Neuh, ik heb het nooit gezien en het lijkt me niks aan.quote:
Vanavond ! Kan je niet ontgaan zijn in dit topicquote:Op vrijdag 6 februari 2009 18:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Neuh, ik heb het nooit gezien en het lijkt me niks aan.
Oubollig of flauw en met liedjes![]()
Ik zou niet eens weten wanneer het uitgezonden wordt trouwens
*terugleestquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Vanavond ! Kan je niet ontgaan zijn in dit topic
Ah naja
Dat. Plus uitzendinggemistquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
*terugleest
Ah ja![]()
Maar ik dacht dat jij alles downloadde ofzo omdat je geen Nederlandse tv kan ontvangen
Precies, daarom dacht ik als je zegt dat je Schaep gaat kijken dat je er misschien nog wel een paar op de plank hebt liggen misschienquote:
Ah zo. Nee, maar ik leef gewoon meequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:47 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Precies, daarom dacht ik als je zegt dat je Schaep gaat kijken dat je er misschien nog wel een paar op de plank hebt liggen misschien
Ga je op reis?quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:33 schreef Susi het volgende:
Goedemorgen
Zojuist 't Schaep gekeken, straks mijn tas inpakken
Ahja, dat had je idd gezegdquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:51 schreef Susi het volgende:
[..]
M'n ouders komen morgen deze kant op, gaan we een weekje Laplanden
En natuurlijk veel plezier toegewenstquote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Veel plezier.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 12:51 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik was er al vandoorquote:Op zaterdag 7 februari 2009 22:47 schreef Susi het volgende:
Even een powernap, ben je er over een uurtje weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |