ik geef je een hele binnenstad, en wat krijg ik terug...quote:Op maandag 2 februari 2009 15:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]
![]()
Daar gebeurt sinds Job Cohen helemaal niks meer.
In Groningen gebeurt het:
[ afbeelding ]
quote:
Mijn huisarts is er weer aan het einde van de week. En ik kon wel naar een vervanger. Maar mijn vaste huisarts weet wat er speelt.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:31 schreef Bengeltje het volgende:
Buikgriep heerst, dus ga daar maar als eerst vanuit, ipv het ergste.![]()
Wanneer is je huisarts er weer?Beste bij een dip.. zegt men is afleiding zoeken, maar goed, hoe en wat.
Je zal dan toch zelf de eerste stap moeten zetten.
Daar is vanavond toch de pubquiz?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als BC een beetje een fatsoenlijke voorstelling heeft vanavond, anders moeten we misschien iets meer geduld hebben.
BCquote:Op maandag 2 februari 2009 15:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, als BC een beetje een fatsoenlijke voorstelling heeft vanavond, anders moeten we misschien iets meer geduld hebben.
Dat is het bekrompen beeld wat Amsterdammers hebben van andere steden.quote:Op maandag 2 februari 2009 15:43 schreef rival het volgende:
[..]
ik geef je een hele binnenstad, en wat krijg ik terug...
ook een plaatje van de volledige binnenstad!![]()
en rechts om de hoek heb je de palace nog en verder alleen boerderijen toch?
Rhu is ongrijpbaarquote:Op maandag 2 februari 2009 15:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
Bweeeeeeeeh.... Rhu wil niet met me dansen
Oh ja, moesten we maar niet doenquote:
ik had een vriendin in grunn. en ben er tig keer wezen stappenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat is het bekrompen beeld wat Amsterdammers hebben van andere steden.
Dit is maar een klein gedeelte van het uitgaansgebied.
Daarbij kent Groningen geen vroege sluitingstijden en kun je nog gewoon mensen groeten zonder een mes tussen je ribben te krijgen.
Verder kun je nog fatsoenlijk parkeren en daar hoef je geen lening voor af te sluiten.
Groningen
Hehe, jij bent slimquote:Op maandag 2 februari 2009 15:39 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij wilde me gewoon corrigeren met het woord 'topic'.
t Is pas maandagquote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, moesten we maar niet doen.
Trouwens, het is misschien ook wat levendiger rond het weekend.
niet expres!!quote:Op maandag 2 februari 2009 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Je blijft jezelf maar een steeds grotere uitdaging voor mij maken he!
True.... morgen kan ik nietquote:
quote:
onzinquote:Op maandag 2 februari 2009 15:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daarbij kent Groningen geen vroege sluitingstijden en kun je nog gewoon mensen groeten zonder een mes tussen je ribben te krijgen.
gaat een beetje lastig via internet hequote:Op maandag 2 februari 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]Geef je een seintje als je uitgekeken bent op je knul?
Hoewel... heb wel zin om iets kapot te maken eigenlijk
Dan kan ik ook al nietquote:
jah! en je wil je telnr maar niet gevenquote:Op maandag 2 februari 2009 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
gaat een beetje lastig via internet he![]()
Sja,vanavond is er dus idd Pubquiz in BC, geen idee of dat uberhaupt leuk isquote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Dan kan ik ook al nietDeze week eigenlijk alleen vanavond en morgen avond
CC dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja,vanavond is er dus idd Pubquiz in BC, geen idee of dat uberhaupt leuk is.
nopequote:Op maandag 2 februari 2009 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jah! en je wil je telnr maar niet geven
Als dat wat is op Maandag.quote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Wat een topic-naam zeg, valt me tegen singles !
Volgens de site welquote:Op maandag 2 februari 2009 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als dat wat is op Maandag.. Geen idee.
pann on tour tilburg ben ik sowieso altijdquote:Op maandag 2 februari 2009 15:57 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan moet ik alle dansbare feesten maar af gaan!
Nou, met de kans dat we met zijn 2en in de zaal zitten, zie je vanavondquote:
quote:Op maandag 2 februari 2009 15:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, met de kans dat we met zijn 2en in de zaal zitten, zie je vanavond.
Oh boyquote:
Plaatsvervangende schaamte is juist leuk, dat ze zo bizar slecht zijn enzoquote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh boy.
Daar ben ik wel een paar keer geweest, paar keer wel gelachen hoor, maar ook echt met plaatsvervangende schaamte in de zaal gezeten.
ja, ik heb dan ook wel gelachen hoor, maar dat vonden ze niet zo tofquote:Op maandag 2 februari 2009 16:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Plaatsvervangende schaamte is juist leuk, dat ze zo bizar slecht zijn enzo
En dat maakt het voor jou dan juist weer toffer natuurlijk!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, ik heb dan ook wel gelachen hoor, maar dat vonden ze niet zo tof.
Ja, en het was nog gratis entree ook, als je maar wat te drinken bestelde, top avondquote:Op maandag 2 februari 2009 16:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
En dat maakt het voor jou dan juist weer toffer natuurlijk!
Oh das helemaal beter!quote:Op maandag 2 februari 2009 16:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en het was nog gratis entree ook, als je maar wat te drinken bestelde, top avond.
31 oktober - PANN-on-Tour Tilburgquote:Op maandag 2 februari 2009 15:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
pann on tour tilburg ben ik sowieso altijd
maar dat duurt vast nog eeuwig
Oeh roze maandag!
Ja, was gewoon een wilde gok die avond, had niets te doen samen met een vriendinnetje van me, geen spijt van gehad voor dat geldquote:
Lekker rustig, zonder al die provincialen in de stadquote:Op maandag 2 februari 2009 16:05 schreef kwaakvaak het volgende:
Amsterdammers.... volk wat denkt dat de wereld ophoudt bij de stadsgrens. Terwijl ieder weldenkend mens weet dat de wereld pas begint als je amsterdam uit bent. Maar goed, als amsterdammers zo graag apart willen zijn, stel ik voor om het gewoon af te steken en als nieuw wadden eiland weg te laten drijven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |