deel 1
Voetbal (ex-)vrouwen op de vuisthet begin
quote:
Rossana bedreigd door ex-vrouw Patrick Kluivert
Catfight in voetbalwereld!
AMSTERDAM - „DIT IS niet de laatste keer dat je bent geslagen!” Dit en andere bedreigingen kreeg de nieuwe vrouw van Patrick Kluivert, styliste Rossana Lima, dit weekend naar haar hoofd. En daarom heeft ze aangifte gedaan. De door de ex-vrouw van haar echtgenoot, aankomend voetbalcoach Patrick, belaagde Rossana is nog altijd van haar stuk. „Patricks kinderen waren helemaal overstuur, dat vind ik het ergste.”
Een catfight in de Nederlandse voetbalwereld. Het leek vooralsnog voorbehouden aan tv-series als Voetbalvrouwen. Maar soms is de werkelijkheid merkwaardiger dan de fantasie. Het is tenslotte gewoon gebeurd afgelopen weekend. Aanleiding? De verhalen lopen uiteen, maar rode draad is dat Rossana een te chique mevrouw zou ’uithangen’.
Afgelopen zaterdagmiddag wachtten de 31-jarige Patrick Kluivert en zijn nieuwe 35-jarige echtgenote styliste Rossana Lima op de drie kinderen die Patrick uit zijn eerdere huwelijk met Angela kreeg. Dat was zo afgesproken in de bezoekregeling. Quincy (11), Justin (9) en Ruben (7) gingen het weekend doorbrengen met papa, zijn nieuwe vrouw Rossana en hun gezamenlijke babyjongetje Shane. Rossana draaide het autoraampje open want het was warm en gezellig rond het Amsterdamse Byzantium, waar Patricks ex-vrouw Angela met de drie jongens woont. En er leek geen vuiltje aan de lucht. Tot een furie van een vrouw Rossana door het autoraampje belaagde. Ze sloeg en spuwde en probeerde de styliste te raken waar ze kon.
„Het gebeurde in fracties van seconden”, vertelt de manager van Rossana. „Patrick herkende de vrouw en riep: ’José, STOP’. Hij herkende de moeder van Angela. Op dat moment kwam Angela met de jongens naar beneden. En ook zij mengde zich in het gevecht. Rossana is helemaal van de kaart. Vooral omdat de jongens van Patrick niet meer wisten wat ze moesten doen. Hun mama en oma waren blijkbaar boos op de nieuwe vrouw van hun vader. Maar ze wisten eigenlijk niet waarom. Dat is nogal verwarrend.”
Uiteindelijk werden de jongens ingeladen op de achterbank en bleven Angela en haar moeder schreeuwend en scheldend achter. „Om wat er toen gezegd is, besloot Rossana aangifte te doen. Omdat herhaling werd beloofd, leek het goed naar de politie te gaan.”
De analyse van het bewaar interview door Nadine26
quote:
Ik heb dat interview gelezen! Het is een klein meesterwerkje, zeker als je de achtergrondgeschiedenis van de fistfight er later bij krijgt geleverd.
In dat interview heeft Rossana het hoogste woord; Patrick Kluivert zit erbij (in mijn verbeelding dan) als een geslagen hond. Sinds Rossana ('Zeg maar Ros') in zijn leven is gekomen - aldus Ros zelf - is alles beter geworden: hij kleedt zich beter, hij geeft niet zo krankzinnig veel geld meer uit, hij laat zich niet meer naaien door zogenaamde 'vrienden', hij koopt niet langer uitsluitend in dure winkels, hij kan nu ook genieten van een fietstochtje door Drenthe; hij heeft eindelijk een goede band met zijn moedertje, hij heeft meer diepgang gekregen, en meer stijl (vroeger wilde Pat nog wel eens met flessen champagne in bubbelbaden rondhangen, maar dan moet je net Ros hebben - die vindt dat héél ordinair, die doet daar niet aan mee, dat vertikt ze), en verder heeft hij sinds de komst van Ros GEWELDIGE seks, ik herhaal: GEWELDIGE seks, en dat moet hij - de geslagen hond - zes keer herhalen van Ros: 'Ja toch Pat? Geweldig hè? Zoiets hebben wij allebei nooit eerder meegemaakt, hè? Zeg het dan, Pat. Zeg het eens tegen die mevrouw met dat bandrecordertje. En praat eens wat duidelijker, zo kunnen we je niet verstaan en ik heb nog zó gezegd: goed ar-ti-cu-le-ren.'
Ook heeft Patrick sinds hij Ros kent - aldus Ros, die nog steeds het hoogste woord heeft - eindelijk een vrouw aan zijn zijde die intelligent is, zelfbewust en toch zo 'gewoon'. (Ja hè, Pat? Ik ben heel gewoon, hè? Zie je wel: heel gewoon.) Zij heeft alle lakens met tijgerprint die Patrick bezat meteen weggegooid, want zij heeft een heel goede smaak: witte lakens, dus. Ook moet de Bentley (of zo'n soort auto) eruit, want dat vindt Rossana niks, zo'n patserbak, bovendien past de kinderwagen niet in de achterbak. Nog iets?
Oh ja, ze hebben GEWELDIGE seks, met vuurwerk en allemaal gouden spetters in de lucht, of had ik dat al gezegd?
Tot slot is er nog één dingetje dat Ros heel graag kwijt wil. Ze wil het niet alleen kwijt aan de interviewster, maar vooral ook aan Pat zélf, want Pat heeft een enorme blunder gemaakt, en nu Ros de kans heeft, wil ze die blunder graag recht zetten. Pat heeft namelijk een boek geschreven, een autobiografie (en dat vindt Ros op zichzelf al belachelijk, om op zo'n jonge leeftijd al de pretentie te hebben om een autobiografie te kunnen schrijven, maar goed, toen kende Pat háár nog niet, dus ze kon hem niet voor die uitglijer behoeden), en in die autobiografie heeft hij opgeschreven, zwart op wit, dat hij maar één grote liefde heeft in zijn leven en dat is.... Angela.
Er viel een diepe stilte.
"Daar heb ik heel erg veel spijt van," zegt de geslagen hond.
"Ik ook," zegt Rossana.
Dat is de mooiste opmerking uit het hele interview, een pareltje.
Ik ook! Rossana heeft óók spijt van die opmerking, al heeft ze niks met het boek te maken en al kende ze Pat toen nog niet, maar toch heeft ze - plaatsvervangend zeg maar - heel veel spijt van die domme, domme opmerking van Pat, want het stond in de sterren geschreven dat zij Pat kort daarna wél zou ontmoeten, en dat zij zijn hele leven in de houdgreep zou nemen, en dat zij samen een baby zouden krijgen. Ros moet even diep zuchten en zegt vervolgens: 'Onze zoon moet later in het boek van zijn vader lezen dat hij eigenlijk van een andere vrouw houdt.' Ze voegt er natuurlijk wel fijntjes aan toe dat het hier om een MISVERSTAND gaat, een KAPITALE FOUT, misschien waren er wel drugs in het spel, dat weet je niet, want vóór zijn ontmoeting met Ros was Pat er heel slecht aan toe, dat is wel duidelijk, maar inmiddels is de ECHTE grote liefde van Pat ten tonele verschenen, en dat is dus Ros, wie anders. En sindsdien gaat het fantastisch met Pat. Hij heeft GEWELDIGE seks, of eh... oh ja, sorry, dat had ze al gezegd. Hij is helemaal opgebloeid. Veel rustiger geworden, ook. Ros heeft namelijk een stevige hondenriem gekocht (Gucci) die ze om Pat's nek heeft gebonden, zodat hij braaf naast haar op de witte lakens blijft zitten.
En daar zit hij nog wel even.
Geweldig interview. Ik heb het in een café gelezen, maar ik kan iedereen beloven dat het die 5 euro (of wat kost zo'n Jackie) dubbel en dwars waard is. Het is een bewaar-interview. Je kunt het inlijsten en op de wc hangen, dan heb je er jaren plezier van, en alle vrienden & gasten ook.
Hét interview
quote:
En toen werd het een tijdje stil.....
Maar gelukkig was daar de Fashion week
quote:
Catfight tussen Rossana Lima en ex Kluivert
31 januari 2009, Zaterdag
Vrijdagavond heerste er een gespannen sfeer op de eerste rij bij de catwalk van de Amsterdam International Fashion Week. Veel prominente gasten waren uitgenodigd om de modeshow van Blue Blood bij te wonen, zo ook Patrick Kluivert, Rossana Lima en de ex-vrouw van Patrick, Angela van Hulten.
Het is geen publiek geheim dat Angela van Hulten en Rossana Lima elkaars bloed wel kunnen drinken. Onlangs nog heeft Lima aangifte van mishandeling gedaan tegen de ex-vrouw van de stervoetballer. Angela en haar moeder zouden de nieuwe vrouw van de voetballer onlangs in Amsterdam hebben aangevallen, toen Rossana en Patrick de drie zoontjes die Kluivert met Angela heeft op kwamen halen.
Vrijdagavond werden de twee opnieuw met elkaar geconfronteerd. De organisatie van de Fashion Week was hoogstwaarschijnlijk niet op de hoogte van de ruzie tussen de twee: Angela, Patrick en Rossana werden naast elkaar geplaatst. Wat onwennig ging het stel uit beleefdheid toch maar zitten, tot het moment kwam dat Lima de vrouw waardoor zij ooit is mishandeld een handgebaar toespeelde, topmodel Yfke Sturm ingreep. Zij nam plaats tussen het stel.
Pikant detail is dat Yfke geen eigen stoel meer had, dus zij op de schoot van haar man plaats moest nemen om het kibbelende stel uit elkaar te houden. Een catfight op de catwalk, ordinair maar kraakhelder!
filmpje:
[ Bericht 97% gewijzigd door Ole op 02-02-2009 15:43:13 ]