Pas op voor de echo, die komt hard aanquote:
Spy?quote:Op woensdag 11 februari 2009 09:19 schreef Tabloid het volgende:
Goedemorgen.
Iemand gisteren spy gezien?
Ow! Dat klinkt wel goed, zal het gelijk even terugkijkenquote:Op woensdag 11 februari 2009 18:13 schreef Tabloid het volgende:
Spy op Nederland 3: over een spion-opleiding
Of 10 drama queensquote:Op donderdag 12 februari 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Wedden dat er weer 1 inzit die een dramaqueen is?
quote:Op donderdag 12 februari 2009 21:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik zat laatst in mijn prehistorische postgeschiedenis te kiek'n, en toen zag ik dat doe 'n knoalster bint.
Langzoam Deurproat'n Droadje
quote:Op zondag 18 juli 2004 22:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hehehe, ik ben ook een Grunneger
Een Knoalster om precies te zijn (en 'k goa gainn Grunnigs taipen, da'ken 'k nait zo goud)
* Etcetera wil ook in Stad wonen
Ik vond Sebas ook maar een klier, wel blij dat Viviënne er nog in zitquote:Op vrijdag 13 februari 2009 13:42 schreef Tabloid het volgende:
Ik vind Sebastiaan stom.
Ik kijk liever naar Froukje.
Bij 3 op reis.
WIDM was wel tof.. Ik ben elke keer aan het hopen dat Dennis er niet uit gaatquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, goedemiddag![]()
Ik heb WIDM gemist gisteren
Maar Madagascar 2 was geweldig
Ik was aan het hopen dat Sebastiaan er niet uit gingquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:41 schreef Yesse het volgende:
[..]
WIDM was wel tof.. Ik ben elke keer aan het hopen dat Dennis er niet uit gaat
Ik ookquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik was aan het hopen dat Sebastiaan er niet uit gingal was dat waarschijnlijk wel om een andere reden dan jij
Ik moet 'm dus echt nog eens terugkijkenquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:54 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ik ookik vond Sebas zo'n toffe speler. Ook met dat geld die die even uit zn broek haalt..GEWELDIG. Dennis ook, zo slim en bijdehand !(en lekker
)
Nee dat was/is Dennis, die zit er met zn hoofd bij en heeft geen 'nep-mol' acties zoals Sebas (daar werd ik af en toe wel een beetje gek van).. Tenzij Dennis de mol is natuurlijkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik moet 'm dus echt nog eens terugkijken
Maar Sebastiaan was de beste speler![]()
Ja behoorlijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 01:06 schreef Etcetera het volgende:
Geen wonder dat ik die post niet kon vindenMijn god da's oud
Nep-mol-actiesquote:Op vrijdag 13 februari 2009 16:59 schreef Yesse het volgende:
Nee dat was/is Dennis, die zit er met zn hoofd bij en heeft geen 'nep-mol' acties zoals Sebas (daar werd ik af en toe wel een beetje gek van)..
Dat zal dan wel weer jaquote:Tenzij Dennis de mol is natuurlijk
Dat is net voorbij hier, morgen weer aan het werkquote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:11 schreef DaFrenk het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEND!![]()
Als dat zou kunnen!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Nep-mol-actiesIk wil onbekende Nederlanders die voor geld spelen
[..]
Ow.. nou, zet hem opquote:Dat is net voorbij hier, morgen weer aan het werk
Oh verkeerd gelezen. Nou ja, de mensen die 'm wel leuk vinden/vonden hebben er gewoon geen verstand van.quote:Op vrijdag 13 februari 2009 17:17 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vind 'm ook irritant. Heerlijk, wat een harmonie in dit topic.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |