Is een leuk programma '' Van Der Vorst Ziet Sterren'' alleen vorige week vond ik niks aan. Maar vanavond wel.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:31 schreef peterfan het volgende:
Goed interview in de Grazia!![]()
Dat van half 1 was een grapje..Ik bedoelde na DWTS, wat doorgaans nogal enorm uitloopt...vandaar.
Ben bang dat het een teleurstellend, kijk ons eens een happy family zijn, achtig item wordt...
Jammer dat ie er niet met de verstandelijk gehandicapten heengaat, dat is altijd lachen!
Je bent tegenwoordig meer in SHO dan in ONZquote:
Dus eigenlijk .... EIGENLIJK ... kunnen we die fonteinen letterlijk nemen? Als ze 3 keer per dag in bad gaat, de kraan laat lopen en het water een uh ... hoogtepunt bereikt?quote:
peterfan, je begrijpt het niet. Het wordt een op het oog gezapig interview, natuurlijk! Een en al happy family en zo.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 14:31 schreef peterfan het volgende:
Goed interview in de Grazia!![]()
Dat van half 1 was een grapje..Ik bedoelde na DWTS, wat doorgaans nogal enorm uitloopt...vandaar.
Ben bang dat het een teleurstellend, kijk ons eens een happy family zijn, achtig item wordt...
Jammer dat ie er niet met de verstandelijk gehandicapten heengaat, dat is altijd lachen!
Heb ik weleens gezien Haaibaaike, maar het gaat me in dit geval om Ross en Pat. Ze zullen hun uiterste best doen om over te komen als het perfecte stel. Maar wij weten beter... wij weten dat Ross zo jaloers is als maar kan. En eigenlijk op Pat neerkijkt, want tegenwoordig is zij degene die het geld binnenhaalt! Dat we het maar wel even weten hoorquote:Op vrijdag 5 juni 2009 18:59 schreef Haaibaaike het volgende:
Komt elke week Ole..heb je dat programma van Peter vd Vorst nooit gezien. Net was nog in de reclame te zien.
Pat en Ros met Peter..
En ze had het hoogste woordquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:12 schreef Ole het volgende:
Dank je Haaibaaike, Heb ik inmiddels al gezien. Ook daar af en toe van die blikken van Ross richting Pat.
Dat bedoel ik. Ben benieuwd hoe dat straks gaatquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:13 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
En ze had het hoogste woordBazig ding die Ros
idem dito het hoogste woord.ik denk dat Peter niks hoeft te zeggenquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:14 schreef Ole het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Ben benieuwd hoe dat straks gaat
Dat mag je tochquote:Op vrijdag 5 juni 2009 19:24 schreef shmoopy het volgende:
Sorry hoor, ik lees al eeuwen mee, dus nu ga ik meeposten.
Ruben! Die met die woeste krullen bedoel je toch?quote:
Hihiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihihihi.quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:17 schreef Vivi het volgende:
Woopi! Maar die is eigenlijk i-den-tiek aan Anny Schilder, ze komplieten elkaar, zeg maar!
Morgenavond de HH van Peter vd Vorst om 23.15quote:Op vrijdag 5 juni 2009 22:40 schreef conleche het volgende:
Ik heb het gemist, verdeurie! Maar lees jullie zo wel bij!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |