quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:22 schreef Piles het volgende:
5x achter elkaar posten gaat niet helpen hè, das alleen maar irritant
Als in niks aan, of in nu heb ik helemaal geen vrije tijd meer?quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:27 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb Lost ontdektNot good. Not good at all
quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:45 schreef Tabloid het volgende:
Marc-Marie Huijbregts heeft een pruik !!
De pruik of het kale?quote:
Voor de 2e keerquote:Vanmorgen de eerste aflevering van WIDM teruggekeken
Hahahaa misschien is dat ook wel nepquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:41 schreef Tabloid het volgende:
De combinatie een kaal hoofd en zijn stem klopt niet.
Iddquote:
quote:3e
Ik moet ook die eersten nog zien, toen kende ik het ook nog nietquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:49 schreef Tabloid het volgende:
Ik moet serie 2, 3 & 4 nog steeds zien.
En ik heb een aantal uitzendingen van de Vlaamse mol seizoen 3.
Ik ookquote:Op zaterdag 14 februari 2009 19:57 schreef Tabloid het volgende:
Ik ook niet.
Ik kwam er pas in 2005 achter.
En sindsdien nooit meer een uitzending gemist.
quote:Opnames 'Wie is de Mol?' bijwonen?
Word dan nu AVRO-lid en maak kans op dat felbegeerde vliegticket!
Uniek in de geschiedenis! Voor het eerst in 10 jaar mag een Molfan de opnames van 'Wie is de Mol?' bijwonen. En jij kunt die geluksvogel zijn!
* Vlieg dit voorjaar mee met Pieter Jan Hagens
* Ontmoet de tien nieuwe kandidaten
* Verblijf samen met een vriend vier dagen in het nieuwe Mol-land
* Beleef een unieke kijk achter de schermen van 'Wie is de Mol?' 2010
* Ontvang de collectors DVD ‘Wie is de Mol?' – de allerbeste opdrachten 1999 –
2008’ cadeau*
Ja inderdaad.quote:Op zaterdag 14 februari 2009 20:59 schreef DaFrenk het volgende:
Idd ja.
Dit jaar was er trouwens ook iemand bij, die was via Mooi weer de Leeuw een paar dagen mee met deze groep naar Ierland. Niks meer over gehoord trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het niet gaat tegenvallen.quote:Op zondag 15 februari 2009 09:53 schreef DaFrenk het volgende:
Woei! Ben benieuw vanavond ja! Maar ik denk dat het tegen gaat vallen, voornamelijk door de presentatie/commentaar.
Tja, ik hou me een beetje in zodat het niet weer zo'n teleurstelling wordt als de UK versie in het begin was. Heb de UK versie daarna ook niet echt meer gezien. Misschien nog 1 aflevering. Heb ze wel allemaal gedownloaded om binnenkort toch eens te kijken.quote:Op zondag 15 februari 2009 09:58 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet gaat tegenvallen.
Maar als het een succes wordt in Europa gaan ze een nieuw parcour maken in Spanje. Stond in dat nieuwsbericht in het wipeout topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |