abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Miss SHO maandag 2 februari 2009 @ 15:35:49 #1
22592 crew  Ole
pi_65658761
deel 1 Voetbal (ex-)vrouwen op de vuist

het begin
quote:
Rossana bedreigd door ex-vrouw Patrick Kluivert
Catfight in voetbalwereld!

AMSTERDAM - „DIT IS niet de laatste keer dat je bent geslagen!” Dit en andere bedreigingen kreeg de nieuwe vrouw van Patrick Kluivert, styliste Rossana Lima, dit weekend naar haar hoofd. En daarom heeft ze aangifte gedaan. De door de ex-vrouw van haar echtgenoot, aankomend voetbalcoach Patrick, belaagde Rossana is nog altijd van haar stuk. „Patricks kinderen waren helemaal overstuur, dat vind ik het ergste.”

Een catfight in de Nederlandse voetbalwereld. Het leek vooralsnog voorbehouden aan tv-series als Voetbalvrouwen. Maar soms is de werkelijkheid merkwaardiger dan de fantasie. Het is tenslotte gewoon gebeurd afgelopen weekend. Aanleiding? De verhalen lopen uiteen, maar rode draad is dat Rossana een te chique mevrouw zou ’uithangen’.

Afgelopen zaterdagmiddag wachtten de 31-jarige Patrick Kluivert en zijn nieuwe 35-jarige echtgenote styliste Rossana Lima op de drie kinderen die Patrick uit zijn eerdere huwelijk met Angela kreeg. Dat was zo afgesproken in de bezoekregeling. Quincy (11), Justin (9) en Ruben (7) gingen het weekend doorbrengen met papa, zijn nieuwe vrouw Rossana en hun gezamenlijke babyjongetje Shane. Rossana draaide het autoraampje open want het was warm en gezellig rond het Amsterdamse Byzantium, waar Patricks ex-vrouw Angela met de drie jongens woont. En er leek geen vuiltje aan de lucht. Tot een furie van een vrouw Rossana door het autoraampje belaagde. Ze sloeg en spuwde en probeerde de styliste te raken waar ze kon.

„Het gebeurde in fracties van seconden”, vertelt de manager van Rossana. „Patrick herkende de vrouw en riep: ’José, STOP’. Hij herkende de moeder van Angela. Op dat moment kwam Angela met de jongens naar beneden. En ook zij mengde zich in het gevecht. Rossana is helemaal van de kaart. Vooral omdat de jongens van Patrick niet meer wisten wat ze moesten doen. Hun mama en oma waren blijkbaar boos op de nieuwe vrouw van hun vader. Maar ze wisten eigenlijk niet waarom. Dat is nogal verwarrend.”

Uiteindelijk werden de jongens ingeladen op de achterbank en bleven Angela en haar moeder schreeuwend en scheldend achter. „Om wat er toen gezegd is, besloot Rossana aangifte te doen. Omdat herhaling werd beloofd, leek het goed naar de politie te gaan.”

De analyse van het bewaar interview door Nadine26
quote:
Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.

In dat interview heeft Rossana het hoogste woord; Patrick Kluivert zit erbij (in mijn verbeelding dan) als een geslagen hond. Sinds Rossana ('Zeg maar Ros') in zijn leven is gekomen - aldus Ros zelf - is alles beter geworden: hij kleedt zich beter, hij geeft niet zo krankzinnig veel geld meer uit, hij laat zich niet meer naaien door zogenaamde 'vrienden', hij koopt niet langer uitsluitend in dure winkels, hij kan nu ook genieten van een fietstochtje door Drenthe; hij heeft eindelijk een goede band met zijn moedertje, hij heeft meer diepgang gekregen, en meer stijl (vroeger wilde Pat nog wel eens met flessen champagne in bubbelbaden rondhangen, maar dan moet je net Ros hebben - die vindt dat héél ordinair, die doet daar niet aan mee, dat vertikt ze), en verder heeft hij sinds de komst van Ros GEWELDIGE seks, ik herhaal: GEWELDIGE seks, en dat moet hij - de geslagen hond - zes keer herhalen van Ros: 'Ja toch Pat? Geweldig hè? Zoiets hebben wij allebei nooit eerder meegemaakt, hè? Zeg het dan, Pat. Zeg het eens tegen die mevrouw met dat bandrecordertje. En praat eens wat duidelijker, zo kunnen we je niet verstaan en ik heb nog zó gezegd: goed ar-ti-cu-le-ren.'
Ook heeft Patrick sinds hij Ros kent - aldus Ros, die nog steeds het hoogste woord heeft - eindelijk een vrouw aan zijn zijde die intelligent is, zelfbewust en toch zo 'gewoon'. (Ja hè, Pat? Ik ben heel gewoon, hè? Zie je wel: heel gewoon.) Zij heeft alle lakens met tijgerprint die Patrick bezat meteen weggegooid, want zij heeft een heel goede smaak: witte lakens, dus. Ook moet de Bentley (of zo'n soort auto) eruit, want dat vindt Rossana niks, zo'n patserbak, bovendien past de kinderwagen niet in de achterbak. Nog iets?
Oh ja, ze hebben GEWELDIGE seks, met vuurwerk en allemaal gouden spetters in de lucht, of had ik dat al gezegd?
Tot slot is er nog één dingetje dat Ros heel graag kwijt wil. Ze wil het niet alleen kwijt aan de interviewster, maar vooral ook aan Pat zélf, want Pat heeft een enorme blunder gemaakt, en nu Ros de kans heeft, wil ze die blunder graag recht zetten. Pat heeft namelijk een boek geschreven, een autobiografie (en dat vindt Ros op zichzelf al belachelijk, om op zo'n jonge leeftijd al de pretentie te hebben om een autobiografie te kunnen schrijven, maar goed, toen kende Pat háár nog niet, dus ze kon hem niet voor die uitglijer behoeden), en in die autobiografie heeft hij opgeschreven, zwart op wit, dat hij maar één grote liefde heeft in zijn leven en dat is.... Angela.
Er viel een diepe stilte.
"Daar heb ik heel erg veel spijt van," zegt de geslagen hond.
"Ik ook," zegt Rossana.
Dat is de mooiste opmerking uit het hele interview, een pareltje.
Ik ook! Rossana heeft óók spijt van die opmerking, al heeft ze niks met het boek te maken en al kende ze Pat toen nog niet, maar toch heeft ze - plaatsvervangend zeg maar - heel veel spijt van die domme, domme opmerking van Pat, want het stond in de sterren geschreven dat zij Pat kort daarna wél zou ontmoeten, en dat zij zijn hele leven in de houdgreep zou nemen, en dat zij samen een baby zouden krijgen. Ros moet even diep zuchten en zegt vervolgens: 'Onze zoon moet later in het boek van zijn vader lezen dat hij eigenlijk van een andere vrouw houdt.' Ze voegt er natuurlijk wel fijntjes aan toe dat het hier om een MISVERSTAND gaat, een KAPITALE FOUT, misschien waren er wel drugs in het spel, dat weet je niet, want vóór zijn ontmoeting met Ros was Pat er heel slecht aan toe, dat is wel duidelijk, maar inmiddels is de ECHTE grote liefde van Pat ten tonele verschenen, en dat is dus Ros, wie anders. En sindsdien gaat het fantastisch met Pat. Hij heeft GEWELDIGE seks, of eh... oh ja, sorry, dat had ze al gezegd. Hij is helemaal opgebloeid. Veel rustiger geworden, ook. Ros heeft namelijk een stevige hondenriem gekocht (Gucci) die ze om Pat's nek heeft gebonden, zodat hij braaf naast haar op de witte lakens blijft zitten.
En daar zit hij nog wel even.

Geweldig interview. Ik heb het in een café gelezen, maar ik kan iedereen beloven dat het die 5 euro (of wat kost zo'n Jackie) dubbel en dwars waard is. Het is een bewaar-interview. Je kunt het inlijsten en op de wc hangen, dan heb je er jaren plezier van, en alle vrienden & gasten ook.
Hét interview
quote:
Op donderdag 3 juli 2008 11:52 schreef MissGolightly het volgende:
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ] [ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]

Het Jackie interview, een beetje slordig gescand...
En toen werd het een tijdje stil.....
Maar gelukkig was daar de Fashion week
quote:
Catfight tussen Rossana Lima en ex Kluivert

31 januari 2009, Zaterdag

Vrijdagavond heerste er een gespannen sfeer op de eerste rij bij de catwalk van de Amsterdam International Fashion Week. Veel prominente gasten waren uitgenodigd om de modeshow van Blue Blood bij te wonen, zo ook Patrick Kluivert, Rossana Lima en de ex-vrouw van Patrick, Angela van Hulten.

Het is geen publiek geheim dat Angela van Hulten en Rossana Lima elkaars bloed wel kunnen drinken. Onlangs nog heeft Lima aangifte van mishandeling gedaan tegen de ex-vrouw van de stervoetballer. Angela en haar moeder zouden de nieuwe vrouw van de voetballer onlangs in Amsterdam hebben aangevallen, toen Rossana en Patrick de drie zoontjes die Kluivert met Angela heeft op kwamen halen.

Vrijdagavond werden de twee opnieuw met elkaar geconfronteerd. De organisatie van de Fashion Week was hoogstwaarschijnlijk niet op de hoogte van de ruzie tussen de twee: Angela, Patrick en Rossana werden naast elkaar geplaatst. Wat onwennig ging het stel uit beleefdheid toch maar zitten, tot het moment kwam dat Lima de vrouw waardoor zij ooit is mishandeld een handgebaar toespeelde, topmodel Yfke Sturm ingreep. Zij nam plaats tussen het stel.

Pikant detail is dat Yfke geen eigen stoel meer had, dus zij op de schoot van haar man plaats moest nemen om het kibbelende stel uit elkaar te houden. Een catfight op de catwalk, ordinair maar kraakhelder!

filmpje:

[ Bericht 97% gewijzigd door Ole op 02-02-2009 15:43:13 ]
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_65659024
TT klinkt interessant
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_65659127
TS haar naam past goed bij het topic
Befkoning de eerste.
  Moderator / Miss SHO maandag 2 februari 2009 @ 16:00:58 #4
22592 crew  Ole
pi_65659719
Wacht maar tot de dames allemaal thuiszijn
  maandag 2 februari 2009 @ 17:10:22 #5
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_65662242
Ja, knokken!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_65664156
Oew, hier wil ik bij zijn!
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO maandag 2 februari 2009 @ 18:32:01 #7
22592 crew  Ole
pi_65664908
kopje thee erbij
pi_65665152
Haha dat AIFW filmpje..... awkward
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  Moderator / Miss SHO maandag 2 februari 2009 @ 19:02:26 #9
22592 crew  Ole
pi_65665994
het lijkt in dat filmpje trouwens wel of Ross haar lippen wat heeft opgespoten
  maandag 2 februari 2009 @ 19:16:18 #10
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_65666542
*ramptoerist meldt zich met plaatje
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_65666585
Had dat interview in Jackie ook nog niet eerder gelezen... om te giiieeeeren
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  Moderator / Miss SHO maandag 2 februari 2009 @ 19:21:35 #12
22592 crew  Ole
pi_65666772
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:17 schreef Scandalous het volgende:
Had dat interview in Jackie ook nog niet eerder gelezen... om te giiieeeeren
waar ben je geweest
hele topic is hilarisch trouwens
pi_65667015
Deel 2. Wie had dat gedacht!!!

Maar natuurlijk moet ik ook hier weer bij zijn....
  maandag 2 februari 2009 @ 20:09:23 #14
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65668839
Zou de sex nog steeds zo gewéééldig zijn?
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_65668976
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:09 schreef Vivi het volgende:
Zou de sex nog steeds zo gewéééldig zijn?

Dat ligt aan de size van z'n instrument prbly.........

*Co, moet niet meer posten na een wodkaatje. Even noteren in het grote do-boek
  maandag 2 februari 2009 @ 20:19:10 #16
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65669270
quote:
Op maandag 2 februari 2009 20:12 schreef conleche het volgende:

[..]

Dat ligt aan de size van z'n instrument prbly.........

*Co, moet niet meer posten na een wodkaatje. Even noteren in het grote do-boek

Kunnen die dingen krimpen dan?!

Hier liefie, neem nog een glaasje!
pi_65669506
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef conleche het volgende:

Nou inderdaad....deel 2
  maandag 2 februari 2009 @ 20:25:46 #18
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_65669572
Present!
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 3 februari 2009 @ 00:45:16 #19
196342 Eg_Wel
Ik Hoop Dat Ik Stoor
pi_65680289
Dat interview! tvp
-- I guess it stands that If we believe absurdities, we shall commit atrocities.
  dinsdag 3 februari 2009 @ 06:47:50 #20
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_65681500
quote:
Op maandag 2 februari 2009 19:27 schreef conleche het volgende:

Precies, ik ook. Angela Rossana
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:07:29 #21
137158 Elounda
the world is yours!
pi_65685461
Ben ik nou gek? Ik kan niks ontdekken in dat fimpje. Ik zat vol spanning te kijken, maar de clou is mij ontgaan.
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
  Moderator dinsdag 3 februari 2009 @ 11:09:06 #22
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_65685512
i kdacht we krijgen fap filmpjes krijgen we dit
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:10:11 #23
137158 Elounda
the world is yours!
pi_65685543
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:09 schreef Jimbo het volgende:
i kdacht we krijgen fap filmpjes krijgen we dit

Jij zat met ander soort spanning te kijken zeker
  dinsdag 3 februari 2009 @ 11:11:24 #24
71048 Tokay
makes your day!
pi_65685578
Mijn hemel, wat een artikel!
Ik heb het met plaatsvervangende schaamte zitten lezen. Te gênant voor woorden, echt. .

Wat zijn die mensen dóm. .
"Are we going to be friends forever?", asked Piglet. "Even longer", Pooh answered.
- A.A. Milne, Winnie the Pooh
  Moderator / Miss SHO dinsdag 3 februari 2009 @ 13:01:24 #25
22592 crew  Ole
pi_65688962
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef Elounda het volgende:
Ben ik nou gek? Ik kan niks ontdekken in dat fimpje. Ik zat vol spanning te kijken, maar de clou is mij ontgaan.
Helaas is net de vinger van Ross niet te zien,
Het gaat vooral om de gezichten en blikken. Maar idd lastig te zien
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:14:28 #26
137158 Elounda
the world is yours!
pi_65689384
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 13:01 schreef Ole het volgende:

[..]

Helaas is net de vinger van Ross niet te zien,
Het gaat vooral om de gezichten en blikken. Maar idd lastig te zien
Ow, dan kijk ik nog een keer. Thanx Ole!
  dinsdag 3 februari 2009 @ 13:53:49 #27
58921 Day
You can fly!
pi_65690668
quote:
Op dinsdag 3 februari 2009 11:07 schreef Elounda het volgende:
Same here!
I don’t know what’s gonna happen, that’s alright with me
I open up my arms and I embrace the mystery
I am gonna shine
pi_65695375
Gossip van de bovenste plank!
live life
pi_65706261
Dit is genieten.
Keeping an eye on the world going by my window.
pi_65730514
Jamaar, er gebeurt niet zoveel.
Is dat zo?
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 februari 2009 @ 14:00:41 #31
22592 crew  Ole
pi_65730632
jammer dat ze niet bellen met Boulevard of zo
pi_65739669
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 13:57 schreef Smallish het volgende:
Jamaar, er gebeurt niet zoveel.
In de "Weekend" van deze week staat een leuke foto van de ex, Pat en Ros bij de catwalk.
Keeping an eye on the world going by my window.
  Moderator / Miss SHO woensdag 4 februari 2009 @ 21:46:25 #33
22592 crew  Ole
pi_65747144
Er zitten op deze foto toch nog een paar mensen tussen

linkje naar Joop: http://www.fotovantellingen.nl/?page=search&action=closeup&photo=160072
pi_65755221
quote:
Op woensdag 4 februari 2009 21:46 schreef Ole het volgende:
Er zitten op deze foto toch nog een paar mensen tussen

linkje naar Joop: http://www.fotovantellingen.nl/?page=search&action=closeup&photo=160072
Hmmmmmm... Pat en Ros en Ans .... op basis van deze foto's zeg ik: Pat heeft een oogje op Ans. Of nee: wéér een oogje op Ans. Lange geschiedenis, 3 kinderen, veel gedoe. Maar Ans ziet er GOED uit op deze happening. Ros ziet er een beetje afgetobd uit. Ze heeft al die zwerfhonden in huis genomen (zie het Jackie-interview) en de liefdesbaby is er ook nog (hoe heet hij ook alweer: Shane? Duane?) en dat is haar niet in de koude kleren gaan zitten.

Pat had zich er ook iets anders van voorgesteld

Pat denkt: 'Is dit het nou?' En ook: 'Heb ik Ans gedumpt voor zes zwerfhonden en een huilbaby?' En ook: 'Waarom draagt Ros altijd pistache-groene kleren, terwijl ik haar zó vaak heb gezeg dat ik pistache-groen haat?'
  donderdag 5 februari 2009 @ 10:13:30 #35
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_65758714
Aan zijn uitdrukking te zien is Pat met zijn gedachten iig niet bij een stomende sexsessie met Ros .

En geef Ros een kans, misschien heeft ze net een contract afgesloten als wandelend billboard voor Pickwick groene thee?!
  donderdag 5 februari 2009 @ 15:10:50 #36
137158 Elounda
the world is yours!
pi_65768104
Ans is een Yummy mummie, Ros is tja... hoe zal ik het zeggen? kweenie....
  Moderator / Miss SHO donderdag 5 februari 2009 @ 15:32:33 #37
22592 crew  Ole
pi_65768868
Ross is het toch?
Ik vind Ans ook veeeeeeel knapper om te zien

Denk dat Ross eens van die kruidenthee moet afblijven
pi_65774318
http://www.fotovantellingen.nl/?page=search&action=closeup&photo=159999

Ja ik vind haar ook wel bad ass Ohhh wat zou het leuk zijn als zij weer samen gelukkig zouden worden...
pi_65781488
Team Angela!!!
pi_65793302
quote:
Op donderdag 5 februari 2009 21:30 schreef Desmonkey het volgende:
Team Angela!!!
Meldt zich :-)
live life
  † In Memoriam † vrijdag 6 februari 2009 @ 15:16:16 #41
37843 lady-wrb
kortaf
pi_65813832
quote:
Team Angela!!!
  zaterdag 7 februari 2009 @ 13:48:54 #43
137158 Elounda
the world is yours!
pi_65827698
quote:
Team Angela!!!
Present
  Moderator / Miss SHO zondag 8 februari 2009 @ 02:18:18 #44
22592 crew  Ole
pi_65841292
* Ole is ook voor Angela
O*
pi_65841376
quote:
Team Angela!!!
Fuck Yeah!
Angela is idd veel mooier!
pi_65843959
quote:
Team Angela!!!
Hier nog één!
pi_66083253
Uit de telegraaf

Rossana Lima verrast Patrick Kluivert
AMSTERDAM - Voor haar geliefde man Patrick Kluivert had Rossana Lima een leuke Valentijnsboodschap...

De styliste had een vliegtuigje gehuurd met daaraan een 'banner' waarop stond: Pat is vet! (hartje) Ross.

De voetballer was er stil van toen hij de boodschap zag rondvliegen, maar volgens Rossana zou Patrick er later wel om kunnen lachen.

Tuurlijk Ros
  zondag 15 februari 2009 @ 14:20:38 #48
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_66083399
Wat een liefdevolle woordkeuze!

"Later kun je er om lachen, vetklep! Jawel! Niet tegensputteren!"
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_66085993
Patrick is VET????
pi_66086228
Patje is iniedergeval een Vette vangst voor Lima, die kerel heeft flink wat centjes op de bank.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')