Tijdens het maken van dat shirt... it suddenly hit me...quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Tijdens het maken van dat shirt... it suddenly hit me...
Ik ben óók een gedresseerd aapje
Ik wil 'm!quote:
Volgens mij wilde hij het liefs in Amsterdan Noord blijven wonen ..dat merkte ik wel. Peter vroeg dat nog aan Patrick ! Jij komt uit Amsterdam Noord ! Hoe kom je hier in Laren terecht zoiets .quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:52 schreef Ole het volgende:
Zag je ook de naam van die boerderette :"Rusthoeve"![]()
En hij deed ook echt alsof ie het zelf geloofde he, dat ie nóóit meer in Amsterdam wil wonen![]()
![]()
Maar in dat huis in Amsterdam had ie wel een straatvoetbal veldje voor zijn deur! Zo is hij ook groot geworden, voetballen op straat, en niet in een Larense achtertuin
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zie al voor me hoe Ross uren voor de voordeur heeft staan wachten met die vieze luier en haar spijkerbroekje om haar post-birth body the kunnen showen en hoe sportief ze wel niet is. TRUT...en die stront in die luier maar broeden als zie ik Ross er wel voor aan om gewoon een mengsel van pap en chocomelk te maken want dat stinkt niet zo.
Dit is een goede vraag. We gaan gravenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:59 schreef N.icka het volgende:
Met wie is die Ross eigenlijk eerder getrouwd geweest en waarom is dat mislukt?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:59 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik zie al voor me hoe Ross uren voor de voordeur heeft staan wachten met die vieze luier en haar spijkerbroekje om haar post-birth body the kunnen showen en hoe sportief ze wel niet is. TRUT...en die stront in die luier maar broeden als zie ik Ross er wel voor aan om gewoon een mengsel van pap en chocomelk te maken want dat stinkt niet zo.
Nee, nadat Ross de beeltenis van Ansj op professionele wijze heeft laten weg-airbrushen, mag de foto gewoon in huis hangen, in de bijkeuken, dat wel, aan het oog onttrokken door de kisten met verse muntbladeren die Ross daar parkeert, want de stijl van de foto mist aansluiting met het Country-&-Zen-thema in de 'Rusthoeve', dat begrijpt Pat ook wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:41 schreef Cyan het volgende:
En dat die foto van Patrick met zijn 3 zoontjes (formaat billboard) in de tuin werd geshowd, tja dat is maar een detail. Toch vraag ik me dan af of die foto in de schuur bewaard word? Ergens in een donker hoekje. Als een soort "Voor Ross tijdperk" ding.
Wat lief van je!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:31 schreef Duderella het volgende:
* Dienstmededeling *
Greys, gewoon even tussendoor hoor: Geniet vanMadeira
en vergeet je bikini niet voor de landing!
En werp een kushandje naar de grond, namens ons.![]()
* Einde dienstmededeling *
Op zich zien ze er vrij echt uit, maar haar rechterborst (voor de kijkers links) heeft een rare streep bij de onderkantquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:23 schreef Ole het volgende:
Godsamme zeg.. ben ik aan het zoeken naar de eerdere man van Ross kom ik dit tegen
Zeg het maar dames: silliconen of niet
[ afbeelding ]
In sommige gevallen is het hetzelfdequote:Op zaterdag 6 juni 2009 08:35 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik las vernederd![]()
Ik ben nog niet wakker zeg maar
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 14:37 schreef Vivi het volgende:
Ik zie Pat al staan, in zijn rieten rokje, want het blijft een negert natuurlijlk, al wuivend met met een palmblad en ondertussen Ros d'r theeblaren uitknijpend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |