Is een leuk programma '' Van Der Vorst Ziet Sterren'' alleen vorige week vond ik niks aan. Maar vanavond wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:31 schreef peterfan het volgende:
Goed interview in de Grazia!![]()
Dat van half 1 was een grapje..Ik bedoelde na DWTS, wat doorgaans nogal enorm uitloopt...vandaar.
Ben bang dat het een teleurstellend, kijk ons eens een happy family zijn, achtig item wordt...
Jammer dat ie er niet met de verstandelijk gehandicapten heengaat, dat is altijd lachen!
Je bent tegenwoordig meer in SHO dan in ONZquote:
Dus eigenlijk .... EIGENLIJK ... kunnen we die fonteinen letterlijk nemen? Als ze 3 keer per dag in bad gaat, de kraan laat lopen en het water een uh ... hoogtepunt bereikt?quote:
peterfan, je begrijpt het niet. Het wordt een op het oog gezapig interview, natuurlijk! Een en al happy family en zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:31 schreef peterfan het volgende:
Goed interview in de Grazia!![]()
Dat van half 1 was een grapje..Ik bedoelde na DWTS, wat doorgaans nogal enorm uitloopt...vandaar.
Ben bang dat het een teleurstellend, kijk ons eens een happy family zijn, achtig item wordt...
Jammer dat ie er niet met de verstandelijk gehandicapten heengaat, dat is altijd lachen!
Heb ik weleens gezien Haaibaaike, maar het gaat me in dit geval om Ross en Pat. Ze zullen hun uiterste best doen om over te komen als het perfecte stel. Maar wij weten beter... wij weten dat Ross zo jaloers is als maar kan. En eigenlijk op Pat neerkijkt, want tegenwoordig is zij degene die het geld binnenhaalt! Dat we het maar wel even weten hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt elke week Ole..heb je dat programma van Peter vd Vorst nooit gezien. Net was nog in de reclame te zien.
Pat en Ros met Peter..
En ze had het hoogste woordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:12 schreef Ole het volgende:
Dank je Haaibaaike, Heb ik inmiddels al gezien. Ook daar af en toe van die blikken van Ross richting Pat.
Dat bedoel ik. Ben benieuwd hoe dat straks gaatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En ze had het hoogste woordBazig ding die Ros
idem dito het hoogste woord.ik denk dat Peter niks hoeft te zeggenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ben benieuwd hoe dat straks gaat
Dat mag je tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:24 schreef shmoopy het volgende:
Sorry hoor, ik lees al eeuwen mee, dus nu ga ik meeposten.
Ruben! Die met die woeste krullen bedoel je toch?quote:
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:17 schreef Vivi het volgende:
Woopi! Maar die is eigenlijk i-den-tiek aan Anny Schilder, ze komplieten elkaar, zeg maar!
Morgenavond de HH van Peter vd Vorst om 23.15quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef conleche het volgende:
Ik heb het gemist, verdeurie! Maar lees jullie zo wel bij!!
Daar moet ik dan maar voor gaan want ik had de tijd verkeerd onthouden en heb alleen de laatste 5 minuten gezien.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:54 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Morgenavond de HH van Peter vd Vorst om 23.15
Ik ga het nu kijkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 03:13 schreef Xenomaniac het volgende:
Ik zie de usual suspects niet dus het moet kut geweest zijn.
Dat leek mij echt zooo geplannedquote:
Vroeger was het zijn moeder, tegenwoordig zijn het de vrouwen. Ik denk dat bepaalde mannen altijd hetzelfde type bitchy vrouw uitzoeken, omdat ze graag bemoederd worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:40 schreef Ole het volgende:
Maar hij heeft weinig in te brengen thuis. Viel me nog mee dat haar relatie met zijn moeder niet ter sprake kwam (best wel jammer eigenlijk
)
Ik las vernederdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Vroeger was het zijn moeder, tegenwoordig zijn het de vrouwen. Ik denk dat bepaalde mannen altijd hetzelfde type bitchy vrouw uitzoeken, omdat ze graag bemoederd worden.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 07:40 schreef Ole het volgende:
Precies wat ik al dacht, een media-offensief na het Quote debacle. Wammes, je moet op de details letten! De thee, de blikken van Ross. Dat Ross elke keer antwoord geeft voor Pat.
Ik had het niet treffender kunnen zeggenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:15 schreef Nadine26 het volgende:
Kan ze weer een mooi shirt ontwerpenquote:
Ik ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 10:42 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ik had het niet treffender kunnen zeggen![]()
Ik heb nooit warme gevolens voor Pat gehad maar ik heb echt medelijden met die man nu .
Hij komt op mij echt over alsof hij totaal geen mogelijkheid tot het geven van kritiek heeft. En dan niet omdat mevr Ross hem daarvoor niet de kans geeft, maar meer omdat hij gewoon zo is. Lief en aardig en naief en daardoor altijd het goede in de mens zien. Waarschijnlijk denkt hij bij alles wat hij niet zo leuk vindt dat ze het echt echt echt ehct echt echt echt alleen maar doet omdat ze zoveel van hem houdt. En pas op het moment dat hij een leuke blondine tegen het lijf loopt die hem vertelt dat Ross hem verschrikkelijk heeft behandeld gaan zijn ogen open. En dan zit hij waarschijnlijk alweer in de val bij die blondine.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:09 schreef Greys het volgende:
Ik had echt één en al warme gevoelens voor Pat tijdens de uitzending. Ik wilde hem knuffelen, geruststellen, zeggen dat het allemaal wel goed komt en dat we hem zullen redden uit de klauwen van Ross.
Hij kwam echt over als een gedresseerd aapje, zo eentje die wel vrolijke dansjes doet maar van binnen huilt.
Geweldig weer!quote:
Tijdens het maken van dat shirt... it suddenly hit me...quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens het maken van dat shirt... it suddenly hit me...
Ik ben óók een gedresseerd aapje
Ik wil 'm!quote:
Volgens mij wilde hij het liefs in Amsterdan Noord blijven wonen ..dat merkte ik wel. Peter vroeg dat nog aan Patrick ! Jij komt uit Amsterdam Noord ! Hoe kom je hier in Laren terecht zoiets .quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:52 schreef Ole het volgende:
Zag je ook de naam van die boerderette :"Rusthoeve"![]()
En hij deed ook echt alsof ie het zelf geloofde he, dat ie nóóit meer in Amsterdam wil wonen![]()
![]()
Maar in dat huis in Amsterdam had ie wel een straatvoetbal veldje voor zijn deur! Zo is hij ook groot geworden, voetballen op straat, en niet in een Larense achtertuin
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zie al voor me hoe Ross uren voor de voordeur heeft staan wachten met die vieze luier en haar spijkerbroekje om haar post-birth body the kunnen showen en hoe sportief ze wel niet is. TRUT...en die stront in die luier maar broeden als zie ik Ross er wel voor aan om gewoon een mengsel van pap en chocomelk te maken want dat stinkt niet zo.
Dit is een goede vraag. We gaan gravenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:59 schreef N.icka het volgende:
Met wie is die Ross eigenlijk eerder getrouwd geweest en waarom is dat mislukt?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zie al voor me hoe Ross uren voor de voordeur heeft staan wachten met die vieze luier en haar spijkerbroekje om haar post-birth body the kunnen showen en hoe sportief ze wel niet is. TRUT...en die stront in die luier maar broeden als zie ik Ross er wel voor aan om gewoon een mengsel van pap en chocomelk te maken want dat stinkt niet zo.
Nee, nadat Ross de beeltenis van Ansj op professionele wijze heeft laten weg-airbrushen, mag de foto gewoon in huis hangen, in de bijkeuken, dat wel, aan het oog onttrokken door de kisten met verse muntbladeren die Ross daar parkeert, want de stijl van de foto mist aansluiting met het Country-&-Zen-thema in de 'Rusthoeve', dat begrijpt Pat ook wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:41 schreef Cyan het volgende:
En dat die foto van Patrick met zijn 3 zoontjes (formaat billboard) in de tuin werd geshowd, tja dat is maar een detail. Toch vraag ik me dan af of die foto in de schuur bewaard word? Ergens in een donker hoekje. Als een soort "Voor Ross tijdperk" ding.
Wat lief van je!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:31 schreef Duderella het volgende:
* Dienstmededeling *
Greys, gewoon even tussendoor hoor: Geniet vanMadeira
en vergeet je bikini niet voor de landing!
En werp een kushandje naar de grond, namens ons.![]()
* Einde dienstmededeling *
Op zich zien ze er vrij echt uit, maar haar rechterborst (voor de kijkers links) heeft een rare streep bij de onderkantquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:23 schreef Ole het volgende:
Godsamme zeg.. ben ik aan het zoeken naar de eerdere man van Ross kom ik dit tegen
Zeg het maar dames: silliconen of niet
[ afbeelding ]
In sommige gevallen is het hetzelfdequote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik las vernederd![]()
Ik ben nog niet wakker zeg maar
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:37 schreef Vivi het volgende:
Ik zie Pat al staan, in zijn rieten rokje, want het blijft een negert natuurlijlk, al wuivend met met een palmblad en ondertussen Ros d'r theeblaren uitknijpend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |