hoek heb je de palace nog en verder alleen boerderijen toch?
Rhu is ongrijpbaarquote:Op maandag 2 februari 2009 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bweeeeeeeeh.... Rhu wil niet met me dansen
Oh ja, moesten we maar niet doenquote:
ik had een vriendin in grunn. en ben er tig keer wezen stappenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is het bekrompen beeld wat Amsterdammers hebben van andere steden.
Dit is maar een klein gedeelte van het uitgaansgebied.
Daarbij kent Groningen geen vroege sluitingstijden en kun je nog gewoon mensen groeten zonder een mes tussen je ribben te krijgen.
Verder kun je nog fatsoenlijk parkeren en daar hoef je geen lening voor af te sluiten.
Groningen
Hehe, jij bent slimquote:Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij wilde me gewoon corrigeren met het woord 'topic'.
t Is pas maandagquote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, moesten we maar niet doen.
Trouwens, het is misschien ook wat levendiger rond het weekend.
niet expres!!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je blijft jezelf maar een steeds grotere uitdaging voor mij maken he!
True.... morgen kan ik nietquote:
quote:
onzinquote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarbij kent Groningen geen vroege sluitingstijden en kun je nog gewoon mensen groeten zonder een mes tussen je ribben te krijgen.
gaat een beetje lastig via internet hequote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Geef je een seintje als je uitgekeken bent op je knul?
Hoewel... heb wel zin om iets kapot te maken eigenlijk
Dan kan ik ook al nietquote:
jah! en je wil je telnr maar niet gevenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gaat een beetje lastig via internet he![]()
Sja,vanavond is er dus idd Pubquiz in BC, geen idee of dat uberhaupt leuk isquote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook al nietDeze week eigenlijk alleen vanavond en morgen avond
CC dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja,vanavond is er dus idd Pubquiz in BC, geen idee of dat uberhaupt leuk is.
nopequote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jah! en je wil je telnr maar niet geven
Als dat wat is op Maandag.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat een topic-naam zeg, valt me tegen singles !
Volgens de site welquote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat wat is op Maandag.. Geen idee.
pann on tour tilburg ben ik sowieso altijdquote:Op maandag 2 februari 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet ik alle dansbare feesten maar af gaan!
Nou, met de kans dat we met zijn 2en in de zaal zitten, zie je vanavondquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, met de kans dat we met zijn 2en in de zaal zitten, zie je vanavond.
Oh boyquote:
Plaatsvervangende schaamte is juist leuk, dat ze zo bizar slecht zijn enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh boy.
Daar ben ik wel een paar keer geweest, paar keer wel gelachen hoor, maar ook echt met plaatsvervangende schaamte in de zaal gezeten.
ja, ik heb dan ook wel gelachen hoor, maar dat vonden ze niet zo tofquote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte is juist leuk, dat ze zo bizar slecht zijn enzo
En dat maakt het voor jou dan juist weer toffer natuurlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik heb dan ook wel gelachen hoor, maar dat vonden ze niet zo tof.
Ja, en het was nog gratis entree ook, als je maar wat te drinken bestelde, top avondquote:Op maandag 2 februari 2009 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat maakt het voor jou dan juist weer toffer natuurlijk!
Oh das helemaal beter!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en het was nog gratis entree ook, als je maar wat te drinken bestelde, top avond.
31 oktober - PANN-on-Tour Tilburgquote:Op maandag 2 februari 2009 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pann on tour tilburg ben ik sowieso altijd
maar dat duurt vast nog eeuwig
Oeh roze maandag!
Ja, was gewoon een wilde gok die avond, had niets te doen samen met een vriendinnetje van me, geen spijt van gehad voor dat geldquote:
Lekker rustig, zonder al die provincialen in de stadquote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef kwaakvaak het volgende:
Amsterdammers.... volk wat denkt dat de wereld ophoudt bij de stadsgrens. Terwijl ieder weldenkend mens weet dat de wereld pas begint als je amsterdam uit bent. Maar goed, als amsterdammers zo graag apart willen zijn, stel ik voor om het gewoon af te steken en als nieuw wadden eiland weg te laten drijven!
Heb jij nou de zelfde ondertitel als JoeyT?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en het was nog gratis entree ook, als je maar wat te drinken bestelde, top avond.
Gast, ik durf te wedden dat ik meer gezien heb van nederland dan jij!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef kwaakvaak het volgende:
Amsterdammers.... volk wat denkt dat de wereld ophoudt bij de stadsgrens. Terwijl ieder weldenkend mens weet dat de wereld pas begint als je amsterdam uit bent. Maar goed, als amsterdammers zo graag apart willen zijn, stel ik voor om het gewoon af te steken en als nieuw wadden eiland weg te laten drijven!
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef kwaakvaak het volgende:
Laatste keer dat ik in CC was trad een vriend van me daar opquote:Op maandag 2 februari 2009 16:06 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, was gewoon een wilde gok die avond, had niets te doen samen met een vriendinnetje van me, geen spijt van gehad voor dat geld.
wat aardig dat je hoopt dat ik gedumpt word hahaquote:Op maandag 2 februari 2009 16:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
31 oktober - PANN-on-Tour Tilburg![]()
hoewel.. tegen die tijd ben je misschien weer happy single!
Gast... ik zou er mijn geld niet op in zetten als ik jou wasquote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef rival het volgende:
[..]
Gast, ik durf te wedden dat ik meer gezien heb van nederland dan jij!
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wat aardig dat je hoopt dat ik gedumpt word haha
ergens werken is niet het land zien hequote:Op maandag 2 februari 2009 16:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Gast... ik zou er mijn geld niet op in zetten als ik jou was
Als ie maar niet op de publiek-afzeiktour was dan, zit je daar als bekendequote:Op maandag 2 februari 2009 16:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Laatste keer dat ik in CC was trad een vriend van me daar opWas erg leuk!
Ik denk dat kwaak meer gezien heeft.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
ergens werken is niet het land zien he
en praat niet als een amsterdammer![]()
en mn rebound worden?quote:
Nee, hij was echt heel erg leuk!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als ie maar niet op de publiek-afzeiktour was dan, zit je daar als bekende.
Nee, want tegen die tijd ben jij toch al helemaal gek van mij en heb je hem gedumpt omdat ik zo leuk ben!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en mn rebound worden?
dat is ook niet tof
Hey Duimquote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:
hallo allemaal ik heb er weer een dagje werken opzitten blij dat ik thuis ben!
Oh, gelijk weer even je fobo checken!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef Duimelot het volgende:hallo allemaal ik heb er weer een dagje werken opzitten blij dat ik thuis ben!
Kan nog vervelend zijn natuurlijkquote:
Hoe dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan nog vervelend zijn natuurlijk>
nogal vol van je zaak voor een singlequote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, want tegen die tijd ben jij toch al helemaal gek van mij en heb je hem gedumpt omdat ik zo leuk ben!
staan nog steeds dezelfde foto's inquote:Op maandag 2 februari 2009 16:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, gelijk weer even je fobo checken!
Die foto van je duim in je snoet!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef Duimelot het volgende:
[..]
staan nog steeds dezelfde foto's in
Inderdaad.. ik voel traantjes opkomen!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nogal vol van je zaak voor een single
nee die was niet lief van me haha
Die eerste foto in jouw fotoboek is ook charmantquote:Op maandag 2 februari 2009 16:20 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Die foto van je duim in je snoet!die blijft tof!
quote:Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die eerste foto in jouw fotoboek is ook charmant
haha jij wil gewoon dat ik je ga troostenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Inderdaad.. ik voel traantjes opkomen!
Oh, en ik vind het nog wel gemeen dat je gluurt zonder hoi te zeggenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Die eerste foto in jouw fotoboek is ook charmant
werkt het?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha jij wil gewoon dat ik je ga troosten
na een brak weekend met weinig slaap en heel veel emoties ben ik blij dat ik thuis ben pfffffffquote:
zitten jullie me hier nu belachelijk te makenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:23 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
DAAAAMN! DE ZENUWEN SCHIETEN IN MN SCHOENEN!
Zit nog steeds met mijn chronisch foute slaapritme... gister weer om 2 uur naar bed gegaan en sliep pas om 5 uur. Ben dus weer om half 4 wakker geworden vandaag. Ik word er nu wel echt knettergek vanquote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
na een brak weekend met weinig slaap en heel veel emoties ben ik blij dat ik thuis ben pfffffff
oude mensen kunnen wel goed luisteren en advies geven gheghe(moet toch ergens mijn verhaal doen wahaha)
mijn plan is: op tijd naar bed.....
plan ik wel vaker, eens zien of het me vandaag lukt!
en de jouwe?
Nee, ik ga zo naar de makelaar om ja te zeggen tegen een vet tof appartement wat ik wil kopen!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zitten jullie me hier nu belachelijk te maken
ja ik zit al op mn fiets!quote:
Succes enzo!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo naar de makelaar om ja te zeggen tegen een vet tof appartement wat ik wil kopen!en dat vind ik eng!
ohhhhhhhhh ok, spannend!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo naar de makelaar om ja te zeggen tegen een vet tof appartement wat ik wil kopen!en dat vind ik eng!
is dit een verkapte penismeetwedstrijd?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:11 schreef rival het volgende:
[..]
ergens werken is niet het land zien he
en praat niet als een amsterdammer![]()
tof!!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ja dat is wel zwaar klote, nu mag je langzaam aan wel weer een normaal ritme kweken!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:26 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Zit nog steeds met mijn chronisch foute slaapritme... gister weer om 2 uur naar bed gegaan en sliep pas om 5 uur. Ben dus weer om half 4 wakker geworden vandaag. Ik word er nu wel echt knettergek van
Als dit morgen weer zo gaat ga ik kijken of ik van m'n huisarts wat slaappillen kan krijgen of zo
Maar verder wel prima hoor
Dat doe jij nou nooit he.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Oh, en ik vind het nog wel gemeen dat je gluurt zonder hoi te zeggen
http://images.funda.nl/valentinamedia/007/189/649.pdfquote:Op maandag 2 februari 2009 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
tof!!
fotos?
linkje?
Moet er geklust worden? dat is tof!!
Ik had gister mn house warming van mijn (voor mij nog redelijk nieuwe) appartementje
(wel kut dat er kei veel eten over is, ik loop de hele dag te snacken)
succes!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://images.funda.nl/valentinamedia/007/189/649.pdf
appartement 1.1Z
en nu ben ik weg! whaaaaaa.. poep in mn broek
Mooie appartementjes hoor!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
http://images.funda.nl/valentinamedia/007/189/649.pdf
appartement 1.1Z
en nu ben ik weg! whaaaaaa.. poep in mn broek
Hoort bij een verzameling vinexwijken tegen Utrecht aan, aan de westkant van de A2.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken de buurt niet
Maar het ziet er goed uit!
Jammer dat er niet geklust moet worden
Dat kan ik nu kei goed
En het is leuk
Heb vandaag ook op een appartement gereageerd. Net als 132 anderenquote:Op maandag 2 februari 2009 16:36 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ken de buurt niet
Maar het ziet er goed uit!
Jammer dat er niet geklust moet worden
Dat kan ik nu kei goed
En het is leuk
een huurappartementje?quote:Op maandag 2 februari 2009 16:40 schreef MNR het volgende:
[..]
Heb vandaag ook op een appartement gereageerd. Net als 132 anderen
Mogen de Goden met me zijn, of... me een nog beter appartement in de hand spelen
Hoe was je housewarming Rhu?
Ja huur, leek me toch het beste voor nuquote:Op maandag 2 februari 2009 16:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
een huurappartementje?
Kei gezellig!
Ik vind feestjes verzorgen echt super
Ik ben vanmorgen meteen begonnen met zeuren bij vriendje om er vrijdag weer een te geven
En ik heb super leuke plantjes gehad voor op mn balkon!
En iedereen vond mn huis leuk en mn ideeen heel goed
Dat is ook altijd tof om te horen
Nu ik het er toch over heb zal ik eens wat fotos gaan maken hier nu het nog een beetje licht is
jij ook al zo moequote:Op maandag 2 februari 2009 17:01 schreef mrbox het volgende:
Goedemiddag vanuit de trein![]()
Pff jongens wat ben ik vermoeidzelfs een espresso hielp weinig
ja dat is fijn om te horen ook gewoon als bevestiging voor jezelf he!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik wil ook foto's![]()
Net bij schoolmaatschappelijk werk geweest
Volgens haar pak ik het allemaal heel goed aan met de meisjes en hoef ik me niet al te veel zorgen te maken dat ze echt heel veel problemen ondervinden van de situatie tussen mij en mn ex
Das wel fijn om te horen
En wij willen NIET, met nadruk NIET weten welk nummerquote:Op maandag 2 februari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
AHHHHHHHHH ik heb de hele dag een echt vreselijk liedje in mn kop, wordt er gestoord van
Ja, zeker, je maakt je toch zorgen, maar ze zijn weerbaar genoeg en niet op hun mondje gevallen en de manier waarop ze reageren op de scheiding, is heel normaal en lijkt zelfs beter dan gemiddeld zei ze, omdat ik er heel goed mee omga.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat is fijn om te horen ook gewoon als bevestiging voor jezelf he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En wij willen NIET, met nadruk NIET weten welk nummer
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja, zeker, je maakt je toch zorgen, maar ze zijn weerbaar genoeg en niet op hun mondje gevallen en de manier waarop ze reageren op de scheiding, is heel normaal en lijkt zelfs beter dan gemiddeld zei ze, omdat ik er heel goed mee omga.ze gaan geen onzin vertellen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar is zeker fijn, hier t zelfde gelukkig!
Ik heb gewoon druk weekend achter de rugquote:Op maandag 2 februari 2009 17:03 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jij ook al zo moe
ik heb er een goed excuus voor, ik ben OUD
wat is jouw excuus
LOL!!! Bij mij was het een oud liedje van Gordon, en bij jou?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:07 schreef Duimelot het volgende:
AHHHHHHHHH ik heb de hele dag een echt vreselijk liedje in mn kop, wordt er gestoord van
Je mag ze mij PM'enquote:Op maandag 2 februari 2009 17:11 schreef rhubarbje het volgende:
Zo
Het is eigenlijk toch al een beetje te donker maar ja
Ik kan toch geen goede fotos maken haha
Ik ga de fotos niet hier posten dat vind ik toch iets te open bloot maar de mensen die ze willen zien moeten me maar ff pmmen dan uploade ik ze ondertussen en dan pm ik terug!
wie t NIET wil lezen lees dan ook NIETquote:Op maandag 2 februari 2009 17:27 schreef MNR het volgende:
[..]
LOL!!! Bij mij was het een oud liedje van Gordon, en bij jou?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer dan dat ken ik ook niet, echt zwaar irritant
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
wie t NIET wil lezen lees dan ook NIETHahahaha!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.meer dan dat ken ik ook niet, echt zwaar irritant
![]()
You're never fully dressed until you wear a smile
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
volgens mij zag ons weekend er vrijwel t zelfde uit, alleen jij bent toch jong!!?!?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ik heb gewoon druk weekend achter de rug
Tja en ze hadden nog wel zo rekening gehouden met oude mensen die op het singlesfeest afkwamen om het niet te laat te maken... En dan nog zo kapot zijn
Je bent toch ook zo'n leuk mensquote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Duimelot het volgende:
AHHHHHHHHHHHH mijn telefoon heeft sinds vrijdag kuren en t wordt steeds erger
gelukkig komt donderdag mn nieuwe telefoon als goed is JOEPIEEEEEEEEEEEEE
Sedannetje!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
quote:Op maandag 2 februari 2009 17:30 schreef MNR het volgende:
Nu MOET ik mijn deuntje ook ff posten (vanaf 28 secs).daar heb ik een origineel singletje van the rubettes van!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is nog van mijn moeder geweest hahahaha
Duh Duimelot! Gevoel volgenquote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
Stelling:
Moeten Singles verstandig zijn of soms gewoon hun gevoel volgen op liefdes gebied?
Je spontaniteitquote:Op maandag 2 februari 2009 17:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja he
(hoe kom je daar nu weer bij?)
Probeer anders de batterij voor paar minutjes er af te laten.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:31 schreef Duimelot het volgende:
AHHHHHHHHHHHH mijn telefoon heeft sinds vrijdag kuren en t wordt steeds erger
gelukkig komt donderdag mn nieuwe telefoon als goed is JOEPIEEEEEEEEEEEEE
Allebei, zeker als je kinderen hebtquote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
Stelling:
Moeten Singles verstandig zijn of soms gewoon hun gevoel volgen op liefdes gebied?
Ik denk dat je verstandig je gevoel moet volgen en dus niet blindelings alleen je verstand of je gevoelquote:Op maandag 2 februari 2009 17:38 schreef Duimelot het volgende:
Stelling:
kwam gewoon zo in me op.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:39 schreef MNR het volgende:
[..]
Duh Duimelot! Gevoel volgen![]()
Maarre... waarom zou je je verstand gebruiken? Waar ligt de twijfel
Dankjequote:Op maandag 2 februari 2009 17:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Sedannetje!
Had gisteren nog gekeken naar je filmpjes. Ziet er leuk uit hoor! Leuke hobby!
En je luistertQ-music
al geprobeerd het is iets met het schermpje, dat blijft soms zwart of gaat gestreept verder en wil dan niet meer normaal worden.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Probeer anders de batterij voor paar minutjes er af te laten.
Verstandig wel, waren jullie er achteraf allebei tevreden mee?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kwam gewoon zo in me op.
Een tijd terug ben ik verliefd geweest op iemand die jonger dan ik was (een stuk jonger) en hij op mij.
Het gevoel zei dat we bij elkaar wilde zijn en elkaar beter leren kennen enzo
maar het verstand zei dat het nutteloos was, gezien onze verschillende levens, 3 rondrennende kids enzo, hadden wij wel kans op een toekomst samen?
Die kans leek ons vrij klein en om te voorkomen dat we uiteindelijk veel verder in een echte relatie er mee zouden moeten stoppen en dan enorm veel verdriet zouden hebben hadden we besloten om maar voortijdig alle contact te verbreken en elkaar te vergeten.
Was dit verstandig!?!? of hadden we ons gevoel moeten volgen!?
Als buitenstaander is het altijd makkelijk praten... maar ik denk dat je het gewoon had moeten proberen. Jezelf beschermen, ja, is veilig... maar ja, het is altijd een sprong die je moet wagen.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:45 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kwam gewoon zo in me op.
Een tijd terug ben ik verliefd geweest op iemand die jonger dan ik was (een stuk jonger) en hij op mij.
Het gevoel zei dat we bij elkaar wilde zijn en elkaar beter leren kennen enzo
maar het verstand zei dat het nutteloos was, gezien onze verschillende levens, 3 rondrennende kids enzo, hadden wij wel kans op een toekomst samen?
Die kans leek ons vrij klein en om te voorkomen dat we uiteindelijk veel verder in een echte relatie er mee zouden moeten stoppen en dan enorm veel verdriet zouden hebben hadden we besloten om maar voortijdig alle contact te verbreken en elkaar te vergeten.
Was dit verstandig!?!? of hadden we ons gevoel moeten volgen!?
Ywquote:Op maandag 2 februari 2009 17:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dankje
Geen idee wat ik luisterde, daar ben ik meestal niet mee bezig op dat moment
we twijfelden allebei maar te bang om later gekwetst te zijnquote:Op maandag 2 februari 2009 17:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verstandig wel, waren jullie er achteraf allebei tevreden mee?
En HAD het nooit kans van slagen gehad, wilde hij echt je kinderen er niet bij? Je moet dingen overwegen, als je nu tevreden bent met dta besluit, is het toch goed?
ja dat had ik ook want zovaak voel je dat niet, tenminste ik niet.....quote:Op maandag 2 februari 2009 17:49 schreef MNR het volgende:
[..]
Als buitenstaander is het altijd makkelijk praten... maar ik denk dat je het gewoon had moeten proberen. Jezelf beschermen, ja, is veilig... maar ja, het is altijd een sprong die je moet wagen.
Ik heb voor mezelf de vuistregel: als ik een vonk voel, ga ik ervoor. Zo niet, bij twijfel, houd ik afstand en tast af.
Laat dat lekker bij hem liggen. Hij is uiteindelijk degene die daarin beslist.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we twijfelden allebei maar te bang om later gekwetst te zijn
hij had heel bewust voor een kinderloos leven gekozen maar stond niet geheel naar tegenover die van mij.
ik was bang dat ik hem in een anders soort leven zou walsen en dat hij dat (later) toch niet fijn zou vinden.
Duimelot, je mag terugkijken, maar je komt opnieuw iemand tegenquote:Ik spreek hem niet meer dus hoe hij er tegenover staat weet ik niet, ik denk wel eens: wat als we t wel geprobeerd hadden. Verdriet heb ik er toch om gehad, had ook later gekunt maar dan hadden we wel een heel leuke tijd samen gehad....
.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:50 schreef Duimelot het volgende:
[..]
we twijfelden allebei maar te bang om later gekwetst te zijn
hij had heel bewust voor een kinderloos leven gekozen maar stond niet geheel naar tegenover die van mij.
ik was bang dat ik hem in een anders soort leven zou walsen en dat hij dat (later) toch niet fijn zou vinden.
Ik spreek hem niet meer dus hoe hij er tegenover staat weet ik niet, ik denk wel eens: wat als we t wel geprobeerd hadden. Verdriet heb ik er toch om gehad, had ook later gekunt maar dan hadden we wel een heel leuke tijd samen gehad....
Ervoor gaan!!!!!quote:Op maandag 2 februari 2009 17:52 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ja dat had ik ook want zovaak voel je dat niet, tenminste ik niet.....
dus als het me nog es zou overkomen wat zouden jullie dan zeggen?
Geen idee, moet ik eens even terugkijken, hehe.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:53 schreef rhubarbje het volgende:
Wanneer hoor je wat van het appartementje MNR?
En je hart volgen is wel leuk en zo maar ja als het niet kan kom je daarmee alleen maar in de problemen
Je verstand volgen is dus handiger
Ik ben ook altijd geneigd mijn gevoel te volgen, soms is dat positief soms had ik beter verstandiger kunnen zijn.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
.
Ik vind het moeilijk.
Ik ben alttijd heel erg geneigd mn gevoel te volgen, maar dat werkt in mijn geval eigenlijk niet. Als ik meteen voor iemand val, is het iemand die niet bij me past.
Ik val liever langzaamaan voor iemand, dan weet ik dat het me gaat om zijn persoonlijkheid en niet om die 'klik' die ik in eerste instantie heb.
Rustig aan vind ik fijner, aftasten, langzaam wennen aan elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |