*terugleestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Vanavond ! Kan je niet ontgaan zijn in dit topic
Ah naja
Dat. Plus uitzendinggemistquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
*terugleest
Ah ja![]()
Maar ik dacht dat jij alles downloadde ofzo omdat je geen Nederlandse tv kan ontvangen
Precies, daarom dacht ik als je zegt dat je Schaep gaat kijken dat je er misschien nog wel een paar op de plank hebt liggen misschienquote:
Ah zo. Nee, maar ik leef gewoon meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies, daarom dacht ik als je zegt dat je Schaep gaat kijken dat je er misschien nog wel een paar op de plank hebt liggen misschien
Ga je op reis?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:33 schreef Susi het volgende:
Goedemorgen
Zojuist 't Schaep gekeken, straks mijn tas inpakken
Ahja, dat had je idd gezegdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:51 schreef Susi het volgende:
[..]
M'n ouders komen morgen deze kant op, gaan we een weekje Laplanden
En natuurlijk veel plezier toegewenstquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik was er al vandoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
Even een powernap, ben je er over een uurtje weer
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:21 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb samen met m'n vriend The Office gekeken op Comedy Central. Wat een ráre serieEcht heel raar
Nouja, zo erg wil ik het nu ook weer niet verwoordenquote:Op zondag 8 februari 2009 13:32 schreef Etcetera het volgende:
Heb het in een ander topic ook gezegd: het is alsof je naar een treinwrak kijkt, het is te erg om te zien maar wegkijken lukt niet
Dat kanquote:Op zondag 8 februari 2009 13:40 schreef Etcetera het volgende:
Het is maar een vergelijking hoorHet is in elk geval geen serie die ik zou kijken als er ook iets anders leuks op tv is
quote:Op zondag 8 februari 2009 13:43 schreef Etcetera het volgende:
En met jou waarschijnlijk vele anderen
quote:
Poll: Ik hou van...quote:Op zondag 8 februari 2009 18:19 schreef Etcetera het volgende:
Optie 3
Ik vind de discussie Pirates of Ninjas veul koeler
Frietjes krijg je bij de Mac, de rest is patat.quote:Op zondag 8 februari 2009 17:35 schreef DaFrenk het volgende:
Ik zeg het allebeiSoms friet, soms patat.
Jij heb zeker ook op piraten gestemd?quote:Op maandag 9 februari 2009 16:34 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Frietjes krijg je bij de Mac, de rest is patat.
Nee ik heb geen flauw idee waar die poll over gaatquote:Op maandag 9 februari 2009 16:38 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Jij heb zeker ook op piraten gestemd?
Second thatquote:Op maandag 9 februari 2009 17:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee ik heb geen flauw idee waar die poll over gaatdus niet gestemd
Gedaanquote:Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef Etcetera het volgende:
DIe pol is niet zo moeilijkZoek maar eens op internet naar Pirates vs. Ninjas
Wat Rex Gildo er tussen doet weet ik ook niet
Veel plezier! Ik moet nog steeds m'n computer upgraden zodat ik eindelijk GTA IV eens kan spelenquote:Ik ga CoD4 spelen
quote:
Volgens http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest kan ik het niet draaienquote:Veel plezier! Ik moet nog steeds m'n computer upgraden zodat ik eindelijk GTA IV eens kan spelenMaar eerst wil ik een Asus EEE kopen voor lekker te kunnen surfen tijdens het andere dingen doen
Rex Gildo is een held.quote:Op maandag 9 februari 2009 20:05 schreef Etcetera het volgende:
DIe pol is niet zo moeilijkZoek maar eens op internet naar Pirates vs. Ninjas
Wat Rex Gildo er tussen doet weet ik ook niet
Ik ga CoD4 spelen
Volgens mij hebben zij meer voordeel van die afspraakquote:Op maandag 9 februari 2009 20:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
[..]
Volgens http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest kan ik het niet draaien
Heb met IBG afgsproken () dat ik wat extra geld krijg komende maanden zodat ik een nieuwe pc kan samenstellen
Dual Core, minimaal 1TB schijfruimte, videokaart ben ik nog niet over uit, maar dat komt wel goed
Ja maar dat boeit nietquote:Op maandag 9 februari 2009 20:27 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Volgens mij hebben zij meer voordeel van die afspraakMaar een nieuwe PC samenstellen is heerlijk
Alleen moet je dan wel gelijk bestellen, de dag erna is het alweer oud en zo blijf je je boodschappenlijstje aanpassen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |